Ei voikaan koska lahkoruumis haisee paholaisen pierun pöllähdyksille ja uudestikastevesikin on pirun kusta joka on värjännyt sen veden myrkynvihreäksi .
Helluntailaisetkin puhuvat samoin Jeesuksesta kuin muhamettilaiset tai itse perkelekin: katso täällä minä olen erämaassa tulkaa tekin ja monet ovat menneet essealaisten joukkoon luullen Kristuksen olevan heidän joukossaan.
Lahkolaiset eivät usko Jeesuksen jumaluuteen kaikissa kohdin eivätkä he halua luopua väärästä opista saati synnin elämästä vaan he kaikki lupaavat armoa ja menestystä, ihmeitä ja suuria tunnustekoja sen hengen kautta joka on helluntailaisuuteen tullut vaikuttamaan väärän opin kautta.
Lahkoissa luvataan vapautta synneistä, anteeksiantamusta Jeesuksen nimeen mutta ilman että Jumala olisi Henkensä kautta saanut vaikuttaa ihmisessä oikean katumuksen synneistä ja kaipaamaan sitä pelastusta jonka Jumala yksin vaikuttaa vanhurskauttaessaan sen jonka näkee todella kaipaavansa Kristusta syntiemme sovittajaa.
Älä koske Jumalan tekoihin älä keskeytä sitä tahi vie sitä eteenpäin vauhdilla sillä saatanan työ on riistää sana pois sinusta ja tuoda oma sanansa tilalle ja siten sinä turhaan huudat Kristusta avuksesi kun olet tietoisesti vaihtanut isäntää.
Kristusta ei voi liittää lahkoruumiiseen?
10
<50
Vastaukset
- Siunausta varjelusta
Vähän sordiinoa eenokki24 hyvä. :-) Jumala kaikki oikein tuomitsee aikanaan.
Me tiedämme että monenlaisia virtauksia on ollut kristinuskon aikana koko tunnetun historian ajan. Muun muassa käsitys kasteesta on ollut kristikunnassa kiistakapulana hyvin pitkään ja on hajoittanut uskovien joukkoja moneen eri leiriin.
Alkuseurakunnan aikana tuli sellaisia opettajia, jotka sanoivat ettei kaste ja usko Kristukseen riitä, vaan ihminen pitää lisäksi ympärileikata.
Sitten on ollut sellaisia harhaopettajia jotka ovat sitoneet Jumalan sanan ja Sakramenttien pyhyyden ja vaikuttavuuden julistajien pyhyyteen.. Minun hengellisessä kodissani opetetaan että van me pelastumme, mikä sekin on selvää harhaoppia, siis Raamatun väärää tulkintaa. Jos pelastuksemme olisi sidottu ehdottomaan oikeassa olemiseemme niin emme me kukaan pelastuisi, mutta pelastus on, - kiitos Jumalalle siitä - , USKON KAUTTA Jeesuksessa Kristuksessa Jeesuksessa.
Erehtyvinä ja syntisinä heikkoina ihmisinä me saamme tulla Jeesuksen eteen rukoilemaan armoa ja anteeksiantamusta synneistämme.
Ongelma on monin verroin pahempi jos meistä tulee niin oikeassa olevia erehtymättömiä ja pyhiä omassa mielessämme, ettemme enää tarvitse parannusta. KUkas meitä sitten enää auttaa kun Jeesus on tullut pelastamaan syntisiä?- eenokki24
en sano mitään erehtymättömyydestäni sillä itse kukin saattaa langeta, erehtyä, mutta tietoinen totuuden hylkääminen johdattaa ihmisen pois pelastuksen osallisuudesta ja voi heitä!
On siunattu asia että meillä on katumuksen mahdollisuus, tarttua uudestaan kiinni pelastuksemme toivoon Jeesukseen Kristukseen jota Herraa ristinsä kantaja tarvitsee joka päivä sanoisin joka hetki koskapa näkyy tuo saatana puhaltavan päällemme vanhat synnitkin, mielemme liikkeetkin tekee synneiksi ja synnit ikäänkuin ympäröivät meitä, mutta niin ympäröi Kristuskin meitä armollaan ja voimallaan. - tee parannus
eenokki24 kirjoitti:
en sano mitään erehtymättömyydestäni sillä itse kukin saattaa langeta, erehtyä, mutta tietoinen totuuden hylkääminen johdattaa ihmisen pois pelastuksen osallisuudesta ja voi heitä!
On siunattu asia että meillä on katumuksen mahdollisuus, tarttua uudestaan kiinni pelastuksemme toivoon Jeesukseen Kristukseen jota Herraa ristinsä kantaja tarvitsee joka päivä sanoisin joka hetki koskapa näkyy tuo saatana puhaltavan päällemme vanhat synnitkin, mielemme liikkeetkin tekee synneiksi ja synnit ikäänkuin ympäröivät meitä, mutta niin ympäröi Kristuskin meitä armollaan ja voimallaan.No sitten sinun, eenokki, täytyy kiireesti katua rienaavaa kirjoitustasi ja
tehdä parannus kovasta mielenlaadustasi, jos Jumala sinua vielä
armahtaisi.
Sinä pilkkaat itse Jeesusta Hänen omissaan!
Tuollainen ylpeä asenne osoittaa sen, että olet täynnä omaa itseäsi!
Sehän siinä haisee! - eenokki24
tee parannus kirjoitti:
No sitten sinun, eenokki, täytyy kiireesti katua rienaavaa kirjoitustasi ja
tehdä parannus kovasta mielenlaadustasi, jos Jumala sinua vielä
armahtaisi.
Sinä pilkkaat itse Jeesusta Hänen omissaan!
Tuollainen ylpeä asenne osoittaa sen, että olet täynnä omaa itseäsi!
Sehän siinä haisee!olen perin ylpeä että Lutherin ja muiden profeettojen kanssa saan julistaa Jumalan tahtoa niin kuin pasuuna.
Äänen täytyy kuulua selvästi ja mahdollisimman kovaa.
Ettö idiootitkin voisivat sen kuulla. - Jeesus on tie
eenokki24 kirjoitti:
olen perin ylpeä että Lutherin ja muiden profeettojen kanssa saan julistaa Jumalan tahtoa niin kuin pasuuna.
Ettö idiootitkin voisivat sen kuulla.Palaan edellisen viestini vastaukseen: Meistä näyttää siltä että tuo valinta olisi tietoinen.
Jos katsotaan asiaa vähän tarkemmin, niin huomataan että joku saattaa olla esimerkiksi helluntailainen vaikkapa neljännessä polvessa. Hänelle on lapsesta asti aina opettettu että Luther on käsittänyt tiettyjä asioita väärin Raamatusta ja että kansan kirkko on porttokirkko. Hänen isänsä ja isoisänsäkin opettivat samoin.
Tuosta opetuksesta on tullut ikäänkuin osa hänen persoonallisuuttaan, valinta on siis "geneettinen" luonnostaan tapahtunut.
Itse voimakkaassa herätysliikkeessä kasvaneena tiedän tämän prosessin erittäin hyvin. Jumalalla on kuitenkin konstinsa herätellä meitä perinnekristittyjä
kuuntelemaan Jumalan sanaa entistä tarkemmalla korvalla. Luther on minulle ollut se opettaja joka on kirkastanut kirkkaana Kristuksen evankeliumin,
yksin uskosta
yksin armosta
yksin kristuksen tähden.
Perinneliikkeissä Raamatun tunteminen tahtoo olla liian kapea-alaista, puhujilta on menneiden sukupolvien aikana puuttunut kunnollinen koulutus tehtäväänsä, ja tunteilla on ollut perinteen lisäksi liian suuri painoarvo sanan kustannuksella.
Nyttemmin esimerkiksi helluntailaisten parissa on tapahtunut suuri kehitysaskel
näissä asioissa. Ennen he olivat hyvin ankaria ja opillisesti oikeassa olemisestaan kiisteleviä. Isälleni s.1916 sanoi eräs helluntasipappi, että "lapsikaste on saatanasta", vaikka se on Jeesuksen kehoitus. Hän ei ilmeisesti tiennyt sitä että lapsia on pyhässä kasteessa kannettu Jeesuksen syliin aina alkukirkon ajoista asti.
Tietämättömyys tuomiohenki ja väärä varmuus eivät ole hyvä yhdistelma kristittyjen rakastavaa yhteyttä etsittäessä.
Me emme tule aina ajatelleeksi sitä, kenen etu se on että kristityt tappelevat keskenään lillukanvarsista. - eenokki24
Jeesus on tie kirjoitti:
Palaan edellisen viestini vastaukseen: Meistä näyttää siltä että tuo valinta olisi tietoinen.
Jos katsotaan asiaa vähän tarkemmin, niin huomataan että joku saattaa olla esimerkiksi helluntailainen vaikkapa neljännessä polvessa. Hänelle on lapsesta asti aina opettettu että Luther on käsittänyt tiettyjä asioita väärin Raamatusta ja että kansan kirkko on porttokirkko. Hänen isänsä ja isoisänsäkin opettivat samoin.
Tuosta opetuksesta on tullut ikäänkuin osa hänen persoonallisuuttaan, valinta on siis "geneettinen" luonnostaan tapahtunut.
Itse voimakkaassa herätysliikkeessä kasvaneena tiedän tämän prosessin erittäin hyvin. Jumalalla on kuitenkin konstinsa herätellä meitä perinnekristittyjä
kuuntelemaan Jumalan sanaa entistä tarkemmalla korvalla. Luther on minulle ollut se opettaja joka on kirkastanut kirkkaana Kristuksen evankeliumin,
yksin uskosta
yksin armosta
yksin kristuksen tähden.
Perinneliikkeissä Raamatun tunteminen tahtoo olla liian kapea-alaista, puhujilta on menneiden sukupolvien aikana puuttunut kunnollinen koulutus tehtäväänsä, ja tunteilla on ollut perinteen lisäksi liian suuri painoarvo sanan kustannuksella.
Nyttemmin esimerkiksi helluntailaisten parissa on tapahtunut suuri kehitysaskel
näissä asioissa. Ennen he olivat hyvin ankaria ja opillisesti oikeassa olemisestaan kiisteleviä. Isälleni s.1916 sanoi eräs helluntasipappi, että "lapsikaste on saatanasta", vaikka se on Jeesuksen kehoitus. Hän ei ilmeisesti tiennyt sitä että lapsia on pyhässä kasteessa kannettu Jeesuksen syliin aina alkukirkon ajoista asti.
Tietämättömyys tuomiohenki ja väärä varmuus eivät ole hyvä yhdistelma kristittyjen rakastavaa yhteyttä etsittäessä.
Me emme tule aina ajatelleeksi sitä, kenen etu se on että kristityt tappelevat keskenään lillukanvarsista.välillämme vallitseva häiriö taitaa johtua koska minä en pidä helluntailaisia saati karismaatikkoja minään uskovaisina, paitsi joskus on mahdollista olla ylistys- tahi rukousyhteydessä helluntailaisen kanssa mutta minä en niitä lahkopiruja päästä selän taakse kourat ojolla he kun sinne "hiihtävät" polvillaan siellä vaanien että henkeänsä saisivat jakaa kouriensa kautta.
Minunkin isävainaani s. 1916 opetti siunaamaan Jeesuksen nimessä ja sen todella teinkin jo n.3 vuotiaana ja huonolla suomen kielellä.
. - tee parannus
eenokki24 kirjoitti:
välillämme vallitseva häiriö taitaa johtua koska minä en pidä helluntailaisia saati karismaatikkoja minään uskovaisina, paitsi joskus on mahdollista olla ylistys- tahi rukousyhteydessä helluntailaisen kanssa mutta minä en niitä lahkopiruja päästä selän taakse kourat ojolla he kun sinne "hiihtävät" polvillaan siellä vaanien että henkeänsä saisivat jakaa kouriensa kautta.
Minunkin isävainaani s. 1916 opetti siunaamaan Jeesuksen nimessä ja sen todella teinkin jo n.3 vuotiaana ja huonolla suomen kielellä.
.Tuntuu nuo pirut olevan kovin hyvissä väleissä kansasi, kun panevat suoltamaan
tuollaista tekstiä!
Krapulako panee sinut tuolla tavalla riehumaan ja purkamaan pahaa oloasi? - tosi on
eenokki24 kirjoitti:
olen perin ylpeä että Lutherin ja muiden profeettojen kanssa saan julistaa Jumalan tahtoa niin kuin pasuuna.
Ettö idiootitkin voisivat sen kuulla.Tuo sinun "pasuunasi" haisee vain liian pahalta!
- eenokki24
tee parannus kirjoitti:
Tuntuu nuo pirut olevan kovin hyvissä väleissä kansasi, kun panevat suoltamaan
tuollaista tekstiä!
Krapulako panee sinut tuolla tavalla riehumaan ja purkamaan pahaa oloasi?oletko sinä ollut lahkokokouksessa "riehumassa" ja pysyikö vaatteet päällä?
Kun helluntailainen kokee riemua siihen tahtoo liittyä alastomuutta ja muuta sellaista, kuten aina.
- body
Onneksi Kristusta ei täällä ajassa kukaan omista, vaikka haluja onkin.
Jeesus kulki sorrettujen, vainottujen, ja alamaailman ihmisten mukana, ja halveksi jumalallista tärkeilyä.
Hän syytti fariseuksia, noita, jotka luulivat omistavansa totuuden.
Jeesus mahtuu vieläkin matkaan, jos vain on halua, eikä hän katso kuppikuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847