Vaikuttaako jännitteen säädin kierroksiin.. kun akulta mitattuna jännite on noin 15V joten kait se säädin on rikki?
Ja kun laittaa sähkölaitteita päälle ja painaa kaasua auto meinaa sammua kun kierrokset laskeuu eli ns. kyykkää* mutta sitten tyhjäkäynti palaa ennalleen muuten auto toimii normaalisti.
Jännitteensäädin
3
373
Vastaukset
- ruiskutusennakko
Millä kierroksilla tuo 15V. Kyllä sen kuuluukin likimain 15 volttia ladata, mutta jos kovemmilla kierroksilla nousee yli, niin silloin voi säädin olla rikki. Tuo kierrosten laskeminen on sitten seospuolen juttuja.
- säädinrikki
15V näyttää kokoajan vaikka kaasua painaa. Eihän laturi saisi antaa kuin alle 14V??
Mutta kun ne kierrokset palaa kaasutuksen jälkeen eli 'kyykkää' niin jännite laskee hetkeksi noin 13-14V kunnes tyhjäkäynti on normaali ja hyppää sinne 15.1V tarkkaanottaen. ja Kyykkäys tapahtuu vain kun otetaan paljon virtaa akusta eli ilmastoinnin laittaa päälle ja puhaltimen suurelle nopeudelle.
Osaisko joku sanoo missä vika voisi olla? :/ - omatoimisähkäri
Missähän kunnossa akku mahtaa olla? Jos akulle täytyy syöttää sähköä täysillä koko ajan, on siinä laturikin kovilla, ja tätä kun ryyditetään vielä ilmastoinnin vaatimalla kompuran kuormituksella, on tyhjäkäynnille pudotuksen jälkeinen notkahdus aivan normaalia. Latausjännite on suurinpiirtein normaaliin rajoissa. Paljonko latausjännite on kone käynnissä mutta sähköhärpäkkeet pois päältä? Entä jännite auto sammutettuna akun navoilta mitattuna?
Just nyt mulla on faijan moottoripyörä työn alla, kierroksilla jännite huitelee siinä 18V kieppeillä. Se ei ole normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803