kaikille, myös mököttäjille möksää arkea:) Kyllä sen valonheittimen nimi on aurinko mikä tuolla avaruudessa kajottaa. Siihen ei ole valokatkaisinta mistä sammuttaa, eikä töpseliä mikä vetää irti seinästä.
Mahtavaa maanantaita
17
95
Vastaukset
- 1+1=2
Joo. Se on mihin valoon kukakin mitäkin tai ketäkin vetää tai on vetävinään elikkä vedättää?
Kauhiasti pitää kirjoittaman palstalle ja sitten poistaman?
Sitä sanoisin energian tuhlaukseksi.:)
Mikä semmoinen mököttäjä oikein on?- oikea.heippa.
Mököttäjä voisi olla vaikkapa ujo puska, joka katselee vaan ei osallistu riemukkaisiin keskusteluihin:)))
- tosi riemukasta
oikea.heippa. kirjoitti:
Mököttäjä voisi olla vaikkapa ujo puska, joka katselee vaan ei osallistu riemukkaisiin keskusteluihin:)))
Tai sitten ei ole mitään ujoa puskaa tai mököttäjää on vaan tylsät aiheet.
- 1+1=2
oikea.heippa. kirjoitti:
Joo. Joka vuosi uusia lajikkeita. Liekö kotoperäinen vai niitä muilta mailta Suomeen tuotettuja, joita yritetään niin sanotusti jalostaa Suomen oloihin?
Ei kun innokkaimmat puutarhapalstan vaalijat istuttamaan palstalle muutama mököttäjä, niin johan palsta oman aikansa kukoistaa?:) - sen pituinen se
1+1=2 kirjoitti:
Joo. Joka vuosi uusia lajikkeita. Liekö kotoperäinen vai niitä muilta mailta Suomeen tuotettuja, joita yritetään niin sanotusti jalostaa Suomen oloihin?
Ei kun innokkaimmat puutarhapalstan vaalijat istuttamaan palstalle muutama mököttäjä, niin johan palsta oman aikansa kukoistaa?:)Kotimaiset lajikkeet on sitkeempiä, nuo ulkomaiset ei tahdo kestää näitä Suomen karuja oloja täällä. Kannattaa suosia kotimaista ja jättää ulkomaan e-colikkien tuominen ja istuttaminen tänne meikäläisten luontoa turmelemaan..kaiken maailman riesoja.
- 1+1=2
tosi riemukasta kirjoitti:
Tai sitten ei ole mitään ujoa puskaa tai mököttäjää on vaan tylsät aiheet.
joo, ja aihe aina sama:)
- 1+1=2
sen pituinen se kirjoitti:
Kotimaiset lajikkeet on sitkeempiä, nuo ulkomaiset ei tahdo kestää näitä Suomen karuja oloja täällä. Kannattaa suosia kotimaista ja jättää ulkomaan e-colikkien tuominen ja istuttaminen tänne meikäläisten luontoa turmelemaan..kaiken maailman riesoja.
Joo, mutta tulevatkos intomieliset puutarhurit ajatelleeksi juuri sitä? Että menevätkin istuttamaan e-colikkeja reissattuaan jossakin Saksassa tai jossain.
Kyllä siinä teikeläisten (?) ihmisluonto pilaantuu. Voi vaikka lähteä koko palstalta henki.
Tossa ylempänä oli kommentti tylsistä aiheista.
Suomi24 siinä missä mikä tahansa nettifoorumi ilmiöineen ja toimintatapoineen ei liene tylsä aihe?
Eikä näy olleen puutarhanhoitokaan, joka on poikinut Suomi24:lle montakin keskusteluketjua. Ja sää, joka ei näyttäisi sallivan tai näyttäisi sallivan milloin mitäkin/mitäkään puutarhaan liittyviä toimia. Tosin varsinainen puutarhapalstakin olisi. Liekö siellä paljon pensaita?:) - oikea.heippa.
1+1=2 kirjoitti:
Joo, mutta tulevatkos intomieliset puutarhurit ajatelleeksi juuri sitä? Että menevätkin istuttamaan e-colikkeja reissattuaan jossakin Saksassa tai jossain.
Kyllä siinä teikeläisten (?) ihmisluonto pilaantuu. Voi vaikka lähteä koko palstalta henki.
Tossa ylempänä oli kommentti tylsistä aiheista.
Suomi24 siinä missä mikä tahansa nettifoorumi ilmiöineen ja toimintatapoineen ei liene tylsä aihe?
Eikä näy olleen puutarhanhoitokaan, joka on poikinut Suomi24:lle montakin keskusteluketjua. Ja sää, joka ei näyttäisi sallivan tai näyttäisi sallivan milloin mitäkin/mitäkään puutarhaan liittyviä toimia. Tosin varsinainen puutarhapalstakin olisi. Liekö siellä paljon pensaita?:)Puskissahan tässä [ nyt ] me kaikki kirjoitamme. Itse olen kyllä ihan siedettävä lajike:) En rehevä vaan sellainen hoikka ja sutjakka pitkähkö puska.
Kävin tuolla lähikauppakeskuksessa. Ei ollut puutarhamyymälää. On siellä yksi ½- onneton kukkakauppa. Ylihintainen ja myy kituvia kasveja hölmöille ostajille.
Joskus saattaa myydä tuoreempaakin.
Huonointa kukissa ja kasveissa, ettei niissä näy eräpäivä;) - 1+1=2
oikea.heippa. kirjoitti:
Puskissahan tässä [ nyt ] me kaikki kirjoitamme. Itse olen kyllä ihan siedettävä lajike:) En rehevä vaan sellainen hoikka ja sutjakka pitkähkö puska.
Kävin tuolla lähikauppakeskuksessa. Ei ollut puutarhamyymälää. On siellä yksi ½- onneton kukkakauppa. Ylihintainen ja myy kituvia kasveja hölmöille ostajille.
Joskus saattaa myydä tuoreempaakin.
Huonointa kukissa ja kasveissa, ettei niissä näy eräpäivä;)Joo, ja rehevässä puskassa on omat hyvät puolensa.
Se varjostaa laajemminkin kuivuudesta jo entuudestaan kärsivää maata ja niin ollen aluskasvillisuutta. Sitä mahdollista ruohonjuuritasoa.
Vai olisiko oikeampi ilmaisu luo katvetta?
Olen kuullut, että puutarhaharrastajat jakaessaan kasvejaan vaihtelevat niitä keskenään ja kunkin valikoimat laajenevat tai tuoreutuvat.
Niin kuin nyt ihmisten sanotaan jakavan tai vaihtavan keskenään ajatuksiaankin.
Edellytyksenä tosin siinä hommassa taitaa olla, että ainakin toisella riittäisii ajatuksia, joita jakaa.
Huh, se on hellettä vaihteeksi luvassa pensaillekin? Ja kukkakepeille.:)
- annikoo..
Ei mökötetä...vaikka vähäsen mieli tekisi mököttää....junalle kohta riennettävä....
Mukavaa maanantaita....ja tulevia päiviä....- oikea.heippa.
Joo näin, vielä on asioita hoidettavana tänään. Ensin netitse ja sitten tuolla arjessa.
- annikoo..
oikea.heippa. kirjoitti:
Joo näin, vielä on asioita hoidettavana tänään. Ensin netitse ja sitten tuolla arjessa.
netti on vähän tökkinyt tänäaamuna......ainakin minulla....
- aurinkoinen...
Iloista ja mahtavaa Maanantaita toivottelen minäkin:)
Kirjoitampa minäkin tähän vaikka joku luuleekin meitä yhdeksi henkilöksi;)
Huomasin tuolla huuhaalla että vieläkin meitä epäillään:))
En mä ainakaan osaa oikein miehenä esiintyä ja olisihan se lapsellistakin.
No mutta mehän tiedetään ketä ollaan:)
Kiirettä on pitänyt toin remontin takia.Te onnelliset ootte menossa lomalle.No minä pidän loman syyspuolella .
Hyvää matkaa annikoolle tai olet tainnut jo mennä junalle.
Ihania positiivisia ajatuksia tällekkin päivälle toivotan:) Kiitos sitä samaa sinullekin ilman mököttämistä tietenkin.;))
Ei jouda mököttämään...liian kiire.;)
Pilveen meni tuo taivas tässä nukkuessa päiväunia.:)- aurinkoinen...
Täällä on kova tuuli taas mutta aurinko paistaa.
Nyt onkin luvannut muutamaksi päiväksi hellettä.Varmaan ukkoset tulee ja ilmat viilentää taas.
Mulla olisi tuolla ulkosalla kukkapenkkien puhdistamista mutta aika ei voi riittää millään.Onneksi ei vielä ole sääsket ja hyttyset tulleet. - valoisalla mielellä
Yritin puhdistaa kukkapenkkejä.. ei siitä mitään tullut, oli niin paljon mäkäräisiä että suu ja silmät oli täynnä. Piti lähteä sisälle ja odottaa että ilmat viilenisivät ja ötökät vähenisivät.
Aurinko täälläkin paistelee ja 20 astetta varjossa. Vähän tuuleskelee. - aurinkoinen..
Mä taidan nyt iltasella mennä puhdistamaan kun tuuleskelee niin mukavasti:)
Täällä tuntuu monella hyttyset häiritsevän ja kun mä olen ajatellut että ne vain on mun kiusana:)No ei ne tällä hetkellä ole vielä tänne tulleet mutta viimeistään Juhannuksena niitä alkaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057