Miesten kummat pituus- ja painotoiveet..

-n89-

En ole itse rekisteröitynyt tuonne treffipuolelle mutta kävin huvikseni vilkuilemassa ikäistäni miestarjontaa (21-25-vuotiaita) ja ainakin heillä oli melko kummia rajoituksia naisen pituudelle ja painolle. Esim. lähes kaikilla oli laitettu naisten pituudeksi koko haitari eli 101cm-250cm mutta sitten painoksi (niinkuin eräälläkin herralla) 30-80 kiloa? Kuka 2,5 metriä pitkä nainen olisi elossa jos hän painaisi 80 kiloa? :D

Tai sitten vastaavasti laitetaan koko pituus- ja painohaarukka ja silti ruuminrakenteeseen hoikka tai normaali? Kuka esim. 160 senttiä pitkä ja 200 kiloa painava nainen muka olisi normaalipainoinen?

Typerää kun ei voida suoraan laittaa niitä omia kriteerejä vaan muka esitetään ei-niin-ronkelia vaikka silti halutaan se hoikka nainen..

19

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 28v

      Minä teen juuri noin, annan löyhät pituusrajat, en painorajoja ollenkaan ja lopuksi haluan urheilullista/hoikkaa/normaalia/pienikokoista. Pituus ei ole sentin päälle, ja naiselta ei kysytä painoa, mutta järkevä nainen, jota etsin, osaa varmasti arvioida, onko urheilullinen/hoikka/normaali/pienikokoinen vai jotain muuta. Lisäksi toivon naisesta seuraa liikuntaharrastuksiin, sekin kertonee jotain.

      Ei millään pahalla, mutta profiilini tarkoituksena on monen muun asian ohella karsia pois sellaiset, jotka eivät osaa lukea rivien välistä :)

      • -n89-

        No miksei niitä rajoja voi selkeästi ilmaista jos kuitenkin tiedät mitä haet? :D Minä ainakin ilmoittaisin suoraan että haen esim. 170cm-190cm miestä joka painaa 65-85 kiloa ja ruumiinrakenne saisi olla hoikka tai normaali. Mitä vaikeaa tuossa on? Typerää tuollainen "lue rivienvälistä"-pelleily..


      • Mies 28v
        -n89- kirjoitti:

        No miksei niitä rajoja voi selkeästi ilmaista jos kuitenkin tiedät mitä haet? :D Minä ainakin ilmoittaisin suoraan että haen esim. 170cm-190cm miestä joka painaa 65-85 kiloa ja ruumiinrakenne saisi olla hoikka tai normaali. Mitä vaikeaa tuossa on? Typerää tuollainen "lue rivienvälistä"-pelleily..

        Oletetaan, että sinä olet juuri se, mitä etsin, muuten, paitsi että sinulla on pari kiloa ylimääräistä tai olet ehkä pari senttiä lyhyempi kuin olen haaveillut. Jos ilmoitan tarkat rajat, niin on aina olemassa riski, että luet ne tarkasti (kuten nyt kerrot tekeväsi), vaikka kilo tai sentti sinne tai tänne ei oikeasti merkitse mitään, jos ihminen on muuten oikealla tavalla kiinnostava.

        Oletko tullut ajatelleeksi, että niistäkin ihmisistä, jotka antavat tarkat ihannekumppani-määritelmät, jotkut voivat antaa ne eri tavalla kuin toiset? Yhdelle ne ovat vain suuntaa-antavia, toiselle taas ehdottomia, ja mistäpä tiedät, miten itse kukin on ajatellut, ellet kysy, mutta jos itse oletat kaikki ehdottomiksi etkä siksi kysy, voit jättää huomiotta sen parhaan mahdollisuuden ehkä vain siksi, että et miettinyt profiilia pintaa syvemmältä.

        Rivien välistä lukeminen ei ole typerää eikä pelleilyä, ehdottomuus kylläkin. Omasta mielestäni siis...


      • -n89-
        Mies 28v kirjoitti:

        Oletetaan, että sinä olet juuri se, mitä etsin, muuten, paitsi että sinulla on pari kiloa ylimääräistä tai olet ehkä pari senttiä lyhyempi kuin olen haaveillut. Jos ilmoitan tarkat rajat, niin on aina olemassa riski, että luet ne tarkasti (kuten nyt kerrot tekeväsi), vaikka kilo tai sentti sinne tai tänne ei oikeasti merkitse mitään, jos ihminen on muuten oikealla tavalla kiinnostava.

        Oletko tullut ajatelleeksi, että niistäkin ihmisistä, jotka antavat tarkat ihannekumppani-määritelmät, jotkut voivat antaa ne eri tavalla kuin toiset? Yhdelle ne ovat vain suuntaa-antavia, toiselle taas ehdottomia, ja mistäpä tiedät, miten itse kukin on ajatellut, ellet kysy, mutta jos itse oletat kaikki ehdottomiksi etkä siksi kysy, voit jättää huomiotta sen parhaan mahdollisuuden ehkä vain siksi, että et miettinyt profiilia pintaa syvemmältä.

        Rivien välistä lukeminen ei ole typerää eikä pelleilyä, ehdottomuus kylläkin. Omasta mielestäni siis...

        Mutta mitä jos ne parin sentin ja parin kilon joustot on jo mukana niissä rajoituksissa?


      • Mies 28v
        -n89- kirjoitti:

        Mutta mitä jos ne parin sentin ja parin kilon joustot on jo mukana niissä rajoituksissa?

        Ehkä ne ovatkin, ehkä eivät... Et vaan voi tietää, ovatko ne, ja siksi profiileja ei mielestäni kannatta kirjoitella ja lukea kovin ehdottomasti.

        Oletko sitä mieltä, että muuten täydellinen mies ei kelpaa, jos on sentinkin pidempi tai kilonkin painavampi kuin mitä olet itse määritellyt?


    • ...........

      miehet usein haluaa sellaisen naisen, et kaverit tulis kateelliseksi ja sais leuhkia :))

    • huuuuu

      Siinähän sitä oliskin järkeä, jos mentäisiin vain ulkoisten seikkojen ehdoilla.
      Ei tulis lasta, ei p***aa.............kaan.

    • Niin tuossa ei selkäesti ole säädetty pituutta, mutta paino toive on säädetty, ei se odota 250cm 80kg

      Vastaan on tosin itsellä tullut naisilta toiveita, jotka selkeästi osoittavat, että ei oikein osata arvioida...

      esim 175-190cm ja 75-100kg
      Ja ruumiinrakenne toiveissa silti hoikka/urheillullinen/normaali/lihaksikas. 175cm/75kg kun on aika jämpti rakenteinen. Urheilullisen just just saa mahtumaan. "Normaali" ei taida onnistua... Vai onks semmonen hyvän kokonen maha "normaali". En minä tiiä. No ainakin tietää, että tyttö ei kaltaistani leppäkeihästä taida kaivata... tai sitten se ei osaa arvioida painoja ollenkaan.

      Mut joo. Antamassasi esimerkissä ei siis ole säädetty pituutta ollenkaan, eli ei sille miehelle kelpaa mitkään korealaiset mies koripalloilijat. Minulla jos käy katsomassa niin taitaa olla 101-250cm ja 30-300kg. Voin sanoa että ei kelpaa ihan mikä vaan noiden rajoihin osuva.

      • Tai voihan olla, että tuolle kelpaa 190cm ja 75kg... Mistäs minä tiedän...


      • xvxvxv

        Toi on hyvä pointti, että vastakkaisen sukupuolen painoa on tosi vaikea arvioida.

        Itse kuvittelen miehet aina paljon painavimmiksi kuin he ovat - pitkälti siitä syystä, että exäni oli n. 183 cm/85 kg ja silti hoikka/lihaksikas. Ilmeisesti suurin osa miehistä ei tuossa painossa kuitenkaan välttämättä ole enää niin hoikkia, että sixpäkki näkyisi? Tai näin olen myöhemmin ymmärtänyt :D

        Hahmotelma, mun mielestä toi 175 cm/75 kg ei siis kuulosta ollenkaan painavalta, vaan itse arvioisin näkemättä ihan normaalin urheilulliseksi... Ehkä siis parempi, että mä laitan vaan ne sanalliset arviot, enkä lähde arvailemaan miesten painoja :)


    • voi elämän kevät, sentit ja kilot painukaa hevon kuuseen kaikki

    • viisastunut täti

      Vaikka olisi mikä kusipää, kunhan on 175/ 75, niin kaikki on hyvin!

      Just niin, menkää kiloinenne ja sentteinenne kotiin ensin kasvamaan!

      • -n89-

        No voi voi kun joitakin nyt kiukuttaa että joku ei halua tyytyä johonkin OMASTA MIELESTÄÄN ulkoisesti rumaan ihmiseen vaan tietää mitä haluaa :). Totta kai sisin painaa vaakakupissa enemmän mutta jos toista ei kestä edes katsoa niin ei suhteestakaan tule mitään. Joten lopettakaa jeesustelu, kyllä jokainen haluaa sellaisen kumppanin joka MYÖS ulkoisesti vastaisi edes jollakin tavalla omia toiveita..


      • suukkis
        -n89- kirjoitti:

        No voi voi kun joitakin nyt kiukuttaa että joku ei halua tyytyä johonkin OMASTA MIELESTÄÄN ulkoisesti rumaan ihmiseen vaan tietää mitä haluaa :). Totta kai sisin painaa vaakakupissa enemmän mutta jos toista ei kestä edes katsoa niin ei suhteestakaan tule mitään. Joten lopettakaa jeesustelu, kyllä jokainen haluaa sellaisen kumppanin joka MYÖS ulkoisesti vastaisi edes jollakin tavalla omia toiveita..

        Miten sentit ja kilot kertovat sen, onko ihminen ruma?


      • -n89-
        suukkis kirjoitti:

        Miten sentit ja kilot kertovat sen, onko ihminen ruma?

        No itse en ainakaan pidä reilusti ylipainoisia ihmisiä kauniina..


      • M 20
        -n89- kirjoitti:

        No itse en ainakaan pidä reilusti ylipainoisia ihmisiä kauniina..

        Vaikka se ylipaino johtuisi lihaksista, eikä läskistä?


    • suurp11rteinen

      Neiti hiustenviilaaja tuntuu olevan ihmisiä, jolle kaikki on kiellettyä tai pakollista. S24 asettaa säännöt ja neiti seuraa niitä ja nirpottaa niille, jotka eivät. Omituista.

      Minä en ainakaan osaa rvioida miesten painoja. Yksi ystävä on 191 ja 78kg, normaali ja hiukan vatsaa. Toinen on 185 ja 110kg, hirmu lihaksikas ja hiukan vatsaa. Toinen 180 ja 80 kiloa, normaali urheilullinen. Ja minä olen 165 ja 45 enkä kuitenkaan mikään tikkuhyönteinen. Valehtelen painokseni 50 kiloa, koska moni rajaa hakunsa alkamaan siitä. Ihan kuin jollain kiloilla ja senteillä olisi merkitystä. Sanoin voi selittää, mitä etsii - minä normaalia tai hoikkaa.

      Ai niin, olen kyllä jo omani löytänyt. Roikun täällä vanhasta tottumuksesta vielä jonkin aikaa kai.

    • M 20

      Ainakin itse olen kyllä mielestäni antanut varsin vapaat rajat pituuden ja painon suhteen ja nämäkin ovat minulle/muille vain suuntaanantavaa että en edes vaadi näitä:

      Pituus 140-185 cm
      Paino 45-100 kg

      Oma pituus: 175 cm
      Oma paino: 90 kg

      Eli näistä voidaan päätellä että haeskelen sellaista hoikkaa, normaalia, urheilullista ja pyöreää. Vielä en kyllä ole ketään löytänyt mutta yritys on kova :P

    • etsimättä löytänyt

      Heh! just tämäntyyppisten "sitä oikeaa etsivien" takia en todellakaan käyttäisi treffipalstoja. Kyllä se oikea tulee vaikka missä vastaan jos on tullakseen. Treffipalstat ovat vaan pinnallisten ihmisten tavaramarkkinat. Syvälliset ja aidot ihmiset saa noista vaan pahan mielen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      54
      2589
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2096
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      57
      1950
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1736
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1434
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1368
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1194
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      454
      1163
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1005
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      999
    Aihe