Tmi T. Valerius

Heekfld

Onko kokemuksia kyseisestä autoliikkestä joka sijaitsee Kirkkonummella?

40

12240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D:llä

      Timitri.

      • Manne vaan

        Se on Tino Valerius.


    • greippireippi

      Auto on tullut sieltä hommattua.
      Vaihdossa annoin toyota corollan jossa oli useita vikoja joista kerroin ja se oli liikkeellä tiedossa, tosin vanha autoni myytiin kyllä ilman mitään mainintoja vioista. Se hommaamani auto oli chrysler neon jonka piti olla huippukuntoinen mutta pas*a:han se olikin

    • Paikalla käynyt

      Luuletko oikeasti että voisit ostaa tuolta ehjän auton halvalla? Uskot varmaankin myös joulupukkiin ja muihin satuihin.

      • mene ja ostele

        Lukutaidossa tai ymmärryksessä vikaa?
        Sanoin:

        "Kyseistä liikettä en tunne, en ole koskaan käynyt siellä, mutta jos siellä nyt joku auto jotakuta kiinnostaa, niin hurauttelee paikanpäälle ja tutkii auton ja jos on kelvollinen ja oikeanhintainen, ostelee pois.
        V*ttuako näitä tällaiselta paskansuoltosivustolta kyselemään..."

        Eli Joulupukkiin en usko, mutta uskon siihen, että jos tuolla kerran on kiinnostava auto myynnissä, niin varmasti auton kunto/hinta-laatu-suhteet selviää parhaiten paikanpäällä koeajolla käymällä, ei tältä paskansuoltopalstalta kyselemällä.

        Sillä takuu varmaa on, kuten tässäkin nähty, että palsta-viisastelijat tikulla kaivavat kysytystä liikkeestä jotain paskaa, joka on täysin epäoleellista itse sen auton hankinnan suhteen.
        Mitä v*tun väliä on sillä, omistaako liikkeen valkolainen, somali, mustalainen, ryssä tai virolainen, jos kyseinen liike myy asiallisen auton asialliseen hintaan ja rehellisesti liike-kuluttaja väliset kuitit tehden, sekä rehellisesti veronsa ja muut velvoitteet hoitaen?

        Edelleenkin; en ole koskaan kyseisessä liikkeessä käynyt saati että tuntisin omistajia, mutta ihan näin suomalaisen (alkuperäisväestöä) miehen mielipiteenä.


      • Anonyymi
        mene ja ostele kirjoitti:

        Lukutaidossa tai ymmärryksessä vikaa?
        Sanoin:

        "Kyseistä liikettä en tunne, en ole koskaan käynyt siellä, mutta jos siellä nyt joku auto jotakuta kiinnostaa, niin hurauttelee paikanpäälle ja tutkii auton ja jos on kelvollinen ja oikeanhintainen, ostelee pois.
        V*ttuako näitä tällaiselta paskansuoltosivustolta kyselemään..."

        Eli Joulupukkiin en usko, mutta uskon siihen, että jos tuolla kerran on kiinnostava auto myynnissä, niin varmasti auton kunto/hinta-laatu-suhteet selviää parhaiten paikanpäällä koeajolla käymällä, ei tältä paskansuoltopalstalta kyselemällä.

        Sillä takuu varmaa on, kuten tässäkin nähty, että palsta-viisastelijat tikulla kaivavat kysytystä liikkeestä jotain paskaa, joka on täysin epäoleellista itse sen auton hankinnan suhteen.
        Mitä v*tun väliä on sillä, omistaako liikkeen valkolainen, somali, mustalainen, ryssä tai virolainen, jos kyseinen liike myy asiallisen auton asialliseen hintaan ja rehellisesti liike-kuluttaja väliset kuitit tehden, sekä rehellisesti veronsa ja muut velvoitteet hoitaen?

        Edelleenkin; en ole koskaan kyseisessä liikkeessä käynyt saati että tuntisin omistajia, mutta ihan näin suomalaisen (alkuperäisväestöä) miehen mielipiteenä.

        Älä jauhaa paskaa manguta maanaa


    • asialista.

      moi sielä myydään käytettyjä autoja mut jos ei kelpaa osta uusi!!!!!olen tyytyväinen edellinen puuhuu asiaa mene ostaa..älä puhu p...

      • Anonyymi

        Kulmahousut hiljaa


    • lohilahti

      Ihan huijaripulju kiertäkää kaukaa jos ette tulla huijatuksi

      • mä pelle oon!

        jep jep... eiköihän kaikki vitun liikkeet samanlailla toimi,eli ottaa vaihdossa ja puunaa jos jaksaa päällisin puolin ja myyntiin nyt ei kyse vehosta vaan käytettyjen autojen pulju.yksityinenkö ainut rehellinen yms?itellä hyviä kokemuksia valeriuksesta vaihtanu romun parenpaan romuun..eli munan munaan;)et saat kiertää pitkään ja siinähän se raha säilyy niin vaikka ostat veholta uuden/takuu käytetyn!itellä se periaate että tutkin auton riippuu tosin hinnasta miten tarkkaan.vituttaa ku täällä piipitetään et huijari manne yms paskaa.mene paikanpäälle tutki/vie kuntotohtorille ja päätä sitten ostat tai et! ja tää ei ole liikkeen puolustusta/et olisin tuttu,ite jonkun asteen auto jobbari mikä ni tiedän mistä puhun.oikeesti aikuiset miehet MEKKOpäälle jos ei muuta tekemistä ku täällä itkeä ku ostanut muutaman satasen romun HALOO::::...lohilahti ja muut!


      • Minä tiedän

        Yrityksen eli esim. autoliikkeen tai yrittäjän haukkuminen huijariksi voi olla törkeä kunnianloukkaus. Kannattaa siis olla varovainen. Saatat joutua maksamaan isot korvaukset yrittäjälle oikeudessa. Lisäksi sinulle voi tulla maksettavaksi monen tuhannen euron sakot.

        Myös saman autoliikkeen jatkuva haukkuminen ja mustamaalaaminen voi johtaa syytteeseen. Kirjoittajan henkilöllisyys on helppo selvittää nykyteknologian avulla. Rikosta käsitellään kokonaisuutena, ja toistuvat yhden yrityksen liiketoimintaa haukkuvat viestit katsotaan järjestelmälliseksi ja rikolliseksi toiminnaksi.


      • Yrittäjä-OY
        Minä tiedän kirjoitti:

        Yrityksen eli esim. autoliikkeen tai yrittäjän haukkuminen huijariksi voi olla törkeä kunnianloukkaus. Kannattaa siis olla varovainen. Saatat joutua maksamaan isot korvaukset yrittäjälle oikeudessa. Lisäksi sinulle voi tulla maksettavaksi monen tuhannen euron sakot.

        Myös saman autoliikkeen jatkuva haukkuminen ja mustamaalaaminen voi johtaa syytteeseen. Kirjoittajan henkilöllisyys on helppo selvittää nykyteknologian avulla. Rikosta käsitellään kokonaisuutena, ja toistuvat yhden yrityksen liiketoimintaa haukkuvat viestit katsotaan järjestelmälliseksi ja rikolliseksi toiminnaksi.

        Yrityksen kuniaa ei voi loukata :)

        Yrittäjän on otettava vastuu teoistaan ja kestettävä hyvät Huonot palautteet.


      • Anonyymi
        Minä tiedän kirjoitti:

        Yrityksen eli esim. autoliikkeen tai yrittäjän haukkuminen huijariksi voi olla törkeä kunnianloukkaus. Kannattaa siis olla varovainen. Saatat joutua maksamaan isot korvaukset yrittäjälle oikeudessa. Lisäksi sinulle voi tulla maksettavaksi monen tuhannen euron sakot.

        Myös saman autoliikkeen jatkuva haukkuminen ja mustamaalaaminen voi johtaa syytteeseen. Kirjoittajan henkilöllisyys on helppo selvittää nykyteknologian avulla. Rikosta käsitellään kokonaisuutena, ja toistuvat yhden yrityksen liiketoimintaa haukkuvat viestit katsotaan järjestelmälliseksi ja rikolliseksi toiminnaksi.

        Nykyteknologia?
        Kännykkä joka käteisellä ostettu, sekä prepaid liittymä.
        Kerropas mulle miten voitaisiin jäljittää?

        Ps ensimmäinen viesti tähän ketjuun minulta, eli en ole noita loukkauksia kirjoittanut


      • Anonyymi
        Minä tiedän kirjoitti:

        Yrityksen eli esim. autoliikkeen tai yrittäjän haukkuminen huijariksi voi olla törkeä kunnianloukkaus. Kannattaa siis olla varovainen. Saatat joutua maksamaan isot korvaukset yrittäjälle oikeudessa. Lisäksi sinulle voi tulla maksettavaksi monen tuhannen euron sakot.

        Myös saman autoliikkeen jatkuva haukkuminen ja mustamaalaaminen voi johtaa syytteeseen. Kirjoittajan henkilöllisyys on helppo selvittää nykyteknologian avulla. Rikosta käsitellään kokonaisuutena, ja toistuvat yhden yrityksen liiketoimintaa haukkuvat viestit katsotaan järjestelmälliseksi ja rikolliseksi toiminnaksi.

        Nyt hiljaa kyösti


    • hahhhhh

      ^taitaa valerius ite olla kirjottanu^

      mut paskaahan noi myy. halvalla ja kalliilla

    • somnamnaa

      Myy vanhoja paskoja ihmisille kenellä ei ole varaa muuhun kuin vanhoihin paskoihin Samat persaukiset sitten katkerana vuodattavat tääällä elämänsä kurjuutta.

      Vanha helmi voi löytyä myynnistä ihan keneltä hyvänsä yksityiseltä tai liikkeeltä. Ei ne asiallisen kuntoiset vanhat autot osaa sano omistajalleen että en voi mennä Valeriuksen pihaan myyntiin, vaikka täällä jotkut niin luulevatkin.

    • turha haukkua kyseistä autoliikettä koska ostettiin auto joka on pelittänyt TODELLA HYVIN!!!!!! voithan saada paskan auton uutenakin! ja nyt haetaan toinenkin auto ! siellä liikkeessä on MAHTAVA PALVELU JA MYYJÄT IHAN YKKÖSLUOKKAA kiitokset myyjille TINOLLE JA KYÖSTILLE!!!!!

      • ostinmesensieltä

        No ei ne myyjät sen parempia oo kun missään muuallakaan.
        Eikä ne autot sen parempia oo kun missään muuallakaan.

        Ei käytettyä autoo kannata ostaa liikkeen vaan auton perusteella.
        Useimmista paikoista saa hyviä ja huonoja autoja.

        Ite oon valeriukselta ostanu yhen auton eikä se sen parempi tai huonompi paikka oo kun muutkaan häkkipihat


    • Typerykset haukkuu

      Liike myy vanhoja, halpoja autoja. Typerykset kehtaa valittaa, jos jossain 20 vuotta vanhassa, havassa autossa on vikoja. Lainsäätäjälläkin on enemmän järkeä kuin teillä valittajilla, vaikka tunnetusti sen järki on vähäistä. Vanhan autonromun ostaja ei saa oikeudessakaan korvausta, vaikka kone leviäisi kohta käsiin, katsotaan nääs normaaliksi kulumiseksi, mitä se onkin.

      Jos ostatte vanhan autonruoskan, ihan sama keneltä tai mistä, niin luottakaa vain ja ainoastaan omaan tutkimiseen. Tai ottakaa joku mukaan, joka osaa auton katsoa.

    • citroen jumper

      Moi olen ostanut kyseisestä liikkeestä auton ja se oli juuri sitä mitä luvattiinkin.

    • verotoimisto

      Myyjä lupasi korjauttaa viat eipä ole korjannut. Samoin emme saaneet edes kuittia !!! Myyjä ei vastaa puhelimeen, pakoilee koko ajan. Mieheni kävi jo antamassa turpaan ,kun muu ei tehoa. Ihmiset välttäkää tätä paikkaa jollette halua itsellenne ongelmia. Toisella asiakkaalla oli myös ongelma, he olivat veloittaneet häneltä liikaa rahaa.

    • jps77s

      Näin äkkiseltään kyllä välttäisin ko. liikettä

      • veho, ei kiitos

        Veholtakin voi saada tuliterän auton täynnä vikoja.


      • 12
        veho, ei kiitos kirjoitti:

        Veholtakin voi saada tuliterän auton täynnä vikoja.

        Itse asiassa veholta ei taida saada muuta kuin vikoja täynnä olevia tuliteräviä autoja


    • Carfox

      Hevoskauppaa tuo autokauppakin tavallaan on ja lahjahevosen suuhun ei käy katsominen. Eli jos halvalla saat niin turha vioista valittaa...

    • Itse olen ostanut Valeriukselta varmaankin kymmenen autoa, jonka lisäksi myös tyttöystäväni. Ei ole ollut mitään valittamista. Kun joku kirjoitti, ettei muka ole saanut kuittia, niin ehkä ei kuittia saa, jos ei rahaa lyö käteen. Käytetyn auton voi koeajaa, tutkia, potkia renkaita, mutta jos 260 e autossa on jotain vikaa, niin ei se ihme ole. Ainakin itse oletan, että miten kauan kestää, eikä se ole myyjien vika.
      Toimittaja Jouni Saltbacka

      • Rane666

        Paljonko tyttöystävä maksaa tänä päivänä...?


    • Liikkeitä riittää

      Joo, eiks toi Varelius ollu joku entinen kilpaveneilijä, näin kaveri tossa seläntakana huutelee, no ihan sama.

      • suurinosaon

        Niin.
        Kaikki auokauppiaat eivät tosiaan ole ihan rehellisiä...


    • Valeriusmoi

      Uusi firma nimeltä autorahaksi.eu Autopurkaamo ja romuautofirna eestiläinen

    • tyytyväinen

      Ei mitään valittamista tinon touhuista.Ilmotti viat mitä autossa oli ja ne tiedostin valmiiksi kun sinne menin.Ei kehunut missään vaiheessa mitenkään autoa,positiivinen yllätys oli että auto oli paljon parempi mitä oletin sen olevan.Hinnasta päästiin sopuun ja ajoin duuniin nostin auton ilmaan ja aina vaan näytti paremmalta.Olen äysin tyytyväinen Tinon työhön myydä autoja,suosittelen.

    • Erkki2014

      Parhaat myyjät mitä pieni yrtti ätunnen

      • Romaaaaaaaaaaaani

        Mahtavaa Erkki2014, todella vakuuttavat kehut!! Olen todella vakuuttunut että nyt on löytynyt rehelliset romanit! (ehkä)


      • mersuparas

        Paras kauppa mitä tiijän. Parhat myyjät, parhat autot. Aina kaupat, illallaki.


      • Anonyymi
        mersuparas kirjoitti:

        Paras kauppa mitä tiijän. Parhat myyjät, parhat autot. Aina kaupat, illallaki.

        24/ 7


    • Anonyymi

      Ei todellakaan toimi isoilla ja mainekkailla liikkeillä ei tuollaiseen paska hommaan ole varaa ja saati mitää halua myydä paskaa kellekään paitsi kamux tuntuu olevan yksi ja ainoa mistä olen kuullut pelkkää paskaa

    • Anonyymi

      Virun huijari firma, kiertämää kaukaa . Kaikki ovat Manneja

    • Anonyymi

      Olen ostanut usean auton valeriuksen veljeksiltä.
      Käytetyistä autoista ei koskaan tiedä,mitä vikoja tulee eteen.Tutkimalla öljyvuodot ym.saa selville paikanpäällä.Joustavat maksuehdot olen heiltä saanut ja hyvän palvelun.
      T:Osmo

      • Anonyymi

        Jaa


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9279
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3880
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2805
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2720
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2515
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2514
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1622
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1570
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe