Sain selkäkipuun norflex 100mg lihasrelaxanttia 2x100mg/pv ja olen huomannut että seuraavana päivänä lääkkeen ottamisesta minulla on jotain näköhäiriöitä, en pysty lukee tekstiä ja kirjaimet hyppii sekä huimausta. Päätin etten ota tuota koska nuo sivuvaikutukset ovat erittäin pelottavia.
Norflex
4
3915
Vastaukset
- toipunut.
Aivan normaaleja sivuvaikutuksia.......etenkin hoidon alussa tulee. Olen saanut kaikista lihasrelaxanteista hoidon alussa sivuv.
- Pillerinpyörittäjä100
Sain selkäkipuun 1-3x100mg ja kun päivän aikana söin 4nii siit tulee vähän hassuja näköharhoja ja pikkuseb huimausta mutta muiden mukaan ihan normii
- luese
Miksi et lue sitä pakkausselostetta?
Miksi?
4.8 Haittavaikutukset
Yleensä haittavaikutuksia ei esiinny käytettäessä suositeltuja annoksia.
Psyykkiset haitat: hermostuneisuus
Silmät: näön heikkeneminen
Ruoansulatuselimistö: suun kuivuminen
Yleisoireet ja antopaikassa todettavat haitat: huimaus
http://spc.nam.fi/indox/english/html/nam/humspc/0/265910.pdf - Anonyymi
2päivää ollut syömättä Norflexiä. Vieläkin lähinäkö reistaa. Palautunekohan normaaliksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319