Jaikal ja Mohikaani kuulevat ääniä?

Ääni hiljaisuudesta

Mohikaani on kertonut "äänistä" ja öljyvarkaudesta jottei siitä sen enempi mehän tunnemme kuka Mohikaani todella on?
Jaikal taas rukoilee kuullakseen "ääniä" tai puhetta suoraan Jumalalta ja kun "ääniä" ei heti ala kuulumaan niin jaikal jossittelee ja kerjää saadakseen kuulla itse herran ääntä ulkopuolella sanan aivan samoin kuten Mohikaanikin.
Kyllä nämä valheveljet kuulevatkin herransa ääntä mutta se herra on itse perkele joka pääsee puhumaan näiden harhaoppisten kanssa ja kun he kiusaavat pyynnöillään ja luuloillaan eli epäilyillään Jumalaa niin sanan ulkopuolinen henki jota kutsutaan helluntailaisten hengeksi huutelee pilven longilta, auton moottoritilassa ja näitä äänien kuulijoita löytyy helluntailiikkeestä sangen runsaasti jahka lomat alkavat niin mielisairaaloista lähetetään helluntailaisia suurin joukoin....maata kietelemään ja siellä kuljeskelemaan?

26

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -visitor-

Eivät kuule harhaääniä, äläs valehtele.

• Ääni hiljaisuudesta

varmasti kuulevat mitä helluntalaisten henki heille kuiskaa.
        Tyypillisiä kerettiläisiä.

• -visitor-
        Ääni hiljaisuudesta kirjoitti:

varmasti kuulevat mitä helluntalaisten henki heille kuiskaa.
        Tyypillisiä kerettiläisiä.

Tyypillisiä mitä?

• dr.rossi
        -visitor- kirjoitti:

Tyypillisiä mitä?

tyypillisiä mielisairaala potilaita.
        Lomalla varmaan?

• -visitor-
        dr.rossi kirjoitti:

tyypillisiä mielisairaala potilaita.
        Lomalla varmaan?

Miksi vaihdoit nimimerkkiä?

• naureskelija.
        -visitor- kirjoitti:

Miksi vaihdoit nimimerkkiä?

Hän on kiinnostunut ns.lääkärileikeistä, dr.rossi. Dr=doctor

• Kelleskaupunginvaari

Tee kuule sinäkin parannus ja ota Herra Jeesus vastaan. Jeesus antaa sinunkin syntisi anteeksi kun uskot Häneen. Tottahan sinä nyt ymmärrät että Jeesus Kristus on olemassa?

Uskothan sinä että perkelekkin on olemassa!

>>Kyllä nämä valheveljet kuulevatkin herransa ääntä mutta se herra on itse perkele joka pääsee puhumaan näiden harhaoppisten kanssa ja kun he kiusaavat

• -visitor-

Aloittaja täyttää nettikiusaajan kriteerit. Miten kummassa te sallitte tällaista?

• kriteeri
        -visitor- kirjoitti:

Aloittaja täyttää nettikiusaajan kriteerit. Miten kummassa te sallitte tällaista?

lahkokriteerit ovat niin monasti tulleet julki että oikein sitä ääniä kuullaan.

• -visitor-
        kriteeri kirjoitti:

lahkokriteerit ovat niin monasti tulleet julki että oikein sitä ääniä kuullaan.

Nimimerkit mohikaani ja jaikal ovat sinun hampaissasi ja miksi?
        Kunnianloukkauksesta voisivat sinua syyttää(vinkki).

Ja taidat ihan itse elää jotakin illuusiota, ja nyt tuota omaa harhaluuloasi totena levität.

Annas nyt todisteet väitteillesi. Aloituksesi oli sekava, ja vaikuttaa siltä että olet itse hoidon tarpeessa.

• visitor 3
        -visitor- kirjoitti:

Ja taidat ihan itse elää jotakin illuusiota, ja nyt tuota omaa harhaluuloasi totena levität.

Annas nyt todisteet väitteillesi. Aloituksesi oli sekava, ja vaikuttaa siltä että olet itse hoidon tarpeessa.

Minkä kunnian?

• melankton
        -visitor- kirjoitti:

heidän kunniansa on heidän häpeänsä.
        On sanottu että lahkolaiset tulee esivallan kautta karkottaa maasta pois(pirun saarilleko?)

• DR.Rossi
        -visitor- kirjoitti:

pitäisi kai ensin tarkistaa sinun pääsi lääkärillä ja sitten käräjille kun syytät aloittajaa hoidon tarpeessa olevaksi ihmiseksi.

Ja siinä nähdään kuinka lahkolainen tuomitsee vaikka on kirjoitettu älkää tuomitko.

• DR.Rossi

uskonhan minä perkeleen olemassaoloon koska olen sen nähnytkin .

• -visitor-
        DR.Rossi kirjoitti:

pitäisi kai ensin tarkistaa sinun pääsi lääkärillä ja sitten käräjille kun syytät aloittajaa hoidon tarpeessa olevaksi ihmiseksi.

Ja siinä nähdään kuinka lahkolainen tuomitsee vaikka on kirjoitettu älkää tuomitko.

Olet itse tuo aloittaja, ja nyt sinua hävettää, ja siksi aloit leikkimään lääkäriä eli vaihdoit nikkisi tohtori rossiksi.
        Myönnä pois.
        Minkä vuoksi kannustat aloittajaa jatkamaan sekoiluaan?

Ja äläs puhu lahkolaisista tuohon tyyliin: kiihoitus kansanryhmää vastaan.

• -visitor-
        DR.Rossi kirjoitti:

DR Rossi!
        Sinulta pyydettiin todisteita, mihin jaikalin tai mohikaanin tekstiin vetoat väittäessäsi että kuulevat ääniä?

• Hyvin mahdollista
        -visitor- kirjoitti:

DR Rossi!
        Sinulta pyydettiin todisteita, mihin jaikalin tai mohikaanin tekstiin vetoat väittäessäsi että kuulevat ääniä?

Toiselle Jeesus on näyttäytynyt muistaakseni kahdesti, toisella kertaa kiikkustuolissa istuen ja toiselle Herra järjesti luomalla betonia tuosta vain yks'kaks.

Olisiko outoa jos he kuulisivat myös ääniä? Se olisi aika loogista sisänsä. Harhoja joka tapauksessa tuntuu olevan.

• -visitor-
        Hyvin mahdollista kirjoitti:

Toiselle Jeesus on näyttäytynyt muistaakseni kahdesti, toisella kertaa kiikkustuolissa istuen ja toiselle Herra järjesti luomalla betonia tuosta vain yks'kaks.

Olisiko outoa jos he kuulisivat myös ääniä? Se olisi aika loogista sisänsä. Harhoja joka tapauksessa tuntuu olevan.

Tarjoatko linkin ko juttuihin?

Muussa tapauksessa tarinasi vaikuttaa epäuskottavalta.

Mutta jos on kuten väität eikö heitä silloin kuuluisikin auttaa?

"Olisiko outoa jos he kuulisivat myös ääniä? Se olisi aika loogista sinänsä."

Ei minulle ensimmäisenä tuosta äänien kuuleminen tulisi mieleen.

• Vahvistakoot itse
        -visitor- kirjoitti:

Tarjoatko linkin ko juttuihin?

Muussa tapauksessa tarinasi vaikuttaa epäuskottavalta.

Mutta jos on kuten väität eikö heitä silloin kuuluisikin auttaa?

"Olisiko outoa jos he kuulisivat myös ääniä? Se olisi aika loogista sinänsä."

Ei minulle ensimmäisenä tuosta äänien kuuleminen tulisi mieleen.

Molemmista aiheista on palsalla ollut keskustelua, eli haku auttaa mutta kyseiset kirjoittajat varmasti itse vahvistavat väitteet, sillä valehtelu on synti.

• -visitor- kirjoitti:

Minä en edes harkitse minkään syytteen nostamista. Kun kirjoittaa palstalla, täytyy kyetä ottamaan vastaan kritiikkiä ja jopa herjaamisia. Ja niitä minä kestän aika hyvin. Jos aloittaja uskoo saavansa herjaamisistaan iloa ja siunausta, sallittakoon hänelle se ilo. Eihän sitä tiedä vaikka Herra on häntä käskenyt. Antaa hänen olla.

• asianajomies
        jaikal kirjoitti:

Minä en edes harkitse minkään syytteen nostamista. Kun kirjoittaa palstalla, täytyy kyetä ottamaan vastaan kritiikkiä ja jopa herjaamisia. Ja niitä minä kestän aika hyvin. Jos aloittaja uskoo saavansa herjaamisistaan iloa ja siunausta, sallittakoon hänelle se ilo. Eihän sitä tiedä vaikka Herra on häntä käskenyt. Antaa hänen olla.

syytteen nostaa viranomainen eikä joku "syyttäjä" joka ei edes laistakaan tiedä mitään.
        Paitsi oman näkemyksen laista.

• + risti vain

Jeesuksella on vain yksi lammaslauma. Mutta tuon lauman lampaita on monessa tarhassa. Mutta yhteistä heille kaikille on tämä, minkä Jeesus ilmaisi näin:
      "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

• risto 12

helluntailaiset ovat niitä lopun ajan loppupuolella ilmestyneitä harhaoppisia nk. mustia lampaita.

He eivät koskaan ole kuulleet Jeesuksen ääntä ei edes moottoritilassa tai muualla sanan ulkopuolella.

• -visitor-
        risto 12 kirjoitti:

helluntailaiset ovat niitä lopun ajan loppupuolella ilmestyneitä harhaoppisia nk. mustia lampaita.

He eivät koskaan ole kuulleet Jeesuksen ääntä ei edes moottoritilassa tai muualla sanan ulkopuolella.

Nyt meni vähän ohi.
        "He eivät koskaan ole kuulleet Jeesuksen ääntä ei edes moottoritilassa tai muualla sanan ulkopuolella."

Käsitätkö ollenkaan miten järjetön lause tuo on? Mitä tarkoitat"sanan ulkopuolella"?

• bruutus,,
        -visitor- kirjoitti:

Nyt meni vähän ohi.
        "He eivät koskaan ole kuulleet Jeesuksen ääntä ei edes moottoritilassa tai muualla sanan ulkopuolella."

Käsitätkö ollenkaan miten järjetön lause tuo on? Mitä tarkoitat"sanan ulkopuolella"?

et kai sinäkin pruutukseni puhu ruumiisi ulkopuolelta?

• -visitor-
        bruutus,, kirjoitti:

et kai sinäkin pruutukseni puhu ruumiisi ulkopuolelta?

Nyt meni kaukaa ohi. Mitä ihmettä nyt ajat takaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe