Huom ! onko sinulla ohjeita ?

Torsti-Kalevi

--------------------- ENITEN VIT****** TAA KAIKKI !

mitä tulisi nyt tehdä ?

11

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä usko, Kokeile!
    • its in can

ai tuo.............. ENNEN KANNATTAA PANOSTAA ITSEENSÄ JA nostaa ase ohimolleen !

• raakkuna1

Torsti-Kalevia siis vituttaa kaikki. Niin, Raakkunan neuvo on Torstille, että laadi selkeämpi esitys palstallemme niistä aiheista jotka ovat vaivaamassa mieltäsi. Niin keskustellaan.

• Torsti Kalevi

-Polkupyöräni ohjauslaitteistoon olennaisena osana kuuluva liukuputki katkesi ja pyöräni on käyttökelvoton: Olen köyhä ja minulle on täysin ylitsepääsemätön asia hoitaa korjauskustannukset joten liikkumiseni tänä kesänä jää suurilta osin hyvin minimiin koska taas alaraajani ei kestä edes ½ tunnin kävelyä, olen pahassa pulassa.

Aikaisempi elämäntapani ei mahdollista pankki tai muuta velan ottoa joten myös tämä ns käteisen puute aiheuttaa suunnatonta tuskaa, ja omantunnonarvoni on nollassa.

Kylmät katseet seuraa minua heti kun siirryn jalkaisin kaupungin kadulle. PP:llä ajaminen lisi mahdollistanut minun kivottoman ja häpeämättömän siirtymiseni paikasta toiseen ja nyt näyttää siltä että tulevana kesänä olen vaatimattoman kotini vanki.

PS: kotini matot on viimeiksi pesty Laatokassa v 1937 ja ainoa viherkasvi vaatimattomassa huoneessani on home leipäpussissa.

Tuskani on loputon ja vielä eilen tunnelin päässä häämöttänyt valo on jouduttu kustannus syistä sammuttamaan lopulliusesti.

RAAKKUNA 1 : AUTA MINUA JA ; tunnista itsessäsi ihmisellisyys :

• Juhani A.

Polkupyörästä: Poliiseilla on usein huutokauppoja ja niistä saa ehjiä polkupyöriä puoli-ilmaiseksi. Itse ostin maastopyörän 20€:lla, sillä olen viisi vuotta ajellut. Kannattaa kysäistä asiasta.

• raakkuna1

Raakkuna ymmärtää että kohdallasi polkupyörän puuttuminen, on todella masentava ongelma. Mutta alahan järjestämään, kyllä sellainen vielä löytyy.

Ja mattojen peseminen on todella mieltä virkistävä kokemus, kun on nämä pitkälle luvatut kesähelteetkin edessä. Lähde siis vaikka polkupyörääsi taluttamalla viemään mattojasi mattorantaan. Siitä se alkaa.

• primus motor :--:

Torsti Kaleville keräys pystyyn !

Torsti Kaleville 20 e kertamaksu on ylitsepääsemätön suoritus ,kuten hän liikuttavasti viestissään kertoo )))))))))))))) !

• tytytytytyt

torsti tee se ... suomi arvostaa... saa siitä enemmän kun eläimestä mutta mitä siitä

• naapurin mummo

Älkää jättäkö Torsti Kalevia yksin !

• ihmettelevä ?

Raakunan neuvo oli enempi empatiaa antava kuin todellista apua antava.

Onko todella näin vaikeaa auttaa onnetonta lähimmäistä ?

Yrittäkääs nyt oikeesti auttaa Torsti Kalevia ..

• raakkuna1

Kun ihminen aktivoi itsensä, ja alkaa toimimaan, niin sellainen on vasta virkistävää, ja taatusti alkaa saamaan asioita kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe