--------------------- ENITEN VIT****** TAA KAIKKI !
mitä tulisi nyt tehdä ?
Huom ! onko sinulla ohjeita ?
11
69
Vastaukset
- Älä usko, Kokeile!
Tuo on toiminut miljoonille kautta vuosituhansien:
http://www.harekrishnatemple.com/chapter7.html - its in can
ai tuo.............. ENNEN KANNATTAA PANOSTAA ITSEENSÄ JA nostaa ase ohimolleen !
- raakkuna1
Torsti-Kalevia siis vituttaa kaikki. Niin, Raakkunan neuvo on Torstille, että laadi selkeämpi esitys palstallemme niistä aiheista jotka ovat vaivaamassa mieltäsi. Niin keskustellaan.
- Torsti Kalevi
-Polkupyöräni ohjauslaitteistoon olennaisena osana kuuluva liukuputki katkesi ja pyöräni on käyttökelvoton: Olen köyhä ja minulle on täysin ylitsepääsemätön asia hoitaa korjauskustannukset joten liikkumiseni tänä kesänä jää suurilta osin hyvin minimiin koska taas alaraajani ei kestä edes ½ tunnin kävelyä, olen pahassa pulassa.
Aikaisempi elämäntapani ei mahdollista pankki tai muuta velan ottoa joten myös tämä ns käteisen puute aiheuttaa suunnatonta tuskaa, ja omantunnonarvoni on nollassa.
Kylmät katseet seuraa minua heti kun siirryn jalkaisin kaupungin kadulle. PP:llä ajaminen lisi mahdollistanut minun kivottoman ja häpeämättömän siirtymiseni paikasta toiseen ja nyt näyttää siltä että tulevana kesänä olen vaatimattoman kotini vanki.
PS: kotini matot on viimeiksi pesty Laatokassa v 1937 ja ainoa viherkasvi vaatimattomassa huoneessani on home leipäpussissa.
Tuskani on loputon ja vielä eilen tunnelin päässä häämöttänyt valo on jouduttu kustannus syistä sammuttamaan lopulliusesti.
RAAKKUNA 1 : AUTA MINUA JA ; tunnista itsessäsi ihmisellisyys :- Juhani A.
Polkupyörästä: Poliiseilla on usein huutokauppoja ja niistä saa ehjiä polkupyöriä puoli-ilmaiseksi. Itse ostin maastopyörän 20€:lla, sillä olen viisi vuotta ajellut. Kannattaa kysäistä asiasta.
- raakkuna1
Raakkuna ymmärtää että kohdallasi polkupyörän puuttuminen, on todella masentava ongelma. Mutta alahan järjestämään, kyllä sellainen vielä löytyy.
Ja mattojen peseminen on todella mieltä virkistävä kokemus, kun on nämä pitkälle luvatut kesähelteetkin edessä. Lähde siis vaikka polkupyörääsi taluttamalla viemään mattojasi mattorantaan. Siitä se alkaa.
- primus motor :--:
Torsti Kaleville keräys pystyyn !
Torsti Kaleville 20 e kertamaksu on ylitsepääsemätön suoritus ,kuten hän liikuttavasti viestissään kertoo )))))))))))))) ! - tytytytytyt
torsti tee se ... suomi arvostaa... saa siitä enemmän kun eläimestä mutta mitä siitä
- naapurin mummo
Älkää jättäkö Torsti Kalevia yksin !
- ihmettelevä ?
Raakunan neuvo oli enempi empatiaa antava kuin todellista apua antava.
Onko todella näin vaikeaa auttaa onnetonta lähimmäistä ?
Yrittäkääs nyt oikeesti auttaa Torsti Kalevia ..- raakkuna1
Kun ihminen aktivoi itsensä, ja alkaa toimimaan, niin sellainen on vasta virkistävää, ja taatusti alkaa saamaan asioita kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756