No, nyt on mitattu labraolosuhteissa, että kauaksi on pitkä matka. Kymppi-bensaa kuluu vain 1 % enempi. Mutta jos olisi vertailumitaukset tehty talvipakkasilla, niin ero olisi ollut 3 %. Etanolin höyrystymislämpötilan ero puhtaaseen bensaan verrattuna lisää kulutusta. Miksiköhän mittauksia ei tehty talvella, vai tehtiinkö ja kesällä sitten uusiksi, niin saatiin julkaisukelpoisempia tuloksia.
Vaikuttaako perustelut tieteellisiltä, kun vakuutetaan ettei mootorien mahdollisia hajoamisia ole voitu osoittaa bensasta johtuviksi? Entäs sitten kun niillä ehditään ajaa parisataatuhatta?
Maailman yksi johtavista moottoriteknologin taitajista, BMW:n mootoreista vastaava insinööri pantiin hiljaiseksi, tai vielä nolommin, hänen piti antaa lausunto, että kyllä koneet kestävät EU:n alueella. Kun poikkeat Turkin puolelle, niin alkaa moottorit paukkua. Johan tälle nauraa kylän harakatkin.
Miksi ei kerrota totuutta? Ei tässä nyt niin maata kaatavasta asiasta ole kysymys. Autot yleensäkin kestävät nykyisin kohtuullisesti, mitä koneisiin tulee.
Sähkövikojen päivityksien puute on se "murheenkryyni".
Kymppi- bensa?
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450