lopettaisivat koko Karavaanarit sar jan jos ei osata kuin y´tehdä täyttä PAS...AA ! Ps. olihan siinä pari minuuttia oikeista karavaanareista !
OSA 4 TV3 ainavaan
karmeempaa
15276
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 15
Vanhimmat
järjestö on voinut mennä mukaan ko. sarjaan , pitäis olla jokin etukäteisvalvonta mitä tullaan näyttämään koko kansalle eili tuota ala-arvoista roskaa EI olis pitänyt lähettää ollenkaan !
järjestö on kuulemma maksanut isot rahat mukanaolosta ja suunnitellut käsikirjoituksen. on sitä aikohin eletty!
Ootteko te niinku suutununa ku teitä ei kuvattu "alueilla" ;)))))
Hyvin on "Hantalla" (nyk Wilma) tieliikennelaki hallussa. Helvetti ihmiset ja elukat hillui miten huvitti liikkuvassa ajoneuvossa!!(Turvavyöt kytkemättä kahdelta henkilöltä, kissat ja koirat irrallaan häiritsemässä keskittymistä ajamiseen) Helvetin huonoa mainosta automatkailuharrastajista tällainen.
Mahtavaa mainosta Touring Carsille....
Olen katsonut parista pätkästä osan ja yhdyn mielipiteeseen jossa ohjelmaa kuvataan ala-arvoiseksi roskaksi. Varmasti asian tiimoilta olisi saanut informoivammankin pläjäyksen.
Mikä on mielestäsi pielessä? Eikö täällä osata kuin haukkua? Ketkä ovat Oikeita Karavaanareita? Voi huh tätä köyhyyttä!!! Ensiksikin: kiitos mielenkiintoisesta ohjelmasta, toiseksi: karavaanareita on Joka Lähtöön, esim. minä. Kolmanneksi onhan kumma jos Suomeen ei mahdu kuin stereotyyppisiä karavaanareita. Minä aion ainakin poiketa massasta tänä(kin) kesänä. Siis tsemiä vaan kaikki uudet ja vanhatkin vaanarit....
eilekin (ke 8.6 ) ensin mentiin erään uskonlahkon paikkaan ja haukuttiin yms. ja ihmeteltiin miksei heitä tervehditty , en yhtään ihmettele miksei ! SITTEN LOPUKSI MARSITTIIN HOMOKULKUEESSA on niin karavanaari ohjelma ETTÄ voihan vinetto sanon !
Ja saatanan tilkkutäkki on mukamas karavaanari
oikei HIHHULOIMAAN on siinä OHJEMA nimeltään KARAVAANARIT EI VOI OLLA ALA-ARVOISEMPAA JA SÄÄLITTÄVÄMPÄÄ OHJELMAA !
juu, ei kai .
Minä olen joitakin pätkiä kyseisestä ohjelmasta katsonut, mutta en voi yhtyä näihin valittajiin! Näkemäni perusteella ohjelmassa ei mitenkään haukuta alan harrastajia, eikä musta-maalata heidän harrastuksiaan. Jos jonkin porukan toilauksia kuvataan, miksi te yhdistätte heti ne karavaanareihin?
Messilässä näytti olleen melkoinen meno päällä, mutta tiedän siellä olevan samanlaista aina! Ei siihen vaikuta, kuvataanko siellä vai ei!
Oikeastaan hyvä ohjelma sikäli, että me muut osataan kiertää nämä remupaikat!
Katsoisin ohjelman jatkossa, jos siihen olisi harrastuksilta arki-iltoina aikaa!
Sellanen on virma minkalainen on johto. Kyllä Karavaani järjestössä on ihmeellinen johto joka ei valvo mitenkä yhdistykset toimii ja mitenkä koko touhua mainostetaan.
eipä ollut todellista menoa Messilässä,puuttui vittuaan tyrkyttävät ylipainoiset ja huorahtavat naiset, niitä siellä kyllä on ,ja vittua saa aina.
Karavaani järjestö kerää rahat ja on sitten tyytyväinen, kun jäsenistö on hiljaa.
Porukalle käydään jakamassa asiomerkkejä kuten entisessä neuvostoliitossa,
ja valtakunnassa on kakki hyvin.
Järjetöntä touhua???? Olet näköjään noussut ylös vai sängyssäkö yritä jättää peukalonjälkesi joka saitille. Kerran riittää, eiköstäjookosta?