On pyhä kirja toista pyhää kirjaa vastaan
Luotettavuus on molemmilla suurta harhaa
Pään sisäiset nuo äänet kailottaa
Mis` joukois` sanaa alat julistaa !
Uskontojen ongelma:
7
103
Vastaukset
- kailotikai
Sitä itteähän se on:
Meidän usko on oikea, teidän väärä !
Me oomme oikeas, muista viis !
Meitit ylöstempaistaan, muut alasnykäistään !- ahab
Fundamentalistinen uskonto on äärimmäinen typeryyden ilmentymä.
Esim. Suomen mummot menevät Israeliin armeijan työleireille ! ahab kirjoitti:
Fundamentalistinen uskonto on äärimmäinen typeryyden ilmentymä.
Esim. Suomen mummot menevät Israeliin armeijan työleireille !Niinpä niin ja luvatun maan BKT:sta menee pahimmillaan 40% sotilasmenoihin.
Ja Usa kyllä toimii tehokkaasti teemalla : kristillisyyttä ja aseita kaupan.
Luulempa, että Palestiinan aluella olisi rauhan lisäksi vielä erittäin tärkeä hanke, se on juomaveden tuottaminen.
Litteenä maailman sotilasmenoista taulukko ( YK)
http://www.yk.fi/aseidenriisunta/10_faktaa/fakta_2
- viva Israel!
Mene sinäkin! Minäkin haluan auttaa pientä Israelia. Ovat yli 300 miljoonan arabin ympäröimä kansa, vaan eivät häviä koskaan yhtään sotaa!
- Rutja-poika
Kyllä mun silmissä on israelilaiset ja arapit täysin samaa porukkaa. tai palestiinalaiset saa myötätuntoni siksi että israel miehittää toisilta maata jonkun runokirjan perusteella. Uskontokin on ihan samanlainen ympärileikkauksineen ja halaleineen ja rajoituksineen. Kirjaimet kummallisia, ja teikäläisillä hirveä viha kaikkea kohtaan, joka pitää tuhota, tuhota ja tuhota. Mistä se väkivalttaisuus tulee?
En usko tuontitavaraan vaan kotimaiseen Ukko Ylijumalaan. - kotiin
Israelilaiset tulevat takaisin maailman ääriltä kotimaahansa joka on ollut lainassa muilla.
- __buddha
Edellisessä fundamentalismia karmeimmillaan.
Samaa kuin Allah-fundamentalistien vääräuskoisten vainoaminen.
Hirvittää, että tätä ilmenee Suomessakin nykyisen sivistystason
vallitessa.
Uskonnollinen aivopesu saastuttaa järkevän ajattelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027