On se jumaliste että natiaiset saa notkua pulloineen ja tölkkeineen täysin vapaasti vaikka laki selkeästi kieltää keskenkasvuisilta hedelmiltä alkoholin hallussapidon! Mikä maksaa vai eikö poliisia/armeijaa kiinnosta??? Laki on tarkoitettu noudatettavaksi ja lainrikkojia kohtaan kuuluu käyttää sellaista voimaa että varmasti äidin pikku kullannuppumussukat tajuavat, että näiden viinalla läträilyä ei suvaita. Jos nyt elettäisiin jossain sivistyneessä maassa esim. Saudi-Arabiassa niin hellanteltut olisi piesty jo aikoja sitten kunnolla koivuniemen kera!
Miksei mätää nuorisoa saada kuriin?
28
179
Vastaukset
- ...
Ei huumeista pieksemällä eroon pääse ja viina on sieltä huumeiden vahvimmasta päästä. Siinä ei lait tai kasvatus mitään paina jos on jo koukussa.
- Vastuuttomuutta?
Penskat ovat Pleikkarin ja MTV:n kasvattamia, sen kyllä näkee! Virtuaalinen lobotomia viihdeärsykkeiden avulla...
Millään mitään väliä, roskataan paikkoja hullun lailla, joka paikassa kertakäyttökulttuurin paperi- ja muovisymboleja. - Malachias
Vastuuttomuutta? kirjoitti:
Penskat ovat Pleikkarin ja MTV:n kasvattamia, sen kyllä näkee! Virtuaalinen lobotomia viihdeärsykkeiden avulla...
Millään mitään väliä, roskataan paikkoja hullun lailla, joka paikassa kertakäyttökulttuurin paperi- ja muovisymboleja....ja paskat.
Pleikkarin ja MTV:n kasvattavat lapset eivät norkoile kaupungilla vaan istuvat kotona sohvaperunoina.
Viinaa kittaavat penskat on saaneet ihan toisenlaisen kasvatuksen. - Nähnyttä..
Malachias kirjoitti:
...ja paskat.
Pleikkarin ja MTV:n kasvattavat lapset eivät norkoile kaupungilla vaan istuvat kotona sohvaperunoina.
Viinaa kittaavat penskat on saaneet ihan toisenlaisen kasvatuksen.Tilanne ei noin vastamulkoinen. Yleistät aivan liikaa. MTV nimenomaan aivopesee pinnalliseksi nautintorobotiksi, jolloin katu kutsuu iltamyöhään.
- pitkä lause
Vastuuttomuutta? kirjoitti:
Millään mitään väliä, roskataan paikkoja hullun lailla, joka paikassa kertakäyttökulttuurin paperi- ja muovisymboleja.Kyllä kai se nyt jotain sanoo, kun ennen ei ollut tuollaista, TV:nkin tarjonta vaikuttaa, he ihailevat mitä sieltä näkevät, sitten omat vanhemmat puhuvat jopa tietämättään tällaisia tukevia lauseita ja sanoja kotona, sitten he eivät itse kasvata paljoakaan omia lapsiaan vaikka nämä tarvitsevat vanhempiaan, ja lopuksi vielä: hälläväliä asenteen omaavat vanhemmat antavat lastensa maistaa alkoholia kotona ennenkuin menevät itse terasseille ryyppäämään, ja tulevat kotiin täysin humalassa.
- 20
Ideologiottomien porvariskotien pumpulissa paapotut kakarat ovat olleet aina käyttö voima yhteiskunnallisesti haitallisissa liikkeissä mm. 70-luvun stalinisteissa. Keskiluokka tulisi kaiken kaikkiaan hävittää, riittää kun on vakaa ja valistunut eliitti ja tyytyväinen ja tuottelias prole luokka. Molemmat ovat synergiassa keskenään ja ajavat toistensa etua. Keskiluokka on pyrkyreiden luokka, joka kuvittelee olevansa muuta kuin tuurilla menestynyt prole ja joka kuvittelee joskus nousevansa osaksi eliittiä.
- Niiden vanhemmat
ovat kännissä myös.
Juopot vanhemmat vankilaan.- Juhani A.
Uskon että yleensä se on toisinpäin: raittiiden kakarat juo enemmän.
Itse jouduin lapsena vanhempien sekoilua katselemaan, sen vuoksi en ole koskaan itse viinaan koskenut. - valitettavasti näin
Juhani A. kirjoitti:
Uskon että yleensä se on toisinpäin: raittiiden kakarat juo enemmän.
Itse jouduin lapsena vanhempien sekoilua katselemaan, sen vuoksi en ole koskaan itse viinaan koskenut.Ei ole, kyllä kesällä vaan aikuiset menevät ryyppäämään, kun on hellettä ja he haluvat janojuomaa.
- Tekopyhyyttä
Huh, minulla myös kokemusta alkoholisteista vanhempina. Jotenkin naurattaa tämä, että "lapsien vuoksi" puututaan. Todellisuudessa, minulle lapsena oltaisiin tehty paras palvelus, kun naapurin täti olisi tullut kysymään mitä kuuluu, miten vanhemmat voi, annas kun teen voikkarin ja sellasta ja puhunut kunnioittavasti vanhemmistani ja vaikka ottanut esille, että tuleeko minulle paha mieli kun isäsi juo taas.
Mutta ei, näin ei tehdä. Miksi? Koska todellisuudessa ihminen haluaa polkea ja alistaa ja moralisoida koko perhettä koko kylän kanssa kaupassa. Naristaan ja katsotaan kaikki paheksuvasti kun mennään ohi. Kuulee jotain, tuokin vanhempana juoppolalli.
Ihmisellä tai suurimmalla osalla on taipumus ainoastaan nostaa itseään ja painaa toisia, ikävä kyllä niitäkin, jotka ovat heikoimmillaan. Taipumus kuluttaa aikaansa haukkuen ja tonkien toisten asioita. Kellokauloja sellasia innokkaimpia lehmiä, sanomattakin selvää, että mies on tällainen kellokaulainen lehmä ainakin yhtä innokkaana juoruissa niin, että nenä haisee.
On toki niitäkin jotka todella ymmärtävät auttaa. Mutta eivät ihmiset syyttä juorua, he ovat epävarmoja seurassa ja haluvat toiselta jotain. Ennenkaikkea ovat kyvyttömiä empatiaan ja sympatiaan. Ei mitä minä tuntisin tuossa, vaan miten hän näyttää kokevan asian, olemme erilaisia. Tarkkailla ilmeitä ja tunnistaa toisen tunteita ja toki myös ilmaista omia tunteitaan. Nämä juoruajat ovat kyvyttömiä ajattelemaan näin, siis tiedän sen koska olen itsekin ollut sokea ja juorunnut.
Huostaanotot olisi aina tehtävä lapsen ääntäkin kuunnellen. On hirveää, että lasta ei kuunnella. Vaikka toinen haluaisikin ainakin vähäksi aikaa jonnekin, on mykkää ja törkeää ottaa vain lapsi, kysymättä mistään "haltuun" ja työntäen sen jonnekin missä nyt on vapaata.
Itse olisin todella mennyt rikki, jos joku huostaanotto olisi vielä tapahtunut!
MUTTA KUITENKIN NEUVOISIN, ETTÄ OLKAA PAHEKSUMATTA ONGELMAISIA IHMISIÄ YLIPÄÄTÄÄN, PAHEKSUMATTA OLEMINEN EI TARKOITA, ETTÄ TARVIISI OLLA EDES JUURI TEKEMISISSÄ,
SIINÄ OLISI PALVELUS SILLE LAPSELLE, JONKA ISIÄ JA ÄITEJÄ HE OVAT!- joo mutta
ongelmaiset vanhemmat eivät ole tarpeeksi vastuullisia kasvattajia. Lapset jumaloivat vanhempiaan, oli ne minkälaisia tahansa, tiettyyn ikään asti, mutta lapsen kannalta turvallinen kasvualusta on ehdoton. Ongelmaiset vanhemmat tarvitsisivat yhteiskunnalta apua, mutta sitä ei myönnetä. Syyllistäminen ei todellakaan auta, kuin ei välinpitämättömyys.
Tekee ihan pahaa katsoa nykyajan lapsia ja nuoria. He voivat niin pahoin, etteivät välitä mistään mitään. Nuorisotaloilla, n. 10 v. vanhat polttavat tupakkaa. Kanssakäyminen on kuin hullun houretta: vittu, vittu, vittu, painu vittuun siitä, höhöhöhö. Tytöt paljastelevat itseään yhä nuorempina, ennen kuin murrosikä on ehtinyt puhjeta kukkaan. Kaikki roskat heitetään maahan, vaikka roskis olisi vieressä.
Facebookissa hädin tuskin aikuistuneet tytöt esittelevät vauvamahaansa, sillä se on niin coolia olla raskaana ja olla "vastuullinen" niin nuorella iällä. Naimisiin on rynnätty ensimmäisen kokeilun kanssa. Ero on tuotapikaa tulossa. Onko yllätys, minkälaisia lapsia heidän lapsista kasvaa?
- joku tolkku
Kun kerran vanhemmat ei välitä enää kasvattaa lapsiaan ihmisiksi ja kaikki ollaan jättämässä yhteiskunnan kontolle, niin sitten vaan yhteiskunta säätämään lait sen mukaan.. esim alle 18v ulkonaliikkumiskielto 21 jälkeen ym, ja alle 21v 23 jälkeen..ilman pätevää syytä. Hilluminen ja rälllääminen ei olisi sellainen syy, vaan muu matkustus työn tai vast seikan vuoksi esim. Ei v...tu jos kerran annetaan pentujen elää kuin pellossa noudattamatta enää mitään sääntöjä niin sitten seuraavaksi myös vastuuttomille vanhemmillekin päihdekielto päälle !
- Vanhemmista se....
....kaikki lähtee. Koska nykynuorten vanhemmat ovat itse saaneet aikoinaan ns. vapaan kasvatuksen ja kultalusikalla valmiit asiat eteensä, ei heillekään ole kasvanut vastuuntuntoa, kasvatustaitoja ja yhteisöllisyyden merkitystä. Jos vanhemmat ovat minä minä-tyyppejä, individualisteja, ja kaikkia käskyjä halveksivia, miten kuvittelette että heidän lapsensa olisivat mitään muuta?
Lähes joka ikinen teini kantaa kalja-tai siideritölkkiä kourassaan kävellessään ihan keskellä päivää. Ja kun nuorisoporukka tulee vaikkapa ruokamarkettiin, alkaa jumalaton älämölö: huutaen puhumista siten että joka toinen sana on vittu. Ruokapaketteja tutkitaan ja heitellään takaisin mihin sattuu, ja isoja kaljalaatikoita kannetaan kassalle. Mahtaillaan ja uhitellaan, ei väistetä käytävillä muita ihmisiä ja koko ajan sellainen agressiivinen ilmapiiri.
Ja entäs koulumaailma? Opetus on löperöä ja opettajat pelkäävät oppilaitaan. Tunnilla saa kuunnella korvalappustereoita, näppäillä kännykkää ja heitellä herjaa, oppimista ei juuri tapahdu. Jos joku harvinaisen rohkea opettaja uskaltaan puuttua häirikköoppilaan asioihin, niin minä minä-vanhemmat tulevat ja uhkailevat opettajaa -jopa väkivallalla.
Nykynuorisosta iso osa on totaalisesti menetetty. Heistä tulee narkkeja ja alkkiksia, työttömiä sossun asiakkaita ja väkivaltatilastojen kantahahmoja. Pieni osa on fiksuja ja pärjäävät. Mutta, koska yhteiskunta tarvitsisi kaikkine panosta, voimme sanoa hyvästit jatkossa vaikkapa termille "hyvinvointivaltio", koska edes huoltosuhde ei lupaa mitään hyvää (työssäkäyvien suhde elätettäviin).- Maanpuolustus?
Koulurappeuma luo riehujia jotka sitten joukkotappelevat mm. mamujen kanssa. Saadaan isot otsikot että "äärivasemmisto" häiritsee maahanmuuttajien elämää. Niinkuin mm. Ruotsin lööpeissä on näkynyt. Ei tajuta että muselmaanit ovat täällä valloittamassa maan itselleen. Hitaasti mutta varmasti, ihan Kelan rahoittamana ja makuuhuoneen kautta.
http://sixthcolumn.blogspot.com/2006/05/25-point-project-for-100-year-plan-of.html
Tämän takana on kansainvälinen RAHA, jolle sopii että Afrikan mantereen mallin mukaisesti yhteiskunta rappeutuu, tulee helpoksi ryöstökohteeksi heille.
- Kakafonia Tulee?
Onneksi kansainväliset pankkiirit jotka kohta omistavat tämän maan porvarihallituksemme ansiosta, vaativat Islamin valtauskonnoksi. Se tulee rajoittamaan alkoholin käyttöä, sekä ulkona rellestämistä. Paitsi kun pakotetaan kantaväestö ruotuun.
Alkoholi tullaan kieltämään, tilalle tulee Khat ja rukous viisi kertaa päivässä. Minareettien säestäminä. - Jussuf (se sama)
Maajussit ihailevat Saudi-Arabiaa niin monissa asioissa, että ihmettelen mikseivät he muuta sinne. Ai niin... maataloustukiaisia ei taideta toimittaa Dubaihin.
- Tussuffi (se eri)
Tussufit kuljetetaan vielä eräänä päivänä metsätien päähän, annetaan lapiot kouraan ja käsketään kaivaa itselleen hauta.
- Narkki Erkki
Ihmiset eivät tarkkaile omaa mieltään. Ihmiset ovat mielensä uhreja, vaikkeivat tiedä sitä. Kyse on perspektiivistä.
- Minä-,.
On nuorisoa ja "nuorisoa". Evoluution tarkoitus on karsia rikkaruohot pois, että älyllinen eliitti voi hallita maailmaa ja tuottaa älyllistä jälkikasvua. Mielestäni jokaiselta, jonka ÄO jää alle sadan, pitäisi laittaa putket poikki.
- JonhEverGreen
On vain nuorisoa.Evoluutiolla ei ole tarkoitusta.Eliitti voi hallita,mutta tuskin kovin älykästä.Ei sinulla ole mitään mieltä,pelkkä halpa kopio vain.
- Minä-,.
JonhEverGreen kirjoitti:
On vain nuorisoa.Evoluutiolla ei ole tarkoitusta.Eliitti voi hallita,mutta tuskin kovin älykästä.Ei sinulla ole mitään mieltä,pelkkä halpa kopio vain.
Naakereille ei ole olemassa hirviä, karhuja, kettuja ja koiria. On vain eläimiä. Samoin ei ole olemassa raiskaajia, varkaita, narkkareita, jengigangstereita, eikä fiksusti käyttäytyviä yliopisto nuoria jotka tulevaisuudessa pyörittävät tämän maailman rattaita. On vain nuorisoa. Siksi naakeri onkin vain naakeri. Kaikkialla samanlaisia. Jatka samaan malliin.
- NUORET ELÄKÄÄ TÄYSIL
Haistan vanhan katkeroituneen pierun urputusta. Onko se nyky nuorten vika ettet itse osannut elää sillon kun olit nuori? Nuoret nauttikaa elämästä ja haistattakaa pitkät vitut vanhoille mäkättäjille!!!
- 3214235425435
Maailma on muuttunut.
Mutta en ole joo natiainen... monesti tulee juotua kaljapurkki jutellessa jonkun vanhan emännän/isännän kanssa vaihtamassa kuulumisia.
Jossain penkillä lepäämässä kauppareissulta, ilmeisesti et tarkoittanut tuollaista.
Joo poliisit ei paljon peloita, koska laillista on, mutta joo jos viitsivät pysäyttää, niin olisi kai joku... huomautus kai että juo levähtäessä kaljapurkin penkillä.- 3214235425435
Tykkään todella paljon kävelemisestä kaupungilla, jos on aikaa..
Autosta on vain haittaa kaupungin keskustassa.
- äiti-33
"Mikä maksaa vai eikö poliisia/armeijaa kiinnosta???"
Poliisien palkkaaminen maksaa ja poliisilla ja armeijalla on muutakin tekemistä kuin paimentaa juopottelevia nuoria (pl. juhlaviikonloput). Muuten samaa mieltä kanssasi, surkea näky kun 13-14 vuotiaat vetelehtii surkeassa kunnossa kaljakassin ympärillä. Näille pitäisi saada jotain mielekkäämpää tekemistä. - 77v iloinen
0len 77v ,siihen aikaan ,joka mökissä oli lapsia vähintään 10 eikä ollut sellaisia vaikeuksia.Meitäkin oli 7 minä nuorimmainen ,leipää etsimään läksin jo heti kansakoulun jälkeen ,yksi kassi käissä. Silleen se elämä lähti kulkemaan ,oma vastuu itsestä,töitä oli ,palkka pini, just just ruan sain ,sekä vaatteet päälle .Kolhoosissa ensimäinen vuosi meni.koheni pikku hiljaa työ paikka asunnon järjesti.nyt liian helpolla nuoriso pääsee. Löysä hoito ,alku kotona on tärkeä ,siitä saa vastuun itsestään,Eiköhän ole vanhemmilla peiliin katsomisen paikka,
- Allah Auttaa
Mitä nopeammin Islam valtaa Suomen, sitä parempi - päästään tuosta viinan kirouksesta kerralla ja ikuisiksi ajoiksi eroon!
- maxman-97
Laki on tarkoitettu rikottavaksi :D Joten pää kii :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096556Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884191L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453509TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72891Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251501- 66918
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55903- 9889
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193868Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47849