En uskalla enää matkustaa laivoilla. Ruotsin laivoilla ei ole tarpeeksi tiukkaa tarkistusta laivaan astuville ihmisille. Sitä ei oikeastaan ole ollenkaan, aseita ja räjähteitä olisi helppo viedä terrorijoukon laivaan. Koska laivalle menijöille tulee yhtä tiukka tarkastus kuin lentokentillä? Vasta sittenkö, kun tuhoisa ja tappava isku on tehty? Sama koskee tietenkin Tallinnan laivoja.
Terrori isku Ruotsin laivalle
8
223
Vastaukset
- Koska pamahtaa+
Miksi laivaan menijöille ei tehdä mitään muuta tarkistusta, kuin lipputarkistus?
- blikkenslager
miten se teknisesti olisi mahdollista kun tuhansia matkustajia ja satoja ajoneuvoja?
tietysti riittäisi jos etnisesti epäilyttävän näköiset tarkastettaisiin, mutta kun se olisi rasismia-rasismia..
nuorempana tuli todettua, että lipputarkastuksen ohi pääsi kätevästi kun otin alhaalta siivoojan kärryt ja lykin ne laivaan lippukontrollin ohi.
ei vain sattunut silloin olemaan rahaa taskussa.
mahtoi ne ihmetellä kun kärryt löytyi tukholmasta :D
- Mitkä motiivit??
Ei ole Suomessa vieläkään ryhmää joka ihmisiä haluaisi teurastaa, vaikka te Amerikan terrorist-propagandan uhrit niin kuvittelettekin.
Meidän ääriryhmät eivät halua kansaa vastaan hyökätä, vaan oikeudenmukaisemman Suomen jota ohjaa kansa. Islamilaista terrorismia täällä ei ole, mikäli vakuutuspetoksia sellaisiksi ei lasketa. - Naivat Laivat
"Meidän ääriryhmät eivät halua kansaa vastaan hyökätä, vaan oikeudenmukaisemman Suomen jota ohjaa kansa. "
Niin eihän ääri-islamistitkaan halua kansaa vastaan hyökätä, vaan sitä minkä näkevät pahana. Kaikki nämä uhkailut ja väkivallan ilmapiiriä suosivat idiootit kuulostavat ihan liikaa taliban-hihuleilta. - Olette vastuussa
Vastatkaa laivayhtiöt! Hys hys ei auta.
- LaivayhtiönBosse
Ei tuo meitä laivayhtiössä huolestuta.Mutta turhat tarkastukset voivat syödä liikevoittoamme ja se ei ole vaihtoehto.
- Ostin tukholmasta
varsin tuiman kiväärijäljitelmän. Vain lähietäisyydeltä näkee, ettei ase ole aito.
Saapastelin laivaan aivan muina miehinä kivääri käärittynä ohueen muoviin, eikä keneltäkään varmasti jäänyt huomaamatta minkä sortin vempele on käsissä.
Olalla minulla oli laukku, joka teoreettisesti olisi voinut sisältää ampumatarvikkeita katastrofaalisen mittaluokan teurastukseen.
Missään vaiheessa asetta ei pyydetty edes tarkastettavaksi laivaan saapuessani.
Hieman jäi vaivaamaan, että paikallani olisi saattanut olla joku sosiopaatti aseineen. - hallitus_toimikaa
Laivayhtiöt vaikenee uhkasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828