Tällä hetkellä täysin boikotissa omalta kohdaltani (viimeiset 8kk)
- Lainat ( olen velaton ja pysyn niin)
- Teollinen ruoka ( terveellinen ruoka on terveyden alpha ja omega )
- Alkoholi ( huomasin että en tarvitsekkaan mitään alkoholia, en edes saunaolutta)
- Autoilu ( vältän sitä mahdollisimman paljon, asun isossa kaupungissa)
- TV ( ollut boikotissa yli 5 vuotta jo)
- Kuluttaminen ( en osta mitään mitä en oikeasti tarvitse, pyrin hankkimaan etupäässä käytettyä jos mahdollista.)
Ihme ja kumma, oma elämänlaatuni on itse asiassa paranunut ;)
Erinlainen boikotti
2
67
Vastaukset
- Totta..
Hienoa !!
Olen linjoillasi hyvin pitkälti. Itse olen vielä lisännyt boikottiin:
- bonus/alennuskortit
- pankkikortilla maksamien
Nuo kun lisäät boikottiisi, eli käyt pankissa nostamassa rahaa tai nostat käteistä automaatista, niin kukaan ei pysty seuraamaan miten ja missä käytät rahaasi. Silloin pääset yhteiskunnan ulkopuolelle etkä ole enää markkinoiden kuljetettavissa.
Niinkuin sanoit, elämänlaatusi on parantunut. Ja kun maksat käteisellä, kaikki turhat ostokset jäävät pois, jolloin rahaa säästyy ihan uskomattomasti. Vuoden päästä tililläsi on rahaa huomattavan paljon. - Auton pidän...
Tuo aloitus oli aika hyvä vinkki, jos siihen vaan pystyy. Nuo kauppojen kortit ovat alkaneet jo pikku hiljaa kypsyttää vaikka niitä onkin joka lähtöön tullut hankittua. Ehkä sitä toisiaan kuluttaisi vähemmän jos ei olisi noita "etu"kortteja ja maksaisi kaiken käteisellä. Pistän harkintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427