Miten Suomessa voi toimia tällainen anarkistitalo kuin sosiaalikeskus Satama, jonka aktiivit ovat anarkisteja ja tukevat tällaista toimintaa, mitä heidän omassa mediassaan Takku.netissä julkaistaan?
"Perjantain vastaisena yönä 3.6. asetimme Pasilaan vartiointiliikkeen auton alle pommin Esterinportti 2:ssa sijaitsevan Turvatiimin toimipaikan sisäpihalle."
http://takku.net/article.php/20110606104444198
"Tekojensa motiiviksi anarkistit ilmoittavat solidaarisuuden Sosiaalikeskus Sataman tovereita ja Helsingin romanisiirtolaisia kohtaan."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060613849302_uu.shtml
Sosiaalikeskus Sataman anarkistit saatava
10
112
Vastaukset
- Tosimies.
Ei terroristien kuulu olla vapaana.
- Ei kuuluisi, mutta..
Nämä samat vaativat persuja sanoutumaan irti rasismista.
Mutta itse eivät sanoudu irti terrorismista.
Vihervasemmistoterroria on jo Suomessakin. Suvaitaan toisia, mutta toisia ei.
Näillä terroristeilla on valitettavasti tukijoita merkittävissä viroissa, jopa eduskunnassa, joten...- Thors tukee...
...näitä, samoin Vihreät kokonaan, samoin osa demareista ja vasureista (Arhinmäki ennen kaikkea).
- Tosi on
No nyt saa päättäjät.kehua rinta rottingilla, että Suomessa on terroristejä ollaan nyt kansainvälisessä menenossa mukana.
- Väärin ymmärrätte!
Anarkismi on eräs suvaitsevaisen ja väkivallattoman yhteiskunnan luomismuoto, jossa joutuu käyttämään joskus kovia otteita kovaa fasistista valtiokoneistoa vastaan. Anarkistit rakastavat vapautta, vaativat keinotekoisten valtiorajojen kaatamista ja riistokapitalismin päättämistä sekä ihmisoikeuksia kaikille -myös vähäosaisille maahanmuuttajille.
Siksi noitakaan iskuja ei voi tuomita, ne pitää nähdä hätähuutona monikulttuurisen suvaitsevaisen maapallon puolesta.
Hannele K.- olet pelle
Yritä päästä irti huumeista.
- kenen tontil” seisot
Hauskaa se vain on, kun ollaan anarkisteja ja vallataan paikkoja ja toteutetaan itseämme. Näin taistelemme maailman pahuutta vastaan ja uskallamme väittää vastaan, vaikka fasisti-sika poliisi kieltää meidän nuotiomme kuivassa heinikossa. Olemme oikeassa, onhan meillä ihanteita ja harkittu asukokonaisuus, sis. armeijan ylijäämätakki. Olemme ärsyttäviä, mutta voitokkaita, sillä meillä on valokopioituna järjestyslaki johon vedota. Olemme ehkä tontillasi, mutta toivomme neuvotteluyhteyden säilyvän ja meillä on myös mustan kanin kierrätystori.
- Kukkamekkotäti
Lapsiahan nämä ovat. Voi hyvänen aika sentään ,siinä vaiheessa, kun veroja joutuu itse maksamaan, silloin ehkä se mielikin muuttuu.
Ei sitten halutakaan pelastaa maailman kaikkia mustalaisia :)
Kasvaakaapa nyt jo aikuisiksi. - mansikkamömmöissä
Minä kannatan myös toisen tontilla seisomista ja mansikanpoimintaa siellä. Aurinko kypsyttää mansikat. Aurinko on kaikille meille yhteinen. Siis ovat marjatkin. Vaikka naapuri istutti mansikantaimet ja kitki ja kasteli marjapenkkinsä, marjat ovat minun myös.
Työtä en tee, se veisi liikaa aikaa. Minä tuen kaikkia jotka tänne tulevat ja vaadin että Suomen valtio huolehtii heistä. Ja minusta myös! - Tötsähuuli.
Mä haluan vallata sun Autosi ja antaa sen Romanien käyttöön.
Mun Hassikseen et sitten koske !
Pelastakaa Romanien Kakka Ry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889