Mies varmaan ainakin yli 50v, Mustat hiukset, Musta puku päällä ja talvella on musta pitkä takki. Aika iso kokoinen mies. Ajaa Mustalla Farmari Audilla. Hän on sattunut muutaman kerran samaan paikkaan. Viimeeksi olisin saanut rekkarin ylös mutta en silloin tajunnut ottaa. Kun ajoi autonsa ihan mun siskon auton viereen parkkiin, Anttilan parkkihallissa.
Jos joku tietää kuka tämä mies on haluan asiallisia vastauksia. Haluan tietää kuka tämä kyseinen mies on. Ja mikä hänen ammattinsa on. Seuraavaksi kun nään hänet otan hänen rekkarin ylös. Ja otan selvää kuka tämä mie on.
Kuka on tämä Mies?
14
2437
Vastaukset
- Minä tiedän
Hän on Audi-mies, kiesimies, pillukiesimies.
- Otan selvää...
No en usko, mut olen asian suhteen vakavissani. Alkaa mennä hermot kyseisen hepun kanssa ja aijon selvittää kuka hän on..
- Selvää otan
No voi ollakin...ei mikään ihme mutta haluun kumminkin tietää kuka hän on.
- Otan selvää miehestä
Viimeeksi kun näin hänet Anttilan parkkihallissa, hän istui kuskin paikalla ja kun katsoin häneen, Hän oli puhelimessa ja meni niinku piiloon. Kasvot muistan selvästi, jos näkisin kuvan tunnistaisin heti.
Aina kun olen nähnyt hänet hänellä on ollut musta puku päällä.
Olen nähnyt hänet kerran Hän juoksi kirjakaupan läpi ja melkein törmäsin häneen, Mummoni hautajaisissa, Koulukadulla hän tööttäsi auton pilliä kun menin siihen kyseiseen puhelinliikkeeseen mikä oli oprin vieressä, Anttilan parkkihallissa ja kerran hän ajoi pihaani, mutta poistui hetken kuluttua nopeasti, kohti lappeenrantaa. Lappeenrannassa olen hänet nähnyt. Kun näkisin jostain valokuvan niin tunnistaisin heti.
Toivoisin oikeasti että voisitte auttaa minua tämän kyseisen miehen tunnistamisessa. Sen näkee päältä päin että ei ole missään tavallisessa ammatissa. - (;
seuraavan kerran kun näät mene kysymään (:
- Salapoliisi ;)
Hän on aika nopea liikkeinen...Ja nyt varsinkin varmasti kun viimeeksi hän huomasi että minä hänet huomasin. Ei ehkä halunnut tulla huomatuksi. Eleet kertoi sen. Minulle riittäisi pelkkä rekkari ;)
- .
millähän motiivilla tämäkin on jätetty
- MrMax43
Kysymyksessä on "vanha kehno" itse, älä mene liian lähelle, vie vielä mennessään... mustat kuteet ettei nokiraidat näy...
- sredder
Onko tussu noin kuumana rouvalla?
- Kohti uusia haasteit
Hän on Mustakaapu! Viitta pitää pestä Black Magic-pesuaineella 40 asteessa ja itse miekkonen toimittaa takaisin Ankkalinnaan herra Tulpun naapuriin. Veljenpojat odottavat jo hyvän yön suukkoa.
- dadada
Olisko liikaa katsottu täydellisiä naisia ja kuviteltu oma lähiö elämä mielenkiintoiseksi jossain itä-suomen korvessa? Nauran.
- Selvitän...
Ei ole. Oikeesti haluan tietää kuka on tämä mies. Enempää en kerro mistä syystä haluan tietää tästä miehestä. Kysyn vain että tietääkö joku kuka hän on. Jos olisi viisi valokuvaa joista minun pitäisi hänet tunnistaa niin varmasti sen tunnistaisin. En katso täydellisiä naisia. Ei kuulu mun ohjelma kaartiin.
Heittäkää vaan vitsillä ja naurakaa mun puolesta. Mua tämä ei naurata.
Ei tunnu kukaan tunnistavan kyseistä ihmistä, Joten antaa tämän asian olla. Eiköhän se vielä eksy eteeni joskus ja sitten otan sen rekkarin.
Olisikohan hän kenties Jukka?
- Helluntaita
Sinuna olisin varovainen, kun tuntuu ihan siltä että tämä mies seuraisi sinua jostain syystä. Ja parempi olisi jos saisit ikuistettua tämän herran salaisen turpavärkin ja autonrekkarin kännykkä/kamerallesi.
- oon varma että
se ihan selvästi aikoo murhata sut
palkkamurhaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760