ei myöskään teot. Vaikka tärkeitä ovatkin.
On vain rakkaus ja yhteys johon kasvamme.
Jokainen omalla polullaan rinta rinnan menemme. On vain yksi jonka osia kaikki olemme. Olemme oppimassa kokemuksen kautta. Yhteys on jokaisella suurempaan viisauteen ja rakkauteen.
Ole se mikä olet. Rakkauden syvin olemus, Jumalallinen rakkaus ja suuruus. Valo ja kirkkaus. Tärkeä.
Mikään usko ei pelasta
24
90
Vastaukset
- 15+5
Kauniita sanoja ja viellä peräkkäin.
- Raamattu tietää
Minulle ei riitä sori vaan, itse uskon että koska Jumala vaatii että täytyy olla uskoa Jeesukseen että ihmisen sielu pelastuu, se myöskin on niin.
- Saagapolku
Kaikkihan on jo pelastettu, kun ei ole mitään pelastettavaa.
Olemme kokoajan samaa Lähdettä jonka voisi myös nimetä Isä/Äiti JumalLähteeksi.
Emme ole olleet koskaan sekunttiakaan erillisiä Lähteestämme.
Olemme yhtä täydellisiä, kuin Jumala joka on myös samasta Lähteestä mistä mekin olemme.
Olemme yhtä Jumalan kanssa ja olemme ikuisesti Yhtä.
Onko Jumalalla mitään pelastettavaa?
Onko täydellisyydessä mitään pelastettavaa?
Täydellisyydessä nimittäin ei ole hyvää eikä pahaa.
Ei ole vastakkainasettelua.
Ajatella kuinka rankan jutun olemme oppineet, kun uskoimme että hyvä ja paha on olemassa.
Hyvä kanssakokija nostan sinulle hattua.
On aika herätä kaksinaisuuden unestamme jonka loimme kolegtiivisella tietoisuudella kokeaksemme itsemme laajentuvassa Universumissa.
Kiitoksia DivineLight kun avasit jälleen keskustelun joka ohentaa kaksinaisuudenverhoa.
Tämä kaikki johtaa siihen että ihmiset löytävät sen kauan kaipaamansa vastauksen omasta itsestään.
Pelastusta ei todellakaan ole olemassakaan. On vain muistamista.- kukkakin on kaunis
Kauniisti voi runoilla ihmisestä ja sielun lähteistä, mutta ei ne runot ketään pelasta, koska Jeesus sanoi, että hän on tie, totuus ja elämä, eikä yksikään pääse Jumalan luokse muutoin kuin Hänen kauttaan.
- Saagapolku
kukkakin on kaunis kirjoitti:
Kauniisti voi runoilla ihmisestä ja sielun lähteistä, mutta ei ne runot ketään pelasta, koska Jeesus sanoi, että hän on tie, totuus ja elämä, eikä yksikään pääse Jumalan luokse muutoin kuin Hänen kauttaan.
Jeesus kyllä tarkoitti että jokainen käy itsensä kautta.
- viis muista pelastu
Jaa a ainakin kaksinaismoraali on kehittynyt huippuunsa maassamme! Ja sitä on jo koulumaailmassakin kauan menestyksellisesti opetettu eli sitä enemmän, mitä enemmän supistuu Raamatun opetukset.
Nehän eivät tässäkään, kuten monessa muussakaan, sovi samaan opetusohjelmaan humpuukin kanssa. Lähes jo 50 v sitten kaupallinen koulutukseni antoi tasan sen verran psykologian opetusta, miten sitä voi käyttää kaupallisesti hyödyksi, toisin sanoen huijata ihmisiä.
Ja hyväoppinen ihmisolento oppii ja USKOO lapsena ja nuorena KAIKEN niin, että oppeja on vaikea karsia myöhemmin.
Täydellisen vapaasti jotkut tahot keksivät opetussuunnitelman ja aina uusinta hullutusta myöten näitä opetetaan lapsille opettajan tehokkuuden mukaan erittäin räikeästikin, kuten viime talven SIUNAAMISesitykset ovat poikineet.
Ja luokassa on jokainen oppilas tarkasti kuulolla REKISTERÖIDEN mielen sopukoihin ELÄMÄN SUURIA VAIHTOEHTOJA tietämättä, mitä Kirjojen kirja opettaa.
Mutta hei, Raamatulla ei saa muokata; aikuisen ON ITSE valittava uskonsuuntansa - aina on PERUSTELUT ja ne vain pienen porukan suulla koko kansalle.
KAKSINAISMORAALI ON TÄYDELLISESTI VIENYT METSÄÄN!
Että onko pelastusta? Muistamista todellakin on paljon koulumaailmasta!
Ihmiset LÖYTÄVÄT sen kauan kaipaamansa vastauksen RAAMATUSTA, kuten kautta maailman historian. MIKÄ ON ESTÄNYT LISÄÄNTYVÄSSÄ MÄÄRIN VIIMEISET VUOSIKYMMENET SEN OPETUKSET?- Jumala ei petä
Jos ihminen pettää, niin Jumala ei IKINÄ petä!
- Jumalan vaatimus
Pelastus on Jeesuksessa Kristuksessa, uskoa täytyy olla, koska se on Jumalan vaatimus!
- Saagapolku
Jumala ei aseta mitään ehtoja Rakkaudelleen.
Näin ollen ei ole vaatimuksia.
Ei usko auta, jopa se voi kääntyä itseään vastaan, kun yleensä se pohjautuu uskomukseen.
Se mikä keventää, niin on että mitä paremmin naapurisi voi, niin sitä paremmin sinäkin voit.
Ja tiedostaa miten toimii syyn ja seuraamuksen laki. - DivineLight
Jumalalla ei ole mitään vaatimuksia. Vain rakkautta.
- älä kyseenalaista
Saagapolku kirjoitti:
Jumala ei aseta mitään ehtoja Rakkaudelleen.
Näin ollen ei ole vaatimuksia.
Ei usko auta, jopa se voi kääntyä itseään vastaan, kun yleensä se pohjautuu uskomukseen.
Se mikä keventää, niin on että mitä paremmin naapurisi voi, niin sitä paremmin sinäkin voit.
Ja tiedostaa miten toimii syyn ja seuraamuksen laki.Jumalalla on järki, joka ei ole vajavaisten ihmisten järki, joten kyllähän Jumalalla vaatimukset on!
- -jarmo-
Kuka uskaltaa sanoa kolmesti peräkkäin tällä palstalla:
Jeesus on minun Herrani ja kuninkaani, joka kuoli puolestani ja jonka veri minut pelasti, jotta minä saisin elää.
Jeesus on minun Herrani ja kuninkaani, joka kuoli puolestani ja jonka veri minut pelasti, jotta minä saisin elää.
Jeesus on minun Herrani ja kuninkaani, joka kuoli puolestani ja jonka veri minut pelasti, jotta minä saisin elää.- DivineLight
Minä voisin sanoa vaikka näin (eikä minulla liity tähän mitään uskaltamista kun ei ole mitään pelättävääkään):
Rakkaus on minun Herrani ja kuninkaani, joka elää minussa ja jonka henki elää jokaisessa, jotta voisimme kaikki elää yhdessä.
Rakkaus on minun Herrani ja kuninkaani, joka elää minussa ja jonka henki elää jokaisessa, jotta voisimme kaikki elää yhdessä.
Rakkaus on minun Herrani ja kuninkaani, joka elää minussa ja jonka henki elää jokaisessa, jotta voisimme kaikki elää yhdessä. - tunne ei pelasta
DivineLight kirjoitti:
Minä voisin sanoa vaikka näin (eikä minulla liity tähän mitään uskaltamista kun ei ole mitään pelättävääkään):
Rakkaus on minun Herrani ja kuninkaani, joka elää minussa ja jonka henki elää jokaisessa, jotta voisimme kaikki elää yhdessä.Ihmisellä on tunteita, kuten rakkaus, suru, ilo, mutta ne eivät ketään taivaasen pelasta!
- DivineLight
tunne ei pelasta kirjoitti:
Ihmisellä on tunteita, kuten rakkaus, suru, ilo, mutta ne eivät ketään taivaasen pelasta!
Ei pelastakaan.
Kun ei ole mitään pelastettavaa.
Kun on vain kasvua rakkauteen.
- Luciferin saaga
Voi teitä new age-ihmiset, harhaanjohdettuja olette kaikki jumaluus- ja kristustietoisuus-uskomuksinenne. New agenne on ikivanha saatanan satu, jota on vain mukailtu sopivasti nykypäivän ihmiselle sopivaksi. Pitäkää toki positiivinen perusvireenne, mutta nöyrtykää Jumalan edessä ja kääntykää uskomaan Jeesukseen, kun vielä on aikaa pelastukseen!
- DivineLight
Pelko ja muistamattomuus luovat harhan.
Kuitenkin olemme yhtä ja matkalla yhdessä.
Rakkaus on tärkein. - Jumala rakastaa
DivineLight kirjoitti:
Pelko ja muistamattomuus luovat harhan.
Kuitenkin olemme yhtä ja matkalla yhdessä.
Rakkaus on tärkein.Niin, Jumala on rakkaus!
- DivineLight
Jumala rakastaa kirjoitti:
Niin, Jumala on rakkaus!
Kyllä. Jumala on rakkaus. Kuten sinäkin. Ja me kaikki. Mitä enemmän muistamme sitä enemmän rakastamme.
- Jepjooniii
Joku newage ihminenki näköjään eksynyt tänne.
- DivineLight
Miten ihmiskunta muuttuisi jos oppisimme ymmärtämään, että Jumalalla ei ole vaatimuksia? Mitä positiivisia muutoksia voisit nähdä asiassa?
Osaisiko joku visioida mitä tälläinen yksittäinen ajatuksen muutos voisi tuoda tullessaan... - Saagapolku
Jokainen meistä on juuri oikeassa paikassa juuri nyt.
Vai väittääkö joku että Jumala olisi epätäydellinen?
Nyt Hetki On Ikuinen.
Eli jokaisella on mahdollisuus muistaa että itsekkin on ikuinen.
Kun ei ole mitään muuta kuin ikuista.
Jos uskotaan siihen että jotakin vaadittaisiin että olet tarpeeksi hyvä, ja puhdas uskossasi että kelpaat Jumalan silmien eteen hyväksyttynä.
Jos on erottelua, niin se ei ole täydellistä, sekä luo myös pelkoa joillekkin.
Hei Ei Jumala noin ajattele.
Jumala Rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.
Ja olet juuri nyt oikeassa paikassa.
Ketään ei vaadita muuta kuin olemaan se mikä on, koska mitään muuta ei edes ole olemassakaan.
Pelkääkö vai Rakastaako se on jokaisen henkilökohtainen asia, mutta ei vaadita Rakastamaan.
Jokainen ihminen on jo pelastettu, jos sitä haetaan, niin jo ennen syntymäänsä.
Synnymme nimittäin Rakkaudesta sekä kun kuolemme, niin palaamme samaan Rakkauteen.
Ei Ole Olemassa Mitään Muuta Kuin Jumala.
Erillisyys on Muisti plus Ajatus eli ego.
Ja kun on vain Yksi, niin silloin on myös olemassa kollegtiivinen tietoisuus perustuen vanhoihin Raamatun aikaisiin uskomuksiin.
Nämä uskomukset rapisevat.
Kun jälleen muistamme keitä me olemme, ja silloin vaatimus sana menettää merkityksensä. - Henki.
Henki
Monet ihmiset joita tarkkailemme, eivät odota olevansa onnellisia. Jos he joskus saavuttavat tuon karttelevan tavoitteen, se tulee vasta pitkän ja vaikean kamppailun jälkeen. Niin tuo ajattelutapa menee.
John mainitsi katolilaisen kasvatuksen. Hänelle ja muille opetettiin, epäsuoraan ellei selvästi, etteivät he ansainneet olla onnellisia. Jumala ei halunnut heiltä sitä. Jumala halusi heidän palvelevan vain häntä ja muita, laiminlyöden itsensä. Sitten jonain päivänä he saattaisivat löytää vähän onnellisuutta sieltä täältä.
Tietysti tuo ajatus siitä, mitä Jumala haluaa, on tuonut enemmän inhimillistä kauhua ja murhetta, kuin mikään muu ajatus, mitä ihmiset ovat pakottaneet toisilleen. Kuka ylipäätään päättää "mitä Jumala haluaa"?
Olemme puhuneet kaikesta tästä monta vuotta julkisesti ja yksityisesti. Ja kuitenkin, kuten Mikala sanoi, noita ajatuksia "on edelleen ja kukoistaa".
Korkeampi itsenne, tuo viisaampi ja laajempi osanne, elää ikuisesti täydellisen onnellisuuden tilassa. Te - ihmisosanne - olette myös onnellinen, silloin kun olette täysin sopusoinnussa korkeamman itsenne kanssa. Eikä sillä ole merkitystä, mitä maailmassa ympärillänne tapahtuu. Sillä ei ole merkitystä, mitä muut ihmiset valitsevat tekevänsä omassa elämässään.
Vain sillä on merkitystä, vain sillä on koskaan ollut merkitystä, mitä ajatuksia ajattelette ja valintoja teette. Onnellisuus on valinta, jonka voitte vapaasti tehdä. Onnettomuus on valinta, jonka voitte vapaasti tehdä. Kukaan tai mikään ei voi pakottaa teitä onnelliseksi tai onnettomaksi.
Sitten kun täysin tunnistatte ja hyväksytte, että te olette Jumala, ette voi olla muuta kuin onnellinen. Sitten kun tiedätte, että te, Jumalana ihmismuodossa, ansaitsette olla onnellinen, olette sitä.
Silloin kun tarkoituksellisesti valitsette onnellisuuden, löydätte sitä kaikkialta, minne katsotte. Olette rauhassa itsenne ja maailman kanssa. Vain ollessanne onnellinen voitte parahiten palvella itseänne ja muita. Se on näin yksinkertaista. Tätä aito onnellisuus on.- DivineLight
Kiitos.
Onni on tässä ja nyt.
Se ei ole koskaan muualla ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015