PLASTIIKKAKIRURGIA TAMPEREELLA tai Seinäjoella

JAANA W. 43vee

Aion silmäluomioperaatioon - yläluomen kohotus - ensi keväänä (talvilomalla) ja tarkoituksenani on teettää operaatio Tampereella tai Seinäjoella.

Seinäjoki olisi matkan kannalta ykkösvaihtoehto mutta Tampereella on varmaan paremmin valinnan varaa. Viro ei kiinnosta ainakaan toistaiseksi.

Mille klinikalle kannattaa hakeutua ? Ketä plastiikkakirurgia suosittelette? Odotusajat eli miten pian operaatioajan ajan saa kirurgille? Toipuminen? Oliko komplikaatioita? Leikkauksen tulos? Hinta?

Kertokaa viisaat kokemuksianne:)

48

5714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tyttönen"

      Kysy seinäjoen lääkäritalolta; ainakin muissa operaatioissa on ollu oikein ammattitaitoinen henkilökunta/ kirurgit, ja siellähän toimii myös tunnettuja kirurgeja ketkä löytyy myös esim. tampereen/ helsingin klinikoiden kirurgeista. Kato nettisivuilta lisää, lääkärit yms. sivut on paljo "köyhemmät" kuin itse ammattitaito / tietoinfo mikä tulee, kun soitat siihen numeroon mikä löytyy plast. kir. palveluiden kohdalta. Eikä se soittaminen maksa muuta kuin mitä puhelinlaskuun lisää tulee :) Sieltä vastaa osaston hoitaja, joka kyllä kertoo ihan mitä mieleesi tulee kysyä :) suosittelen ainakin kysymään, itse yllätyin positiivisesti, vaikka ensiasenne olikin skeptinen paikkaan, sitä ei jotenkin miellä niin alan uranuurtajien toimipaikaksi... Ehkä siksikin, että näkyvyyttä ei kauheammin ole, ainakaan ympäristökuntiin.

    • Jaana....

      KIITOS vastauksesta:)

      Laittakaa edelleen kommenttejanne; kokemuksistanne, toipumisestanne, hinnoista, kuka operoi etc...

    • Oma kokemus

      Jukka Kostiainen Tampereella. Vastaanotto Mehiläisessä sekä Koskiklinikalla, ehkä muuallakin. Hyvää jälkeä teki. En muista tarkkaa hintaa ja tehtiin samalla muutakin, mutta ei kuitenkaan ollut pahimmasta päästä. Kävin Mehiläisessä. Oman hinta-arvion saa käytyään vastaanotolla.

    • Hyvää jälkeä

      Viroa en minäkään ajatellut yläluomien leikkaukseen, vaikka rintani siellä suurennettiinkin. Virossa yläluomileikkaus olisi ollut jopa kalliimpi. Missäpäin asut kun vaihtoehtoina kyselet Seinäjokea ja Tamperetta. Olisiko Jyväskyläkin käypä vaihtoehto. Asko Salmi leikkasi omat yläluomeni hiukan alle 900 eurolla eikä hinta ole kovin paljon tuosta noussut. Salmi leikkaa myös Jyväskylässä SairaalaKL:ssä.

    • Jaana...

      Asun Seinäjoella joten siksi se Seinäjoella tarv. palvelut kiinnostaa. Silikonit otin aikoinani Mehiläisessä mutta silloin plastiikkakirurgeja oli ainoastaan suuremmissa kaupungeissa. Onneksi nykyään on varaa valita eikä tarvi välttämättä edes lähtee kotikaupungin ulkopuollle :)

      • Infoa

        Seinäjoelta löytyy Terveystalo (entinen Kirurgikeskus) ja Lääkäritalo. Terveystalossa tekevät silmäluomileikkauksia paikalliset plastiikkakirurgit, Lääkäritalossa käy ulkopuolelta.

        Tampereella ainakin Mehiläinen, Terveystalo, Koskiklinikka ja KC Clinic.

        Uutta RF tekniikkaa käyttävät Terveystalo (Tampere) ja KC Clinic (Tampere samoin).

        Tekijät löytyvät lääkärikeskusten webbisivuilta. Hintahaitari tekniikasta ja toimenpiteestä (yläluomileikkaus voidaaan tehdä monella tavalla) 900-1500€.


    • junnuxx

      kc clinic, terveystalo

    • kuukkeli1234

      Missä PKS-alueella tehdään yläluomileikkauksia ja onko hintatasosta ja laadusta tietoa?

      t asiaa vakavasti harkitseva :)

    • lippaluomi100

      Minulle Heikki kupi teki yläluomet Tampereella 3 vuotta sitten radioveitsellä. olisin ehkä päässyt kunnalliseen jonoonkin, mutta halusin ihan varmasti että jälki on hyvä. Minulle oli suositeltu Kupia ystävän kautta, joka on alalla hoitajana(yliopistosairaalan puolella). Maksoi 1300 - kelankorvaus, joka oli yllättävän vähän noin 100 e.

      • apua saanut

        Tuo kelakorvaus yläluomileikkauksesta yksityispuolella on melko pieni koska sitä ei makseta itse toimenpiteestä vaan lääkärinpalkkiosta. Olin Salmen leikattavana ja siitä 890 eurosta taisi tulla kelasta takaisin suunnilleen tuon satasen luokkaa.


      • mitä eroa
        apua saanut kirjoitti:

        Tuo kelakorvaus yläluomileikkauksesta yksityispuolella on melko pieni koska sitä ei makseta itse toimenpiteestä vaan lääkärinpalkkiosta. Olin Salmen leikattavana ja siitä 890 eurosta taisi tulla kelasta takaisin suunnilleen tuon satasen luokkaa.

        Mitä eroa on kun tässä olen seurannut paria tuttua eli molemmille tehtiin yläluomileikkaus - toisella kesti alle puoli tuntia ja toisella yli tunnin heidän kertoman mukaan (kävivät eri paikoissa). Toimiiko kirurgit eri nopeuksilla (ei kyllä selitä noin isoa aikaeroa) vai tehtiinkö toisessa toimenpiteessä sitten enemmän juttuja?


      • hoitajan informaatio
        mitä eroa kirjoitti:

        Mitä eroa on kun tässä olen seurannut paria tuttua eli molemmille tehtiin yläluomileikkaus - toisella kesti alle puoli tuntia ja toisella yli tunnin heidän kertoman mukaan (kävivät eri paikoissa). Toimiiko kirurgit eri nopeuksilla (ei kyllä selitä noin isoa aikaeroa) vai tehtiinkö toisessa toimenpiteessä sitten enemmän juttuja?

        Sama toimenpide kyllä nimeltään, mutta voidaan tehdä monella eri tavalla. Tuollainen 20-30 minuutin toimenpide käsittää yleensä vain löysän kudoksen poiston, kustannus Suomessa 600-900. Tällä saavutetaan yleensä ihan riittävä tulos, jos tavoite enemmän toiminnallinen.

        Yleensä plastiikkakirurgi käyttää aikaa muotoilevaan yläluomileikkaukseen (siis molemmat yläluomet) 45-90 minuuttia tilanteesta riippuen. Tällöin jo ihon ja löysän lihasen poisto tehdään oma rakenne huomioiden, samalla muotoillaan alla olevia rakenteita eri tavoin ja myöskin kudosten sulku ei ole pelkkää haavan ompelua vaan muotoillaan luomipoimu sekä suljettavat kudokset. Tälläisen toimenpiteen kustannus Suomessa on 1300-2000€ välillä.

        Joskus tehdään laajennettu yläluomileikkaus, jossa voidaan vaikuttaa kulmakarvojen välisiin juonteisiin, kulmakarvan rakenteeseen jne. Tällöin kustannukset menevät yleensä yli 2000 € ja aikaa kuluu enemmän. Tämäkin tehdään yleensä paikallispuudutuksessa.

        Toivottavasti tästä oli apua.


      • Viro kallis
        hoitajan informaatio kirjoitti:

        Sama toimenpide kyllä nimeltään, mutta voidaan tehdä monella eri tavalla. Tuollainen 20-30 minuutin toimenpide käsittää yleensä vain löysän kudoksen poiston, kustannus Suomessa 600-900. Tällä saavutetaan yleensä ihan riittävä tulos, jos tavoite enemmän toiminnallinen.

        Yleensä plastiikkakirurgi käyttää aikaa muotoilevaan yläluomileikkaukseen (siis molemmat yläluomet) 45-90 minuuttia tilanteesta riippuen. Tällöin jo ihon ja löysän lihasen poisto tehdään oma rakenne huomioiden, samalla muotoillaan alla olevia rakenteita eri tavoin ja myöskin kudosten sulku ei ole pelkkää haavan ompelua vaan muotoillaan luomipoimu sekä suljettavat kudokset. Tälläisen toimenpiteen kustannus Suomessa on 1300-2000€ välillä.

        Joskus tehdään laajennettu yläluomileikkaus, jossa voidaan vaikuttaa kulmakarvojen välisiin juonteisiin, kulmakarvan rakenteeseen jne. Tällöin kustannukset menevät yleensä yli 2000 € ja aikaa kuluu enemmän. Tämäkin tehdään yleensä paikallispuudutuksessa.

        Toivottavasti tästä oli apua.

        Katsoin tuota Finestin hintaa silmäluomileikkauksesta, joka oli 1200€. eli uskomatonta että virossa on jo kalliimpaa kuin Suomessa. Palkkatason perusteella pitäs olla alle 40% Suomen hinnoista eli 250-500€.


      • mutu hukassa
        Viro kallis kirjoitti:

        Katsoin tuota Finestin hintaa silmäluomileikkauksesta, joka oli 1200€. eli uskomatonta että virossa on jo kalliimpaa kuin Suomessa. Palkkatason perusteella pitäs olla alle 40% Suomen hinnoista eli 250-500€.

        250e ! ...On kirurgien palkat menneet huonommiksi kuin Alepan kassan...

        Mitäpäs jos heräisit reaalimaailmaan


      • viron hinta?
        mutu hukassa kirjoitti:

        250e ! ...On kirurgien palkat menneet huonommiksi kuin Alepan kassan...

        Mitäpäs jos heräisit reaalimaailmaan

        Tuo 500 lienee lähempänä totuutta, jos Suomessa 600-900. Tuo 1200 ei taida olla oikea hinta, sillä se on jo enemmän kuin Suomessa. Mitähän toi virolaiselle maksaa?


    • Andalucia-

      Ystävättäreni leikkautti viime vuoden lopussa silmäluomensa treellä Heikki Kupilla ja oli tosi tyytyväinen. Nyt olen pohtinut itse samaa aktiivisesti.

    • Lurppa64

      Soitin eri Viron klinikoille, kun suunnittelin yläluomien leikkausta. Erään klikan sivuilla hinnaksi ilmoitetaan 1100 e, mutta puhelimessa hoitaja sanoi hinnaksi 1500 e. Ihmettelin asiaa ja kertoivat, että nyt on niin hyvä kirurgi, että on hintansa väärtti. Tästä on nyt jo monta kuukautta eivätkä ole vieläkään muuttaneet hintojaan kotisivuilla. Yllättävän monessa paikassa, myös Suomessa, hinnastoissa ilmoitetut hinnat ovat alkaen hintoja. Mun luomet on tosi pahasti roikkuvat ja sain ilokseni tietää, että Kela korvaisi, vaikka leikkaus tehtäisiin Virossa, kun sekin on Eussa. Parin viikon kuluttua on konsultaatio Asko Salmella ja katson sitten siitä eteenpäin tuleeko Suomi vai Viro edullisemmaksi.

      • Ulkomaille hoitoon

        Kaksi tuttavaani kävi Thaimaassa lomallaan silmäluomileikkauksessa. Toiselta leikattiin molemmat, toiselta vain yläluomet. Hinta oli muutaman satasen halvempi kuin Suomessa ja ainakin silmämääräisesti tulos näytti hienolta. Jos Thaimaassa valitsee nimekkään klinikan ja lääkärin, työn laatu on hyvää vaikka hinta onkin vähän alhaisempi kuin Suomessa. Varsinkin jos on pidemmällä lomalla, tilaisuuden voi käyttää hyödyksi. Joku ruotsalainen välitysfirma tekee näitä leikkausmatkoja Thaimaahan ja paikanpäällä on vielä oma neuvontahenkilöstö. Koskahan joku suomalaisfirma alkaa Viron lisäksi välittää matkoja Thaimaahankin kun siellä kuitenkin käydään lomilla.


      • no way
        Ulkomaille hoitoon kirjoitti:

        Kaksi tuttavaani kävi Thaimaassa lomallaan silmäluomileikkauksessa. Toiselta leikattiin molemmat, toiselta vain yläluomet. Hinta oli muutaman satasen halvempi kuin Suomessa ja ainakin silmämääräisesti tulos näytti hienolta. Jos Thaimaassa valitsee nimekkään klinikan ja lääkärin, työn laatu on hyvää vaikka hinta onkin vähän alhaisempi kuin Suomessa. Varsinkin jos on pidemmällä lomalla, tilaisuuden voi käyttää hyödyksi. Joku ruotsalainen välitysfirma tekee näitä leikkausmatkoja Thaimaahan ja paikanpäällä on vielä oma neuvontahenkilöstö. Koskahan joku suomalaisfirma alkaa Viron lisäksi välittää matkoja Thaimaahankin kun siellä kuitenkin käydään lomilla.

        Bakteerikanta Thaimaassa on tyystin erilainen kuin meillä.Jos pöpö iskee niin sitten onkin isompi ongelma kun antibiootit eivät tehoa,eikä omalla elimistöllä ole vastustuskykyä.Tarpeeton riski.


      • Lääkärit osaa
        no way kirjoitti:

        Bakteerikanta Thaimaassa on tyystin erilainen kuin meillä.Jos pöpö iskee niin sitten onkin isompi ongelma kun antibiootit eivät tehoa,eikä omalla elimistöllä ole vastustuskykyä.Tarpeeton riski.

        Miten niin erilainen? Kyllä Thaimaassa on samoja bakteereita kuin Suomessakin. Eri bakteerilajit tunnetaan maailmanlaajuisesti ja jos on ehtinyt jo kotiin saakka niin laboratoriokokeella saadaan selville bakteerikanta ja valitaan siihen tehoava antibiootti. Ei suomalaiset lääkärit ole niin tyhmiä etteivätkö osaisi hoitaa mitä tahansa infektiota. Eiköhän leikkauksen yhteydessä anneta tarvittava estolääkitys sopivalla antibiootilla jos sellainen katsotaan tarpeelliseksi. Hygieniataso on nimekkäissä sairaaloissa jopa parempi kuin Suomessa. Eipä ole ollut kenelläkään tuttavallani mitään ongelmia vaikka ovatkin käyneet Thaimaassa isoissa ja pienissä leikkauksissa. Isommissa leikkauksissa ovat pitäneet pidempään sairaalan hoidossa, joten mahdolliset infektiot ovat tulleet esiin ja hoidettu ennen kotiin lentämistä.

        Tuo oman elimistön vastustuskyvyn puute tulee esiin lähinnä ruokamyrkytyksissä kun eurooppalaisella matkailijalla ei ole vastustuskykyä paikallisiin suolistobakteereihin. Lievimmässä tapauksessa seurauksena on "vain" turistiripuli kunnes oma suolisto kehittää vastustuskyvyn uusille bakteereille. Pahemmissa tapauksissa tarvitaan lääkehoito.

        Mutta jos pelkää riskiä niin eihän sinne ole pakko mennä vaikkakin tietotaito onkin monasti parempaa kuin Suomessa.


    • Riina83

      Silmät ovat niin näkyvä ja persoonallisuutta ilmentävä osa kasvoja, että maksan mielelläni hyvästä kirurgista enkä yritä päästä mahdollisimman halvalla. Välillä tuntuu näitä kirjoituksia lukiessa että hinta on ainoa määräävä tekijä.Typerintä se on silloin kun on kyse näistä halvimman pään leikkauksista joissa säästö on muutamia satasia.

      Itselläni on luottokirurgi ja hänelle menen jatkossakin.

      • Seinäjoki tai Tamper

        Otsikko oli Seinäjoki tai Tampere. Tuskin Jaana Viroon tai kaukomaille lähtee silmäluomileikkauksen vuoksi...


      • Kannattaa miettiä
        Seinäjoki tai Tamper kirjoitti:

        Otsikko oli Seinäjoki tai Tampere. Tuskin Jaana Viroon tai kaukomaille lähtee silmäluomileikkauksen vuoksi...

        Niinpä mutta pienellä satsauksella junalippuun pääsee paremman plastiikkakirurgin potilaaksi.


      • lids4u
        Kannattaa miettiä kirjoitti:

        Niinpä mutta pienellä satsauksella junalippuun pääsee paremman plastiikkakirurgin potilaaksi.

        Kyllä näissä luomioperaatioissakin pitäisi kirurgin ammattitaito olla se suurin valintaan vaikuttava seikka.,Muutaman satasen tinkimisellä saattaa olla juuri se ero, oletko tyytyväinen vai onko lopputulos puolittain sitä mitä odotit


    • been there done that

      Silmäluomileikkauksen jälkeen pystyy ihan kepeästi matkustelemaan muutaman tunnin matkan...aurinkolasit päähän ja menoksi.Kipuja ei ole lainkaan ja kukaan ei huomaa mitään.

      • Hyvää jälkeä

        Ainakin AS teki niin siistiä jälkeä ettei edes aurinkolaseja tarvinnut. Tavalliset silmälasit riitti hyvin hävittämään sivullisten näkyviltä ne pienet kapeat haavateippisuikaleet.

        Vasta ensimmäisenä yönä silmat turposivat reilusti kun kylmiä geelisilmälappuja ei käyttänyt läpi yön.


    • 1300-1500 ok

      Tuosta hoitajan informaatiosta ymmärsin että tasolla 1300-1500€ saa jo kunnon plastiikkakirurgin tekemän toimenpiteen ja ei tuo toimenpiteen kestokaan hirvitä, jos se takaa paremman tuloksen. Junassa en kyllä mielellään haluaisi matkustaa leikkauksen jälkeen, mutta eiköhän sitä saa kaverin hakemaan.
      Täällä ei ole mainittu kuin AS ja HK tekijöinä. AS on Helsingin lisäksi joskus myös Jyväskylässä ja Vaasassakin? HK ei taida tehdä töitä muualla kuin Tampereella.

      • Hyvää jälkeä

        Mielestäni AS osaa hyvin nuo yläluomileikkaukset ja vaikka hinnastossa on "alkaen" hinta, se oli minulla myös lopullinen hinta.

        Muutama vuosi sitten kehuttiin joitakin tuntemattomia silmälääkäreitä jotka olisivat leikanneet kelvollista jälkeä selvästi alle AS:n hinnan. Nyt näistä ei ole enää kuulunut mitään.

        Eiköhän junalla matkustaminen ole mukavampaa ja tasaisempaa kuin henkilöautossa. Muutama tunti leikkauksen jälkeen (ainakin AS:n käyttämällä radiotaajuusveitsellä) silmistä ei huomaa mitään erityistä (ei ole verenvuotoa eikä mustelmia), joten sitä ei tarvitse arastella. Itsekin hyppäsin klinikan edestä ratikkaan ja jatkoin edelleen bussilla kotiin.


    • Ei Helsinkiin asti

      Helsinkiin asti tuskin kannattaa lähteä. AS tekee varmaan samalla tavalla Jyväskylässä, Vaasasta ei tietoa. HK näyttää myös käyttävän radiotaajuusveistä. Hinnat samat lähtötasolta, mutta sitten on erikseen vielä nuo laajemmat toimenpiteet hinnoiteltu. Tuossa olikin näistä maininta aiemmin.

    • treellä

      Tutkiskelin asiaa ja ymmärtääkseni HK työskentelee KC:ssa treellä ainoastaan, netissä oli kuvia klinikasta..hieno. Luin sivuilta että HK käyttää myös radiotaajuusveistä.

    • peräkammarintytöt

      Silmäluomileikkauksessa parin tunnin matkustaminen ei pitäisi olla kenellekkään ongelma.Pitääkö sairaalan sijaita yhtä lähellä kuin lähikauppa?

      • 2 t ei ongelma

        No varmaan Seinäjoeltakin löytyy serviisiä, mutta totta pari tuntia Jyväskylään tai Tampereelle ei liene ongelma, kun ei kyseessä ole joka päiväinen juttu.


      • Minne?
        2 t ei ongelma kirjoitti:

        No varmaan Seinäjoeltakin löytyy serviisiä, mutta totta pari tuntia Jyväskylään tai Tampereelle ei liene ongelma, kun ei kyseessä ole joka päiväinen juttu.

        Alkuperäisen kysymyksen esittäneelle. Eli minne aiot mennä?


    • väsyny katse

      Seinäjoella terveystalolla tekee Tomi Tervala.Itse oon varaamas tammikuulle hänelle aikaa.Alustava arviokäynti käytyny maksais 1330euroa.Arviosta maksoin muistaakseni jotain 65.

      • luomet roikkuu..

        Joko kävit? Itsekin tuota Tervalaa tuumaan. Millainen oli ja millaista jälkeä eki? Muilta kokemuksia tämän lääkärin kädenjäljestä yläluomien kohdalla?


    • ErittäinKiinnostunut

      Ihan uteliaisuuttani kysyn, että kuinka olette maksaneet nuo vajaan parin tonnin leikkaukset? Siis oletteko niin hyväpalkkaisissa töissä, ettei kustannuksia tarvitse erikseen miettiä, tyyliin "seuraavasta palkasta maksan", vai oletteko joutuneet säästämään tai hakemaan lainaa pankista tjtn?

      Itse olen suoraan sanottuna matalapalkkaisessa työssä (netto 1600-1700 euroa), joten joudun varmasti hakemaan pankista lainaa kun itse korjautan alaluomeni. Olen vasta 35-vuotias, mutta raskaat sukuvika-alaluomet tuovat kasvoihini tarpeettomia vuosia lisää.

    • Vaihtoehtoja on

      Leikkautin vain yläluomet ja tarvittava 900 euroa löytyi suoraan pankkitililtä. Joissakin sairaaloissa voi käyttää leikkauksen maksamiseen luottokorttia eli maksetaan tavallaan osamaksulla. Käyttöluottoakin voi hakea pankista ja kalleinta rahaa on pikavipit, jotkut firmat tarjoaa noinkin suuria summia. Paras vaihtoehto on säästää ennakkoon.

    • Säästäen selviää...

      Olen sairaanhoitaja ja meillähän on tunnetusti huono palkka joten ei auttanut muu kuin säästää tarvittava summa kun leikkautin yläluomeni! Velkarahalla en voinut kuvitellakaan sitä teettäväni. Joskus tulevaisuudessa on suunnitelmissa kasvojen kohotus tai ripustus joten sitten säätetään sitäkin varten pätäkkää...

    • Virkanainen vm.65

      Olen alkanut harkita face liftia joka olisi tarkoitus toteuttaa n. 1-2 kuluttua. Tällä hetkellä säästän rahaa operaatioon. Asun etelä-pohjanmaalla joten tarkoitus olis teettää ko. operaatio Seinäjoella (1.vaihtoehto) tai T:reella (2.vaihtoehto)!

      Luonnollisesti minua kiinnostaa etenkin niiden face liftattujen kokemukset jotka ovat teettäneet kohotuksensa Seinäjoella (tai T:reella). Toki muissakin kaupungeissa operoitujen kokemukset kiinnostaa.

      Helsinki olisi tietenkin paras vaihtoehto koska siellä niitä tehdään eniten ja hinnat ovat halvemmat . Mutta myös vaivattamuus ratkaisee; mieluummin teetän operaation lähellä kotipaikkakuntaani. Pointtina onkin se millaisia kokemuksia niillä leikatuilla on, jotka ovat teettäneet plastiikkakirurgisia operaatioita muualla kuin Helsingissä. Etenkin SEINÄJOELLA LEIKATTUJEN kokemukset kiinnostaa. Virolaisten tekemät operaatiot eivät ole minua verten!!

      Haluaisin vastauksia seuraaviin kyssäreihin: Paljonko maksoi? Kuka leikkasi? Sairasloman pituus? Turvotusten kesto? Pidittekö kasvoilla tukisidoksia ? Koska uskaltauduitte ihmisten ilmoille? Ja tietenkin ihan kaikki asiaan liittyvä!

      Kommentoikaa ja kertokaa kokemuksianne ;=) Asiallisesti Kiitos.

      Ja kateellisten moralisoinnnille ei kiitos!!

    • FL suunnitteilla

      Eikö etelä-pohjanmaalla ole todellakaan yhtäkään naista joka on teettänyt face- liftin kotiseudullaan? En ole nikki "virkanainen-65" mutta samat kysymykset mietityttää minuakin. Aion teettää faceliftin heti kun olen saanut rahat säästettyä! Se ihmetyttää kun Helsingissä sama operaatio maksaa n. 5000 e ja täällä päin eräs kirurgi arvioi hinnaksi 6-7 000 e.

      • Jyväskylä123

        Entä Jyväskylä?


    • Viroon1

      Kannattaa tulla viroon. Siellä halvat hinnat ja parhaat lääkärit...

      • katriinakk

        Tottakai, "plastiikkakirurgit" leikkaa. Ainoo vaan, ettei tutkintoa löydy mistään. Halvat hinnat ja parhaat lääkärit eivät oikein sovi yhteen.


    • JokinenSs

      Onko Seinäjoella nykyään plastiikkakirurgia missän esim terveystalossa?

    • Expl

      Näyttäisi plastiikkakirurgi Kai Lassila leikkaavan myös Seinäjoella. Siitä tuskin tekijä paranee vaikka muualle hakeutuisit. On minultakin leikannut silmäluomet.

      • JokinenSs

        Kai Lassila olisi varmadti hyvä mutta en löytänyt hänen vastaanottoaan Seinäjoelta?


    • EiLassila

      Kai Lassila ei todellakaan ole hyvä! En suosittele niin vaativaan operaatioon kuin silmäluomien kirurgia: ei osaa katsoa esteettistä symmetriaa, ei osaa piilottaa arpia luomivakoon, eikä saa hommaa hoidettua kerralla eikä edes kahdella! En ikinä olisi mennyt leikkaukseen, jos olisin tiennyt hänen olevan näin osaamaton :-(
      Kuka ihme on tämä Expl, joka Lassilaa mainostaa???

    • Anonyymi

      Onko nykypäivän tietoa seinäjoesta :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe