Eli tästä Mtv tarjoamasta sähköpostipalvelusta?
Siis omasta mielestäni tämä täyttä p4skaa koko palvelu. Ensinnäkin, joku vitun vammanen 4kk aktiviisuus aika ja toiseksi maksullinen asiakaspalvelu.
Oma mielipiteni on se, että paskaa ja turhaa mainontaa.
Tarvitisin omaa sähköpostiosoitetta, että voisin todistaa olevani oikea henkilö, mutta ei. Luukku.com on poistanut tunnuksen enkä maksulliseen asiakaspalveluun soita.
Jos siellä asiakaspalvelun työntekijät lukevat, niin sanon vain että HAISTAKAA PASKA. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Kiitosta vaan.
Mitä mieltä olette Luukku.comista?
5
86
Vastaukset
- gtdhjklrkgt
Oon ollut tyytyväinen Luukkuun jo monta vuotta! Ihanasti saa tunnuksia, kun tänne esim ei enää saa mitään järkevää tunnusta. Luukku laittaa vanhat tunnukset kiertoon, täällä ylläpito hautoo niitä, vaikka tarvetta niille olis. Ja näyttääpä täälläkin tota mainosta pukkaavan...
Mä pysyn Luukussa! - ****************
Juu,mä olen myös tyytyväinen Luukkuun.Ei ole koskaan ollut ongelmia.
- erjom
Luukku com, aivan hyvä -ei mitään moittimista.
- Gmail.com siel se on
Luukku on surkea systeemi ja täyttyy pian,eikä sen jälkeen tee enää mitään.
- luukusta eroon
Luukun ilmainen s-postini on jumissa. Olen yrittänyt soittaa maksulliseen (0,98 €/min) turhaan- pimpelipom -musiikkia saa vaan kunnella maksullisesti, kun ei kukaan asiakaspalvelija vastaa! Luukku taitaa tienata mukavasti asiakaspalvelullaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805