Natsi eli melkein 105 vuotiaaksi. Oli lähellä ettei tullut perhanasta Pohjolan vanhin. Mikä oli Arvon salaisuus?
Miten Ylppö eli niin vanhaksi?
17
2070
Vastaukset
- Mengelen
geenitutkimusten tulokset
- Se kuoli
vanhana.
"Mikä oli Arvon salaisuus?"- 59
Yleisin kuolinsyy on elämä.
Arvo Ylppö sanoi eräässä lehtijutussa,kun sata vuotta tuli täyteen,pitkän ikänsä salaisuudeksi sen,että hän oli päivittäin syönyt runsaasti sokeria.
Tällaista sokerilla mässäilyä lääkärit nykypäivinä tuskin suosittelevat!
Eräs englantilainen,110-vuotiaana kuollut I-maailmansodan viimeisiä veteraaneja,sanoi pari vuotta ennen kuolemaansa pitkän ikänsä salaisuudeksi tupakan,wiskin ja villit,villit naiset!
Pitkän iän saavuttaminen on ilmeisesti hyvin yksilöllistä.
- HumKand
Pitkän iän salaisuus on siinä että on tullut elettyä niin perkeleen vanhaksi :D
- Anonyymi
On epäilyjä hänen roolistaan eugeniikkaan vaikka todisteita ei ole,mitä hän tarkoitti sillä että toisti usein että asiat jotka ei ole muutettavissa pitää unohtaa,hän asui pitkään saksassa.Sen kaltaiset ihmiset yleensä elävät pitkään,esim propaganda dokumenttien tekijä Reni Reinhold eli suunnilleen saman iän.
- Anonyymi
Reni Reinhold, täysin tuntematon dokumentaristi.
Voitko kertoa mitä kuului hänen tuotantoonsa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reni Reinhold, täysin tuntematon dokumentaristi.
Voitko kertoa mitä kuului hänen tuotantoonsa?No ainakin noi "Triumpf des Willys" ja "Triumpf des Glukose"!
Sitte myöhemmin tuli dokumentteja apfrikkalaisen elämänmuodon ihanuudesta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin noi "Triumpf des Willys" ja "Triumpf des Glukose"!
Sitte myöhemmin tuli dokumentteja apfrikkalaisen elämänmuodon ihanuudesta!Ei löydy tuon nimisiä dokkareita eikä Reni Reinhold nimistä dokkarin tekijää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin noi "Triumpf des Willys" ja "Triumpf des Glukose"!
Sitte myöhemmin tuli dokumentteja apfrikkalaisen elämänmuodon ihanuudesta!Leni Riefenstahl kyseessä, joka eli 101 vuotiaaksi.
Riefenstahlin huhuttiin olleen Hitlerin rakastajatar.
- Anonyymi
Monet muutkin natsit elivät hyvin vanhoiksi, sikäli kuin välttivät tuomiot.
Suurin yksittäinen syy lienee domanssiajatteluun perustuva arvomaailma. He eivät koskaan kokeneet mitään syyllisyyttä, eivätkä negatiivisia tunteita juuri muutenkaan. Sellainen asenne ei syö ihmistä sisältä.- Anonyymi
Lieköhän moni ollut kasvissyöjä Hitlerin tapaan?
Hitlerin motiivi kasvissyöjäksi ryhtymiselle ei kuitenkaan ollut terveydelliset näkökohdat, vaan se, että Saksassa ei ollut riittävästi maatalousmaata lihakarjan kasvattamiseen koko väestölle, ja sehän olikin osasyy, miksi elintilaa piti hakea idästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieköhän moni ollut kasvissyöjä Hitlerin tapaan?
Hitlerin motiivi kasvissyöjäksi ryhtymiselle ei kuitenkaan ollut terveydelliset näkökohdat, vaan se, että Saksassa ei ollut riittävästi maatalousmaata lihakarjan kasvattamiseen koko väestölle, ja sehän olikin osasyy, miksi elintilaa piti hakea idästä.Minä taas olen lukenut, että Hitler alkoi kasvissyöjäksi nimenomaan vatsavaivojen takia, mutta vaivat eivät kovin paljon helpottaneet sittenkään. Hänen väitetään kärsineen pahanhajuisista ilmavaivoista koko ikänsä.
Ehkä lactobasillus tuotteet olisivat auttaneet paremmin? Valio ei vielä silloin ollut niitä kehittänyt.
- Anonyymi
...siis .. kaikki jotka eivät vierasta valtaa ihaile , "omaa pesää sotke" eivätkä outoa aatetta kaikin keinoin edistä , ovat natseja , mitä se sana sitten mahtaa sisällään pitää ja jonkun höyrähtäneen mielestä merkitä ?
- Anonyymi
Se, ettei kuollut aikaisemmin.
- Anonyymi
Ylpön Ape ei isommin ryyppäillyt. Ne laatukonjamiini lasilliset joita hen otti, olivat hänelle terveydeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703