Hei, oon ehkä muuttamassa pääkaupunkiseudulle, mieluiten Helsinkiin tässä kesän aikana. Miltä kaikilta sivuilta asuntoja voi kattoa?
Mulla ei ole Helsingissä kauheesti tuttuja, niin joku soluasunto tms olis kiva niin että vois saada kavereita.. en kuitenkaan opiskele tällä hetkellä niin mitään opiskelu kämppien soluja ei sitten varmaan voi hakea...? Onko esim. Helsingin kaupungilla jotain vuokrakämppiä jotka olis soluasuntoja? ja jos on niin onkohan niillä mahd. jotain nettisivuja?
Helsinkiin muuttamassa
4
110
Vastaukset
- emmaaaaaaaaaa
Ite oon kolme viimeistä asuntoa saanu www.tori.fi kautta :) kokeilehan sieltä :)
- Staditar 6. polvessa
Kuulehan, suosittelen pysymään siellä Takahikiällä, mitä tänne Stadiin tunget hesalaiseksi!?
- järki käteen!
Sinunko mielestä somalit ja muut mamut saavat muuttaa Helsinkiin, mutta ei aito suomalainen jostain muualta SUOMESTA! Taidat olla sellainen kukkahattutäti!? Minä kyllä toivotan tervetulleeksi henkilön Takahikiältä. Ja mamuille toivotan, että tervemenoa kotiinpäin!
- express lautta
Espoonkin poliisilla menee kaikki voimavarat siihen etnisen syrjinnän etsimiseen.. jos jostakin löytyisi mitä voisi käyttää juoppoja alkuperäisasukkaita siis suomalaisia vastaan!
Sitten tuo tuleva työvoimapula..Joo se on just tulossa ovelle, niinkuin vetyautotkin ovat jo 25vuotta olleet tulossa viiden vuoden sisällä.. ihan samaa huhaa ennusteita..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018514- 575428
- 245047
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284944Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384781Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764665- 624243
- 433897
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403164- 452869