Rooman valtakunta, Brittien globaalityrannia, Neuvostoliitto, Euroopan Yhteisö, mitä näillä on yhteistä?
Kaikilla näillä on alku ja loppu. Rooman valtakunta romahti kun energiaa/varallisuutta oli vähemmän kuin tarvittiin, ei ollut enää merkittäviä ryöstettäviä maita? Sama Brittien siirtolaisvaltakunnassa, ja Neuvostoliitossa.
Onko niin että EU on rakennettu sellaisen predatorisen mallin mukaan jossa talousenergia, eli raha, loppuu muutamassa vuodessa kesken, korkovelan takia?
Koska EU:n yksityisomistuksessa oleva valuuttajärjestelmä on sellainen että korkoihin tarvittavaa rahaa ei ole olemassakaan, on pakko ryöstää tulevista, entistä isommista luototuksista. Nyt törmätään jo mahdollisuuksien rajoihin, ja jonkunlainen romahdus on ovella? Ryöstetään jo tulevaisuuden sijaan naapurimailta?
EU on uusi Rooman Valtakunta!
1
51
Vastaukset
- Järki Kateinen?
Kyseessähän on suunniteltu ryöstöoperaatio. Roistot laskevat liikkeelle korkovelkaa, joka on EI MITÄÄN, paitsi uhrien ja kusettajien aivoissa. Tämä näkemys on hyvin perusteltu, tässä jokunen pointsi asiaan liittyen:
http://www.samassaveneessa.info/lyhyet-katsaukset/439-20110607-katsaus
Systeemi on viritetty niin että tätä superluototusta voidaan pitkittää, jotta mahdollisimman paljon korkotuloja, sekä reaalivakuutta saadaan kotiinpäin muutamalle pankkiirisuvulle joiden päämäärä on omistaa maapallo omien Todellisuus-SIMS- peliensä areenana.
Vaihtoehto on yksinkertainen. Erotaan EU:sta, ja kansan valitsema uusi hallitus laskee liikkeelle oman valuuttamme, johon ei liity velkaa tai korkopakotteita kansaivälisille yksityisille tahoille.
www.talousdemokratia.fi
Maassamme on paljon luonnonrikkauksia. Pelkästään makeaa vettä voisimme myydä miljardien edestä vuodessa. Vaan kun ei, nyt kuulumme kuulemma EU:n vesipörssiin ja jotkut kusettajabyrokraatit määräävät mitkä kolafirmat vesiämme saavat hyödyntää?
Jos poliittista tahtoa löytyisi, lopettaisimme idioottimaiset kaivosvaltausketkin, ja vetäisimme niistä tulevat rahat oman kansan käyttöön, eikä niinkuin nyt, että joku australialainen tai norjalainen firma tulee tänne, etsii malmivarat, myy ne muualle ja voitot valuvat näihin valloittajamahin. Itse saamme vain luonnon tuhoutumisen ja tilapäistä paikkailua työttömyyslukuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788