Miksi Suni viivyttää?

Odotan Totuutta

Hän sanoi saaneensa jo 2005 Heinäkuussa käskyn kokeilla netissä, mitä totuus saa aikaan.

Odotamme yhä milloin hän siirtyy valheesta siihen kokeiltavaan totuuteen. Kuusi vuotta hän on aloittamistaan vitkuttanut. Pelottaa että vanha mies ehtii palauttaa kilpensä ennen kuin totuuteen pääsee.

50

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylös.

nosto

• Odotamme

Yhä totuutta

• Ensiksi sinulle.

Ihmiskunta on alkuseurakunnan ajoista lähtien elänyt rajyn eksytyksen lopunaikaa. Koska tämä raju eksytys on jumalan lähettämä, niin kaikki siihen liittyvät asiat ovat kirjoitettu Raamatttuun.

Joten siellä on Jumalan totuuden ohella myöskin suuri määrä Saatanan valheita, joita tässä nyt pyynnöstäsi sinulle lähettelen.

Jos olet jo Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama, et tule näitä ymmärtämään.

1. Saatanan Paavalille syöttämä valhe, jota hän alkoi markkinoida Jumalan ilmoituksena:

Pyhä Henki päivitti tämän Paavalin Saatanalta saaman eriomaisen ilmetyksen
      sanoman ensimmäiseksi rajun eksytyksen johtotähdeksi:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole
      lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

Tämä on todella tehokas, koska se kertaheitolla mitätöi kaikki Jeesuksen opetukset

ihmisen pelastumisesta.

Eikä tälle löydy pohjaa myöskään Vanhan liiton pelastusohjeista. Vaan se on noudattaa Vanhan liiton väärien profeettojen sanomaa:

"Totisesti, tämä on kapinallinen kansa! He ovat vilpillisiä lapsia,
      he eivät tahdo kuulla Herran lakia. He sanovat näkijöille:

"Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen.
      nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää
      pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

"Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi:
      "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan
      viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

Ja juuri tuollaisella Saatanan antamalla einomaisella katteettomalla lupauksella Paavalille, hän teki tästä miehestä kaikille totuuden tien hylänneille sen ainoan oikean profeetan. Ja sai kaikki ihmiseen, Paavaliin, uskovat heti alusta lähtien Jumalan vihan alle:

"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.

Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

Toisenlainen tie avautuu niille, jotka panevat turvansa Jeesuksn Kristuksen opetuksiin:

"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee? Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."

Eivät opetuslapset helluntaina Pyhä Hengen saatuaan alkaneet hyppiä ilosta tasajalkaa, ja hokea armosta pelastumistaan, vaan kertoivat heti totuuden:

"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

Tätä Uutta liittoa hallitsevat Jeesuksen Kristuksen käskyt, joista kaksi tärkeintä todellisen armon omistajaksi pääsemiseksi ovat tässä:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.

Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

• Miksi viivytät vastaustasi?

• .......

Valehtelet aina vaan Suni. Miksi et kerro että Kristuksen veressä on pelastus, piste. Jätä syntikuormasi kasvattaminen, äläkä ala mantraamaan siitä saatanan verestä, joka on oman pöpipääsi tuotosta.

• Etkö todella tiedä, vai etkö usko, että jatkuva Jeesuksen vereen vetoaminen
      on Pyhän Hengen pilkkaa, kun hänet näin jatkuvasti nostetaan ristille verta valuvana.

Verellään Jeesus pystyy lunastamaan kaikki valittunsa Saatanan vankeudesta,
      mutta se ei vielä takaa pelastusta kenellekään. Vasta kilvoittelu ahtaaseen porttiin on se tie, joka johdattaa Jeesuksen luokse, hänen puhdistettavaksi ja Henkensä omistajaksi.

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.

Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

Ja mitä vielä armosta pelastumiseen tulee, Paavali tiesi varmasti, että jo yli viisisataa vuotta ennen hänen syntymäänsä Jumala hylkäsi armosta pelastumisen tällä profeetta

Sakarjalle antamalla ilmoituksella:

"Herra, minun Jumalani, sanoi: "Paimenna teuraslampaita, joita niiden omistajat tappavat tuntematta syyllisyyttä. He myyvät niitä, ja jokainen sanoo: 'Jumalan kiitos, minä olen rikastunut!' Edes paimenet eivät sääli lampaita.

En minäkään enää säästä maanpiirin asukkaita, sanoo Herra. Minä annan ihmisten käydä toistensa kimppuun ja joutua kuninkaittensa mielivallan alle. Vaikka he hävittäisivät koko maailman, minä en pelasta ketään heidän käsistään."

Minä paimensin kauppiaille myytyjä teuraslampaita. Valitsin itselleni kaksi sauvaa, toiselle annoin nimen "Armo" ja toiselle nimen "Sopu". Niitä minä käytin paimentaessani lampaita.

Mutta yhden kuukauden kuluessa minä panin pois kolme paimenta. Myös lampaita kohtaan kärsivällisyyteni loppui, ja nekin kyllästyivät minuun.

Sanoin lampaille: "En halua enää paimentaa teitä. Joka teistä kuolee, kuolkoon, ja joka katoaa, kadotkoon! Ja jäljelle jäävät syökööt toistensa lihaa."

Tämän sanottuani löin palasiksi toisen sauvoista, "Armon", ja näin kumosin sen liiton, jonka Herra oli solminut kaikkien kansojen kanssa. "

Mutta Saatanalla on erinomainen kyky, jolla se on saanut Paavalin, niin kuin sinutkin uskomaan, että se veri, jonka sai Golgatalla vuotamaan, siinä on kaikki, mitä ihminen pelastuakseen tarvitsee: armo ja veren voima .

• palsta puhtaaksi

Porttovalittu-suni vierittää palstaa lässytysautomaattina ja vääristelee Jumalan ilmoitusta. Hän vääntelee tietoisesti Jeesuksen opetuksia. Samoin hän tekee Paavalin valehtelijaksi väitteillä apostolin opetuksesta ja niistä paljastuu, että:

a) suni ei ymmärrä evankeliumia, osoittaen sillä, että hän ei ole uudestisyntynyt ylhäältä ja ottanut Jeesusta Kristusta omaksi Vapahtajakseen kuten Raamattu määrittelee uskovan kohdalta. Uudestisyntyneen ihmisen elämää opastaa Pyhä Henki ja kirkastaa hänelle ristin sovitustyön merkitystä

b) suni eksyi heti uskontiensä alussa, ja miksi? Siksi, että hän ei koetellut oppeja ja saamiaan ilmestyksiä. Ainoa koettelu oli kysyä vaimolta, kun asiat kummeksuttivat. Nyt tämä pelle sanoo koettelun olevan epäluottamusta Jumalaa kohtaan, joka osoittaa miehen toimivan vastoin Raamatun opetuksia.

Täällä on kerrottu, että suni hurahti adventistien ja erityisesti niiden pääprofeetan EGW:n ilmestysharhoihin. Näistä jopa adventistit ovat osanneet sanoutua irti suurelta osin. Mutta suni jatkaa kuvottavana Jeesuksen herjaajana ja on liittänyt valheisiinsa uskonliikkeen (Hagin, Copelandit ym.) harhaoppeja.

Miltään osin sunin jutut eivät ole raamatullisella perustalla, vaikka tämä mieleltään epävakaa ja harhainen psykoosipotilas liittää juttuhinsa jakeita (-92:n ekumeenisesta raamattuväärennöksestä). Yleensä ei kukaan pysy täysissä järjissään ollessaan jatkuvassa yhteydessä henkimaailmaan. Tätä osoittavat sunin toiminta automaattikirjoittajana ja lukuisat ilmestykset ja näyt, joiden sisältö osoittaa vain eksytystä ja paisuttavat saajansa lihaa.

• Miksi tämänkin ymmrtäminen on sinulle mahdotonta:

Jeesus kutsui Saulin, mutta kutsu ei ole sama kuin Pyhän Hengen saaminen.

Tähän hetkeen Paavali ei koskasan päässyt, kun Saatanan vaikutuksesta alkoi markkinoida Saatanan valheita Jeesuksen Kristuksen totuuksina:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

Tämä jäi Paavaliksi nimetyltä Saulilta kokematta, koska ei pystynyt noudattamaan tätä Jeesuksen käskyä:

"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistä ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

Paavali ei todellakaan pystynyt luopumaan isiltä perimästään Jumalan paaduttamien juutalaisten elämästä, kun vielä muutama vuosi ennen kuolemaansa Rooman vankeudessakin isiensä opeista leuhki:

"Kun sitten olimme perillä Roomassa, Paavalille annettiin lupa asua omassa asunnossa yhdessä häntä vartioivan sotilaan kanssa.

Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaiset johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

Paavali kyllä Pyhän Hengen opetuksesta tarkoin tiesi, miten sydän pitäisi perata epäuskoisten harhaopeitsa, mutta ei tähän pystynyt:

Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko? [Beliar, joka on johdettu hyödyttömyyttä, mitättömyyttä tarkoittavasta heprean sanasta , on tässä Jumalan vastustajan nimitys.]

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

• kesäkeskustelija

Ei väärällä premissillä alkavaan kirjoitukseen kannata vastata

"Miksi tämänkin ymmrtäminen on sinulle mahdotonta"

• Totuutta odottavalle, tässä sitä lisää:

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
      Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä,
      mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.

Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en
      pääse irti pahasta."

Tämä on yhtä erinomainen rajun eksytyksen perusta kuin mitä on tuo armo-oppikin.
      Hän ei todellakaan päässyt irti synnistä, eli pahasta, koska Jeesus Kristus ei
      edes neljän vuoden aikana löytänyt hänestä totuutta.

Ja niin hän seuraavat 10 vuotta sai nautiskella näistä Saatanan erinomaisista ilmestyksistä. Kuten tästäkin, minkä hän tietäjähengen vaikutuksesta profetoi efesolaisille omasta itsestään:

"Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän joukkoonne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa
      säästä. Teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka julistavat totuuden vastaisia oppeja vetääkseen opetuslapset mukaansa."

Ja kun tämä eksytys lähtee opetuslasten joukosta, niin siksi sen kaikki perustukset ovat
      Raamattuun kirjoitettu, kuten olen monta kertaa todistanut. Niin kuin tämäkin synnissä
      elämisen hyväksyminen:

"Kun kerran pyhä Paavalikaan ei päässyt irti synnistä, niin eihän Jumala niin julma ole,
      että meidän suomalaisten uskovien pitäisi siitä irti päästä."

Ja siinä se on - Saatanan vahva vastaisku Jeesuksen totuudelle:

"Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun."

"Te olette lähtöisin alhaalta, minä ylhäältä. Te kuulutte tähän maailmaan, mutta minä en tähän maailmaan kuulu.

Siksi sanoin teille, että te kuolette synteihinne. Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne."

"Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

"Joka tietää, mitä on tehtävä, mutta ei tee, se luetaan hänelle synniksi."

Joten ei se mikään ihme ole, että Paavali joutui koko loppuelämäkseen Saatanan kuritettavaksi.

• koetelkaa kaikki

Ei pysty kuvottava suni-pelle vastaamaan, miksi ei ole tarpeen koetella opit ja henget. Pelle ei tätä ymmärrä, sillä hän otti vastaan valekristuksen. Jeesus tiesi miten voimakas eksytys tulee vaikuttamaan, kun lopun aika lähenee loppuaan ja Hän kehotti lukemattomat kerrat valvomaan ettemme eksyisi.

Samoin Paavali, joka pysyi loppuun asti uskollisena Kristukselle, vieläpä varoitti monet kerrat harhaopeista sekä kehotti koettelemaan. Siksi paisunutta suni-pelleä ärsyttää Paavalin toiminta ja sen takia lässytysautomaattia ohjaava riivaajahenki vastustaa kiivaasti miten Paavali opetti Kristuksen tuntemiseen

• oleeol
        koetelkaa kaikki kirjoitti:

Ei pysty kuvottava suni-pelle vastaamaan, miksi ei ole tarpeen koetella opit ja henget. Pelle ei tätä ymmärrä, sillä hän otti vastaan valekristuksen. Jeesus tiesi miten voimakas eksytys tulee vaikuttamaan, kun lopun aika lähenee loppuaan ja Hän kehotti lukemattomat kerrat valvomaan ettemme eksyisi.

Samoin Paavali, joka pysyi loppuun asti uskollisena Kristukselle, vieläpä varoitti monet kerrat harhaopeista sekä kehotti koettelemaan. Siksi paisunutta suni-pelleä ärsyttää Paavalin toiminta ja sen takia lässytysautomaattia ohjaava riivaajahenki vastustaa kiivaasti miten Paavali opetti Kristuksen tuntemiseen

MITEN IHMEESSÄ JOKU OTTAA NOIN TOSISSAAN JONKUN PAAVALIN,
        JOKA EI KOSKAAN EDES TAVANNUT JEESUSTA??

Mistä lie on keksinyt ideansa, huhupuheiden pohjalta ja omasta
        päästään!

Suni on hyvin pitkäle oikeassa.

• oleeol kirjoitti:

MITEN IHMEESSÄ JOKU OTTAA NOIN TOSISSAAN JONKUN PAAVALIN,
        JOKA EI KOSKAAN EDES TAVANNUT JEESUSTA??

Mistä lie on keksinyt ideansa, huhupuheiden pohjalta ja omasta
        päästään!

Suni on hyvin pitkäle oikeassa.

Kun Saatana on heidät Paavallinsa kautta omakseen ottanut, he ovat jo häneen turvatessaan syllistyneet Pyhän Hengen pilkkaan.

Sen seurauksena he Paavalia rakastaessaan ja hänen opetustensa mukaan eläessään uskovat tekevänsä pyhää palvelusta Jumalalle.

• koetelkaa kaikki kirjoitti:

Kiitos, kun "kuvottavalla suni-pellellä" jälleen kasvatit taivastiliäni:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

• minä kysyn
        TeuvoSuni kirjoitti:

Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

Miksi et Lappeenrannan kirkossa koetellut henkeä, joka sinulle ilmestyi?

• ???
        minä kysyn kirjoitti:

Miten sitä henkeä koetellaan, meinaan jos joskus sattuisi omalle kohdalle.

• Niko.
        ??? kirjoitti:

Raamatun Sanalla.

"Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. Yksikään henki, joka kieltää Jeesuksen, ei ole Jumalasta. Sellainen henki on Antikristuksen henki, jonka te olette kuulleet olevan tulossa ja joka jo on maailmassa." ( Johanneksen ensimmäinen kirje )

• minä kysyn kirjoitti:

Herran Hengen koettelu on hänen Henkensä herjaamista. Se olisi sitä jo Mooseksen aikana:

"Älkää koetelko Herran Jumalanne kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, vaan noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiään ja säädöksi, jotka hän on teille antanut."

Ja Jeesus jatkoi samaa opetusta: "Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi."

Saatanan kaikki henget pitää koetella, mutta Jumalan Hengen koettelu on hänen Henkensä herjausta, ja siltä on Pyhä Henki minut alusta alkaen varjellut.

Sillä silloin, kun Jeesus Kristus ilmestyi olin 48 vuotias, ja siihen saakka elänyt Jumalan vihan alla, joten en Raamatusta juuri mitään tiennyt, koska uskon asiat eivät minua kiinnostaneet.

Samalla tavalla hän varjelee myöskin kaikki omat valittunsa - jotka epäuskon vallassa eläessään eivät totuudesta miään tiedä - myöskin Pyhän Hengen pilkasta, pitämällä heidän suunsa kiinni.

• Niko. kirjoitti:

Raamatun Sanalla.

"Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. Yksikään henki, joka kieltää Jeesuksen, ei ole Jumalasta. Sellainen henki on Antikristuksen henki, jonka te olette kuulleet olevan tulossa ja joka jo on maailmassa." ( Johanneksen ensimmäinen kirje )

Totuudesta olet paitsi, sillä lähes kaikki Saatanan tuhansien porttoseurakuntien Saatanan valheen henki, kyllä Jeesuksen Kristuksen tunnustaa.

Miksi et uskaltanut jatkaa tuota Johanneksen kirjettä vielä kolme jaetta eteenpäin, jolloin totuus Henkien tunnistamisesta olisi sinullekin selvinnyt:

"Te, lapseni, olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
        He ovat maailmasta. Maailmasta on se, mitä he puhuvat, ja maailma kuuntelee heitä.

Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

Johannes kirjoitti tuon kirjeensä alkuseurakunnan Pyhän Hengen saaneille ihmisille.

Siksi sinäkin kyllä tunnustat, että Jeesuksessa Kristuksessa oli Pyhä Henki, mutta sitä ei sinun henkesi tunnusta, että Jeesus Kristus on antanut myös Henkensä minulle, ja jo äidin kohdussa suunnittelemansa tehtävän.

• ??? kirjoitti:

Ensiksi Jeesus Kristus ei koskaan ilmesty valituilleen kirkkauden enkelin asussa ihmismuodossa, jossa hän on ilmoittanut Saatanan ilmestyvä.

Minullekin hän ilmestyi valtavassa kirkkaudessa, jossa en häntä nähnyt, kuulin vain hänen puheensa.

Näin on tapahtunut joka kerta, kun hän on ilmestynyt. Myöskin 8.11.1988, kun hän kello 03.30 ilmestyi. Heräsin silloin vuoteessa valtavaan kirkkauteen, jonka keskeltä kuulin vain hänen tutuksi tulleen äänensä:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Saatana kirkkauden enkelinä esiintyessään aina valehtelee, sanoen: "Minä se olen", tai "Minä olen sinun Vapahtajasi."

Silloin voit kyllä huoletta sanoa: "Mene pois Saatana, sinä tahdot saada minut lankeamaan."

• Niko.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totuudesta olet paitsi, sillä lähes kaikki Saatanan tuhansien porttoseurakuntien Saatanan valheen henki, kyllä Jeesuksen Kristuksen tunnustaa.

Miksi et uskaltanut jatkaa tuota Johanneksen kirjettä vielä kolme jaetta eteenpäin, jolloin totuus Henkien tunnistamisesta olisi sinullekin selvinnyt:

"Te, lapseni, olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
        He ovat maailmasta. Maailmasta on se, mitä he puhuvat, ja maailma kuuntelee heitä.

Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

Johannes kirjoitti tuon kirjeensä alkuseurakunnan Pyhän Hengen saaneille ihmisille.

Siksi sinäkin kyllä tunnustat, että Jeesuksessa Kristuksessa oli Pyhä Henki, mutta sitä ei sinun henkesi tunnusta, että Jeesus Kristus on antanut myös Henkensä minulle, ja jo äidin kohdussa suunnittelemansa tehtävän.

Maailma kyllä rakastaa sitä, että puhutaan Raamatun Sanaa vastaan ja Herran apostoleja vastaan, mutta Kristuksen seuraajat, Jumalan seurakunnan jäsenet eivät sitä hyväksy. Siinä on Teuvo suuri ero.

• Niko. kirjoitti:

Maailma kyllä rakastaa sitä, että puhutaan Raamatun Sanaa vastaan ja Herran apostoleja vastaan, mutta Kristuksen seuraajat, Jumalan seurakunnan jäsenet eivät sitä hyväksy. Siinä on Teuvo suuri ero.

Kristuksella ei ole maan päällä yhtä ainoaa seurakuntaa, ainoastaan hänen valittuja kaltaisiani todistajia, joita ei tälläkään palstalla enää muita ole.

Kun kaikki entiset ystäväni, jotka totuuden tien löysivät, eivät kestäneet sitä ivaa ja pilkkaa, mitä siitä seurasi, ja palasivat takaisin tekopyhyyden helpolle tielle.

Sille samalle, jolla sinäkin porttoseurakuntasi joukossa vaellat. Saatanan pelossa et uskalla edes mainita seurakuntasi nimeä.

Jeesuksen nimi kyllä huulillasi viihtyy, mutta hänen Henkeään pidät Saatanan henkenä.

• Niko.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kristuksella ei ole maan päällä yhtä ainoaa seurakuntaa, ainoastaan hänen valittuja kaltaisiani todistajia, joita ei tälläkään palstalla enää muita ole.

Kun kaikki entiset ystäväni, jotka totuuden tien löysivät, eivät kestäneet sitä ivaa ja pilkkaa, mitä siitä seurasi, ja palasivat takaisin tekopyhyyden helpolle tielle.

Sille samalle, jolla sinäkin porttoseurakuntasi joukossa vaellat. Saatanan pelossa et uskalla edes mainita seurakuntasi nimeä.

Jeesuksen nimi kyllä huulillasi viihtyy, mutta hänen Henkeään pidät Saatanan henkenä.

Sanoistasi teet kerran tilin Herralle.

• asioita ajatteleva
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tuota menetelmääsi kuvataan psykologiassa projektioksi, oman pahan olon, syyllisyyden ja aggression siirroksi pois omasta itsensä kohdehenkilöön.

Ensin haukut toisen, ja kun toinen reagoi toivomallasi tavalla (hermostuen), teet itsestäsi marttyyrin, jonka taivastili muka kasvaa kohdehenkilön "ansiosta" mutta jonka oikeastaan sinä itse olet alulle pannut. Sitä puolestaan kutsutaan hengellisessä ympäristössä omavanhurskaudeksi tai vääräksi hurskaudeksi. Psykologian termistössä liikutaan omanarvontunnon säätelyn ongelmien (mm. narsismin) alueella.

Ja nyt on turha sanoa, että sinun taivastilisi taas kasvoi minun ansiostani. Se olisi liian läpinäkyvää. Keksi parempaa.

• asioita ajatteleva kirjoitti:

Tuota menetelmääsi kuvataan psykologiassa projektioksi, oman pahan olon, syyllisyyden ja aggression siirroksi pois omasta itsensä kohdehenkilöön.

Ensin haukut toisen, ja kun toinen reagoi toivomallasi tavalla (hermostuen), teet itsestäsi marttyyrin, jonka taivastili muka kasvaa kohdehenkilön "ansiosta" mutta jonka oikeastaan sinä itse olet alulle pannut. Sitä puolestaan kutsutaan hengellisessä ympäristössä omavanhurskaudeksi tai vääräksi hurskaudeksi. Psykologian termistössä liikutaan omanarvontunnon säätelyn ongelmien (mm. narsismin) alueella.

Ja nyt on turha sanoa, että sinun taivastilisi taas kasvoi minun ansiostani. Se olisi liian läpinäkyvää. Keksi parempaa.

Saatanalla on monta ihmeellistä tulkintaa, joilla se pitää tekopyhittämänsä kaukana totuudesta.

Siksi sinunkin sepustuksesi, on täydellistä Hengen herjausta, nimittämällä Kristukselta saatua Henkeä narsismin hengeksi.

• Niko. kirjoitti:

Sanoistasi teet kerran tilin Herralle.

Taas syyllityit Hengen herjaukseen, lausumalla turhaan Herran nimen.

Jos totuuden hylkäisin, ei minun tarvitsisi odottaa viimeistä tuomiota, vaan jo tässä ajassa saisin Saatanan enkelin itseäni kurittamaan - kuten Paavalikin sai.

• Teuvoilj hyvin tunte
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ensiksi Jeesus Kristus ei koskaan ilmesty valituilleen kirkkauden enkelin asussa ihmismuodossa, jossa hän on ilmoittanut Saatanan ilmestyvä.

Minullekin hän ilmestyi valtavassa kirkkaudessa, jossa en häntä nähnyt, kuulin vain hänen puheensa.

Näin on tapahtunut joka kerta, kun hän on ilmestynyt. Myöskin 8.11.1988, kun hän kello 03.30 ilmestyi. Heräsin silloin vuoteessa valtavaan kirkkauteen, jonka keskeltä kuulin vain hänen tutuksi tulleen äänensä:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Saatana kirkkauden enkelinä esiintyessään aina valehtelee, sanoen: "Minä se olen", tai "Minä olen sinun Vapahtajasi."

Silloin voit kyllä huoletta sanoa: "Mene pois Saatana, sinä tahdot saada minut lankeamaan."

Jopa taas sunin jutut muuttuu. ennen hän kivenkovaan väitti nähneensä Jeesuksen. Nyt hän ei ole nähnytkään. yhtäkaikki hän jätti hänelle puhuvan hengen koettelematta Raamatun edellyttämällä tavalla.

• asioita ajatteleva
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saatanalla on monta ihmeellistä tulkintaa, joilla se pitää tekopyhittämänsä kaukana totuudesta.

Siksi sinunkin sepustuksesi, on täydellistä Hengen herjausta, nimittämällä Kristukselta saatua Henkeä narsismin hengeksi.

Ei ollut kyse Pyhästä Hengestä vaan sinun henkilösi toimintamallista. Mutta annoitpahan jälleen kerran taidonnäytteen projektiosta. Käänsit toimintamallistasi esitetyn kritiikin Pyhän Hengen pilkaksi, jota ei anteeksi saa.

Mahtavaa, mainiota. Siis tekniikkasi. Minuun se vain ei tepsi. En syyllistynyt Pyhän Hengen herjaukseen.

• asioita ajatteleva
        TeuvoSuni kirjoitti:

"jo äidin kohdussa suunnittelemansa tehtävän."

Mikä sinun Kristuksen Hengeltä saamasi tehtävä lyhyesti ja tarkalleen on?

• Odotan totuutta
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei ymmärtänyt Suni-iljetys mitä ajoin takaa kun peräsin häneltä totuutta. Hän sai käskyn kokeilla mitä Totuus saa netissä aikaan.

KUITENKIN TOTUUS ON SUNI-ILJETYKSELLE MAHDOTONTA, SIKSI HÄN EI IKINÄ VOI KOKEILLA MITÄ SE SAA AIKAAN.

Suni on isästään perkeleestä, joka on valheen isä ja ei voi totta puhuakaan.

• joopa joo
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Kun kaikki entiset ystäväni, jotka totuuden tien löysivät, eivät kestäneet sitä ivaa ja pilkkaa, mitä siitä seurasi, ja palasivat takaisin tekopyhyyden helpolle tielle."

Eiköhän se ollut niin, että ainut ent. ystäviesi osakseen saama pilkka tuli sinun taholtasi.

• Odotan totuutta kirjoitti:

Ei ymmärtänyt Suni-iljetys mitä ajoin takaa kun peräsin häneltä totuutta. Hän sai käskyn kokeilla mitä Totuus saa netissä aikaan.

KUITENKIN TOTUUS ON SUNI-ILJETYKSELLE MAHDOTONTA, SIKSI HÄN EI IKINÄ VOI KOKEILLA MITÄ SE SAA AIKAAN.

Suni on isästään perkeleestä, joka on valheen isä ja ei voi totta puhuakaan.

Sinussa totuus on saanut aikaan Kristuksen Hengen herjauksen, kun nimität häntä perkeleeksi:

"Suni on isästään perkeleestä, joka on valheen isä ja ei voi totta puhuakaan."

Oikein Jeesus on ennalta sinunkin ajatuksesi tiennyt:

" Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! [Belsebul on kanaanilainen jumala, joka käsitettiin pahojen henkien päämieheksi,)

"Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi.

Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta."

• joopa joo kirjoitti:

"Kun kaikki entiset ystäväni, jotka totuuden tien löysivät, eivät kestäneet sitä ivaa ja pilkkaa, mitä siitä seurasi, ja palasivat takaisin tekopyhyyden helpolle tielle."

Eiköhän se ollut niin, että ainut ent. ystäviesi osakseen saama pilkka tuli sinun taholtasi.

Totuus on pilkkaa vain siitä luopuneille, Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamile.

"jo äidin kohdussa suunnittelemansa tehtävän."

Mikä sinun Kristuksen Hengeltä saamasi tehtävä lyhyesti ja tarkalleen on?

Sen löydät joka ainoasta vastauksestani, mikäli siedät totuutta tutkia.

Ja niitä on ylläpito tallentanut galleriasivuni keskusteluihin jo yli 25 000.

Lyhyesti saamani tehtävä on tässä:

"Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua."

Ei ollut kyse Pyhästä Hengestä vaan sinun henkilösi toimintamallista. Mutta annoitpahan jälleen kerran taidonnäytteen projektiosta. Käänsit toimintamallistasi esitetyn kritiikin Pyhän Hengen pilkaksi, jota ei anteeksi saa.

Mahtavaa, mainiota. Siis tekniikkasi. Minuun se vain ei tepsi. En syyllistynyt Pyhän Hengen herjaukseen.

Jokainen, joka hyökkää Kristuksen Hengen ilmoituksia vastaan, syyllistyy hänen Henkensä herjaukseen.

Ne alkoivat jo seurakunnassa ollessani, ja ovat tälläkin palstalla jatkuneet kohta 6 vuotta.

• odotan vastauksia
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinussa totuus on saanut aikaan Kristuksen Hengen herjauksen, kun nimität häntä perkeleeksi:

"Suni on isästään perkeleestä, joka on valheen isä ja ei voi totta puhuakaan."

Oikein Jeesus on ennalta sinunkin ajatuksesi tiennyt:

" Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! [Belsebul on kanaanilainen jumala, joka käsitettiin pahojen henkien päämieheksi,)

"Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi.

Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta."

Suni-reppana ei pysty vastaamaan, koska hänessä vaikuttava riivaajahenki ei halua paljastua. Ainoa ”Totuus”, jota porttovalittu jankuttaa, on käsky kuuliaisesti kertoa millaisia ääniä hän päässään kuulee. Suomalaisten meedioitten joukossa suni vaikuttaa kaikkein surkeimmalta.

Vastaamattomia kysymyksiä:

- Vieläkö tunnet olevasi ainoa ihminen Suomessa, joka on saanut Pyhän Hengen?

- Miksi olet kertonut toimineesi ensimmäiset 9 vuotta ilman PH:ä ja millainen henkiopas tuli sen jälkeen?

- Miksi henkioppaasi kehoitti käyttämään 92-raamattua, jonka kaikki tietävät sisältävän lukuisia Raamatun ilmoitusta ja arvoa alentavia käännösvirheitä alkutekstiin verrattuna?

- Onko henkioppaasi kieltänyt sinua koettelemasta saamiasi ilmestyksiä, vai onko oman pääsi tuotosta toimia vastoin Raamatun sanaa?

- Miksi näyt, ilmestykset ja äänet päässäsi eivät koskaan kirkasta Kristuksen evankeliumia, vaan yksinomaan kohottavat paisunutta egoasi?

- Miksi väität ristin sovitustyössä Kristuksen veren menneen lunnasuhrina saatanalle, vaikka se on karkeata valhetta ja Jumalan pilkkaa, jota myös ns. uskonsanaliike levittää?

- Mikset ole vastannut moneen kysymykseen, onko ”Kristuksen Henki” sinulle ilmoittanut Paavalin olleen saatanan palvelijana eikä Kristuksen valittuna apostolina?

- Miksi kaikki se roska, jota tänne kirjoitat, on lainauksia adventisteiltä, uskonsanaliikkeeltä tai muilta kirjoittajilta ja joita olet muokannut itsellesi? Eikö henkioppaasi todellakaan pysty sanelemaan kauttasi muuta kuin aivotonta saastaa vai onko se suurelti 'astian makua'?

- Miksi pian sen jälkeen, kun olit ottanut vastaan valekristuksen, et suostunut menemään mielisairaalaan hoidettavaksi? Mikä harhaisena ihmisenä on niin suurta, ettei siitä haluaisi vapautua?

Pystytkö vastaamaan järkevästi ilman sitä iänikuista typerää uskonnollista liirumlaarumia?

• odotan vastauksia kirjoitti:

Suni-reppana ei pysty vastaamaan, koska hänessä vaikuttava riivaajahenki ei halua paljastua. Ainoa ”Totuus”, jota porttovalittu jankuttaa, on käsky kuuliaisesti kertoa millaisia ääniä hän päässään kuulee. Suomalaisten meedioitten joukossa suni vaikuttaa kaikkein surkeimmalta.

Vastaamattomia kysymyksiä:

- Miksi olet kertonut toimineesi ensimmäiset 9 vuotta ilman PH:ä ja millainen henkiopas tuli sen jälkeen?

- Miksi henkioppaasi kehoitti käyttämään 92-raamattua, jonka kaikki tietävät sisältävän lukuisia Raamatun ilmoitusta ja arvoa alentavia käännösvirheitä alkutekstiin verrattuna?

- Onko henkioppaasi kieltänyt sinua koettelemasta saamiasi ilmestyksiä, vai onko oman pääsi tuotosta toimia vastoin Raamatun sanaa?

- Miksi näyt, ilmestykset ja äänet päässäsi eivät koskaan kirkasta Kristuksen evankeliumia, vaan yksinomaan kohottavat paisunutta egoasi?

- Miksi väität ristin sovitustyössä Kristuksen veren menneen lunnasuhrina saatanalle, vaikka se on karkeata valhetta ja Jumalan pilkkaa, jota myös ns. uskonsanaliike levittää?

- Mikset ole vastannut moneen kysymykseen, onko ”Kristuksen Henki” sinulle ilmoittanut Paavalin olleen saatanan palvelijana eikä Kristuksen valittuna apostolina?

- Miksi kaikki se roska, jota tänne kirjoitat, on lainauksia adventisteiltä, uskonsanaliikkeeltä tai muilta kirjoittajilta ja joita olet muokannut itsellesi? Eikö henkioppaasi todellakaan pysty sanelemaan kauttasi muuta kuin aivotonta saastaa vai onko se suurelti 'astian makua'?

- Miksi pian sen jälkeen, kun olit ottanut vastaan valekristuksen, et suostunut menemään mielisairaalaan hoidettavaksi? Mikä harhaisena ihmisenä on niin suurta, ettei siitä haluaisi vapautua?

Pystytkö vastaamaan järkevästi ilman sitä iänikuista typerää uskonnollista liirumlaarumia?

Vastauksia:

Tähän päivään mennessä en ole tavannut ketään, joka olisi Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut.

Nekin ystävät, jotka totuuden tien löysivät, eivät pystyneet edes sitä Jeesuksen ilmoittamaa kolmea vuotta kilvoittelemaan, jotta olisivat päässeet ahtaan portin kautta Jeesuksen käsittelyyn.

Tällaista en ole koskaan julistanut, sillä tuo on edesmenneen lahkojohtajan yksi törkeimmistä vaöheista, joka sinä Saatanan tekopyhittämänä sitä edelleen levittelet.

Ensiksi tämä:

"Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he
        ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

Kun porttoseurakuntien ihmisopeilla ihmiset sidotaan syntiin, ja kun
        tällainen ihminen sitten Raamatusta lukee: "Kukaan ei myöskään voi
        sanoa: 'Jeesus on Herra', muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta."
        Niin hän varmasti hihkuu ilosta kun tuon vielä ääneen toistaa, että
        hän on todella saanut Pyhän Hengen.

Tällaisilla tekopyhitetyillä ihmisparoilla ei ole alkeellisintakaan
        tajua siitä, miten Pyhä Henki omiansa opettaa ja jatkuvasti heitä
        kaikissa askareissa, niin maallisissa kuin hengellisissäkin, ohjaa.

Kun olin seurakunnassa, niin vuonna 1989 saimme käyttöömme
        lausunnon antamista varten raamatunkäännöskomitean ehdotuksen
        Uudeksi testamentiksi. Kun sen läpi luin, ihastuin jo silloin sen selvään
        suomenkieleen, siihen samaan kieleen, jolla Pyhä Henki oli minulle
        jo 4 vuotta puhunut.

Kun lopullinen Raamattu sitten markkinoille tuli, en suin päin lähtenyt
        sitä itselleni hankkimaan, varsinkin, kun se joiltakin
        tiukkapipoisilta tekopyhiltä kirjanoppineilta sai varsin murskaavat
        lausunnot. Sanoihan Kuopion silloinen piispakin, että siitä on
        "Jumalan pyhyys hävinnyt."

Kun Jumala on ilmoittanut tämänkin: "Älkää mistään olko huolissanne,
        vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen
        Jumalan tietoon", niin jätin tämän raamattuasian hänen
        ratkaistavakseen. Enää en muista kauanko siitä rukouksesta oli aikaa
        kulunut, kun eräänä yönä näin tällaisen unen:

Seison Helsingissä Sokoksen kulmalla ja katselen liikenteen vilinää ja
        ihmisvirtaa, siinä kadun aurinkoisella puolella.. Lähellä oli liperikaulaisen
        miehen ympärillä suuri ihmislauma matkalle lähtijöitä, ja tämä mies
        luki suuresta kirjasta viimeisiä matkaohjeita:

"Olemme nyt kaikki ikiaurinkoon lähtevät kokoontuneet tähän odottamaan
        bussia, joka tuolta Erottajan suunnasta tulee, ja vie meidät kentälle,
        josta sitten matkamme jatkuu ikiaurinkoon."

Kadun varjoisalla puolella, Lasipalatsin edessä on myös muutama, jotka
        siinä varjossa väristen ovat lähdössä samalle matkalle. Yhtäkkiä tuo
        liperikaulainen huutaa: "Nyt se bussi tulee!", ja koko joukko alkoi
        kauhuissaan huutaa, kun se tulikin Eduskuntatalon suunnasta toiselle
        puolelle katua, ja kun tämä joukko lähtee sinne ryntäämään vaihtuu
        juuri sillä hetkellä liikennevalojen keltainen punaiseksi,
        ja autojen virta täytti Mannerheimintien. Bussi otti kyytiinsä ne
        muutamat Lasipalatsin edessä olleet ja jatkoi matkaansa.

Kun tällaisesta unesta aamulla heräsin, ehdin jo hetken miettiä, että
        mitähän Pyhä Henki tällä tahtoi minulle viestittää, ja heti sain
        unelleni selvityksen:

"Tässä Raamatussa ihmisen pelastumisen tärkein sanoma on niin selvästi
        ilmoitettu, ettei yksikään ihminen, joka sen ääressä vilpittömin
        sydämin Jumalan tietä omaan elämäänsä etsii, enää eksy. Eikä yksikään
        porttopappi pysty heitä enää eksyttämään."

Herran Hengen koettelu on hänen Henkensä herjaamista. Se olisi sitä jo Mooseksen aikana:

"Älkää koetelko Herran Jumalanne kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, vaan noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiään ja säädöksi, jotka hän on teille antanut."

Saatanan kaikki henget pitää koetella, mutta Jumalan Hengen koettelu on hänen Henkensä herjausta, ja siltä on Pyhä Henki minut alusta alkaen varjellut.

Sillä silloin, kun Jeesus Kristus ilmestyi olin 48 vuotias, ja siihen saakka elänyt Jumalan vihan alla, joten en Raamatusta juuri mitään tiennyt, koska uskon asiat eivät minua kiinnostaneet.

Totuudella minä Kristusta kirkastan, en niillä valheilla joilla Saatana sen tekee.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Vastauksia:

Tähän päivään mennessä en ole tavannut ketään, joka olisi Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut.

Nekin ystävät, jotka totuuden tien löysivät, eivät pystyneet edes sitä Jeesuksen ilmoittamaa kolmea vuotta kilvoittelemaan, jotta olisivat päässeet ahtaan portin kautta Jeesuksen käsittelyyn.

Tällaista en ole koskaan julistanut, sillä tuo on edesmenneen lahkojohtajan yksi törkeimmistä vaöheista, joka sinä Saatanan tekopyhittämänä sitä edelleen levittelet.

Ensiksi tämä:

"Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he
        ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

Kun porttoseurakuntien ihmisopeilla ihmiset sidotaan syntiin, ja kun
        tällainen ihminen sitten Raamatusta lukee: "Kukaan ei myöskään voi
        sanoa: 'Jeesus on Herra', muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta."
        Niin hän varmasti hihkuu ilosta kun tuon vielä ääneen toistaa, että
        hän on todella saanut Pyhän Hengen.

Tällaisilla tekopyhitetyillä ihmisparoilla ei ole alkeellisintakaan
        tajua siitä, miten Pyhä Henki omiansa opettaa ja jatkuvasti heitä
        kaikissa askareissa, niin maallisissa kuin hengellisissäkin, ohjaa.

Kun olin seurakunnassa, niin vuonna 1989 saimme käyttöömme
        lausunnon antamista varten raamatunkäännöskomitean ehdotuksen
        Uudeksi testamentiksi. Kun sen läpi luin, ihastuin jo silloin sen selvään
        suomenkieleen, siihen samaan kieleen, jolla Pyhä Henki oli minulle
        jo 4 vuotta puhunut.

Kun lopullinen Raamattu sitten markkinoille tuli, en suin päin lähtenyt
        sitä itselleni hankkimaan, varsinkin, kun se joiltakin
        tiukkapipoisilta tekopyhiltä kirjanoppineilta sai varsin murskaavat
        lausunnot. Sanoihan Kuopion silloinen piispakin, että siitä on
        "Jumalan pyhyys hävinnyt."

Kun Jumala on ilmoittanut tämänkin: "Älkää mistään olko huolissanne,
        vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen
        Jumalan tietoon", niin jätin tämän raamattuasian hänen
        ratkaistavakseen. Enää en muista kauanko siitä rukouksesta oli aikaa
        kulunut, kun eräänä yönä näin tällaisen unen:

Seison Helsingissä Sokoksen kulmalla ja katselen liikenteen vilinää ja
        ihmisvirtaa, siinä kadun aurinkoisella puolella.. Lähellä oli liperikaulaisen
        miehen ympärillä suuri ihmislauma matkalle lähtijöitä, ja tämä mies
        luki suuresta kirjasta viimeisiä matkaohjeita:

"Olemme nyt kaikki ikiaurinkoon lähtevät kokoontuneet tähän odottamaan
        bussia, joka tuolta Erottajan suunnasta tulee, ja vie meidät kentälle,
        josta sitten matkamme jatkuu ikiaurinkoon."

Kadun varjoisalla puolella, Lasipalatsin edessä on myös muutama, jotka
        siinä varjossa väristen ovat lähdössä samalle matkalle. Yhtäkkiä tuo
        liperikaulainen huutaa: "Nyt se bussi tulee!", ja koko joukko alkoi
        kauhuissaan huutaa, kun se tulikin Eduskuntatalon suunnasta toiselle
        puolelle katua, ja kun tämä joukko lähtee sinne ryntäämään vaihtuu
        juuri sillä hetkellä liikennevalojen keltainen punaiseksi,
        ja autojen virta täytti Mannerheimintien. Bussi otti kyytiinsä ne
        muutamat Lasipalatsin edessä olleet ja jatkoi matkaansa.

Kun tällaisesta unesta aamulla heräsin, ehdin jo hetken miettiä, että
        mitähän Pyhä Henki tällä tahtoi minulle viestittää, ja heti sain
        unelleni selvityksen:

"Tässä Raamatussa ihmisen pelastumisen tärkein sanoma on niin selvästi
        ilmoitettu, ettei yksikään ihminen, joka sen ääressä vilpittömin
        sydämin Jumalan tietä omaan elämäänsä etsii, enää eksy. Eikä yksikään
        porttopappi pysty heitä enää eksyttämään."

Totuudella minä Kristusta kirkastan, en niillä valheilla joilla Saatana sen tekee.

Jatkuu:

Jatkuu:

Kristuksen Henki tämän on paljastanut:

Tähän hetkeen Paavali ei koskasan päässyt, kun Saatanan vaikutuksesta alkoi markkinoida Saatanan valheita Jeesuksen Kristuksen totuuksina:

Tämä jäi Paavaliksi nimetyltä Saulilta kokematta, koska ei pystynyt noudattamaan tätä Jeesuksen käskyä:

"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistä ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

Paavali ei todellakaan pystynyt luopumaan isiltä perimästään Jumalan paaduttamien juutalaisten elämästä, kun vielä muutama vuosi ennen kuolemaansa Rooman vankeudessakin isiensä opeista leuhki:

"Kun sitten olimme perillä Roomassa, Paavalille annettiin lupa asua omassa asunnossa yhdessä häntä vartioivan sotilaan kanssa.

Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaiset johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Paavali kyllä Pyhän Hengen opetuksesta tarkoin tiesi, miten sydän pitäisi perata epäuskoisten harhaopeitsa, mutta ei tähän pystynyt:

Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko? [Beliar, joka on johdettu hyödyttömyyttä, mitättömyyttä tarkoittavasta heprean sanasta , on tässä Jumalan vastustajan nimitys.]

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

Noiltya portoilta en ole mitään lainannut, sillä kaikki kirjoittani on Pyhän Hengen totuutta.

Miksi Paavolan silloinen kirkkoherra ei pystynyt toimittamaan minue mielisairaalaan tämän hänen vaimonsa tekemän diagnoosi perusteella:

"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?"

Ja pari kuukautta aikaisemmin teki saman diagnoosin Suomen Raamattuopiston silloinen toiminnanjohtaja:

"Sinun on hankittava itsellesi sielunhoitaja, sillä ei Jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle."

Kaikki sinun kysymyksesi ovat törkeitä Kristuksen Hengen herjauksia. Vastaukset sait, vaikka tuskin niitä pystyit ymmärtämään.

• punnitsija.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totuus on pilkkaa vain siitä luopuneille, Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamile.

Noin sanoi mantroihin mielistynyt Teuvo Suni. Kevyt olet hengellisesti. Kevyt olet.

• voi teparukka.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jokainen, joka hyökkää Kristuksen Hengen ilmoituksia vastaan, syyllistyy hänen Henkensä herjaukseen.

Ne alkoivat jo seurakunnassa ollessani, ja ovat tälläkin palstalla jatkuneet kohta 6 vuotta.

Voi tepaseni. Sinun juttusi ovat kaukana Raamatun totuudesta.

• Teuvoilj hyvin tunte kirjoitti:

Jopa taas sunin jutut muuttuu. ennen hän kivenkovaan väitti nähneensä Jeesuksen. Nyt hän ei ole nähnytkään. yhtäkaikki hän jätti hänelle puhuvan hengen koettelematta Raamatun edellyttämällä tavalla.

Ei muutu totuus, vaikka sinä kuinka monta Saatanan valhetta tänne viestität.

Kristuksen ilmestyminen ei ole sama kuin Kristuksen näkeminen kasvoista kasvoihin.

Miksi tätä on sinun mahdotonta ymmärtää?

• voi teparukka. kirjoitti:

Voi tepaseni. Sinun juttusi ovat kaukana Raamatun totuudesta.

Voisitko paljastaa, minkä porttoseurakunnan opit sinulle ovat Raamatun totuutta?

Miksi et pysty puhuttelemaan minua sillä nimellä, joka on oikea nimeni?

• Teuvon hyvin tunteva
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei muutu totuus, vaikka sinä kuinka monta Saatanan valhetta tänne viestität.

Kristuksen ilmestyminen ei ole sama kuin Kristuksen näkeminen kasvoista kasvoihin.

Miksi tätä on sinun mahdotonta ymmärtää?

Väitit nähneesi Jeesuksen kasvoista kasvoihin, mutta Raamatulla todistettiin sinulle että se on mahdotonta, niin muutit jälleen kertomustasi.

Tuttu juttu että muuta kertomustasi kun jäät valheesta kiinni. Valheesi on helppo arvatakin kun kaikki puheesi on isästäsi perkeleestä.

• Aivan tyypillistä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jatkuu:

Jatkuu:

Kristuksen Henki tämän on paljastanut:

Noiltya portoilta en ole mitään lainannut, sillä kaikki kirjoittani on Pyhän Hengen totuutta.

Miksi Paavolan silloinen kirkkoherra ei pystynyt toimittamaan minue mielisairaalaan tämän hänen vaimonsa tekemän diagnoosi perusteella:

"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?"

Ja pari kuukautta aikaisemmin teki saman diagnoosin Suomen Raamattuopiston silloinen toiminnanjohtaja:

"Sinun on hankittava itsellesi sielunhoitaja, sillä ei Jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle."

Kaikki sinun kysymyksesi ovat törkeitä Kristuksen Hengen herjauksia. Vastaukset sait, vaikka tuskin niitä pystyit ymmärtämään.

Suni osoittaa vastauksillaan olevansa tavallinen psykoosipotilas, jolla todellisuus on sekoittunut harhojen kanssa. Jos häneltä olisi kysytty, onko hän Suomen lisäksi ainoa ihminen maailmassa, jolla on Pyhä Henki, olisi hän varmaankin samalla paatoksella myöntänyt sen.

Kun mieli vinksahtaa, yleensä ihmisestä tulee kaiken keskipiste, kaiken oikein ymmärtävä ja muut ovat väärässä. Sunin tapauksessa maailmankuva on värittynyt uskonnollisesti ja hän on myöntänyt halunneensa vapautua henkivoimien painostuksesta olla palstalla, kun ei pysty edes keskustelemaan.

Jos henkilö toimiessaan päässään kuulemiensa äänien mukaan ei ole itselleen tai muille suorastaan vaarallinen, on tällaista hankala saada hoitoon, kun siinä katsotaan asianomaisen henkilön suostumista hoitoon lähtemiseksi. Sunin tapauksessa läheiset ja lapset, joiden sana silloin painaa, eivät ole vielä jostain syystä toimineet näin. Kuitenkin tällaisten häiriintyneiden mieli on hyvin ailahteleva ja korostamalla hänen etuaan varmaan saisi hoidon alkuun. Ja nyt keskikesällä alkanut laitoshoito saisi hyvin luultavasti Sunin harhat häivytettyä ennen vuoden loppua.

• Aivan tyypillistä kirjoitti:

Suni osoittaa vastauksillaan olevansa tavallinen psykoosipotilas, jolla todellisuus on sekoittunut harhojen kanssa. Jos häneltä olisi kysytty, onko hän Suomen lisäksi ainoa ihminen maailmassa, jolla on Pyhä Henki, olisi hän varmaankin samalla paatoksella myöntänyt sen.

Kun mieli vinksahtaa, yleensä ihmisestä tulee kaiken keskipiste, kaiken oikein ymmärtävä ja muut ovat väärässä. Sunin tapauksessa maailmankuva on värittynyt uskonnollisesti ja hän on myöntänyt halunneensa vapautua henkivoimien painostuksesta olla palstalla, kun ei pysty edes keskustelemaan.

Jos henkilö toimiessaan päässään kuulemiensa äänien mukaan ei ole itselleen tai muille suorastaan vaarallinen, on tällaista hankala saada hoitoon, kun siinä katsotaan asianomaisen henkilön suostumista hoitoon lähtemiseksi. Sunin tapauksessa läheiset ja lapset, joiden sana silloin painaa, eivät ole vielä jostain syystä toimineet näin. Kuitenkin tällaisten häiriintyneiden mieli on hyvin ailahteleva ja korostamalla hänen etuaan varmaan saisi hoidon alkuun. Ja nyt keskikesällä alkanut laitoshoito saisi hyvin luultavasti Sunin harhat häivytettyä ennen vuoden loppua.

Viestisi on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa, jolla heität roskiin tämän Jeesuksen ilmoituksen:

"Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut..

Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.
        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.
        Minä ja Isä olemme yhtä."

Tämä on Saatanan puhetta sinulle:

"Kun mieli vinksahtaa, yleensä ihmisestä tulee kaiken keskipiste, kaiken oikein ymmärtävä ja muut ovat väärässä. Sunin tapauksessa maailmankuva on värittynyt uskonnollisesti ja hän on myöntänyt halunneensa vapautua henkivoimien painostuksesta olla palstalla, kun ei pysty edes keskustelemaan."

Todellisuus on sama, mikä tapahtui kerran Jeremiallekin:

"Herra. sinä olet taivutellut minua, ja minä olen suostunut!
        Päivästä päivään minä olen naurun aiheena kaikki pilkkaavat minua.
        Aina kun avaan suuni, minun täytyy huutaa, minun täytyy kuuluttaa
        väkivaltaa ja sortoa! Herran sana tuo minulle pilkkaa joka päivä.

Mutta kun sanoin: "Enää en halua ajatella häntä enkä puhua hänen
        nimissään", tuntui kuin sisimmässäni olisi palanut liekehtivä tuli
        ja luuni olisivat hehkuneet. Viimeiseen saakka minä yritin tätä
        kestää, mutta nyt en enää jaksa.

Silloin Herra vastasi minulle: Jos muutat mielesi, minä otan sinut
        jälleen palvelukseesi. Jos et puhu joutavia, vaan puhut niin kuin
        tulee puhua, saat jälleen olla minun suunani. Ihmiset kääntyvät
        sinun puoleesi, mutta älä sinä käänny heidän mielensä mukaan

Minä teen lujan pronssimuurin tätä. Vaikka tämä kansa nousee sinua
        vastaan, ei se sinua voita, sillä minä olen kanssasi, minä autan
        ja suojelen sinua, sanoo Herra."

Tästäkin keskustelusta näet, miten kaltaisesi väärämieliset kääntyvät viesteillään puoleeni, mutta eivät vaan saa minua kääntymään heidän puolelleen.

Minä pelastan sinut pahojen käsistä, vapautan sinut väkivaltaisten kourista."

Siksi olen vielä tänäänkin täällä.

• Totuutta odottavalle seuraavat totuudet:

3.
      "Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat,
      sekä paimenet että opettajat, varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön,
      Kristuksen ruumiin rakentamiseen."

4.
      "Hän antaa Hengen ilmetä kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi. Yhden ja saman Hengen voimasta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa, toiselle sama Henki suo uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan, joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas kyvyn tulkita tällaista puhetta.

Kaiken tämän saa aikaan yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin omat lahjansa niin kuin tahtoo."

5.
      "Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
      Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn.

Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää."

Sen neljän vuoden aikana, jonka Saul Pyhän Hengen koulutettavana oli, hän sai varmasti tietää, ettei Jumalalla enää tässä lopun ajassa tule olemaan maan päällä ainuttakaan pappien johdossa olevaa seurakuntaa, kun Jeesuksen kuolinhetkellä temppelin esirippu repesi kahti, päättyi siihen pappien osuus Jumalan palvelijoina.

Hän tiesi myös varmasti tämän Hesekielin ennustuksen:

"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa ja etsi niitä.

Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimenet eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

Sen tähden paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenina, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

Mutta sitten kun Saatana erinomaisten ilmestysten kautta antoi Paavalille omat näkynsä hänen haltuunsa tulevista kirkkojen ja temppelien loistosta - kuten antoi Jeesuksellekin - Paavali rakensi vahvan perustuksen Saatanan haltuun tuleville jumalanhuoneille, vaikka tiesi nämäkin:

"Kristus ei mennytkään ihmiskäsin tehtyyn pyhäkköön, joka on vain todellisen pyhäkön kuva, vaan itse taivaaseen ollakseen nyt Jumalan edessä puhumassa meidän puolestamme."

"Ensimmäisellä liitolla oli siis jumalanpalvelusta koskevat säädöksensä ja pyhäkkö maan päällä."

Mutta ei enää Uudella liitolla.

"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun."

• Teuvon hyvin tunteva

Puhut uudesta liitosta Teuvo, mutta kuitenkin sanot sen sinettiä saatanan vereksi

• Teuvon hyvin tunteva kirjoitti:

Puhut uudesta liitosta Teuvo, mutta kuitenkin sanot sen sinettiä saatanan vereksi

Jos minut tunnet, tunnet minut silmissä sojottavista hirsien pienistä raoista.

Saatanan palvelijat ne saivat Jeesuksen veren Golgatan kummulle vuotamaan, ja sinne kuivumaan.

Näin se, sekä Jeesuksen risti jäi Saatanan omaisuudeksi. Risti on lahonnut, eikä vertakaan enää Golgtan kummulta löydy.

Se jäi lunastusmaksuksi tämän maailman jumalalle, Saatanalle, jonka on pakko päästää jokainen sellainen ihminen sen synnin kahleita vapauteen, jonka Jeesus käskee sen vapauttamaan.

Veri ei ole Pyhä Henki, joka vasta takaa ihmisen lopullisen pelastumisen.

Etkö todella tiedä, vai etkö usko, että jatkuva Jeesuksen vereen vetoaminen
        on Pyhän Hengen pilkkaa, kun hänet näin jatkuvasti nostetaan ristille verta valuvana.

Verellään Jeesus pystyy lunastamaan kaikki valittunsa Saatanan vankeudesta,
        mutta se ei vielä takaa pelastusta kenellekään. Vasta kilvoittelu ahtaaseen porttiin on se tie, joka johdattaa Jeesuksen luokse, hänen puhdistettavaksi ja Henkensä omistajaksi.

Ja mitä vielä armosta pelastumiseen tulee, Paavali tiesi varmasti, että jo yli viisisataa vuotta ennen hänen syntymäänsä Jumala hylkäsi armosta pelastumisen tällä profeetta

Sakarjalle antamalla ilmoituksella:

"Herra, minun Jumalani, sanoi: "Paimenna teuraslampaita, joita niiden omistajat tappavat tuntematta syyllisyyttä. He myyvät niitä, ja jokainen sanoo: 'Jumalan kiitos, minä olen rikastunut!' Edes paimenet eivät sääli lampaita.

En minäkään enää säästä maanpiirin asukkaita, sanoo Herra. Minä annan ihmisten käydä toistensa kimppuun ja joutua kuninkaittensa mielivallan alle. Vaikka he hävittäisivät koko maailman, minä en pelasta ketään heidän käsistään."

Minä paimensin kauppiaille myytyjä teuraslampaita. Valitsin itselleni kaksi sauvaa, toiselle annoin nimen "Armo" ja toiselle nimen "Sopu". Niitä minä käytin paimentaessani lampaita.

Mutta yhden kuukauden kuluessa minä panin pois kolme paimenta. Myös lampaita kohtaan kärsivällisyyteni loppui, ja nekin kyllästyivät minuun.

Sanoin lampaille: "En halua enää paimentaa teitä. Joka teistä kuolee, kuolkoon, ja joka katoaa, kadotkoon! Ja jäljelle jäävät syökööt toistensa lihaa."

Tämän sanottuani löin palasiksi toisen sauvoista, "Armon", ja näin kumosin sen liiton, jonka Herra oli solminut kaikkien kansojen kanssa. "

Mutta Saatanalla on erinomainen kyky, jolla se on saanut Paavalin, niin kuin sinutkin uskomaan, että se veri, jonka sai Golgatalla vuotamaan, siinä on kaikki, mitä ihminen pelastuakseen tarvitsee: armo ja veren voima .

• naomin ystävä

Teuvo Suni -raukka ei tajua, että tämä Sakarjan ilmoitus tarkoitti ja tarkoittaa Vanhan liiton loppumista, ei suinkaan Uuden liiton:

>>Tämän sanottuani löin palasiksi toisen sauvoista, "Armon", ja näin kumosin sen liiton, jonka Herra oli solminut kaikkien kansojen kanssa. "

• Tuohon samaan Saatanakin vetosi, kun valheen armolla Paavalin omakseen armahti.

Mistään Jeesuksen ilmoittamista pelastusohjeista et löydä armosta pelastumista, jossa vain tumput suorina kellutaan valheen armomeressä

Se on kuin talvinen Perämeri, jossa uudestikastetut ja muut
        epäuskoiset syntiin pakattuina ja tumput suorina kelluvat,
        niin kuin kelluvat elämysmatkalaiset jäänmurtaja Sammon
        ympärillä jäisessä meressä kelluntapuvuissaan.

Kun näkevät Jeesuksen hengen kulkevan jäälauttojen
        keskellä, he innoissaan huutavat: "Kiitos Jeesus verestäsi!"
        Mutta eivät uskalla edes sen vertaa kelluntapuvun rintamusta
        aukaista, että Jeesus pääsi heitä tervehtimään, koska tuonkin
        teon on tämän maailman jumala ilmoittanut heille ihmisteoksi,
        joka ei ketään pelasta.

Todellisen armon saavat kokea vain valitut, jotka Isä ahtaan
        portin kautta johdattaa Poikansa puhdistettaviksi ja hänen
        Pyhän Henkensä omistajaksi.

Ahdas portti on kuin taivaan inssiajo, eli ajokoe. Sillä ei ihminen,
        joka ajokortista haaveilee sitä saa, vaikka tuntisi liikennesäännöt
        ja auton hallinnan teoriassa kuin omat sormensa, jos hän ei tuota
        ajokoetta läpäise.

Lukekaa Jeesuksen Pyhä Hengen saamisen ehdot Johanneksen
        luvuista 14 - 17, joista ette löydä ainuttakaan sanaa: armo, vaan:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun
        Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme
        asumaan hänen luokseen."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe