Onko tänään Kelassa työmarkkinatuen maksuhäiriöitä ?
Rahat piti tulla jo tilille.
Maksun viivästyminen
7
215
Vastaukset
- Konkari>>
Miten niin piti? KELA maksaa kun jaksaa, opit sen vielä. EI tuo ketään kiinnosta turha tänne kirjoitella.
- nainen 50
eiköhän jokaisella ole täälläkin sananoikeus ja saa kirjoitella mitä itse haluaa ja kysellä. tässä taas näkee sen ettei ihmisillä ole muuta vaivaa kun morkata muita!
- työtönnä
Hienosti Kela hoiti homman.
Olivat vaan jostain syystä unohtaneet maksaa.
Maanantaina alkaisi työt ja jostain pitäisi bussikorttiin ja ruokaan saada rahaa.
Ei nyt ihan oikein mennyt tämä asia. - kela
Hei,
Olen pahoillani jos maksusi on viivästynyt. Tietoomme ei ole tullut, että pankeilla olisi tänään maksuhäiriöitä.
Työttömyysturva luvataan maksaa viikon sisällä siitä, kun työttömyysajan ilmoituksen toimittaa Kelaan. Voit ottaa yhteyttä puhelinpalveluumme 020 692 210 niin voimme katsoa tilannettasi tarkemmin.
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta- mitä tää oikein on?
Heips! ei ole tullut maksua tilille,vaikka olen antanut työttömyysajan ilmoituksen jo 25.5.työtön olenollut toukokuun alusta asti.
- työtönnä
mitä tää oikein on? kirjoitti:
Heips! ei ole tullut maksua tilille,vaikka olen antanut työttömyysajan ilmoituksen jo 25.5.työtön olenollut toukokuun alusta asti.
Taitaa olla Kelassa ruuhkaa niin paljon tai sitten ne pelailevat pasianssia.
Perjantaina soitettuani he huomiseksi ( tiistaiksi ) lupasivat maksaa .
Pahoin pelkään että oli paskapuhetta ja joudun toteamaan tilini ammottavan tyhjyyden.
- kela
Hei,
kiitos kysymyksestäsi. Valitettavasti ilman tarkempia tietojasi on mahdotonta selvittää, miksi työttömyysetuutta ei ole vielä maksettu. Jos olet Kelan työttömyysetuuden saaja, niin pyytäisin sinua soittamaan palvelunumeroomme 020 692 210, jotta saisimme selvitettyä asiasi. Palvelemme arkisin klo 8.00-18.00.
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983