Jumala, Jeesus tunnustaa omakseen.
Tunnustatko sinä Jeesusta ihmisten edessä Jumalan Pojaksi vai Jumalaksi?
Jos Jumalaksi tunnustat, niin Jeesus kieltää sinut Isä Jumalan edessä.
Jeesus kunniottaa Isä Jumalaa, eikä ole koroittanut itseään Jumalaksi.
Se ovat tehneet seurakunnissa, lihassaan opettavat "opettajat".
Pyhä Henki todistaa uskovalle Jeesuksen Jumalan Pojaksi, mutta perkele
tomii uskomattomien kautta ja "uskovien" ja eksyttää heitä pois totuudesta.
Jeesus sanoo, kuka ymmärtää
32. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
Kenet teistä, jotka väitätte että Jeesus Jumalan Poika on
4
65
Vastaukset
- vanha ja vakaa
tuskimpa kukaan tietää mitä jeesukset ovat aikoinaan sanoneet, taivaissa ei oo muuta kuin pilviä mutta tuonpuoleinen on tässä vieressä. Verhon takana.
- Jumalan lapsi
Kyllähän minä tunnustan Jeesuksen Jumalan pojaksi, niinkuin nuo raamatunjakeet tuossa todistavat. Jeesus on Jumalan poika. Ei Jeesus koskaan korottanu itseään Jumalaksi, ei meilläkään ole oikeutta korottaa. Sanoohan Jeesus sanssaan, ne jotka Isä on minulle antanut, en minä niistä yhtään kadota. Sit se toinen kohta jossa Jeesus sanoi en kadottanut yhtäkään jotka Isä minulle antoi paitsi sen kadotuksen lapsen eli Juudas Iskariotion. Amen. Siunausta
- mies Lapista
mitä ajattelet tarkoittavan sen, että "tunnustaa Minut ihmisten edessä"?
Kun tunnustan Jeesusta ihmisten edessä, tunnustan että Jeesus on Hän, joka täytti Jumalan lupaukset raamatussa kuvatun mukaisesti. Jumalan lupasi jo alussa lankeemuksen tapahduttua Aadamille ja Eevalle, että vaimon siemen tulee polkemaan rikki käärmeen pään. Tunnustan uskovani, että nimenomaan Jeesus Kristus on tämä luvattu "vaimon siemen" joka ristinpuulla Golgatalla polki käärmeen vallan ja voiman rikki sinetöiden voittonsa ylösnousemuksella kuolleista.
Jeesus on sekä ihmisen poika, että Jumalan Poika. Lihassa ollessaan Jeesus oli riisuutunut Jumaluudestansa ollen olennaltaan kuin ihmiset. Hän rukoili Isää ja se osoittaa että koko Jumaluus ei ollut rajoitettu pelkästään Jeesuksen lihaan, mutta Jeesus on näkymättömän Jumalan kuva ja Hänen kirkkautensa säteily. - + risti vain
Sinä kiellät sen, että Jeesus on Jumalan ainosyntyinen Poika, kun sanot, että Hän ei ole Jumala. Jumalan kuvaksi luotuna ihmislapsena sinun täytyy ymmärtää, mitä tarkoittaa yhdistelmä Isä ja Poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224