Äänestin perussuomalaisia. Enää en lähde vaaliuurnalle!
Missä on DEMOKRATIA!!!
vai että sixpäkkiä tuli
15
75
Vastaukset
- Minä-,.
Parempi, että pysyt poissa jaloista kun Suomen asioista päätetään.
- akateeminenN
taidan tietää näistä asioista PAREMMIN kuin sinä..
kuten myös sen että KATAINEN ON TÄYS SONTA! - Minä-,.
akateeminenN kirjoitti:
taidan tietää näistä asioista PAREMMIN kuin sinä..
kuten myös sen että KATAINEN ON TÄYS SONTA!Todellisuudessa minä olen unohtanut enemmän kuin sinä koskaan tulet tietämään. Että tästä lähdetään.
- elä ajassasi
Juuri tässähän se on neuvotteluja ja kantojen yhteennivomista. Soini edustaa epädemokraattista junttapolitiikkaa, joka perintoa kekkosen ajan maalaisliittolaisuudesta, joka on monta vuosikymmentä ajastaan jäänyttä politiikan tekoa.
- porsse turbo avo
Tiätsä mitä se demokratia takoittaa?
eli demokratia tarkoittaa et 51% päättää ja loput tottelee. - ...
porsse turbo avo kirjoitti:
eli demokratia tarkoittaa et 51% päättää ja loput tottelee.Älä jauha paskaa, jos et edes tiedä mitä demokratia tarkoittaa.
Tuo 51% päättää on enemmistön diktatuuria, joka on demokratiasta kaukana. - 28
porsse turbo avo kirjoitti:
eli demokratia tarkoittaa et 51% päättää ja loput tottelee.senkö 13.5 % (persut) sitten pitäisi saada käskeä 86.5 % (muut) ?
- Junttipersu luulee
että kolmanneksi suurimman puolueen kuuluisi päättää kaikesta, tai edes suurimmasta osasta.
Tässä on nyt kehitteillä jumalattoman suuri hallitus ja jos se onnistuu niin persut jäävät demokraattisesti oppositioon. Demokratia on enemmistön diktatuuria. - kansa ryöstetään
'olen melkeinpä samaa mieltä
'jaksanko enää odottaa vuosia - Älkää nyt välittäkö,
Soinista tulee pressa, se korvaa tämän pettymyksen!
- 18
Kokoomus veteraani Niinistö vie Soinia 6-0 jos asettuu ehdolle. Samaa veikkaisin SDP:n Lehtisestä.
- Oppirahat maksettava
Tämä oli hyvä opetus maalaisjunteille. Oppirahat on maksettava!
- tähän sioni kaatui
minä juon nyt kahvia!
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2011/06/10/soini-mtv3lle-tahan-se-kaatui/20118239/12 - demokratiaa
jokainen voi olla mukana tässä
http://www.adressit.com/ - 23
Käyn kaupasta hakemassa yhden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760