Köyhäkö olet ???

töihinkö hullu olet

ussein Omer
Työryhmä Solay; Nuorten teatteri- ja kansantanssiryhmät ja harrastusmahdollisuus somalinuorelle
1 400e
Itä-Vantaan Somalikulttuuri yhdistys ry
Itä-Vantaan somalilasten omakulttuuri ja identiteetti kasvatus
1 700e Kassandra ry
Monikulttuuriseen ja rasismin vastaiseen työhön vuonna 2011
47 000 e Pakolaisneuvonta ry
Faktaa ja fiktiota turvapaikanhakijoista ja pakolaisuudesta - keskustelutilaisuudet eri paikkakunnilla
10 000e

Pirkanmaan Somali yhdistys ry
2011 toiminta-avustus
1 000e

Pirkanmaan monikulttuuristen yhdistysten liitto ry
2011 toiminta-avustus
2 500e

Pirkanmaan rasismin vastaisen työn tuki ry
2011 toiminta-avustus
4 000e

Pääkaupunkiseudun monikulttuurijärjestöjen yhteistyöverkosto Moniheli ry
Monimos.fi -palvelun kehittäminen
9 000 e Rural Development and Relief Agency RDA ry
Somalinkielen kirjallisuusmessut ja kulttuuri -tapahtuma
4 200e

SONDIP - Varsinais-Suomen monikulttuuristen yhdistysten liitto ry
2011 toiminta-avustus
9 000e

Satakunnan Monikulttuuriyhdistys ry
Taru Torakka 3
6 500 e Somaliland Seura ry
2011 toiminta-avustus
6 000e

2

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainattua

Kaikissa ryhmissä on hyviäkin, todella työhaluisia ja ahkeria ihmisiä. Näin on näreet.
      Älkää aina haukkoko pelkästään somaleita koska on paljon muitakin vastaavia.
      Katselemalla täällä olevia säkkeihin pienellä tirkistysluukulla ja huivipäänaisia ja kultakäälyisiä, sormus joka sormessa välkkyviä, voimakkaasti parfymoituja miehiä, voi jo päätellä paljon; sopeutumista ei ole havaittavissa. Eikö heillä ole haluakaan siihen? Elämänmeno jatkuu aivan liian suurta lapsilaumaa kaitsiessa pukeutumista myöten ikiaikaiseen samaan kotoisaan tyyliin.

Hätäpäivää ei ole. Hyvin pyyhkii. Talouden romahduttavaa karenssivaaraa työvoimaviranomaisten taholta ei ole jos töitä nyt satutaan tarjoamaankaan....
      Senkin huomion olen tehnyt, että rahankäyttö on heillä aivan toista luokkaa kuin minulla työttömänä ollessani. Minä olen se joka tuntee olevansa napeilla pelaava pikkutyttö näiden rinnalla. Minulla on kolikot, heillä setelit käytössään.

• alkaja

Luovu köyhyydestä ja ala sompuksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5845
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3153
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2340
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2055
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1958
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1599
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1206
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      80
      1069
    Aihe