Suomen työttömien vuokrat

Ilman vaatteita jo!

pitäisi maksaa automaattisesti yhteiskunnan varoista. Samoin sähköt ym pakolliset kulut.

Siten jäisi ruokaan ja vaatteisiin ja harrastuksiin korvausrahat. Niitä pitäisi toki nostaa 1200 e kk.

Suomi maksaa pakolaistenkin kulut mutta ei oman maan kansalaisten.

Miten ryhtyä oman maan pakolaiseksi?????????????????

Pakenenko toiseen kaupunkiin, niin olen pakolainen???????????

17

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähkö kat

Pakolainen on aina se edellä juokseva, kuten
      rosvo pakolaisena edellä ja poliisi peräsä, tai tasa-arvossa
      herra pakolaisena edellä ja rouva perässä.
      Poikkeuksena Viren Lasse.

• ex-työtön

Niin tuota, millä valtiolla sitten on varaa maksaa satojen tuhansien työttömien pakolliset menot kuten asuminen 1200€ käyttörahaa? Minäkään en tällä hetkellä vaikka säännöllisessä päivätyössä olenkin, en tienaa tuota summaa. Entä mikä on motivaatio tehdä työtä jos tekemättäkin saa 1200 asunto ?

Vuosien kokemusella voin sanoa, että suomessa kyllä työtön tulee joten miten toimeen n.550 eurolla kuussa, sillä maksaa vuokran pienessä asunnossa (n.350€), itsetehdyt ruoat (100€), sähkö, netti-laskuja (50€) ja jää joku euro vielä bussilippuun ja säästöporsaaseenkin.

• yllä provo

taas "järkimies" nuukuus kunniaan" n22w"
        millä merkillä milloinkin "kukkomies" "tämä selkeää" 30 muuta

• työtön67

Suomessa valtio maksaa työttömän vuokran, sähkön ja terveydenhuollon. Itse elämiseen työtön saa n.420e johon kuuluu kaikki muu kuin edellä mainitut!

• ihan totta?

Maksaako hammaslääkärin?

• ex-työtön

Kun olin työtön, asumistukea muistaakseni sain n. 260 € vaikka vuokra oli satasen enemmän, sitten työmarkkinatuki sama summa n.260 €. Tämän päälle jos haki sosiaalitoimistosta tukea, saa tuon mitä mainitsit, 420 € elämiseen. Kun verot vähentää niin nettosummaksi tuli jotakin 750 €, josta siis maksoin kaikki menot.

Ainakin minulla,yksinelävällä, autottomalla, savuttomalla ja vähän alkoholia juovalla henkilöllä 750 € /kk työttömänä ollessa riitti kaikinpuolin tyydyttävästi.

• ,mnbvcxz4

Tolkuttoman huono eduskunta, joka miettii vain omaa etuaan.

• heti vai huomenna?

Maksaako etuuskunta mun kiinan matkan? Tarviin lomaa.

• veronmaksaja maksaa

Sulle se maksaa menon minne vaan.

• ajatusta....

Feikki-identiteetti -urpo joka ei tajua, että Suomeen tulee alle 500 pakolaista vuodessa...

Ei kiitti penniäkään työttömille, jos suurin osa niistä on todella niin idiootteja, kuin näiden palstojem teksteistä vois lukea, joskaan ei tietenkään asialliset työttömät tai köyhät kiusaa ketään, vaan ikänsä mitään tekemättä lössänneet idiootit, joille valtio maksoi vitosen keskiarvon peruskoulusta nyt sitten 'nautimme' hidän elämäönasenteestaan netissä...

Mulle sopis että valtio ei maksaisi nettiä työttömille, kun ei mullekaan sitä makseta, enkä koskaan edes kehtaisi sellaisiin mistään rahaa pyytää, vaikka olen tällä hetkellä köyhempi kuin kukaan esimerkiksi peruspäivärahaa tai kansaneläkettä saava ihminen kukausituloissani.

Jos on Suomen peruskoulujärjestelmä niin epäonnistunut, että todella suuri osa kantasuomalaisista voi olla pelkkiä sivistyksellisiä idioottteja vielä 2020- luvulla, niiin soromnoo ei voi niitä mikään auttaa. EIkä tartte.

• makkaraperuna

Vielä saa uuteen koneeseen sitoomuksia, toivottavasti eivät
        lopeta sivistävää etuisuutta meiltä köyhiltä.

• ajatusta....
        makkaraperuna kirjoitti:

Vielä saa uuteen koneeseen sitoomuksia, toivottavasti eivät
        lopeta sivistävää etuisuutta meiltä köyhiltä.

Tietokonemaksut kai kuuluvat siihen perusnormiin, jos puhut tt- tuesta? Mulle ei sellaisia kukaan ole maksanut, mutta ei tasan tarvisisi maksaakaan.Mitään viihdettä kenellekään tarvitse yhteiskunnan korvata ja tosiaan mäkään en ede kirjoittaisi näille palstoille, jollei nettiyhteys olisi minulle ilmainen.

Itsellä kun hajos edellinen tietokone. niin läheiseni perse ruvella maksoi mulle uuden - linkkejä Suomi24:ssa olen vältellyt. Sosiaalitoimi tuskin maksaisi kenellekään tietokonetta, jessus! Ja tätä tonnin konettani ette hajota!! Köyhät ei kaipaa kiusaamista ja vainoharhaisille atk- nörteillekin kai löytyy vertaisseuroja, missä pääsevät kontaktiin jopa ihmisten(!!) kanssa järkiperäistenkin arkiharrastuksen merkeissä, että ei tarvitse sekoilla....Surkumulkut trollit.

• ajatusta sitäkin....
        ajatusta.... kirjoitti:

Tietokonemaksut kai kuuluvat siihen perusnormiin, jos puhut tt- tuesta? Mulle ei sellaisia kukaan ole maksanut, mutta ei tasan tarvisisi maksaakaan.Mitään viihdettä kenellekään tarvitse yhteiskunnan korvata ja tosiaan mäkään en ede kirjoittaisi näille palstoille, jollei nettiyhteys olisi minulle ilmainen.

Itsellä kun hajos edellinen tietokone. niin läheiseni perse ruvella maksoi mulle uuden - linkkejä Suomi24:ssa olen vältellyt. Sosiaalitoimi tuskin maksaisi kenellekään tietokonetta, jessus! Ja tätä tonnin konettani ette hajota!! Köyhät ei kaipaa kiusaamista ja vainoharhaisille atk- nörteillekin kai löytyy vertaisseuroja, missä pääsevät kontaktiin jopa ihmisten(!!) kanssa järkiperäistenkin arkiharrastuksen merkeissä, että ei tarvitse sekoilla....Surkumulkut trollit.

Ja lisään omaan vastineeseni, että erittäin mielenkiintoista nähdä kun
        taviksesti puhekielisessä viestissä ahteria kuvaava tavanomainen puhekielinen sana tavanomaisessa lausekekontekstissa sensuroidaan... Yäk. Otaako kuvotukset kunnian siitäkin, että mä itse olen laittanut tähtiä moniin viesteihini...Kysyy vaan.

Ehkä mun pitäisi siirtyä kirjoittelemaan todellakin jonnekin edes vähän lähemmäs omaa älykkyyttäni kuvaaville inhimillisille ihmisten keskustelufoorumeille, koska tällä ei oikeudenmukaista kohtelua näemmä nimetön saa, mutta ainoa syy että Suomi24:n minä esimerkiksi koskaan olen kirjottanut, on ollut se, että mun ei tartte tehdä persoonaani tykö. Ällöäisin edes ajatustakin, että mun pitäisi brändata itseäni jossakin viiitun idioottien netissä, joista aktiivikäyttäjistä puolet on umpihulluja tai ainakij umpihullun oloisia, mielikuvitukseen luottavia ja arkidellisuudesta täysin irtaantuuneita kummallisia nörtäkkeitä.

• äo alla 8
        ajatusta sitäkin.... kirjoitti:

Ja lisään omaan vastineeseni, että erittäin mielenkiintoista nähdä kun
        taviksesti puhekielisessä viestissä ahteria kuvaava tavanomainen puhekielinen sana tavanomaisessa lausekekontekstissa sensuroidaan... Yäk. Otaako kuvotukset kunnian siitäkin, että mä itse olen laittanut tähtiä moniin viesteihini...Kysyy vaan.

Ehkä mun pitäisi siirtyä kirjoittelemaan todellakin jonnekin edes vähän lähemmäs omaa älykkyyttäni kuvaaville inhimillisille ihmisten keskustelufoorumeille, koska tällä ei oikeudenmukaista kohtelua näemmä nimetön saa, mutta ainoa syy että Suomi24:n minä esimerkiksi koskaan olen kirjottanut, on ollut se, että mun ei tartte tehdä persoonaani tykö. Ällöäisin edes ajatustakin, että mun pitäisi brändata itseäni jossakin viiitun idioottien netissä, joista aktiivikäyttäjistä puolet on umpihulluja tai ainakij umpihullun oloisia, mielikuvitukseen luottavia ja arkidellisuudesta täysin irtaantuuneita kummallisia nörtäkkeitä.

Terve menoa:

http://nakokulma.net/

http://hommaforum.org/index.php?action=forum

http://suomenshiiamuslimit.org/keskustelu/index.php?sid=66b8766cb0f191c270b97f07aadb91ad

http://www.tekniikkatalous.fi/kommentit/uutiskommentti/article546676.ece?&fail=f

http://www.laki24.fi/keskustelu.php

http://hoitajat.net/

Kyllä mua korpee, että noin fiksu ja sivistynyt ihminen joutuu täällä kirjoittelemaan, kyllä älykkäällä ihmisellä on oltava vertaistaan seuraa...

Tuossa joitain osoitteita käy tsekkaamassa josko sitä vertaisporukkaa löytyisi..

• kalsarit puuttuu

Mie tarviin uudet alushousut ja sukat! Maksaako veronmaksajat mulle vaatteet?

• köyhä ja kipiä

Ostin eilen Vapaa Valinnasta 6 kpl alushousuja 9,80 € 100% puuvillaa ja kirjopesu..

6 kpl sukkia 100 % puuvillaa 5 € kirjopesu..

Ostelen aina huomioiden värin ja pesulämpötilan saa pestyä samassa koneellisessa siinä säästää...

• pätkä työläinen

Huhhuh. Työttömyys ei tarkoita köyhyyttä...itsellänikin on aina työttömyysaikoina ollut ohjelmistosuunnittelijapuoliso. Olishan se hulppeeta, jos meille kaikki maksettaisiin aina mun työttömyysjaksojen aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5120
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1429
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1339
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1030
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      805
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe