Kun sitä ei näytä saavan takaisin??
Kaunis puhe on ollut palauttaa sijoitusvakuus maksaa koiran tutkimukset - kumpaakaan ei kuulu ei näy. Kyseessä kennelnimen omaava kasvattaja, joka ei vaivautunut myöskään kertomaan, että koira pitää tutkia ennen astutusta (voi minua tyhmää, kun en tarkastanut asiaa etukäteen!!!) - joten hän rekisteröi pentueen syntymäpäiväksi eri päivän kuin todellisuudessa on, laskien siis siitä tutkimuspäivästä, ei oikeasta astutuspäivästä tai oikeasta syntymäpäivästä
Mitä ihmeen järkeä on olla jotain sopimuksia, kun nämä "ammattimaiset" lurjukset rikkoo ja kiertää niitä itse ensimmäisenä?
Mikäs järki on pyytää sijoituskoirasta "takuumaksu"
6
217
Vastaukset
- niin justiin
Sinäkö noi kaheli olet
- sinisilmä.
Tosta et voi syyttää kuin itseäsi, kaikki sopimukset on luettava huolella, ennen kuin allekirjoittaa niitä.
Huijareita löytyy ihan mistävaan. - en luota enää
Ota yhteyttä Kennelliittoon, niin minäkin tein.Mulla kanssa kasvattaja siirsi pentujen syntymäaikaa lonkkakuvaustuloksen mukaan.Eikö se ole jonkun asteinen rekisteröintirikos, kai ne pitää olla syntymäajat ne milloin pennut syntyy, ei 2viikkoa eroa??!!
Valitettavasti puolin ja toisin löytyy...
Siksi kannattaakin tehdä kunnolla sopparit.Jos nuot paperissa lukee,ja ei kommunikaatio pelaa,niin kannattaa ottaa yhteyttä paikalliseen kennelneuvojaan,tai suoraan kennelliittoon.
Tosin tuossa on kasvattaja tehnyt jo siinäkin pahan rikkeen,jos on kirjattu väärä syntymäpäivä.Vielä suuremmaksi sen tekee, jos on kyse pevisarodusta (pakko olla tutkimustulos).Eli kannattaisi tehdä jo siitä ilmo kennelliittoon.- tyylikkäät www-sivut
Paperthan on tehty niinku kuuluu, niissä lukee selvästi, että vakuusmaksu maksettu ja se palautetaan 3kk pentueen syntymästä. Koiran paperit saan tietysti kennelliitosta näillä papereilla itselleni nyt kun sijoitussopimukseen kuuluva pentue on syntynyt, mutta vaikeahan se on rahaa kasvattajan taskusta kaivaa, jos hän ei sitä suostu maksamaan.
Kennelliitto sanoo, että heillä ei ole riitaneuvontaa. Eli ilmeisesti kuluttajansuoja on ainoa vaihtoehto, jos haluan rahani pois. - käräytä se..........
Ilmoittaisin koko jutun surutta kennelliittoon. Tuskin ne siellä mitään tekevät, mutta olisipahan ainakin oma omatunto puhdas, kun on jotain edes yrittänyt.
Just jäi kiinni yksi kasvattaja vilungeista ja nää hyväkkäät ei kyllä opi asioista mitään. Ajattelevat vaan, ettei se meikäläistä koske......näköjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654