Vastuu on siloin kun laitetaan nimi siihen paperiin jossa lukee oma velkainen takaus Kataisen vatuu on ainostaan hyvä palkka ja suuri eläke jos ei tule valituksi uusissa vaaleissa tulee avuksi positiivinen syrjintä.
Mandariinien vastuu
5
<50
Vastaukset
- nakke nakuttaja
Kyllä kohta alkaa naamaa halavaamaan nakella sana vastuu muuuttuu painajaiseksi
- vastuu
vastuu,vastuu ,vastuu sonoo kakuttaja
- vastuutonta vastuuta
Kataisella ja Kiviniemellä vakavat paikat, kunhan totuus heillekin alkaa valjeta...
Kun he aina siitä "vastuusta" puhuvat ja ovat mielestään "vastuunkantajia", niin ottavatko sitten VASTUUN siitä, että ovat saattaneet suomalaiset huonoon tilanteeseen.
Olen varma, että lopullisen vastuun Kataisen ja Kiviniemen katastrofaalisista päätöksistä kantavat tavalliset suomalaiset. Kukaan päättäjä ei joudu edes valtakunnan oikeuteen valitettavasti.
Se on sitä vastuutonta vastuuta.- Velkaa kaikki ikä
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=57828:ranska-teki-ehdotuksen-kreikka-avun-sijoittajavastuusta&catid=3:talous&Itemid=32
Rahat on yksityisten sijoittajien , niinkauan kun ne tuottavat ja ovat voitolla.Kun mennään tappion puolelle, niin silloin heidän tappionsa ovat myös meidän tappioitamme.
Voiskos , joku ystävällisesti ottaa vastuun minun veloistani. Mielelläni jakaisin vastuuta muittenkin kanssa.
- vastuunottaja katain
Kyllä mullekin kelpaisi mieluusti se, että JOKU ottaisi vastuun minun veloistani. Hmmm,,,pitää varmaan kirjoittaa Kataiselle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402