Miks naiset aina haukkuu gigoloita?

ihme hommaaa

Miks naiset aina haukkuu sellaisia gigolon oloisia miehiä, mutta sitten kuitenkin ottavat sellaisen miehekseen mielellään tai himoavat sellaisen kanssa sänkyyn? Mulla on kaveripiirissä mies, joka on vähän tuollainen. Mun kuullen naiset haukkuu sitä aina ja puhuu vähättelevästi, todellisuudessa se on kaatanut noista ystäväpiirin naisista ainakin kaksi. Loputkin kiehnää vain ympärillä hakien samaa. Aivan kiimassa koko akkalauma ja nokittelevat toisiaankin kun yrittävät saavuttaa kyseisen miehen. Eivät tietenkään voi myöntää sitä suoraan, että kiinnostusta löytyy vaikka olen kysynyt. Ei ole oikein avautunut tämä naisten sielunmaisema ei.

13

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies21212

      Naiset haluaa seksiä vain Alfauroksien kanssa mutta sitten kun tarpeeks jaettu pillua Alfauroksille niin sitten otetaan tavismies..

    • Apin01den Kun1ngas

      Tuossa yllä se on hienosti tiivistetty. Tää kyllä toimii kumpaankin suuntaan. Alfaurosten ja p*rnostarojen kanssa ensin tyynysotaa ja sitten haetaan aviopuolisot täältä http://bit.ly/seuranhaku

    • pnpnj

      Miks miehet haukkuu vastaavasti naista joka tekee samoin?? On se jännä!!

    • ehkä siinä on jotain kiihottavaa tehdä vastoin kuin sanoo tai antaa ymmärtää

    • Totuudenlaukoja 3

      Eheh...tätä ei voi verrata yhtään mitenkään siihen, mitä puhutaan naisesta, joka näennäisen "tunnetusti" on harrastanut seksiä enemmän kuin yhden miehen kanssa...ja mitä pienempi paikkakunta, sen pahempi juttu.

    • 12+7

      Naiset ajattelee yläpäällään siihen saakka kunnes gigolo ilmaantuu näköpiiriin. Tällöin ajattelu siirtyy vähän alemmas, alkaa jumalaton kiehnääminen ja lihatiskimeininki. Gigolo valitsee mieleisensä ja poistuu "ostos" kainalossaan, pelin hävinneet jäävät haukkumaan gigoloita kunnes seuraava gigolo ilmestyy näköpiiriin ja piirileikki alkaa alusta.

      Monesti nähty

    • Gonzales 99

      Pelin hävinneiden pitäisi varmaan ottaa oppia siitä gigolosta, jos seuraa haluavat. Turhaan ruikuttamiseen energioita turha laittaa. Pätee kaikissa asioissa.

    • Alessio's Kiwi

      Minulla on tällä hetkellä oma gigoloni.Se haukkuu minua huorakseen mutta oikeasti olemme kuin Romeo ja Julia - emme löydä sanojakaan tunteillemme toisiamme kohtaan.Mutta NEITSYT MARIA en halua hänelle olla - pelkästään jos hän tarvitsee sideharsoa minulta sairaanhoitajana.

      Gigoloni on italialainen mutta asuu esikaupunkialueella Göteborgissa tällä hetkellä.Hän ajaa punaisella avoautolla hyvällä säällä ja Range Roverilla kun sataa kaatamalla. Hänelle olen Cosmopolitan-drinxun trooppinen hedelmäviipale.

      Allt för Dig!

      • Ilmiselvästi

        Olet perinteinen huoraava suomalaisnainen ulkomailla. Mutta se on illuusiota, että huorat ovat Romeoille Julioita.


    • paaaviii

      Siis en nyt tajunnut miten tää muka eroaa; täähän on täysin sama asia ku mitä miehet puhuu naisista jotka pitävät seksistä ja harrastavat sitä useiden kumppaneiden kanssa? Selän takana ne on niin huoria ja jakorasioita sun muuta mutta annas ku tulee samaan huoneeseen ni johan sitä kuolataan ja yritetään itse päästä "huorapillun" mieslistalle.

    • pesää-kesään

      Sellasta kateellisten puutteessa elävien katkerien ukkojen kyräilyä. Tekisivät ennemmin jotain asian eteen, mutta helpompihan se on valittaa...

    • komea kundi

      Rakastan hutsuja! Find'em, Fuck'em and Forget about 'em!! Pohjolassa näitä hutsuja riittää..

    • åpoiuyyttt

      Todella ihme homma! Minun tuttavapiirissäni ei ole yhtään naista, joka aina haukkuisi minkääntyyppisiä miehiä. EIkä yhtään, joka aina kaatuisi minkääntyyppisen miehen eteen. Yleensä ottaen pysyvät tukevasti jaloillaan. Outoja tuttavia sinulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe