Suunnitelen kasvojen kohotustaKertokaa kokemuksianne? Missä tehtiin? Kuka operoi? HINTA? Lopputulos? Ihan kaikki kiinnostaa! Asun Ylöjärvellä joten tietenkin T:re kiinnostaa eniten!
FACELIFT
9
501
Vastaukset
- ruttunassu
Ytäväni leikkautti itsensä Tampereen mehiläisessä ja erään miesplast.ki.toimesta ja vaikka on vielä toipilas niin hyvältä näyttää..on muuten samana vuonna syntynyt kuin sinä...:) Minäkin tahdon mennä mutta odottelen vielä joitakin vuosia ja säästän rahaa..hintä pyörii 6-7000e
- Karina -63
Olen ns. hyvin säilynyt ja viivyttelen tuota faceliftia hyauronilla ym hoidoilla. Botox ei ole mun juttu. Noin 5-6 vuoden kuluttua facelift alkaa olla ajankohtainen mutta hyvin suunniteltuhan on puoliksi tehty joten noin niinkun alustavasti asiaan jo tietenkin paneudun. Ja rahaakin pitää säästää...
Kertokaa silti kokemuksianne ja laittakaa komenttejanne! - Ei aloittaja
Entä sairasloman pituus kasvojen kohotuksen jälkeen??
- lene 65
Karina: käytkö kuinka usein otattamassa pistoksia, kauan ne pysyvät ja mikä aine? Olen saman ikäinen kuin sinä ja harkitsen nenäpielien ja otsaryppyjen täytttöä. En vain tiedä mikä aine olisi paras. Botoxia olen kokeillut pystyryppyyn otsassa mutta vaikutus kesti vain muutaman kuukauden. Kasvojenkohotusta olen harkinnut mutta en vielä ainakaan 5 vuoteen siksi tämä ketju kiinnostaa.
- mamma vm 66
Minulle on laitettu Juvedermia ja Sculptraa...Ja tulokset pysyneet ok...Sculptralla tulokset tulevat pikkuhiljaa...
- KArina -63
Olen kerran ottanut hyalyronihappo-injektion nasolabiaaleihin ja siitä on aikaa vasta 3 viikkoa ja olen todella tyytyväinen tulokseen. Vaikutusajasta en osaa sanoa vielä mitään. Perfecta Derm oli aine jota minuun laitettiin . Botoxia en vain uskalla laittaa eikä siihen ole tarvettakaan ainakaan minulla. Otsaryppyjä ei minulla juurikaan ole ja jos on niin hiukset peittävät ne.
- Linkin avanut
Tässä linkissa on kasvojen kohotuksesta juttua siitä kiinnostuneille!!
http://www.birgit.mummu.net/Terveys/Kasvojenkohotus.htm - ... avasin tämänkin.
Ja täällä on mainos eräästä ihon täyteaineesta. Joten ei tartte avata mainoslinkkiä jos haluaa valittaa siitä että miks täällä mainostetaan. Mä olen 27-vee joten en tarvitse faceliftiä enkä ryppyjen täyttöä vielä pariin vuosikymmeneen mutta asia kiinnostaa minua jo nyt!!
http://www.mediesthetic.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=171&Itemid=58 - Infoa haluava
Onko kenelläkän kokemuksia Seinäjoen Lääkäritalon plastiikkakirurgeista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928