Miten ulkoilutatte näillä helteillä koiria? Mä vien koiran oikein aikaisin vaan aamulla lenkille, ja päivällä vaan tarpeille. Illalla vien lenkille, jos ei ole työpäivää, oikein myöhään. Jos on, niin käytän vaan tarpeilla.
lenkit helteellä
9
92
Vastaukset
- laiskoja piisaa
Ihan normaalisti mitä rekku jaksaa. Jos ei jaksa, niin ei. Muutoin kyllä.
Laiskat omistajat paskottavat hurttansa lähipiirin maille ja koira ihmettelee, mikä nyt on pielessä kun ei pääse kävelemään.............
Meidänkin taloon piti yhden pariskunnan hommata border terrieri. Nyt sitä paskotetaan taloyhtiön pihalle ja läheisen koulun alueelle............melko laiskaa toimintaa etten sano. IKINÄ en ole nähnyt koiraa kunnolla lenkillä.
Kyllä on kumma juttu kun koira pitää saada ja sen perustarpeista ei sitten tarvitsekaan välittää..........- mali rules!
Joo kyllä mäkin koiria liikutan helteelläkin.Hyväkuntoinen koira kyllä jaksaa, uidaan paljon.Harrastan raunioita ja hakua, ja jos tositoimiin pyydetään, niin siinä ei voi säätä valita.Koirat kyllä jaksaa, mä en aina kun en ole mikään hellefani, mutta liikutettava ne koirat on kesälläkin.Ja totutettava keliin kuin keliin.Ja kunnon työkoira VAATII kunnon toimintaa, meillä ainakin hypittäs seinille jos ei pääse lenkille.
- juoruakka olet
sinun on nyt vähän skarpattava tota naapurien kyttäämistäsi
- julle.
mali rules! kirjoitti:
Joo kyllä mäkin koiria liikutan helteelläkin.Hyväkuntoinen koira kyllä jaksaa, uidaan paljon.Harrastan raunioita ja hakua, ja jos tositoimiin pyydetään, niin siinä ei voi säätä valita.Koirat kyllä jaksaa, mä en aina kun en ole mikään hellefani, mutta liikutettava ne koirat on kesälläkin.Ja totutettava keliin kuin keliin.Ja kunnon työkoira VAATII kunnon toimintaa, meillä ainakin hypittäs seinille jos ei pääse lenkille.
Kunnon koulutetut työkoirat ei hypi seinille missään tilanteessa. Ilmankos saa usein lukea lehdistä kun koirat on laittaneet kämpän remonttiin.
mali rules! kirjoitti:
Joo kyllä mäkin koiria liikutan helteelläkin.Hyväkuntoinen koira kyllä jaksaa, uidaan paljon.Harrastan raunioita ja hakua, ja jos tositoimiin pyydetään, niin siinä ei voi säätä valita.Koirat kyllä jaksaa, mä en aina kun en ole mikään hellefani, mutta liikutettava ne koirat on kesälläkin.Ja totutettava keliin kuin keliin.Ja kunnon työkoira VAATII kunnon toimintaa, meillä ainakin hypittäs seinille jos ei pääse lenkille.
Hyväkuntoisissa koirissakin on eroa.Toiset kestää kovaa hellettä enemmän,toiset vähemmän.Kunto ei välttämättä pelkästään vielä tee kestävyyttä.Tosin ilman muuta hyväksi on.
Tositoimiin nyt harvemmin pelastuspuolellakin joutuu.Yleensä vaatii sen hälyryhmässä olon.Jos koiralla on hyvä peruskunto,se kyllä pystyy suorituksen tekemään,vaikkei se liikkuminen ei olisi samaa luokkaa,kuin joka päivä.Joten siinä mielessä minun mielestäni ei ole pakko helteillä lenkittää.
Se sitten on jokaisen oma asia,jos katsoo,että koira on lenkitettävä.Kunhan muistaa ja osaa katsoa,ettei koira vedä itseään piippuun.- mali rules!!!
julle. kirjoitti:
Kunnon koulutetut työkoirat ei hypi seinille missään tilanteessa. Ilmankos saa usein lukea lehdistä kun koirat on laittaneet kämpän remonttiin.
No kokeileppa ottaa tollanen työmali, etkä lenkitä sitä ja anna aktiviteettiä, niin näät mitä tapahtuu,Ja kuka puhu kämpän remontista?Sinä en minä!
- rakkaudesta koiriin
molossi kirjoitti:
Hyväkuntoisissa koirissakin on eroa.Toiset kestää kovaa hellettä enemmän,toiset vähemmän.Kunto ei välttämättä pelkästään vielä tee kestävyyttä.Tosin ilman muuta hyväksi on.
Tositoimiin nyt harvemmin pelastuspuolellakin joutuu.Yleensä vaatii sen hälyryhmässä olon.Jos koiralla on hyvä peruskunto,se kyllä pystyy suorituksen tekemään,vaikkei se liikkuminen ei olisi samaa luokkaa,kuin joka päivä.Joten siinä mielessä minun mielestäni ei ole pakko helteillä lenkittää.
Se sitten on jokaisen oma asia,jos katsoo,että koira on lenkitettävä.Kunhan muistaa ja osaa katsoa,ettei koira vedä itseään piippuun.Hyvä lajitoveri! Ei se koirien ulkoilutuskaan niin paha asia ole jos muistaa pitää rajansa. Kuka idiootti lähtee 30 asteen helteellä juoksuttamaan yhtään ketään, varsinkaan paksun turkin omaavaa koiraa, jos itsensäkkin tarvitsee shortseihin pukeutua ja juomapullo mukana kaahata mustan asfaltin sulaessa kuumuudesta jalkojen alla?
Eniten mua säälittää ne sadistiseen perheeseen valitut koirat, joko puhtaat tai sekarotuiset piskit, jokka jätetään autoon markettien parkkipaikoille, kun mittari auton sisllä huitelee yli 50 astetta.
Tälläsen tapauksen kohtasin viime viikolla kaksikin eri kertaa.
Molempiin tapauksiin läksin infoon pyytämään kuulutusta noista hulluista ja kummallakin kerroilla saatiin omistaja paikalle, joka sai aika moiset nuhtelut paikan päällä. Hyvä kun ei pahoinpidellyksi joutunut.
Älkää nyt saatana leikkikö helvetin HERRAA omien lemmikkienne kanssa!
En lenkitä lainkaan.Koirat on melkein koko päivän pihalla,jossa hoituu liikkumiset.
Tänään oltiin aamulla ennen viittä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673