Mikä olisi hyvä automerkki/malli

Se aito Sorbus

ensiautoksi, rahaa minulla on käytettävissä 8000 euroa, henkilöautoa olen hankkimassa, semmoista keskikokoista 1,2 - 1,4 litran moottorilla. Vuosimalli 2000-2006.

6

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbb

Sillä saat hinta laatu suhteeltaan hyvän Peugeot 307 tai 407

• Vikkelä V8

Mitä ihmettä? Ei se ole mikään henkilöauto eikä auto muutenkaan missä on moottorina 1.4L kone. Kulkuneuvona tuollaisia menopelejä pidetään.

Oikeassa autossa on oltava vääntöä ja mahdollisuus ohittaa maantienopeuksissakin. Osta vain itsellesi Volvo jossa se kuuluisa 2.5L suora vitonen. Kulkee hyvin ja kuluttaa maantiellä vähän.

Voin kokemuksesta sanoa, ettei noilla alle 2L koneilla tee mitään! Vaikka olisi ahdettu turbolla niin se ei auta. Tuollaiset ahdetut pikkukoneet ovat aina vähänväliä lukossa kun eivät tuollaisia tehoja jaksa tuottaa samallatavalla, kuin vapaastihengittävät isolitraiset. Itselläni oli ensiautona Mazda 323 Familia versio jossa 1.3L kone. Kun ajoi yksin niin auto kulki jotenkuten hyvin jopa maantiellä. Mutta kun erehtyi ottamaan kavereita ja matkatavaroita kyytiin, niin eipä enää päässytkään ylämäistä enää ylös vaan joutui työntämään sitä apuna kun ei vääntö riittänyt.

Osta kunnon auto jossa väh. 2L kone tai polkupyörä!

• autonajaja

Huomasitko muuten että siinä Mazdassa on keskionsolissa vasemman käden ulottuvilla sellainen hantaaki. Sen voi laittaa useaan asentoon ja jyrkimmissä ylämäissä jopa sinne vasemmalle ylös. Kun sen hantaakin käyttöön tottuu, niin ei yleensä tarvitse kavereita työntämään pyytää.

• ?????????

2.5l Volvo? Kuluttaa 15l/100km ja ei kulje minnekään ellei ole turbo eikä senkään suorituskuky mikään ihmeellinen ole.

• Veli_hopea

2006-2008 vuosimallin Hyundai Getz

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe