On se niin kenkkua,niin kenkkua että....

Yx Pässi

kun kaikki kiusaa Ruotsin Kunkkua ja äijä vaan haluaa Kinkkua.
H.P.J.

28

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annikoo..

Niin ...mutta kun haluaa sitä kinkkua kunkkulan ulkopuolelta....

• Yx Pässi

Just just, nyt mä hokasin mistä on kymysys. Vakava asiahan se on, on koulukiusaamista, työpaikkakiusaamista etc. Mutta että kinkkukiusaamista myös. Mä en ikinä kiusaisi kinkkua.

• Yx Pässi kirjoitti:

Just just, nyt mä hokasin mistä on kymysys. Vakava asiahan se on, on koulukiusaamista, työpaikkakiusaamista etc. Mutta että kinkkukiusaamista myös. Mä en ikinä kiusaisi kinkkua.

Eehhee, siks mun galzussa lukeekin "kinkku"..;)

• Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

Eehhee, siks mun galzussa lukeekin "kinkku"..;)

Kato, kele. Mistäs sitä tänne pöllähdettiin ?. On varmaan oltu bilettämässä oikein olan takaa. Vielä tosta kiusaamisesta, että sopiskos jos Joulun tienoissa vähän kiusaisin ?.

• annikoo..
        Yx Pässi kirjoitti:

heh...jos se kinkku alkaa kiusaamaan sitä kunkkua.....tuleeko siitä kunkkukiusaus.....Voi voi ei oo helppoa ....kunkulla ..eikä kinkulla..

• Yx Pässi
        annikoo.. kirjoitti:

heh...jos se kinkku alkaa kiusaamaan sitä kunkkua.....tuleeko siitä kunkkukiusaus.....Voi voi ei oo helppoa ....kunkulla ..eikä kinkulla..

Asia olisi aivan selvää pässinlihaa jos kuninkaan sukunimi olisi Jansson.

• annikoo..
        Yx Pässi kirjoitti:

Asia olisi aivan selvää pässinlihaa jos kuninkaan sukunimi olisi Jansson.

niinpä....sinä sen sanoit.....on muuten ihan hyvää ...se Jansson....joskus harvoin nautiskella

• Yx Pässi kirjoitti:

Kato, kele. Mistäs sitä tänne pöllähdettiin ?. On varmaan oltu bilettämässä oikein olan takaa. Vielä tosta kiusaamisesta, että sopiskos jos Joulun tienoissa vähän kiusaisin ?.

Kunhan et millään paistisetillä ala tökkiin taikka pökkiin. Sellanen ei käy. Muuten käy;)

• Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

Kunhan et millään paistisetillä ala tökkiin taikka pökkiin. Sellanen ei käy. Muuten käy;)

Pois se minusta. Kyllä me joku konsti keksitään.

• Yx Pässi kirjoitti:

Pois se minusta. Kyllä me joku konsti keksitään.

Sitähän minäkin. Sä oot niin kätsy keksimään;)
        Huh.. käväsin äsken alakerrassa ja viattomat silmäni osuivat teeveeseen.. ja siellä keiteltiin mulkkusoppaa! Tais kuitenkin olla jonkin elukan mulkku, oli meinaan pitempi ku metrilenkki kun sitä kattilasta kauhalla nostettiin. Hyi silti.
        Mikälie matkailuohjelma Thaimaasta. En meinaa mennä. Ikinä.

• Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

Sitähän minäkin. Sä oot niin kätsy keksimään;)
        Huh.. käväsin äsken alakerrassa ja viattomat silmäni osuivat teeveeseen.. ja siellä keiteltiin mulkkusoppaa! Tais kuitenkin olla jonkin elukan mulkku, oli meinaan pitempi ku metrilenkki kun sitä kattilasta kauhalla nostettiin. Hyi silti.
        Mikälie matkailuohjelma Thaimaasta. En meinaa mennä. Ikinä.

Jos alakerrassa on tollasta ohjelmaa niin mitä sitten yläkerrassa ? Ai että ihan matkailuohjelma. Ei siis ollut Ruotsinmaalta.
        Kyllä me Marttojen kanssa kokkaillaan "kaikenlaista". En kehtaa kertoa. Prkl.

• Yx Pässi kirjoitti:

Jos alakerrassa on tollasta ohjelmaa niin mitä sitten yläkerrassa ? Ai että ihan matkailuohjelma. Ei siis ollut Ruotsinmaalta.
        Kyllä me Marttojen kanssa kokkaillaan "kaikenlaista". En kehtaa kertoa. Prkl.

Yläkerrassa ei keitellä. Ei tosin juuri alakerrassakaan..;)
        Juu, ei mitään Aikuis-Viihdettä vaan ihan törkee potentiaalisille kulinaari- turisteille suunnattu ohjelma.
        Prkl, kerro nyt jotain..?!

• Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

Yläkerrassa ei keitellä. Ei tosin juuri alakerrassakaan..;)
        Juu, ei mitään Aikuis-Viihdettä vaan ihan törkee potentiaalisille kulinaari- turisteille suunnattu ohjelma.
        Prkl, kerro nyt jotain..?!

No,kun kerran noin kauniisti pyydät niin voin vähän raottaa Marttakeittiön ovea.
        Siellä valmistetaan aika paljon erilaisia ruokia, joiden pääasiallinen raaka-aine on, mikäs muu kuin muna. Pääasiassa valmistustapa perustuu erilaisiin vatkaustekniikoihin. Enempää en voi paljastaa. Ne suuttuu jos ne saa tietää.

• Yx Pässi kirjoitti:

No,kun kerran noin kauniisti pyydät niin voin vähän raottaa Marttakeittiön ovea.
        Siellä valmistetaan aika paljon erilaisia ruokia, joiden pääasiallinen raaka-aine on, mikäs muu kuin muna. Pääasiassa valmistustapa perustuu erilaisiin vatkaustekniikoihin. Enempää en voi paljastaa. Ne suuttuu jos ne saa tietää.

Just.. mustakin vois tulla hyvä martta.. ehkä. Ehkäpä otan selville paikallisten marttojen kokoontumispaikan ja -ajankohdat.

• Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

Just.. mustakin vois tulla hyvä martta.. ehkä. Ehkäpä otan selville paikallisten marttojen kokoontumispaikan ja -ajankohdat.

Mä uskon niin. Jos tarvit suosittelijaa niin sopii. Vai haluaisitko tasapuolisuuden nimissä liittyä mieluummin paikalliseen Martti-kerhoon ? Onkohan siellä sellaista ?

• Yx Pässi kirjoitti:

Mä uskon niin. Jos tarvit suosittelijaa niin sopii. Vai haluaisitko tasapuolisuuden nimissä liittyä mieluummin paikalliseen Martti-kerhoon ? Onkohan siellä sellaista ?

Uskalla edes ajatella mitä siellä marttikerhossa puuhastellaan.. varmaan panostetaan ihan kybällä piirakoitten leipomiseen..
        Otan silti selvää.

• Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

Uskalla edes ajatella mitä siellä marttikerhossa puuhastellaan.. varmaan panostetaan ihan kybällä piirakoitten leipomiseen..
        Otan silti selvää.

On se kumma miten nää jutut lähtee laukoille. Tolla avauksella mun oli tarkoitus pohdiskella Ruotsin kuningashuoneen nykytilannetta globaalissa maailmassa. Ja yhtäkkiä täällä keskustellaan piirakoitten leipomisesta ja munien vatkaamisesta. Näin se maailma muuttuu -vai mitä Erkki ?

• Yx Pässi kirjoitti:

On se kumma miten nää jutut lähtee laukoille. Tolla avauksella mun oli tarkoitus pohdiskella Ruotsin kuningashuoneen nykytilannetta globaalissa maailmassa. Ja yhtäkkiä täällä keskustellaan piirakoitten leipomisesta ja munien vatkaamisesta. Näin se maailma muuttuu -vai mitä Erkki ?

Näin ne vaan menee, piti suitsista kiinni eli ei. Aikapa kauaspa eksyttiinkin..;)
        Erkki lienee samaa mieltä..?

• Ruotsi nousuun

En ymmärrä, kerrankin joku ruotsalainen ja vielä kunkku jolla on terve suuntaus.

Ei mitään moitittavaa.

• annikoo..

No se on kyllä totta....mutta kun yx pässi mainitsi joulusta......niin voi tulla se Silvian joululaulu.......ellei asiat mee kohdilleen...

• Yx Pässi
        annikoo.. kirjoitti:

No se on kyllä totta....mutta kun yx pässi mainitsi joulusta......niin voi tulla se Silvian joululaulu.......ellei asiat mee kohdilleen...

Kyllä mä luulen,että asiat loksahtaa kohdalleen. Kun saksalaissyntyinen nainen panee hihat heilumaan niin Kalle-Kustaa on helisemässä.

• annikoo..
        Yx Pässi kirjoitti:

Kyllä mä luulen,että asiat loksahtaa kohdalleen. Kun saksalaissyntyinen nainen panee hihat heilumaan niin Kalle-Kustaa on helisemässä.

Niin minäkin uskon......ukkonenko tässä päätä pehmentää.....kun mieleen pulpahti vanha riimitys.....Kalle-Kustaa korkki.....''''''''sorkki.....jatkoa en muista...onneksi

• Yx Pässi
        annikoo.. kirjoitti:

Niin minäkin uskon......ukkonenko tässä päätä pehmentää.....kun mieleen pulpahti vanha riimitys.....Kalle-Kustaa korkki.....''''''''sorkki.....jatkoa en muista...onneksi

Joo muuten - ihan totta, sorkkihan se jotain. Mutta mitä ? Sovitaanko, että sä kerrot sitten kun muisti taas toimii.

• annikoo..
        Yx Pässi kirjoitti:

Joo muuten - ihan totta, sorkkihan se jotain. Mutta mitä ? Sovitaanko, että sä kerrot sitten kun muisti taas toimii.

Kyllä sen muistan mitä se sorkki......mutta en jatkoa....Kallelle ja Silvialle silti hyviä päiviä toivotan....käsikädessä......

• ihgu fani

Kustav on kunnon mies ja nii--iih ihgu! ;)

• stefan fani

stefan on mukava ja niin ihguinen :))

• Yx Pässi

Nonnii - nyt lentää kinkut ja kunkut Kankkulan kaivoon. Se on H.Y. & K.U.

• ÄIJÄ VAAN HALUAA KIN

ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 ÄIJÄ VAAN HALUAA KINKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      316
      3735
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2058
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1703
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1674
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      108
      1407
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1146
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1123
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      103
      959
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      70
      860
    Aihe