Aloitin e-pillereiden syönnin noin kuukausi sitten.
Söin ensimmäisen laatan pillereitä, eikä kuukautisvuotoa juurikaan tullut. Päätin sitten syödä toisen laatan heti perään, ettei kuukautisiani tule. Ei kulunut montaa päivää, niin pientä vuotoa tuli (joka on normaalia), mutta nyt on tullut noin 4 päivän ajan kunnon vuotoa, ja saan aivan kamalia vihlaisuja vähän väliä alavatsaan. Pillereitä olisi vielä 4 jäljellä, jonka jälkeen kuukautiset alkaisivat.
Onko nää normaaleja kuukautiskipuja e-pillereiden syöjille, vai voinko olla raskaana?
Olen harrastanu suojaamatonta seksiä poikaystäväni kanssa pillereiden syönnin aikana.
Söin ensimmäisen laatan pillereitä, eikä kuukautisvuotoa juurikaan tullut. Päätin sitten syödä toisen laatan heti perään, ettei kuukautisiani tule. Ei kulunut montaa päivää, niin pientä vuotoa tuli (joka on normaalia), mutta nyt on tullut noin 4 päivän ajan kunnon vuotoa, ja saan aivan kamalia vihlaisuja vähän väliä alavatsaan. Pillereitä olisi vielä 4 jäljellä, jonka jälkeen kuukautiset alkaisivat.
Onko nää normaaleja kuukautiskipuja e-pillereiden syöjille, vai voinko olla raskaana?
Olen harrastanu suojaamatonta seksiä poikaystäväni kanssa pillereiden syönnin aikana.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.