se että aasi on luotu ihmisen mopoksi. Se sopii taakankantajaksi paljon paremmin kuin hevonen ja pystyy kantamaan suhteessa paljon suuremman kuorman.
Tämä koskee vain kesyaasia. Sen selkä on optimaalinen taakankantaja. Miksi? Siksi että se on luotu saman periaatteen mukaan kuin vanhat kivisillat. Siis mitä suurempi taakka, niin sen suurempi on sen kantokyky.....tietenkin tiettyyn rajaan asti.
Siinä missä hevosen selkä katkeaa, niin aasin selkä vain lujittuu.
Siis luotu mikä luotu.
Aposta johtui mieleen
6
57
Vastaukset
- V.Loco
Valitettavasti evoluutio ei muokannut aasin selkää ihmiselle.Katsos kun ihminen kun on pystyyn noussut apina ja suhteellisen heikkoselkäinen.
- a.
Heikkoselkäisyys on cityevokkimiesten ongelma.
Meillä maatalon pojilla on vahvat selät.Maatalossa kun joutuu nostelemaan lapsesta asti muutakin kuin punttia ja siinä selkä vahvistuu. - V.Loco
Hehhheh! Siis kreatio-nistilla on evoluutio rakentanut selän aasin selkärangan mukaan ja meille älykkäimmille käynyt siten että selkä heikompi mutta toisaalta aivotoiminta vilkkaampaa.
Pistetään kreatio-nistit lapionvarteen..Ninnhän se käytännössäkin on..Jos lusikalla annettu niin...--- - Hämärää...
Mutta eikö tuolla periaatteella muurahainen olisi sopinut paremmin kuormajuhdaksi. Sehän jaksaa kantaa 50 kertaa itseään painavia esineitä.
- Alkeellista.
Tulipas Jumalalle mittavirhe... Jeesuksen piti ratsastaa muurahaisella kaupunkii mutta kun se pentele jäi pari kokoa liian pieneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070