edessä......kauniita unia teille kaikille...täällä ei vielä helpottanut helle...mutta ei valiteta siitä...... pus
Se on sitten taas maanantai
18
112
Vastaukset
- Puhurix
Moi! Täällä loppu helle, mut nyt on oikein nihkeä sadesää. Tukala olo täällä töissä. Toisaalta tämä on parempi kuin pakkaset.
- annikoo..
Aikas raju oli säänmuutos....harmi niille joille alkoi kesäloma maanantaina....ja aikoi rannoilla makoilla....
- oikea.heippa
annikoo.. kirjoitti:
Aikas raju oli säänmuutos....harmi niille joille alkoi kesäloma maanantaina....ja aikoi rannoilla makoilla....
Manday on parempi kuin mayday mayday.
- oikea.heippa
oikea.heippa kirjoitti:
Manday on parempi kuin mayday mayday.
Ai niin, nythän on jo tinstai:)
- annikoo..
oikea.heippa kirjoitti:
Ai niin, nythän on jo tinstai:)
Lämpimästi tervetuloa....kylmänkoleaan kotomaahamme......nauttimaan oikeasta kahvista.....
- oikea.heippa
annikoo.. kirjoitti:
Lämpimästi tervetuloa....kylmänkoleaan kotomaahamme......nauttimaan oikeasta kahvista.....
Olipa kiva tullakin jäähdyttelemään. Simmareissa istun nytkin. On kuuma. Ja sauna odottaa:)
- oikea.heippa
oikea.heippa kirjoitti:
Olipa kiva tullakin jäähdyttelemään. Simmareissa istun nytkin. On kuuma. Ja sauna odottaa:)
Niin ja kahvi! Join jo 3 annosta. Se Italian amerigano ei oikein vastannut juhla-mokkaa:)
- annikoo..
oikea.heippa kirjoitti:
Niin ja kahvi! Join jo 3 annosta. Se Italian amerigano ei oikein vastannut juhla-mokkaa:)
Niin...sitä minä vähän ajattelinkin....et kahvia pitää heti laittaa ....
- oikea.heippa
annikoo.. kirjoitti:
Niin...sitä minä vähän ajattelinkin....et kahvia pitää heti laittaa ....
Itse asiassa kahvi oli ladattu jo lähtiessä kun on jauhava keitin. Pistin vain veden. En viitsinyt seisottaa vettä keittimessä kokonaista viikkoa:)))
Nyt täytyy taas hoidella tuossa juoksevia meilejä. (Vastaankäveleviä). - Puhurix
annikoo.. kirjoitti:
Joo, mut nyt on hyvä ilma tehdä kaikki ne duunit pois alta, mitä piti kesäloman aikana tehdä. Sit voi taas nauttia, ku tulee uudelleen lämpöä.
- annikoo..
Puhurix kirjoitti:
Joo, mut nyt on hyvä ilma tehdä kaikki ne duunit pois alta, mitä piti kesäloman aikana tehdä. Sit voi taas nauttia, ku tulee uudelleen lämpöä.
Mistä saisi puhtia tehdä....hellettä oli hyvä syyttää...ettei jaksa...mitäs nyt syyttäisi........siis ihan itselleen vaan.....itsensä kanssa on hyvä keskustella...
Kuulin ekakertaa tämän suomeksi tulkittuna ....ei paha....miehekäs ääni....
http://www.youtube.com/watch?v=ZaQ2Wddrbmg&feature=related - Puhurix
annikoo.. kirjoitti:
Mistä saisi puhtia tehdä....hellettä oli hyvä syyttää...ettei jaksa...mitäs nyt syyttäisi........siis ihan itselleen vaan.....itsensä kanssa on hyvä keskustella...
Kuulin ekakertaa tämän suomeksi tulkittuna ....ei paha....miehekäs ääni....
http://www.youtube.com/watch?v=ZaQ2Wddrbmg&feature=relatedAlkuperäinen iskee. Tää Tapani Perttu ei ole oikein mun miehiä.
- annikoo..
Puhurix kirjoitti:
Alkuperäinen iskee. Tää Tapani Perttu ei ole oikein mun miehiä.
Ukkosenilmalla on tosi raskas olo.....eli nyt voi syyttää sitä...ettei jaksa.
Tuo on kieltämättä alkuperäisenä tunteikkaampi....mutta pidän matalaäänisistä miehistä.......ei Perttukaan huono ole...... - Puhurix
annikoo.. kirjoitti:
Ukkosenilmalla on tosi raskas olo.....eli nyt voi syyttää sitä...ettei jaksa.
Tuo on kieltämättä alkuperäisenä tunteikkaampi....mutta pidän matalaäänisistä miehistä.......ei Perttukaan huono ole......Mites juhannus? Haittaako sua jos sataa?
- annikoo..
Puhurix kirjoitti:
Mites juhannus? Haittaako sua jos sataa?
Sateisia juhannuksia on ollut useinkin.....ei se muuten haittaa...mutta jos on ahtaat sisätilat....ja porukkaa lapsista...mummoihin....ja vaatteita ei saa kuivaksi ..
Elämäniloja silti...... - Puhurix
annikoo.. kirjoitti:
Sateisia juhannuksia on ollut useinkin.....ei se muuten haittaa...mutta jos on ahtaat sisätilat....ja porukkaa lapsista...mummoihin....ja vaatteita ei saa kuivaksi ..
Elämäniloja silti......Sit vaan pitää vaikka pelata jotain mukavaa peliä. Laivanupotusta, hirsipuuta, afrikan tähteä...
- mieto luki häiriö
Puhurix kirjoitti:
Sit vaan pitää vaikka pelata jotain mukavaa peliä. Laivanupotusta, hirsipuuta, afrikan tähteä...
lukihäiriö. luin jotta "laivanpotutusta" :)
- Puhurix
mieto luki häiriö kirjoitti:
lukihäiriö. luin jotta "laivanpotutusta" :)
Mä kirjotin vuosia sitten kovin reteenä tällä palstalla, että pidän kaikenlaisista elimistä. Piti olla että eläimistä. Sain kyllä kiitettävästi kuittia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509