http://www.studio55.fi/hyvaolo/artikkeli.shtml/1162438/diabetespotilas-jussi-kuusela-paransin-itseni-syomalla
Minä olen kuullut aikaisemminkin jotta kinkkua syömällä on painoa pudotettu, mutta nyt tulikin uutinen jotta sillä paranee jpa diabedestäkin, Suomessa sairastuu 3 ihmistä tunnissa diabedes kakkoseen!
Eiköhän nyt olisi jo aika diabedesliitonkin kääntää kelkkansa? ja antaa oikeat ruokailuohjeet taudin torjumiseksi! enne kuin koko kansa sairastaa makeatautia !
Late Lapista. Ohjeet uusiksi Ry!
KANSALAISET MEDBORGARE, SYÖKÄÄ SILAVAA PYSYTTE TERVEINÄ!
8
66
Vastaukset
- Pink Lady
Äitini ja mummoni työntää parasta aikaa mustaa nekkua hanuriini ja nautin siitä suunnattomasti. Minulla on kaikki sokeritaudit , olne tyyppi 1 , 2, 3 ja 7.
Sen lisäksi olen niin ruma etten voi käydä edes päivällä paskalla,siksi minua kutsutaan Yön Timoksi- Yön Timo
Vittu kun olen katkera elämälle,akkani karkasi somalipakolaisen kanssa ja jätti minulle muistoksi mustat kaksospojat.Vuonna 2010 sain sikotaudin,se meni muniin ja terveyskeskuspuoskaritohelo kuohitsi minut.Viime helmikuussa paloi taloni ja minä aloin ryypätä enkä lopettanut ennenkuin minulla ollut muuta jäljellä kuin vesitiiviskello ja munuaiskivet.Voin kertoa,että järjellisen vastauksen saanti minulta on täsmälleen yhtä helppoa kuin työntää sulaa voita hehkuvalla sukkapuikolla villikissan perseeseen.Nyt olen niin köyhä,että jos paskantaminen maksaisi centin joutuisin oksentamaan.Koska olen yhtä pieni kooltani kuin periaatteiltani,niin voin varmasti seistä polvistumatta lattajaloillani ja lipoa mäkäräisen persettä.Ainoa lohtuni on ollut entisen venäläisen vaimoni,joka lähti helsinkiin huoraksi,antama vodkapullo jonka juotuani oikeasta silmästäni meni näkö,en näe viinan runtelemaa pärstääni kunnolla,joka vuosien saatossa on yhä enenevässä määrin alkanut muistuttamaan persettä joka on pyyhitty horsman kukkiin,joissa oli vesakkomyrkkyä.
- aamun Aino
miksi jäti kertomatta sen että kottikärräät alipalkalla paskaa ihmisille,,, ja kehut olevasi rekkamies ?
- Yön turha himo
Viina on ulkonäön lisäksi vienyt muistin!:D:D:D
- ymmärsinköoikein
omg! siis toi tehny kaiken päinvastoin mitä lääkärit ja viranomaiset ovat suositelleet ja jättäny määrätyt lääkketki pois ja sen takia siis parantui,laihtui ja kunto kohentui???????
- Late Lapista.
Noin minäkin asian ymmärsin! Ja yksi tuttavani laihdutti taannoin rajusti syömällä joulukinkkua ja juomalla vettä, olisi kuulemma laihtunut enemmänkin mutta kinkkulysti loppui!
Late Lapista.
- 66666666666666666
lihaa kanamunia,juustoa ,broileria, kalaa,voita... niillä laihtuu
- Late Lapista.
Kyllä! laihtui ainakin Jussi!
http://www.studio55.fi/hyvaolo/artikkeli.shtml/1162438/diabetespotilas-jussi-kuusela-paransin-itseni-syomalla
Diabetespotilas Jussi Kuusela: Paransin itseni syömällä
12.06.2011 13:00
Parikymmentä vuotta sitten diabetesdiagnoosin saanut Jussi Kuusela selätti tautinsa syömällä. Lääkärin määräämästä lääkityksestä hän luopui heti ajateltuaan, että vähähiilihydraattisen ravinnon ja diabeteslääkkeiden yhdistelmä oli jopa hengenvaarallinen.
– Diabetes todettiin rutiinilääkärintarkastuksessa. Sitä ennen en ollut tuntenut itseäni sairaaksi, vaikka olinkin lihava. Ylipainoa oli kolmisenkymmentä kiloa, Jussi Kuusela kertoo.
Elettiin vuotta 1988, ja Kuusela oli tuolloin hieman yli viidenkymmenen. Neljä vuotta myöhemmin hänelle tehtiin kolmen suonen ohitusleikkaus.
Vielä yhdeksän vuotta leikkauksen jälkeen mies eli niin kuin Diabetesliitto suositteli. Jussi itse toteaa pahentaneensa syömällä tautiaan, jota sitten hoidettiin aina vain vahvemmilla lääkkeillä. Vuonna 2001 hän tuli kuitenkin siihen tulokseen, että samalla menolla elinvuosia ei olisi enää montaakaan jäljellä.
"Syömällä tauti tulee ja syömällä se lähtee"
13 vuoden sairastamisen jälkeen Kuusela ryhtyi lääkärin koulutuksen saaneen veljensä kanssa perehtymään kansainvälisiin ravintosuosituksiin. Veli nimittäin kärsi samasta taudista kuin Kuusela, ja yhdessä he päättivät kokeilla Harvardin yliopiston suosittelemaa ruokavaliota.
– Harvardin ravitsemussuositukset olivat päinvastaisia Suomen Diabetesliiton suosituksiin verrattuna. Voita, lihaa ja kananmunia ja vähän hiilihydraatteja, Kuusela luettelee.
– Niihin verrattuna Diabetesliiton ravinto-ohjeet olivat kuin konditorialiikkeen näyteikkunasta, Kuusela tuhahtaa.
Suomalaiselle, joka on pienestä pitäen tottunut syömään perinteistä perunaa ja leipää – eli kunnon kotiruokaa, niin kuin lääkärit Kuuselan mukaan asian ilmaisevat – muutos oli hurja, mutta se toimi.
– Paino lähti tippumaan nopeasti, vaikka söimme itsemme kylläisiksi. Se taas johtui siitä, että pyrimme karsimaan ruokavaliostamme tärkkelyksen, kuten leivän, puuron, perunan, riisin ja pastan. Tärkkelys kun muuttuu elimistössä glukoosinimiseksi sokeriksi, mikä on diabeetikolle vaarallista, Kuusela selittää.
– Nälkää ei sen jälkeen ole nähty!
Late Lapista. Pihit pieneläkeläiset Ry!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964784Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133922Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083814Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1122229Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801346- 1321268
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1641260En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5211110- 531105