viat löytyy itsestä

Jumalan lapsi

mitä me olemme toisiamme syyttelemään, joudumme itse vastuuseen kerran kaikesta. Meissä yhdessäkään ei ole mitään hyvää ilman Jumalan rakkautta ja hyvyyttä. Armosta olemme pelastetut. Jokaisella meistä on heikko ja syntinen liha jossa ei ole mitään hyvää, kerskauksemme olkoon Jeesus Kristus, eikä omat sanamme ja tekomme. Meillä on taistelu avaruuden henkivaltoja vastaan, paholainen kiertää kuin kiljuva jalopeura ympärillä kenet saisi saaliikseen tai lankeamaan syntiin. Varjellaan itsemme pahan valheilta, jouduin itse eilen kokemaan miten paha saa ansaansa valheilla, nyt olen maahan lyöty, koska menin ansaan, en voi syyttää ketään muuta kuin itseäni. Tein syntiä Jumalaani ja Taivasta vastaan, en kenenkään ihmisen kanssa enkä juomisen koska en juo. Emme ole vahvoja, vaikka kuvittelemme olevamme ainakin välillä. Putosin kuoppaan jonka paha valmisti eteeni. Nyt kadun Jumalani edessä, olkoon Jumala armollinen minua kohtaan. Rakas Jeesus anna anteeksi olen heikko en vahva, Jeesus sinun vahvuutesi tulee ilmi minun heikkoudessani. Armosta olemme pelastetut. Sitä hyvää mitä haluaisin tehdä en tee, vaan sitä pahaa jota en halua tehdä teen, Paavali sanoo jotenkin näin, eli itsestäni voin sanoa samaa. Laitan oman nim.merkkini vaikka mieluummin laittaisin jonkun keksimäni, en halua kuitenkaan piiloutua, kuitenkin Jumalani tietää, miksi piiloutuisin ihmisiltä, nyt teillä on oikeus syyttää mua, kun on aihetta, ei ketään aiheettomasti.

9

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanan saattaja

Ei paha tule selaisen ihmisen sisälle joka on antanut elämänsä Jeesukselle.
      Ihmisten kautta toki kiusaa ja yrittää eksyttää valitutkin ovelastikkin.
      Ole levollisin mielin sinä olet aivan turvassa ja mitä pitemmälle kasvat ja Juurut Sanan kautta Jeesukseen sitä vahvemmaksi tulet ja voit vatustaa Jeesuksen nimessä pahan palavia nuolia.
      Nuoli kimpoa takaisin lähettäjäänsä kun vastaat rakkaudella palaviin nuoliin.
      Muista, että Kristuksen sota asu on Raamatun Sana.
      Uskon hanrniska älä pahalla pahaan vastaa vaan pyri Ramatun mukaan oikeudenmukaisuuteen.
      Hyvää kesää tv: SS

• jaikali

Ei kenelläkään ole lupaa eikä oikeutta syyttää sinua. Olethan tuonut syntisi Herralle ja Hän on pyhkinyt pois sen niin kuin sumun. Syntiäsi ei ole Jumalan eikä sinun välissä. Sitapaitsi Jumala ei edes muista syntiäsi (Jes 43:24-25, 44:22).
      Siksi sinunkaan ei tule muistella sitä eikä muistuttaa Jumalaa anteeksisaamillasi synneillä. Sinä olet Jumalan pyhä sellaisenaan.
      Pyhyytesi perustuu Jeesuksen sinussa suorittamaan pyhitykseen.
      Sitten sinä olet vanhurskas. Vanhurskautesi perustuu Jeesuksen sinulle lahjoittamaan vanhurskauteen. Herra Jeesus on sinun vanhurskautesi ja pyhityksesi.

San 24:16
      Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen, mutta jumalattomat suistuvat onnettomuuteen.

>>>Nyt kadun Jumalani edessä, olkoon Jumala armollinen minua kohtaan. Rakas Jeesus anna anteeksi olen heikko en vahva, Jeesus sinun vahvuutesi tulee ilmi minun heikkoudessani. Armosta olemme pelastetut. Sitä hyvää mitä haluaisin tehdä en tee, vaan sitä pahaa jota en halua tehdä teen, Paavali sanoo jotenkin näin, eli itsestäni voin sanoa samaa. Laitan oman nim.merkkini vaikka mieluummin laittaisin jonkun keksimäni, en halua kuitenkaan piiloutua, kuitenkin Jumalani tietää, miksi piiloutuisin ihmisiltä, nyt teillä on oikeus syyttää mua, kun on aihetta, ei ketään aiheettomasti.

• Jumalan lapsi

Tiedän, että olen saanu jo eilisen anteeksi,olin vaan heikko ja lankesin. Paholainen sai vaan mut eksytettyä ovelasti ansaan. Ei mun sisällä ole mitään pahaa en sitä tarkoita, mutta olin heikko. Kuvittelin olevani vahva ja siksi kait Jumala salli mulle tälläisen etten kuvittelisi liikoja itsestäni, tuli mieleen Job miten paha sai kiusata Jobia, Jumala salli kaikki nämä Jobille muttei paha saanu viedä Jobilta henkeä. Ei koskaan pidä kuvitella itsestään yhtään enempää kuin sopii. En muistele enää koko asiaa Jeesus on antanu anteeksi ja ymmärtää meidän heikkoutemme, en kuitenkaan puolusta sillä itseäni. Jumala meitä armahtakoon kuvittelemasta itsestämme enempää kuin sopii, kai mut oli pysäytettävä tällä tavalla. Kiitän Jeesustani, että sain synnin tunnon ja katumuksen. Kyllähän Jumala joutuu meidät välillä pysäyttämään ja pistämään katumuspenkkiin. Kiitos teille molemmille vastauksista, ette syyttäneet mua vaikka luulin syytöksiä tulevan. Jeesus teitä siunatkoon. Amen.

• jaikali

>>>Kiitos teille molemmille vastauksista, ette syyttäneet mua vaikka luulin syytöksiä tulevan. Jeesus teitä siunatkoon. Amen.

• Jeesus on tie

Sullakin on pinnallinen syntikäsitys. Aika tyypillinen tilanne uskovilla.
      Syntihän on geneettinen vika, eli me OLEMME SYNTISIÄ JOKA HETKI.

Usein mielletään että jokin synniksdi mielletty teko teki meistä syntisen.

Totuus on juuri päinvastainen, teko jonka koit synniksi tuli tehtyä siksi koska synti asuu meidän geneettisessä perimässämme.

Vain USKO JEESUKSEEN pelastaa. Syökää ja juokaa Jeesuksen sovintoveri vuotaa Jumalan ja karitsan istuimesta. USKO on tuo käsivarsi jolla JUmalan pelastushyvyydet otetaan vastaan, myös syntien anteeksiantamus Jeesuksen nimessä ja veressä.

• Sanan saattaja

Jeesuksessa on voima vastustaa syntiä.
      Juurtuminen Sanan kautta Jeesukseesn ja syntien tunistaminen ja tunnustamienen tulee meille niin tutuksi. Silloin Jeesus vahvistaa meidät niin, että alamme nähdä itsemme, eikä meidän tarvitse tehdä syntiä enään koska
      me näemme oman lihan heikkouden ja heti tunnustamme Kristuksen voimaa ja synti pakenne meistä.
      Meidän tulee kasvaa Raamatun Sanan mukaan ja meille annetaan vapaus Kristuksessa ja voima kamppailla lihan heikkouksia vastaan.
      Me emme tee syntiä, jos tahtomme on taipunut Kristukseen.

• Jumalan lapsi

Kaiken minkä elän haluan elää Jeesukseni kautta Jumalalle, en tee tahallani syntiä enkä voikkaan, mutta jotenkin vaan paha sai valtaansa. Olemme kuitenkin heikkoja ei meistä yksikään voi kerskata omassa voimassaan, emme voi omassa voimassa mitään. Jeesus antaa meille voimaa jokaiselle päivälle, kun haluamme kulkea Hänen viitoittamaansa tietä. Kyllä minäkin kuvittelin olevani vahva, mutta en ollu eli turha kuvitella, parasta olla kuvitelematta itsestään mitään ainakaan liikoja. Rakastan Jeesustani yli kaiken, enkä halua tuottaa Hänelle surua ja murhetta vaelluksellani. Jeesus eli ihmisenä maanpäällä ja Jeesus tietää miten heikkoja ollaan vaelluksessamme, en yritä puolustella itseäni vaan kadun heikkouttani miten ovelasti menin ansaan. Jumala antakoon mulle voimaa kestää vihollisen juonet etten enää mene ansaan, ainakin sain opetuksen, miten paljon saan tuskaa sydämelleni ja miltä tuntuu yksikin valvomaton hetki, katunut olen Jumalani edessä. Jos Jumala ei meitä armahtaisi ja antaisi anteeksi, kuka sitten, ei kukaan. Saan vain sanoa olen heikko Taivaantien kulkija, mutta onneksi saan olla armosta pelastettu. Kiitos siitä Jeesukselle, Jeesuksen veressä voima on, saan turvata Jeesuksen veren voimaan ja sovitustyöhön, niinkuin meistä jokainen. Kysynpä vielä onko ketään jota paha ei ole saanu ansaan, vai oletteko itsessänne, niin vahvoja. Siunausta

• Et sinä Jumalan lapsi ole sen kummempi, kuin kukaan muukaan. Kaikki me ollaan samalla viivalla ja kaikilla uskovilla, aivan kaikilla on ne samat taistelut, sillä "pyhimmistä pyhimmälläkin" ihmisellä, jota olet pitänyt ehkä suurena Jumalan miehenä tai naisena.
        Sulla on asiat hyvin. Sinä taistelet Jeesuksen kanssa syntiä vastaan. Et hyväksy syntiä. Pitää erottaa syntiin lankeaminen ja synnin harjoittaminen. Sinä et ole synnin harjoittaja, enkä minäkään ole. Voin kyllä joskus langeta syntiin, mutta vaikka lankeaisinkin, niin se ei tarkoita, että olisin synnin harjoittaja. Minäkin taistelen syntiä vastaan.
        Alkukielen mukaan voidaan sanoa; Joka syntiä "harjoittaa", se on perkeleestä, sillä perkele on "harjoittanut" syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

Synnin harjoittaminen on synnin hyväksymistä, tietoista omasta tahdosta tehtyä säännöllistä tai vähemmän säännöllistä synnin tekemistä, jossa ei taistella syntiä vastaan, vaan hyväksytään synnin tekeminen.

• Jumalan lapsi

En ole sanonu olevani sen kummempi kuin muutkaan, jokaisella on taistelu pahaa vastaan, enkä palvo ketään ihmistä suurempana, Jumala antaa voimaa ja käyttää ketä haluaa ei ole meistä kiinni. En ole synnin harjoittaja vaan taistelen syntiä vastaan. En hyväksy syntiä omalla kohdallani olin vaan heikko, mutta olen saanu anteeksi Jumalan suuresta armosta ja rakkaudesta. Ajattelin vaan, kun kukaan ei ole laittanu mitään lankeemuksesta, että oletteko kaikki vahvempia vai ettekö halua tuoda ilmi, vaikka eipähän sitä tarviikkaan ilmoittaa, tunsin vaan itse, että on hyvä tälläisestakin aiheesta kirjoittaa, kun oli aihetta. Saan kulkea Jeesukseni kanssa eteenpäin tätä uskon tietä, anteeksi saaneena Jumalan suuresta armosta. En halua sua loukata älä käsitä väärin. Jeesus sua siunatkoon ja kaikkia muitakin. Amen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe