"Facebookin käyttäjämäärä laski Yhdysvalloissa viime kuun aikana lähes kuudella miljoonalla henkilöllä. Yhdysvaltalaisia käyttäjiä oli vielä toukokuun alussa 155,2 miljoonaa, mutta kuun loppupuolella heitä oli "vain" 149,4 miljoonaa. Myös Kanadassa Facebookin käyttäjien määrä on ollut selvässä laskussa".
http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/2011/06/1344835/mita-facebookille-on-tapahtumassa-miljoonat-hylanneet-palvelun
Britanniassa, Norjassa ja Venäjällä on myös satojatuhansia palvelun hylänneitä. Kyseessä ovat siis maat, joissa Facebookin käyttö omaksuttiin jo vuosia sitten.
Joka tapauksessa näyttäisi siltä, että Facebookin kasvu hidastuu tai kääntyy jopa laskuun.
Mitä Facebookille on tapahtumassa?
106
4308
Vastaukset
- hyvä juttu
yksityisyyttään saa joskus puolustaa.
- typerää-
Siellä ei ole kuin luuserit. Luuseri päivittää tietojaan, joita toinen luuseri lukee ja peukuttaa.
Oikea älykköjen kerho.- yhteisöllinen
Päivitit "typerää-" juuri tietoasi yhteisöpalveluun, jossa sinun luuseri-tietoasi voi nyt toiset luuserit peukuttaa.
- kekefkakgfkgfr
Totta puhut kuomaseni.Esimerkkejä ennen kuin sain näistä tarpeekseni,",vittu ..tuli taas ryypättyä,pitää parannella".
"vielä pari paukkua ja sit kapakkaan"
"liity sinäkin siihen ja siihen esim.tallinan kulkukoirat suomeen yhdistykseen" jne..jne - typerää-
yhteisöllinen kirjoitti:
Päivitit "typerää-" juuri tietoasi yhteisöpalveluun, jossa sinun luuseri-tietoasi voi nyt toiset luuserit peukuttaa.
Edes yksi tajusi-
- Mitä hyötyä olisi?
En ole koskaa tohon naamakirjaan liittynyt, pari kertaan olen harkinnut, mutta EI.
- suppovaha
meikä on "liittynyt", siis duunannut nimimerkin siinnekkin, että voi joskus katsoa mitä ne muut siellä esittää.. voi sitten väistellä tyhmimmät livessä.
Oikeesti onhan siinä sellainen hyöty, että jos haluaa jakaa tuttujen kesken kuvia, se onnistuu hyvin, on ilmainen datapankki, ja kun vain säätää sen siten että jakaa tietoja vain kavereiden kesken. - Onnea sinullekin...
Itse lankesin kerran siihen, ja vain kerran kuussa kävin siellä, kunnes poistin tilini...
- LOPPU NYT
loppuis vaan suomestakin ja tillalle ei tulis MITÄÄN.
koukuttaa vaan nuoret toljottamaan tietsikkaa niin laplellista joutavaa
ovat kuin elämänsä myyneet tyhjyyteen............- So True!
Nykyään ei edes kavereit näe, kun ne sanoo: "Odota, kirjotan eka pari juttuu facebookis" sitte ei edes ilmota et ei tule tai mitään tällasta...
ja aina joka kerta kun näen jonkun näistä niin koneellahan ne on naamakirjassa... *HUOH*
- pikkumyytär
Aika aikaansa kutakin..... Maailma ei menetä mitään facebookin häviämisen myötä.
- Häpeäisit edes...
Peukutatko itseäsi?
- häpeähän itse
Häpeäisit edes... kirjoitti:
Peukutatko itseäsi?
Nimim. pikkumyytär vaikuttaa kommenttinsa perusteella siltä ettei edes käytä facebookia, mikä onkin järkevää. Itse ilmeisesti peukuttelet itseäsi?
- esfhtju
häpeähän itse kirjoitti:
Nimim. pikkumyytär vaikuttaa kommenttinsa perusteella siltä ettei edes käytä facebookia, mikä onkin järkevää. Itse ilmeisesti peukuttelet itseäsi?
Joo varmaan hän kymmeniltä eri koneilta kiertää peukuttelemassa kirjoitustaan, idiootti.
- pikkumyytär
Peukutatko itseäsi?
En peukuta. Olin muutaman tunnin muualla kun tietokoneen äärellä.
Elämää on muuallakin. - Viun-narkit!
häpeähän itse kirjoitti:
Mitään facebookin peukkuja idiootti. Onhan niitä tääläkin, saatanan runkkuhomo.
- Hhahhahaa!!!
pikkumyytär kirjoitti:
En peukuta. Olin muutaman tunnin muualla kun tietokoneen äärellä.
Elämää on muuallakin.35 itsellesi, vitynlesbo
- korjaussarjaaja
esfhtju kirjoitti:
Joo varmaan hän kymmeniltä eri koneilta kiertää peukuttelemassa kirjoitustaan, idiootti.
Siihen riittää vaan yksi kone. Oletko sinä nyt se idiootti?
- Hahhahaa!
Hhahhahaa!!! kirjoitti:
35 itsellesi, vitynlesbo
Nyt jo 46 runkkupeukutusta.
- piupauliukku
Peukutatko itseäsi?
Taitaa harmittaa kun pikkumyyjättären lyhyttä ytimekästä tekstiä peukutetaan?
Ja taas tuli yksi plussa lisää, multa, hahhaa! Eli morkkaa vielä lisää niin pm:lle sataa peukkuja ;-D - 6+20
korjaussarjaaja kirjoitti:
Siihen riittää vaan yksi kone. Oletko sinä nyt se idiootti?
Lisäsin juuri sinulle 18 plussaa lisää. Helppoa kuin lapsen lyöminen.
- Oikeat ihmiset...
Peukutatko itseäsi?
...peukuttaa pikkumyytärin kommentia!
- jaahmh....
No sitten monet on tulossa järkiinsä, jos Facebook ei enää niin hitti? Eihän se valitettavasti nimittäin varmaan kohta se Facebook ole pian kuin rikollisten kyyläyskanava ihmisten arjen tekemisiin. Itselleni jo vuosia sitten monet ystäväni - jotka melkein kaikki Facebookiin kuuluvia - suositteli monetkin liittymistä Facebookiin ja usein olen ollut masentunut, kun toisaalta olisi niin kiva, ettei tarvitisisi aina soittaa kännykälläni kavereilleni ja kysyä että mikä viimeisin kuluminen, mutta minusta se on jotenkin ahdistavaa jo ajatuksenakin, että kun siellä Facebookissa pitäisi hyväksyä kavereiksi myös puolituttuja sosiaalisista syistä ja itse haluan pitää läheiset, ystävät & muut kontaktit tietyllä tapaa erillään - enkä etenkään olla mikään kaikille päivittäistekemisistä ja elämästäni tiliä tekevä tai mikään, jolle mainostetaan tuotteita... Yritysten mainoksia saa postiluukustakin.
Minulla kuitenkin onnneksi on niin harvinainen sukunimi, että jos joku urpo minuna sinne rekisteröityisi, niin tasan tarkkaan ystäväni huomaisivat sen. Onni harvinaisesta sukunimestä on sikälikin, että mun kontakteja ei kauhean hyvin pysty selvittämään minkään Googlen kautta ainakaan, paitsi jos ihan umpikahjo on ja jos nimenomaan kyyläilee juuri minua netissä.
Sitten kun tulee sellainen palvelu, missä voin valita itse keneen otan kontaktia ja mikä on ystäväsosiaalinen aidosti, saattaisin liittyäkin. En ole sellaiseen vielä törmännyt.
Facebookin ainoa etu taitaisi olla se, että jos on vaikkapa ulkomailla asuvia ystäviä, voinee heihin ehkä heihin kätevimmin ja edullisemminn pitää sen kautta yhteyttä, olen kuullut. Sitä trendiä sen sijaan pidän naurettavana, että poliitikot on hönnänneet sinne hymiöimään, mutta kai heidän on pakko, kun se on maailmanlaajuinen trendi - toivottavasti poistuva.- fb:stä eronnut
Kyllä sinä saat facebookissa päättää ihan itse, keitä hyväksyt kavereiksi ja keitä et. Voit jopa piilottaa tilisi niin, ettei kukaan muu voi etsiä haulla sinua sieltä, eikä myöskään pyytää kaveriksi. Voit myös piilottaa kaverilistasi, ettei kukaan pysty päättelemään senkään perusteella kuka olet.
Eikä sinun tarvitse edes käyttää oikeaa nimeäsi siellä, voit laittaa nimeksesi vaikka Hunsvotti Pyllyreikä. Tasan tarkkaan kukaan ei tiedä kuka olet, paitsi ne läheisimmät ystäväsi, joille kerrot fb-nimesi. Tämä feikkinimen käyttö on jopa melko yleistä.
Joten avaa se fb-tili, jos haluat ILMAISEN tavan pitää ystäviisi yhteyttä, myös niihin ulkomailla asuviin. Ei sinne tarvitse kirjoittaa mitään henkilökohtaisia tai tyhmiä asioita, yllätys yllätys järkeä voi käyttää myös facebookin käytössä. - jaahmh.....
fb:stä eronnut kirjoitti:
Kyllä sinä saat facebookissa päättää ihan itse, keitä hyväksyt kavereiksi ja keitä et. Voit jopa piilottaa tilisi niin, ettei kukaan muu voi etsiä haulla sinua sieltä, eikä myöskään pyytää kaveriksi. Voit myös piilottaa kaverilistasi, ettei kukaan pysty päättelemään senkään perusteella kuka olet.
Eikä sinun tarvitse edes käyttää oikeaa nimeäsi siellä, voit laittaa nimeksesi vaikka Hunsvotti Pyllyreikä. Tasan tarkkaan kukaan ei tiedä kuka olet, paitsi ne läheisimmät ystäväsi, joille kerrot fb-nimesi. Tämä feikkinimen käyttö on jopa melko yleistä.
Joten avaa se fb-tili, jos haluat ILMAISEN tavan pitää ystäviisi yhteyttä, myös niihin ulkomailla asuviin. Ei sinne tarvitse kirjoittaa mitään henkilökohtaisia tai tyhmiä asioita, yllätys yllätys järkeä voi käyttää myös facebookin käytössä.No olen joo kuule kuullut, että myös mun kaverini, jotka siihen Facebook- puljuun kuuluvat, ovat ikäväkseen saaneet kaiken maailman kaveripyyntöjä ties miltä feikkinimi- urkkijoilta, mutta toivon että ovat niin viisaita, etteivät sellaisia kavereikseen hyväksy.:/ Ne ne niitä todellisia yksinäisiä ja uteliaita varmaan useimmiten on, jotka ihan tahallaan änkeää selvittelemään tuntemattomien ihmisten reaalikaverisuhreita ja lähipiiriä feikki- identiteeteillä kaiken maailman Facebookeihin ja sen takia minä ainakaan en sen, enkä tämän Suomi24:nkaan jäseneksi ole liittynyt, mutta kyullä jos Facebookiin liityisin, liityisin sinne AINOASTAAN omalla koko nimelläni, että ystäväni löytävät minut - sitten myös Googlen kautta jäisi jälki, kuten rehdeillä muutenkin.
Millasilla ihmisillä on niin idiootteja harrastuksia, enkä änkää urkkaamaan netin yhteisöpalveluihin ihan rekisteröityneinä tuntemattomia tai puolituttuja - rikollisilla, mustamaalareilla, vaiko millaisilla ihmisillä??? Kysyn vaan. Yleensä maine on fiksuille niin tärkeä, että ei käy mielessä sellaiset harrastukset. En tunne Facebookia, mutta varman veemaista, jos sielläkin on sakkia ilman nimiä... - 9065
jaahmh..... kirjoitti:
No olen joo kuule kuullut, että myös mun kaverini, jotka siihen Facebook- puljuun kuuluvat, ovat ikäväkseen saaneet kaiken maailman kaveripyyntöjä ties miltä feikkinimi- urkkijoilta, mutta toivon että ovat niin viisaita, etteivät sellaisia kavereikseen hyväksy.:/ Ne ne niitä todellisia yksinäisiä ja uteliaita varmaan useimmiten on, jotka ihan tahallaan änkeää selvittelemään tuntemattomien ihmisten reaalikaverisuhreita ja lähipiiriä feikki- identiteeteillä kaiken maailman Facebookeihin ja sen takia minä ainakaan en sen, enkä tämän Suomi24:nkaan jäseneksi ole liittynyt, mutta kyullä jos Facebookiin liityisin, liityisin sinne AINOASTAAN omalla koko nimelläni, että ystäväni löytävät minut - sitten myös Googlen kautta jäisi jälki, kuten rehdeillä muutenkin.
Millasilla ihmisillä on niin idiootteja harrastuksia, enkä änkää urkkaamaan netin yhteisöpalveluihin ihan rekisteröityneinä tuntemattomia tai puolituttuja - rikollisilla, mustamaalareilla, vaiko millaisilla ihmisillä??? Kysyn vaan. Yleensä maine on fiksuille niin tärkeä, että ei käy mielessä sellaiset harrastukset. En tunne Facebookia, mutta varman veemaista, jos sielläkin on sakkia ilman nimiä...Minusta on fiksuuden merkki, jos laittaa feikkinimen facebookkiin... Silloin niitä urkkijoita ei ole, kun saa itse valita omat ystävänsä.
- rahatankki
Itse liityin facebookiin ihan vaan sen takia että oli helpompi pitää yhteyttä vaihto-oppilasvuonna tapaamiini ihmisiin. Sen takia varmaan sinne vieläkin jään koska muuten yhteydenpito menisi hankalammaksi.
- Yököttävää
Kaksi kertaa olen ollut ja lähtenyt. Enään en avaa. Joutilaat narkit peukuttavat toisiaan ja puhuvat täyttä pas kaa.
- Joutilas narkki
Yököttävää kirjoitti:
Kaksi kertaa olen ollut ja lähtenyt. Enään en avaa. Joutilaat narkit peukuttavat toisiaan ja puhuvat täyttä pas kaa.
"Tykkään tästä"
- Olin,.
aikaani edellä kun totesin jo muutaman viikon jälkeen että täysin turhake koko facebook.
Jos jollakin on oikeasti aikaa päivitellä seiniä ym. niin aika ankeaa ja tapahtumaköyhää on elämä. - Facebook on
ihan samaa sarjaa jo 15 v sitten ilmestyneiden somejen kanssa, kääräisty vain käyttäjäystävällisempään pakettiin, jotta jälkijunassakin tallaavat osaisivat sitä käyttää kuten myös ne, joilla ei ole oikeesti mitään sanottavaa.
- JES!!
No kerrankin hyviä uutisia.
Ehkä maapallolla onkin älykästä elämää. - Kadullakin päivityst
Kuolis koko sonta tuutti pois.
- ...
Hyvä toivottavasti tuokin vakoilukone sulkeutuu lopullisesti. Ilmanki tulee varsin hyvin toimeen.
- 3+3
Facebookissa ihmisten jutut on 5 vuotiaan tasolla.
- Mikä on facebook?
wertrwt rt 5t 5t t 3t
- Hyönteinekö ?
Facebook ? Mikä se on ?
- Siellä on 0 peukkua
Miksi täällä ei peukutukset näy, niinkuin facebookissa otsikossa ?
- Yhteydenpitoon hyvä
Itse käytän Facebookia pitääkseni yhteyttä kauempana oleviin ystäviini. Pieneni puhelinlaskut yli puolella kun ei tarvitse enää niin usein soitella kuulumisia. Samaa sanoneet ystävänikin. Puhelinoperaattorit Facebookin takia häviävät tekstareissa ja puhelinmaksuissa kun ihmisiä saa ilmaiseksi kiinni Facebookissa ja Jenkeissä asuvaan ystävääni on nyt helpompi pitääkin yhteyttä. Puhelut sinne kun eivät todellakaan ole halpoja.
- Hei!
Tiesitkö että on messenger ja Skype?!
- 1+3
Voihan sitä lähettää viestiä sähköpostilla huono selitys.
- eikoskaanfacebookia
Fiksuimmat eivät koskaan Facebookiin menneetkään. Vain trendi-pellet kuvittelivat, että he olisivat jotenkin merkityksellisempiä ihmisiä, kun joku jaksaa kiinnostua heidän wannabe-jutuistaan. Totuus on, että ketään ihmistä ei oikeasti kiinnosta; kaikki ovat Facebookissa ainoastaan ja vain saadakseen näkyvyyttä itselleen, eli suomeksi sanottuna julkisuutta. Tämän kuplan tajuaminen vaatii kykyä ennakoida asioita ja nähdä omaa napaansa pidemmälle. Facebook osoittaa, että useimmilla ihmisillä ei ole kumpaakaan ominaisuutta tarpeeksi. Keskiverto ihminen on aina itseensä käpertynyt, huomionkipeä pöllö.
- wdfcgvhyju
Totuus on että yleistät oman mielipiteesi yleisenä totuutena, mikä ei ole oikea. Kyllä minua kiinnostaa mitä kavereille kuuluu, itse päivitän erittäin harvoin mitään.
- ? ? ? ?
wdfcgvhyju kirjoitti:
Totuus on että yleistät oman mielipiteesi yleisenä totuutena, mikä ei ole oikea. Kyllä minua kiinnostaa mitä kavereille kuuluu, itse päivitän erittäin harvoin mitään.
Kuuluuko niille joka päivä hirveen erikoista,että pitää urkkia mitä ihmiset joka tunti tekee.
- (/IUPY(=/
? ? ? ? kirjoitti:
Kuuluuko niille joka päivä hirveen erikoista,että pitää urkkia mitä ihmiset joka tunti tekee.
justiinsa juu jerkele.yrittäkää edes keksiä kehittävämpää eikä aina tämän sontakoneen ruudussa naama kiinni.ulos ja lenkille kuntoa hoitamaan helvete!!
- peilissä oikea kuva
Tämä oli hyvin sanottu. Kaikki ne jotka tiedän ja ovat facebookissa ovat oikeasti helvetin erilaisia kuin mitä antavat facebookissa ymmärtää. Aika isolla osalla elämä ja asiat siinä eivät ole ihan niin auvoisia kuin miltä sen annetaan näyttää.
- so last season
No eikös toi FB ole jo so last season, kuka sitä enää viittii käyttää?
nimimerkillä lopettanut jo - ei lapsellinen
Toivottavasti kuihtuu pois niinkuin kaikki huonot jutut.
- naamakirja?
messenger on keksitty
- tottakai5
ja sähköposti
- niin tietysti
tottakai5 kirjoitti:
ja sähköposti
ja huuletkin, mutta jostain sitä on vain aloitettava uusien tuttujen hankkiminen jos on tarvis.
- hämärää?
Ihmettelen, että miten Facebookin arvoksi voidaan arvioida 50 miljardia dollaria. Mikä siitä tekee arvokkaan? Mitä se tuottaa? Miksi Facebookiin sijoitetaan rahaa?
ESIM: http://www.digitoday.fi/bisnes/2011/01/03/nyt-facebookin-arvo-kohosi-uuteen-ennatykseen/201160/66 - P++0
Moni käyttäjä on nettiriippuvainen:
http://www.iltalehti.fi/digi/2011051813741797_du.shtml - Nipakki
Tekee mieli kanssa välillä poistaa koko profiili, menny sekavaks koko sivusto muutenki! Perse paikka. Iha hyvä pitää yhteyttä jos on joitai keiden kaa pitää mut muuten täynnä kaikkee skeidaa.
- nèèkèrì`k`ö
muutenki! *p*a*s*k*a paikka, vai v*i*t*t*u paikka ? Kyllä tämäki sensuroitii rupeaa kyrsimään.
- tämä typerä
suomi24 on myös mennyt täysin paskaksi vilkkuvien mainosten myötä jne.
- juon B+, oon' 1337
tämä typerä kirjoitti:
suomi24 on myös mennyt täysin paskaksi vilkkuvien mainosten myötä jne.
käytä adblockeria, sen jälkeen ei haittaa kuin kräkkerit.
- täydellinen totuus
idioottimasiina
- älkää ny viittikö
veispuukista kun on puhe niin johan on parista IP:stä monia kommentteja... ihme nyymejä
- 24987
10 Vuoden kuluttua facebook on vain pienen piirin leikkikenttä. Muttei enään muotia.
- wetwte
No eihän tuo mikään yllätys ole. Odottiko joku muka, että Facebook kestäisi ilmiönä vuosikymmenen? Ei sitten millään. Sosiaalisessa mediassa kaikki kehittyy koko ajan, ja Facebook oli vain yksi iso juttu matkan varrella. Kohta tulee jotain muuta.
- nimetön....
Minä ainakin vihaan "sosiaalista mediaa": vajiksien yritys kaupallistaa koko ihmisten käyttäytyminen... On varmaan nykyisin todella vähän sivustoja, missä ei ihmisten kirjoittelua seurattaisi kaupallisten tarkoitusten mielessä.
- hörnä
Moni huijasi itsensä tyhmyyttään ja itsekkyyttään faceen; vähän kuin olisi ala-tai yläasteellä ja kertoilisi suosikeistaan ja inhokeistaan, ja mikä kukka tuoksuu parhaalle, ja ketä ei oteta kaveriksi-lällälää... LAPSELLISTA. Piste.
- rintamalinjoilla
katsottiin kuka pitää omien puolia ja kuka ei... helpompi lähteä sisällisotaan kun tietää kuka on vihollinen
- fb kuolee
wetwe sano asiaa ... fb häviää ihan ite eestään ... tilalle tulee taas jotain muuta ... businesmiehet yrittää ny rahastaa, kun fb on vielä hengissä ... antaa olla ja kattoo ny, kuka sijoittaa rahansa liian viimetinkaan :)
- niin se käy
Ainakin nyt on murtaututtu tililleni
- korjausarjaaja
Yhden asian oon huomannut.. Ne kenellä ei ole muutenkaan oikein ystäviä, ne vittumaisimmat ihmiset keitä ketään ei kiinnosta nähdä edes facebookissa on aina mussuttamassa siitä kuinka turha se on.
Itselle se on tapa pitää kontakteja yllä, varsinkin kun ihmisten puhelinnumerot aina muttuu ja varsinkin ulkomaille muutettaessa. Omakin numero ja osoite muuttunut niin tiuhaan että ennen facebookkiaikaa oli usein ystävät kadoksissa pitkänkin aikaa. Nyt on mukava ottaa yhteyttä vanhoihin tuttuihin ja mennä vaikka kaljalle.
Yleensä ihmiset jotka on muutenkin jatkuvasti mussuttamassa kaikesta on mussuttamassa eniten niistä asioista joihin liittyy sosiaalinen kanssakäyminen ja perus onnellisuus. Muilla ei saa olla ystäviä, eikä ihmiset saa varsinkaan olla onnellisia avoimesti, koska sitten pitää alkaa vatkaamaan sitä keppiä siellä perseessä ja vaikeroida joka asiasta.
Klishee, mutta jos ei kiinnosta niin harvemmin sitä tulee silloin mussutettua asiasta.- jaa???
Mistäs perseestä sinä tiedät kenellä on ystäviä ja kenellä ei? Ei se ainakaan netistä ja ihmisten nettikäyttäytymisestä näy, sellainen asia... Minä ehkä olen idiootti, kun keskustelen teille mulle tyystin tuntemattomien pöllöjen kommenttien kirjoittajien kanssa tässä Suomi24- netissä, enkä liity vaikka Facebookiin rakkaiden ystävieni kanssa keskustelemaan, missä mulla olisi paljon reaalimaailman ystäviä joiden henkilötkin sentään tiedän - toisin uin teidän, mutta tiedätkö, että netti Facebookit mukaan lukien, ei täysijärkisiä kiinnosta kuin ihmettelyn aiheena. Mä esimerkiksi olen käynyt ja käyn näillä Suomi24- keskustelupalstoilla ainaostaan siksi, että musta on järkyttävää miten sivivistymättömiä ja tyhmiä ihmisiä edes kehtaa internettin kommentteja kirjoittaa... Päästään vinksahtaita mustamaalareita. Se on ihan ilmiö, kuvottava sellainen, sekin!
Ei kyllä mua ainakaan koskaan ole häirinnyt, että monta NETTIystävää jollakulla on ja kertoo kyllä eniten sinusta se, jos olet niin tyhmä että tosiaan väität ihmisten olevan kateellisia siitä, että jos joku kuuluu johonkin Facebookiin - naurettavaa!!!:DDD Mä olen sitäpaitsi aivan varma, että mulla on enemmän liveystäviä, kuin ainakaan kenelläkään, joka istuu tasaperseellään kaikki päivät brändaamassa itseään jossakin netissä tuntemattomille....Omista ystävistäni suuri osa kuuluu Facbookiin ja siäki voisin sellaseenkin liittyä, mutta mä en halua siihen liittyä, se ei ole mikään pakko onneksi ihmisellä ja tosi v*tun friikkiä muutenkin,mikäli jonkun nettijuustopään mielestä sellainen olisi jotenkin outo, joka ei joka nettikotkotusta harrasta! Mun mielestä oudompi on sellainen, jonka suurin osa ystävyyksistä on nettikontakteja - normaaleilla kavereiden kanssa tavataan livessä. Normaalit ei lisäksi ole noin uteliaita Facebookiin kuulumattomista ihmisistä!
- hande-56
Jokainenhan on omaa mieltään moisesta kasvokirjasta,minun mielestäni turhanpäiväinen kun keinoja on monia muitakin.
Tuntuu että ei ole toisilla elämääkään jos ei ole tuossa naamakijassa,sen orjiakohan ovat.Onkohan niin että kun siinä tulee palvelinkatastrofi ovat kaikki kynsile lyötyjä.
Mutta aika aikaansa kutakin. - Beel
En ole koskaan rekisteröitynyt sivulle. Epäilyni iskivät kun kirjautumiseen tarvittiin tarkkoja tietoja.
Häiritsee vain se, että nykyiset mediat ja yritykset suosivat vain facebookia, jolloin yhteys ei onnistu. Paikka on turhuuksien turhuus -totaalisesti hävittänyt alkuperäisen tarkoituksensa. - Murkku55
Eipä mua kiinnosta toisten ajatukset fb:sta. Liityin noin vuosi sitten ja en ole katunut yhtään kertaa vielä. Jos ikävyyksiä ilmenee, niin sit harkitsen uudelleen. Melko hyvinhän tuo on suojattukin kun minunkin koneeni toimii vielä ihan hyvin. Ja ei sinne yleiseen jakeluun kannata niitä yksityisasioitaan hölöttää. Olen löytänyt fesen avulla 40- vuoden takaisia ystäviäni ja tuttujani ja vaihdettu kuulumisia puolin ja toisin. Jenkkeihin olen yhteydessä päivittäin keskustelun kautta. Opin siinä samalla kirjoittelemaan näillä työn kovettamilla käsilläni.. :)
Typeryksetkö näitä juttuja levittelee, että fese olis jotenkin narkkarien ja muuten sekopäiden temmellyskenttä. Näistäkin kirjoituksista mitä tässäkin ketjussa näkee, niin taitaa ne höperöt olla täällä.. heh. Jokapaikkaan ne nokkasa tyrkkääkin:) Mutta katsotaan nyt kuinka kauan jaksaa kiinnostaa. Veikkaan että niin kauan kunnes parempi järjestelmä osuu kohdalle..- NWO ALAS !
FACE BOOK AJETAAN VARMAANKIN ALAS ! BILDENBERG ELIITTI RYHMÄ KOKOONTUI SVEITSISSÄ JA MUKANA OLI FACE BOOKIN JA GOOGLEN "PAMPUT" ! SENSUURI ISKEE PIAN !!!!!
- mim-mi-mi
Voi kun joku peukuttais minuakin. :D
- positiivisempi.
Uskon että facebook säilyy. Koska ihmiset haluavat pitää yhteyttä kuitenkin ja joskus lisäillä muutamia kuvia ja kuulumisia.
- jennylin92
Haloo ettekö oo nähny yhtä uutista jossa sanottiin että facebook urkkii ihmisten tietoja ?? Kannattais joskus kattoo nettiuutisia muualtaki ku täältä,ja ilta-sanomat ja iltalehestä siin luki että jos et sulje facebookkia niin ne alkaa kattoo mis sivuilla oot käyny yms.
- aika muuttunut
Facebook on ihan out. Vain pissikset ja muut sosiaalisesti rajoittuneet käyttävät sitä enää. Nykyään laadukkaat nuoret katsovat kieroon, jos joku urpo sanooo vielä olevansa facebookissa.
- turhakeee
Poistin juuri Facebook-tilini. Sen poistaminen oli aika hitaanoloista. Palvelu tyrkytti kokoajan syitä, miksi minun pitäisi jäädä sinne, ja sanoi, että ''näillä henkilöillä tulee ikävä sinua''. Ja näyttää siltä, että voin aktivoida tilini uudelleen vain kirjautumalla sinne uudestaan, eli tlini ei ole siis kokonaan poistunut! Ihmepeli tämä Facebook...
- Jep...
Juu, se laittaa vaa tilin taltee, ja se aktivoituu melkeempä itsestään parin kuukaude pääst...
Poisto-ohjeetkin kuitenkin löytyy kun selailee googlea tarpeeksi pitkään...
- vakoilukone pahin
Niinpä, teit viisaasti. Itse en ole koskaan ollut facebookissa. Onko siellä jo ryhmä, eroa facebookista tai ole kalkkis?
Facebook on juutalaisen tekele.- Jotain hyvääkin?
Moi!
Uskon kyllä, että FB on saanut hyvääkin aikaan, mm.kansanliikkeiden mobilisoinnissa (varsinkin muualla kuin meillä "vapaassa lännessä"). Tällä tarkoitan niitä maita ja yhteisöjä, joiden tiedotus ja yhteydenpito on muuten(kin) vaikeaa. Mutta kaikenkarvaiset kokoontumiset (minun mielestäni) turhanpäiväisten asioiden ajamiseksi, jaa-a. Puhumattakaan tästä kaupallisesta puolesta, joka tuntuu valtaavan yhä enemmän alaa. En halua osallistua siihen.
Itse en ole koskaan liittynyt, enkä koe jääneeni mistään paitsi.
Ystäviin, niihin todellisiin, voin pitää ja olen pitänyt yhteyttä muilla tavoin: e-mailitse, puhelimitse, kirjeitse ja ennen kaikkea tapaamalla kasvokkain.
Eivät kiinnosta tuon taivaallista jonkun "just tänään/nyt mä" -kertomukset.
No, aika harva ystävistäkään kuuluu (ainakaan enää) FB:iin. Tietoa saa muualtakin, jos haluaa. Ekä elävää kontaktia voita mikään - jos se vain on mahdollista.
Hyvää kesää kaikille! - HUUTAVA VÄÄRYYS!
Jotain hyvääkin? kirjoitti:
Moi!
Uskon kyllä, että FB on saanut hyvääkin aikaan, mm.kansanliikkeiden mobilisoinnissa (varsinkin muualla kuin meillä "vapaassa lännessä"). Tällä tarkoitan niitä maita ja yhteisöjä, joiden tiedotus ja yhteydenpito on muuten(kin) vaikeaa. Mutta kaikenkarvaiset kokoontumiset (minun mielestäni) turhanpäiväisten asioiden ajamiseksi, jaa-a. Puhumattakaan tästä kaupallisesta puolesta, joka tuntuu valtaavan yhä enemmän alaa. En halua osallistua siihen.
Itse en ole koskaan liittynyt, enkä koe jääneeni mistään paitsi.
Ystäviin, niihin todellisiin, voin pitää ja olen pitänyt yhteyttä muilla tavoin: e-mailitse, puhelimitse, kirjeitse ja ennen kaikkea tapaamalla kasvokkain.
Eivät kiinnosta tuon taivaallista jonkun "just tänään/nyt mä" -kertomukset.
No, aika harva ystävistäkään kuuluu (ainakaan enää) FB:iin. Tietoa saa muualtakin, jos haluaa. Ekä elävää kontaktia voita mikään - jos se vain on mahdollista.
Hyvää kesää kaikille!...on se että tämä ylempi kommentoija on saanut miinuspisteitä!
Nyt plussat postissa oikealle kommentoijalle!!!
- 21321
´JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
vihdoinkin paskaläjä alkaa menettää käyttäjiä- kulttikylli
sulla ressukalla ei iole kavereita. Otan osaa.
- Kuis hurisee?
Hello ystäväni siellä eripuolilla suomenmaata !
- kulttrruri-kyllikki
Nämä juntti-suomi24:set sekoittaa nyt fb;n ja chattipalstat. Toisin kuin chatissa, fb
- 19+1+1+8
Facebook on paskaa. Jääkiekko on paskaa. Televisio on paskaa. Baarit on paskaa. Formulat on paskaa. Suomi24 on paskaa. Online pelit on paskaa. Offline pelit on paskaa. Musiikki on paskaa. Paska on paskaa. Talvi on paskaa. Kesä on paskaa. Juntit on paskaa. Jupit on paskaa. Hipit on paskaa. Tavikset on paskaa. Julkikset on paskaa. Viisaat on paskaa. Tyhmät on paskaa. Lehdet on paskaa. Kirjat on paskaa. Ystävät on paskaa. Vihamiehet on paskaa. Netti on paskaa. Kirjat on paskaa. Kaikki on paskaa.
Jos jokin asia ei miellytä niin älä käytä, kierrä kaukaa ja pidä paskaluukkusi kiinni. (tarkoitan tällä sitä suutasi josta tuo ruskea ja haiseva aines valuu keltaisen nesteen kera aina kun suusi avaat) - kertokaa nyt
Siis mitä, mitä.. täällä kirjoitellaan, että FB saisiloppua ja poistua kokonaan.. ???
Aika omituista tekstiä ihmisiltä jotka ei omien kirjoitusten perusteella edes ole rekisteröityneet kyseiselle sivustolle, joten miten hiisissä se sellaisia ihmisiä häiritsee. On esim. olemassa Twitteri, johon minä en ole rekisteröitynyt, ja mua sen sivuston olemassaolo ei häiritse ollenkaan.. ja on varmaan miljoonia muita sivuja johon en ole rekisteröitynyt ja niiden sivujen olemassa olo ei minua haitta... Joten kertokaa FB. vastustajat miten ne sivut teidän elämää haitta, miten niiden sivujen olemassa olo on teidän elämästä pois??? - kohtuukäyttäjä tässä
Tässä on ihmisillä mielipiteet vastakkain laidasta laitaan. Hyvin paljon on ihmisiä, jotka käyttää Facebookia vaan kohtuudella. Itse käyn katsomassa FB-tiliäni 1-2 kertaa viikossa ja viivyn ehkä 15 minuuttia kerrallaan. Omia kuulumisiani kerron ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa.
Minusta Facebook on hyvä esimerkiksi kuvien välittämiseen. Sillä tavalla kaverit saavat esim. omista lapsistani kuvia ja pääsevät "osallistumaan" elämäämme, jos muuten tapaamme esim. vain kerran vuodessa. Erityisesti ulkomaanyhteyksien hoitamiseen se on hyvä.
Uskon, että FB on koukuttanut monta ihmistä ja esim. pelejä pelaa varsinkin nuorempi väestö ihan liikaa. Ehkä nyt kesän myötä on muutenkin hyvä käyttää aikaansa ulkoilemiseen, mökkeilyyn ilman nettiyhteyksiä jne sen sijaan, että nököttää tietsikan ääressä huomaamatta edes vuodenaikojen vaihtelua.- so last season
Facebook omistaa kaikki kuvat ja muut tiedot, joita laitat sinne. Sairasta laittaa lastensa kuvia sinne. Oletko kysynyt heiltä lupaa kuvien laittoon? Varmaan tykkäävät aikuisina, että olet laittanut kuvansa Facebookiin. CIA etsii terroristeja ynnä muita Facebookista.
- mr.shephard
Itse olen Facebookissa ollut jo kauan ennen sen suursiosioon nousemista. Hyvin monta kehitysvaihetta on nähty, monelta osin huonompaan suuntaan. Viimeisimmät muutokset ovat tosin olleet valonpilkahduksia tuossa päivitysten pimeydessä. Ennen pelailin siellä pelejä ja tein quizeja, mutta nykyään profiilini on hyvin pitkälti salattu ja täysin vapaa sovelluksista ja fanisivustoista. Toista viikkoa sitten poistin lähes 50 facebook-kaveriani listalta, sillä he eivät pitäneet mitään yhteyttä. Nyt minulla on hyvin pitkälle vain lähipiirini kaverilistalla. Olen jo toista vuotta käyttänyt Facebookia vain ja ainoastaan yhteydenpitoon. Jos jotakuta Facebook kauhistuttaa, niin siitä voi pysyä kaukana.
- Spedet käyttää
Facebook on kuten todettu sosiaallisesti rajoittuneille tyypeille, joilta puuttuu oikea elämä.
Facebook on kuin vyölaukku, täysin pois muodista.- mr.shephard
Tai sitten Facebookia käytetään oikean elämän ohessa yhteydenpitoon siinä missä puhelintakin. Eikö tullut mieleen?
- eljii
Kaikki se mitä kerrotaan naamakirjan "eduiksi", on hoidettavissa myös tietoturvallisesti ja yksityisyyttä vaarantamatta JOS VÄHÄÄKÄÄN OSAA
Mut' luusereille tumpeloille aivoinvalideille FB saattaa olla helpompi- mr.shephard
Kaikilla ei toki ole kovin läheistä sukua, mutta minulla on. Soittaisitko itse 20-30 henkilölle monta kertaa viikossa? JOS VÄHÄÄKÄÄN OSAA niin Facebook ei vaaranna yksityisyyttä sen enempää kuin mikään muukaan. Minulla on useamman kymmenen merkkiä pitkä salasana, joten onnea vaan sen arvaamiseen ja myös YKSITYISYYSASETUKSISTA olen piilottanut lähes kaiken tuntemattomilta. Jos olet tumpelo, etkä osaa keksiä neljää merkkiä pidempää salasanaa ja asetusten vaihtaminen on sinulle mahdoton tehtävä, niin on parasta, että pysyt poissa Facebookista ja koko internetistä.
- shephardila
mr.shephard kirjoitti:
Kaikilla ei toki ole kovin läheistä sukua, mutta minulla on. Soittaisitko itse 20-30 henkilölle monta kertaa viikossa? JOS VÄHÄÄKÄÄN OSAA niin Facebook ei vaaranna yksityisyyttä sen enempää kuin mikään muukaan. Minulla on useamman kymmenen merkkiä pitkä salasana, joten onnea vaan sen arvaamiseen ja myös YKSITYISYYSASETUKSISTA olen piilottanut lähes kaiken tuntemattomilta. Jos olet tumpelo, etkä osaa keksiä neljää merkkiä pidempää salasanaa ja asetusten vaihtaminen on sinulle mahdoton tehtävä, niin on parasta, että pysyt poissa Facebookista ja koko internetistä.
Facebook itse säilöö kaiken minkä kirjoitat siellä ja myös omistaa sen!
- mr.shephard
shephardila kirjoitti:
Facebook itse säilöö kaiken minkä kirjoitat siellä ja myös omistaa sen!
Samoin kuin sähköpostipalvelut säilyttävät sähköpostejasi.
- shephardila
mr.shephard kirjoitti:
Samoin kuin sähköpostipalvelut säilyttävät sähköpostejasi.
Facebook OMISTAA tiedot. Sähköpostipalvelut eivät.
- mr.shephard
shephardila kirjoitti:
Facebook OMISTAA tiedot. Sähköpostipalvelut eivät.
Kukaan ei käske jakamaan Facebookissa sellaista tietoa, mistä voi etäisessäkään määrin olla haittaa itselle. Se on jokaisen oma valinta. Maalaisjärki on hyvä pitää mukana tässäkin asiassa.
- voi joku olla
Olen IT-alalla, en tiedä ketään, kuka alalla olisi facebookissa. Mistähän johtuu?
- mr.shephard
Pienet on piirit sinulla sitten. Itse tunnen montakin enkä edes ole IT-alalla.
- fiksut tietää
Niin, et ole It-allalla spede. Mieti sitä.
- mr.shephard
Onko äiti ollut liian ankara lapsuudessa? Etkö saanu tikkukaramellia kaupassa? Ovatko kenkäsi liian pienet vai mistä kiikastaa? On se ihme kun pitää alkaa spedeksi toisia haukkumaan internetin ihmeellisessä maailmassa. Tai ei niinkään ihme, mutta erityisen säälittävää.
En ole alalla, mutta tunnen alaa opiskelevia ja alalla työskenteleviä, jotka ovat Facebookissa ja monessa muussa sosiaalisessa mediassa mukana. - sano edes yksi
mr.shephard kirjoitti:
Onko äiti ollut liian ankara lapsuudessa? Etkö saanu tikkukaramellia kaupassa? Ovatko kenkäsi liian pienet vai mistä kiikastaa? On se ihme kun pitää alkaa spedeksi toisia haukkumaan internetin ihmeellisessä maailmassa. Tai ei niinkään ihme, mutta erityisen säälittävää.
En ole alalla, mutta tunnen alaa opiskelevia ja alalla työskenteleviä, jotka ovat Facebookissa ja monessa muussa sosiaalisessa mediassa mukana.Tämä on oikeasti vitsi ammattilaisten keskuudessa, mutta aika hyvä väline tutkia laumasieluisen ihmisen käyttäytymistä, luulisin.
- Sorru ny vaan
It-alalla Facebook on iso vitsi. Ainakin Suomessa.
- selviän ilman
Idiootit kyllästyneet kyttäämään toisiaan. Kaikki ressukat antavat itsestään kuvan joka ei oikeasti vastaa todellisuutta mitenkään.
- 23
Tein experimentin ja jätin väliin facebookin. Huomasin kyseessä olevan uuden törkeän syrjinnän muodon, jossa kaikki juoruavat epätodellista roskaa toisista, päteäkseen, pilatakseen toisten elämän, ikäänkuin kiristävän syndikaatin orjina. Kannattaa olla uskomatta kaikkea mitä netissä, yhteisöissä kirjoitetaan, niin ei napsahda käkättimeen, kun menee väärälle tyypille urputtamaan, saati pääse hengestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862