Kun palstalla esitetään kysymys, johon pyydetään Teuvolta suoraa vastausta, ilman kirousliirumlaarumeja, hän joko laittaa massapostituksen, joka on Suomi24n sääntöjen mukaan kiellettyä tai sitten hän vaikenee ja toivoo, ettei niihin enää palattaisi. Sitten, jos kysyjä perää myöhemmin vastausta, hän sanoo töykeästi ja kysyjää halveeraten: Minähän jo vastasin kysymykseesi!
Viimeksi on perätty vastausta siihen, ovatko apostolit olleet niin tietämättömiä, etteivät tienneet, että armo on jo peruutettu, eli Teuvon mukaan Jumalan armo Jeesuksessa on turha ja siihen ei kannata turvata!
Moinen on suurta ja mielipuolista eksytystä!
Teuvo väistelee kysymyksiä.
33
103
Vastaukset
Et mistään Jeesuksen opetuksesta löydä sitä armoa, jota Paavali julisti, joka jättää ihmisen synnin kahleisiin valehtelemaan, vaikka pitäisi puhua totta. Ja kaiken huippuna saa vielä Saatanan enkelin itseään kurittamaan.
Sillä tämä Paavalin ilmoitus:
"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Tuolla julistuksellaan Saatana sai Paavalin pilkkaamaan Pyhää Henkeä, eli mitätöimään tämän Jeesuksen ilmoituksen:
"Synti on siinä, että ihmiset eivä usko minuun."
"Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy.
Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."
Vaikka Jeesus kutsui Saulin opetuslapsekseen, ei hän pystynyt tätä Saatanan koulussa Paavaliksi synnytettyä miestä Saatanan orjuudesta vapauttamaan, koska Paavali ei pystynyt puhdistamaan sydäntään Jumalan paaduttaman kansan isiltä perimästä elämästä.
Vaikka Pyhän Hengen koulussa tuon puhdistusmenetelmänkin tietoonsa sai:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani. Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
Tähän puhdistukseen ei Paavali pystynyt, ja siksi jäi Saatanan synnin orjuuteen. Kun hän vielä Rooman vankeuteen vietynäkin kerskui sillä, ettei ollut rikkonut isiltä perimäänsä uskoa vastaan:
"Kun sitten olimme perillä Roomassa, Paavalille annettiin lupa asua omassa asunnossa yhdesä häntä vartioivan sotilaan kanssa.
Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaiset johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi:
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanman koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.
Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:
"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Ja tämä siksi, että Saatana sai Paavalin uskomaan, että hänen antamat erinomaiset ilmestyksetkin olivat Jumalasta.
Tässä oli syy myös siihen, miksi sinäkin olet jäänyt synnin orjuuteen. Olethan rakentanut uskosi Jeesuksen totuuden sijasta Paavalin valheiden varaan, ja siksi totuutta lukiessasi koet olosi kiusatuksi.
Todellisen armon saavat kokea vain Jeesuksen tahtoa noudattavat, ja tie ahtaan portin armoon lähtee tästä:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen.- Armahdettu uskova.
Kiistät siis apostolien armokokemukset, kun väität, että armo on peruutettu?
Apostoli Johannes tunsi armon, jonka Jeesuksessa saa osakseen:
Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa. 2 Joh 1:3
Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen. Ilm.22:21
Apostoli Pietari tunsi Jumalan armon Jeesuksessa:
Silvanuksen, uskollisen veljen, kautta-jona häntä pidän-olen lyhyesti teille tämän kirjoittanut, kehoittaen teitä ja vakuuttaen, että se armo, jossa te olette, on Jumalan totinen armo. 1 Piet.5:12
Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta. 2 Piet:1:2
Apostoli Paavali tunsi Jeesuksen kautta saatavan armon:
Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa. Fil. 4:23
Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo. Room.11:6
Teuvo ei tunne armoa, ei tarvitse sitä, eikä usko sen olevan enää voimassa. Siksi hän on aivan metikössä omine oppeinensa. - veren turvassa
Kerro Teuvo miten Jeesus vapauttaa synnin orjuudesta todella vapaaksi.
""Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Paavalia lukuunottamatta apostoleilla oli Jeesukselta Kristukseta saatu armo ja todistajan tehtävä, kuten minullakin.
Äläkä enää valehtele, että minä olisin tämän kiistänyt.
Kristukselta saatu armo on totuutta, eikä syntiin sidottua valhetta, kuten se oli Paavalilla.
Miksi et pysty todistamaan, ettei Jeesus missään opettanut tuota Paavalin Saatanalta syntiin sidottua valhe-armoa?Jatkan vielä.
Miksi sinä valehtelet, että tämä profeetta Sakarjalle antama Jumalan ilmoitus armon peruttamisesta on vain minun väittämäni:
"Herra, minun Jumalani, sanoi: "Paimenna teuraslampaita, joita niiden omistajat tappavat tuntematta syyllisyyttä. He myyvät niitä, ja jokainen sanoo: 'Jumalan kiitos, minä olen rikastunut!' Edes paimenet eivät sääli lampaita.
En minäkään enää säästä maanpiirin asukkaita, sanoo Herra. Minä annan ihmisten käydä toistensa kimppuun ja joutua kuninkaittensa mielivallan alle. Vaikka he hävittäisivät koko maailman, minä en pelasta ketään heidän käsistään."
Minä paimensin kauppiaille myytyjä teuraslampaita. Valitsin itselleni kaksi sauvaa, toiselle annoin nimen "Armo" ja toiselle nimen "Sopu". Niitä minä käytin paimentaessani lampaita.
Mutta yhden kuukauden kuluessa minä panin pois kolme paimenta. Myös lampaita kohtaan kärsivällisyyteni loppui, ja nekin kyllästyivät minuun.
Sanoin lampaille: "En halua enää paimentaa teitä. Joka teistä kuolee, kuolkoon, ja joka katoaa, kadotkoon! Ja jäljelle jäävät syökööt toistensa lihaa."
Tämän sanottuani löin palasiksi toisen sauvoista, "Armon", ja näin kumosin sen liiton, jonka Herra oli solminut kaikkien kansojen kanssa. "- muistanko väärin?
Muuten, etkös sinä huorannut uskossa ollessasi, vai muistanko väärin? Tarkoitan sitä kokousta, johon osallistuit ja jossa löysit itsellesi kumppanin? Muistanko kovastikin väärin?
- Armahdettu uskova.
Apostoleilla oli sama armokokemus. Paavalin ahtaan portin uskoontulokin on selvästi kerrottu ja Jeesus varjeli hänet loppuun asti omanaan ja käyttökelpisena. Kun teilaat Paavalia, teilaat samalla Jeesuksen, joka kutsui Paavalin. Ilman Paavalin, pakanain apostolin työtä olisit sinäkin pakana. Tosin kirjoitustesi perusteella sitä oletkin. Ihmettelen, miksi sinulla on niin tavaton hinku sotia Paavalia vastaan. Sinä häviät tuon turhan sotasi, sillä sodit samalla Jumalaa vastaan. Etkö edes sitä tajua?
Armahdettu uskova. kirjoitti:
Apostoleilla oli sama armokokemus. Paavalin ahtaan portin uskoontulokin on selvästi kerrottu ja Jeesus varjeli hänet loppuun asti omanaan ja käyttökelpisena. Kun teilaat Paavalia, teilaat samalla Jeesuksen, joka kutsui Paavalin. Ilman Paavalin, pakanain apostolin työtä olisit sinäkin pakana. Tosin kirjoitustesi perusteella sitä oletkin. Ihmettelen, miksi sinulla on niin tavaton hinku sotia Paavalia vastaan. Sinä häviät tuon turhan sotasi, sillä sodit samalla Jumalaa vastaan. Etkö edes sitä tajua?
Paavalilla ei ole mitään osuutta minun uskoontulooni, siihen hetkeen, ja sen jälkeiseen elämään, kun Jumala lopetti vihnapitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
Kun Saatana on Paavalillaan sinutkin tekopyhittänyt, ja sen jälkeen Jumala paaduttanut, ei mikään totuus Paavalin saatanallisesta elämästä saa sinussa aikaan muuta kuin vihan totuutta kohtaan.
Paavalin jääminen synnin orjaksi, jonka Jumala vielä vahvisti lähettämällä Saatanan enkelin hän kurittamaan, johtuu ainoastaan hänen Kristuksen Hengen herjauksesta, eli Pyhän Hengen pilkasta, kun alkoi markkinoida Saatanan ilmestyksiä Jumalan antamina.
Paavalin saatanallisuus paljastuu tästä yhdestä ainoasta hänen ilmoituksestaan:
Hän piti sitä normaalina Jumalan valitun olotilana, kun ennen sitä oli saanut kokea Saatanan lupauksen armosta pelastumisesta.
Vaikka tuo lausunto on selvääkin selvempi Pyhän Hengen pilkka, jolla hän pilkkasi tätä Jeesuksen ilmoitusta:
Johannes:
"Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot".
Jeesus:
Vaikka Jeesus kutsui Saulin opetuslapsekseen, ei hän pystynyt tätä Saatanan koulussa Paavaliksi synnytettyä miestä Saatanan orjuudesta vapauttamaan, koska Paavali ei pystynyt puhdistamaan sydäntään Jumalan paaduttaman kansan isiltä perimästä elämästä.
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani. Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
Tähän puhdistukseen ei Paavali pystynyt, ja siksi jäi Saatanan synnin orjuuteen. Kun hän vielä Rooman vankeuteen vietynäkin kerskui sillä, ettei ollut rikkonut isiltä perimäänsä uskoa vastaan:
"Kun sitten olimme perillä Roomassa, Paavalille annettiin lupa asua omassa asunnossa yhdesä häntä vartioivan sotilaan kanssa.
Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaiset johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi:
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."muistanko väärin? kirjoitti:
Muuten, etkös sinä huorannut uskossa ollessasi, vai muistanko väärin? Tarkoitan sitä kokousta, johon osallistuit ja jossa löysit itsellesi kumppanin? Muistanko kovastikin väärin?
Väärin muistat, ja siksi halaut tuolla vielä hankkia kunnioitusta muilta väärämielisiltä.
Se harhaskel tapahtui Jumalan vihan alla eläessä, lähes viisitoista vuotta ennen sitä Sanna-myrskyn päivää 11.8.1985, kun hän lopetti vihanpitonsa antaessaan sovinnoksi Poikansa ilmestyä, ja ottaa opetuslapsekseen.- Panin merkille.
TeuvoSuni kirjoitti:
Paavalilla ei ole mitään osuutta minun uskoontulooni, siihen hetkeen, ja sen jälkeiseen elämään, kun Jumala lopetti vihnapitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
Kun Saatana on Paavalillaan sinutkin tekopyhittänyt, ja sen jälkeen Jumala paaduttanut, ei mikään totuus Paavalin saatanallisesta elämästä saa sinussa aikaan muuta kuin vihan totuutta kohtaan.
Paavalin jääminen synnin orjaksi, jonka Jumala vielä vahvisti lähettämällä Saatanan enkelin hän kurittamaan, johtuu ainoastaan hänen Kristuksen Hengen herjauksesta, eli Pyhän Hengen pilkasta, kun alkoi markkinoida Saatanan ilmestyksiä Jumalan antamina.
Hän piti sitä normaalina Jumalan valitun olotilana, kun ennen sitä oli saanut kokea Saatanan lupauksen armosta pelastumisesta.
Vaikka tuo lausunto on selvääkin selvempi Pyhän Hengen pilkka, jolla hän pilkkasi tätä Jeesuksen ilmoitusta:
Johannes:
"Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot".
Jeesus:
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."Jumala lopetti vihanpitonsa ja Teuvo aloitti...
Panin merkille. kirjoitti:
Jumala lopetti vihanpitonsa ja Teuvo aloitti...
Aivan oikein, sillä totuus vihaa valhetta ja vääryyttä. Siksi Jeesus tämäkin on ilmoittanut:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."- palamaton totuus
TeuvoSuni kirjoitti:
Aivan oikein, sillä totuus vihaa valhetta ja vääryyttä. Siksi Jeesus tämäkin on ilmoittanut:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."Miksi annat väärän todistuksen lähimmäisestä?
Ja miksi levität omia perättömiä väitteitäsi toisen sanomaksi.Ei Paavali puhu mistään peritystä uskosta vaan juutalaisista säädöksistä,ei uskoa voi periä!
Valhe oli taas kerran totuutesi.
>>Tähän puhdistukseen ei Paavali pystynyt, ja siksi jäi Saatanan synnin orjuuteen. Kun hän vielä Rooman vankeuteen vietynäkin kerskui sillä, ettei ollut rikkonut isiltä perimäänsä uskoa vastaan:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne." - merkille pantu
TeuvoSuni kirjoitti:
Johannes:
Jeesus:
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.""Paavalilla ei ole mitään osuutta minun uskoontulooni, siihen hetkeen, ja sen jälkeiseen elämään---"
Ai ei vai? Voi Teuvo sinnuu, kun puhut itsesi pussiin. Olethan siteerannut lukuisia kertoja Paavalia omiin tarkoituksiisi. Milloin väittäen Paavalin sanoja valheiksi, milloin tosiksi. Olet KÄYTTÄNYT Paavalin sanoja.
Ja kuitenkin sanot, että Paavalilla ei ole MITÄÄN OSUUTTA sinun uskoontuloosi, siihen hetkeen, ja sen jälkeiseen elämään. Totta kai Paavalilla on OSUUTTA uskonelämääsi. Turha kieltää. Osuuden määrä ja laatu voi sitten toki vaihdella.
Voi Teuvo, missä ajattelisi kirkkaus ja johdonmukaisuus, vaikka Jumala varjelikin viinalta? Onko kyse vain ajatuksen sammakoista, vahingoista? Vai onko ikä tehnyt ajattelusi hitaaksi? - voi teuvoa!
merkille pantu kirjoitti:
"Paavalilla ei ole mitään osuutta minun uskoontulooni, siihen hetkeen, ja sen jälkeiseen elämään---"
Ai ei vai? Voi Teuvo sinnuu, kun puhut itsesi pussiin. Olethan siteerannut lukuisia kertoja Paavalia omiin tarkoituksiisi. Milloin väittäen Paavalin sanoja valheiksi, milloin tosiksi. Olet KÄYTTÄNYT Paavalin sanoja.
Ja kuitenkin sanot, että Paavalilla ei ole MITÄÄN OSUUTTA sinun uskoontuloosi, siihen hetkeen, ja sen jälkeiseen elämään. Totta kai Paavalilla on OSUUTTA uskonelämääsi. Turha kieltää. Osuuden määrä ja laatu voi sitten toki vaihdella.
Voi Teuvo, missä ajattelisi kirkkaus ja johdonmukaisuus, vaikka Jumala varjelikin viinalta? Onko kyse vain ajatuksen sammakoista, vahingoista? Vai onko ikä tehnyt ajattelusi hitaaksi?Niin juuri. Teuvolla ei pysy uskonkäsitys ei sitten millään johdonmukaisena. Napsii paloja sieltä täältä ja logiikka tiessään. Sitä se viha Paavalia kohtaan teettää.
- Paavalin puolta
TeuvoSuni kirjoitti:
Johannes:
Jeesus:
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."Outo ristiriita : Tähän puhdistukseen ei Paavali pystynyt, ja siksi jäi Saatanan synnin orjuuteen.
"Ja niin Paavali, jota myös Sauluksesi kutsuttiin, täynnä Pyhää Henkeä..."
Outoa, perin outoa: joko Teuvo valehtelee, tai sitten Luukas.
Kumpaako uskoa?
Juuri ne säädökset olivat sitä tyhjänpäiväistä elämää, josta Pietari kirjoitti, ja josta Paavali ei päässyt eroon:
"Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."- karitsan perillinen
Olet siis perinyt uskosi
Katoavista tatavaroista,hopeasta ja kullusta mutta et Kristuksen,tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan kalliista verestä. karitsan perillinen kirjoitti:
Olet siis perinyt uskosi
Katoavista tatavaroista,hopeasta ja kullusta mutta et Kristuksen,tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan kalliista verestä.Verellään Jeesus lunasti minut vapaaksi juuri luterilaisen uskon kahleista, ja tämän maailman harhaopeista.
Verta hän ei ole minulle taivaasta antanut tippaakaan, mutta Henkeänsä sitä enemmän.- voi teuvoa!
TeuvoSuni kirjoitti:
Verellään Jeesus lunasti minut vapaaksi juuri luterilaisen uskon kahleista, ja tämän maailman harhaopeista.
Verta hän ei ole minulle taivaasta antanut tippaakaan, mutta Henkeänsä sitä enemmän.Veren merkitystä et ole lainkaan käsittänyt.
voi teuvoa! kirjoitti:
Veren merkitystä et ole lainkaan käsittänyt.
Veren voima on Saatanan voimaa, mutta Hengen voima Kristuksen voimaa.
Aina kun joku julistaa veren voimaa, hän on varmasti jo Jumalan paaduttamaksi tullut.- Johanneksen veli
TeuvoSuni kirjoitti:
Veren voima on Saatanan voimaa, mutta Hengen voima Kristuksen voimaa.
Aina kun joku julistaa veren voimaa, hän on varmasti jo Jumalan paaduttamaksi tullut.Ilm. 12:11
Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.
1. Joh. 1:7
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
Siis sinun mielestäsi apostoli Johannes oli Jumalan paaduttama???
- vihan myrkkyä
sano tepa ,mitä viha hyodyttää,tai mitä hyvää se aiheuttaa ..?
Kaltaisillesi totuudesta luopuneille, Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille totuuden kuuleminen tuo tulisia hiiliä pään päälle, ja se synnyttää sinussakin vihaa totuuden julistajaa kohtaan.
Samalla tavalla kun se kerran toi tulisia hiiliä Herodeksenkin pään päälle, ja siihen päättyi erään totuuden julistajan lyhyt elämä.
Totuuden hävittäminen Saatanan hallitsemasta maailmasta on kaikille sen palvelijoille hyvä asia.- Hiilipannu
TeuvoSuni kirjoitti:
Kaltaisillesi totuudesta luopuneille, Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille totuuden kuuleminen tuo tulisia hiiliä pään päälle, ja se synnyttää sinussakin vihaa totuuden julistajaa kohtaan.
Samalla tavalla kun se kerran toi tulisia hiiliä Herodeksenkin pään päälle, ja siihen päättyi erään totuuden julistajan lyhyt elämä.
Totuuden hävittäminen Saatanan hallitsemasta maailmasta on kaikille sen palvelijoille hyvä asia."totuuden kuuleminen tuo tulisia hiiliä pään päälle"
Totuuden kuuleminen ei tuo tulisia hiiliä kenenkään päälle. Hyvät, Jumalan mielen mukaiset rakkauden teot tuovat.
Totuuden kuuleminen sen sijaan voi herättää joko iloa tai murhetta. Innostusta tai närää.
Mutta mistä sinä kerrotkaan totuuden? Evankeliumista?
Ehei, et sinä ole evankeliumista sanaakaan täällä sanonut. Meuhkaat vaan, ja luulet Jumalan lähettäneen sinut kertomaan, minkälainen sydän lähimmäisilläsi on. Ja vielä internetin välityksellä luulet tietäväsi, kenen usko oikeaa, kenen väärää. Vieläpä mestaroit niin, että muka tiedät kirjoitusten perusteella, kuka on Jumalan ikuisesti paaduttama.
Ja Jumalako on sinut lähettänyt tänne, että päivittäin saisit paadutetuilta korotettua sunnuntailisää taivaassa.
Vaikutat vain katkeralta ja rakkauden menettäneeltä ihmiseltä. Hiilipannu kirjoitti:
"totuuden kuuleminen tuo tulisia hiiliä pään päälle"
Totuuden kuuleminen ei tuo tulisia hiiliä kenenkään päälle. Hyvät, Jumalan mielen mukaiset rakkauden teot tuovat.
Totuuden kuuleminen sen sijaan voi herättää joko iloa tai murhetta. Innostusta tai närää.
Mutta mistä sinä kerrotkaan totuuden? Evankeliumista?
Ehei, et sinä ole evankeliumista sanaakaan täällä sanonut. Meuhkaat vaan, ja luulet Jumalan lähettäneen sinut kertomaan, minkälainen sydän lähimmäisilläsi on. Ja vielä internetin välityksellä luulet tietäväsi, kenen usko oikeaa, kenen väärää. Vieläpä mestaroit niin, että muka tiedät kirjoitusten perusteella, kuka on Jumalan ikuisesti paaduttama.
Ja Jumalako on sinut lähettänyt tänne, että päivittäin saisit paadutetuilta korotettua sunnuntailisää taivaassa.
Vaikutat vain katkeralta ja rakkauden menettäneeltä ihmiseltä.Taidat olla sukua Herodekselle. Sillä niin paljon Johannes Kastajan totuus kärvensi häntäkin, että Johannes menetti henkensä.
Kyllä näistä väärämielisten vastauksista näkee, ettei heille ole alkeellisintakaan käsitystä siitä, miten Kristuksen Totuuden Henki toimii, ja miten se pystyy paljastamaan sinutkin Saatanan tekopyhittämäksi ja Jumalan paaduttamaksi.
Sillä näissä totuus synnyttää vihaa, sen paljastajaa kohtaan. Jos näin ei edelleenkään olisi, ei Jeesus olisi koskaan tätä sanonut:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.- hiilipannu
TeuvoSuni kirjoitti:
Taidat olla sukua Herodekselle. Sillä niin paljon Johannes Kastajan totuus kärvensi häntäkin, että Johannes menetti henkensä.
Kyllä näistä väärämielisten vastauksista näkee, ettei heille ole alkeellisintakaan käsitystä siitä, miten Kristuksen Totuuden Henki toimii, ja miten se pystyy paljastamaan sinutkin Saatanan tekopyhittämäksi ja Jumalan paaduttamaksi.
Sillä näissä totuus synnyttää vihaa, sen paljastajaa kohtaan. Jos näin ei edelleenkään olisi, ei Jeesus olisi koskaan tätä sanonut:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."miten Kristuksen Totuuden Henki toimii, ja miten se pystyy paljastamaan sinutkin Saatanan tekopyhittämäksi ja Jumalan paaduttamaksi."
No kuule Teuvo! Eihän tuohonkaan nyt mitään pyhiä henkiä tarvita!
Itsehän olet maininnut jo koko maailman ihmiset, lähellä tai kaukana olevat, paadutetuiksi. Minutkin jo aikoja sitten, vieläpä eri nimimerkeillä. Ei sinun itsesi lisäksi käytännössä ole ketään "pelastunutta". Ne ihmiset, joiden sanot kuolinvuoteella menneen siitä oikeasta ahtaasta portista sisään, mutta jotka eivät enää ole voineet lähteä "totuutta" julistamaan, ovat vain pelkkää teoreettista tukea harhaopillesi. Jos joku todella palaa kuoleman porteilta asti tänne kokemuksestaan ja Jumalasta kertomaan, hänen sanomansa sinä teilaat alta aikayksikön. Miksikö? No siksi, että se kertomus eroaa sisällöltään ja hedelmiltään sinun vastaavista niin kuin päivä eroaa yöstä. Täälläkin on viime vuosina ollut sellaisia muutamia.
Totuuden Henki on lähetetty kertomaan Jumalan tahdosta, evankeliumista. Ja, kun Totuuden Henki paljastaa vääryyksiä, se paljastaa ihmisen omat synnit ja luonnon tälle ihmiselle itselleen, mutta ei tee tästä ihmisestä lähimmäisensä vihaajaa ja nylkijää. Totuuden Hengen tehtävä ei ole paljastella naapurin sydämen sopukoita, sillä eihän Jumala omaa sanaansa vastaan käy:
1. Sam. 16:7
Mutta Herra sanoi Samuelille: "Älä katso hänen kokoaan ja komeuttaan, sillä minä en hänestä välitä. Herra ei katso kuten ihminen. Ihminen katsoo ulkokuorta, mutta Herra näkee sydämeen."
Sinä et Teuvo näe toisen ihmisen sydämeen! Et ole koskaan nähnyt etkä tule näkemään. Et liioin näe hänen loppusijoituspaikkaansa. Totuuden Hengessä matkaava ihminen rakastaa lähimmäistä RINNALLA ELÄEN, ei jollakin piskuisella ja paskaisella palstalla tyhjiä sanoja huiskien. Ja tekojenkin tulee nousta epäitsekkyydestä. Sinun tekosi on ollut kalastella myötämielisiä kannattajia, joista on sinulle HYÖTYÄ. Mutta kun "kannattajasi" huomasivat sinun todellisen luonteesi ja vetäytyivät sinusta eroon, aloit heitä mustamaalata ja vihata. Aloit KOSTAA.
Ja Totuuden Hengessä matkaavan ihmisen osa ei ole kostaa. Herra maksaa ja kostaa. Hänen on oikea mitta, ja vain Hänen.
Ja sinua ja menettelytapojasi todellakin saa ja pitää arvostella. Olet vain kuolevainen ihminen. Sinun kritisoimisesi EI OLE PYHÄN HENGEN HERJAA, jota ei anteeksi annettaisi.
Paljon on moni antanut anteeksi sinulle rivouksiasi ja rikoksiasi, mutta jos sinä olisit anteeksi Jumalalta pyytänyt ja saanut, jälki lähimmäistesi parissa olisi ollut AIVAN TOISENLAISTA. hiilipannu kirjoitti:
"miten Kristuksen Totuuden Henki toimii, ja miten se pystyy paljastamaan sinutkin Saatanan tekopyhittämäksi ja Jumalan paaduttamaksi."
No kuule Teuvo! Eihän tuohonkaan nyt mitään pyhiä henkiä tarvita!
Itsehän olet maininnut jo koko maailman ihmiset, lähellä tai kaukana olevat, paadutetuiksi. Minutkin jo aikoja sitten, vieläpä eri nimimerkeillä. Ei sinun itsesi lisäksi käytännössä ole ketään "pelastunutta". Ne ihmiset, joiden sanot kuolinvuoteella menneen siitä oikeasta ahtaasta portista sisään, mutta jotka eivät enää ole voineet lähteä "totuutta" julistamaan, ovat vain pelkkää teoreettista tukea harhaopillesi. Jos joku todella palaa kuoleman porteilta asti tänne kokemuksestaan ja Jumalasta kertomaan, hänen sanomansa sinä teilaat alta aikayksikön. Miksikö? No siksi, että se kertomus eroaa sisällöltään ja hedelmiltään sinun vastaavista niin kuin päivä eroaa yöstä. Täälläkin on viime vuosina ollut sellaisia muutamia.
Totuuden Henki on lähetetty kertomaan Jumalan tahdosta, evankeliumista. Ja, kun Totuuden Henki paljastaa vääryyksiä, se paljastaa ihmisen omat synnit ja luonnon tälle ihmiselle itselleen, mutta ei tee tästä ihmisestä lähimmäisensä vihaajaa ja nylkijää. Totuuden Hengen tehtävä ei ole paljastella naapurin sydämen sopukoita, sillä eihän Jumala omaa sanaansa vastaan käy:
1. Sam. 16:7
Mutta Herra sanoi Samuelille: "Älä katso hänen kokoaan ja komeuttaan, sillä minä en hänestä välitä. Herra ei katso kuten ihminen. Ihminen katsoo ulkokuorta, mutta Herra näkee sydämeen."
Sinä et Teuvo näe toisen ihmisen sydämeen! Et ole koskaan nähnyt etkä tule näkemään. Et liioin näe hänen loppusijoituspaikkaansa. Totuuden Hengessä matkaava ihminen rakastaa lähimmäistä RINNALLA ELÄEN, ei jollakin piskuisella ja paskaisella palstalla tyhjiä sanoja huiskien. Ja tekojenkin tulee nousta epäitsekkyydestä. Sinun tekosi on ollut kalastella myötämielisiä kannattajia, joista on sinulle HYÖTYÄ. Mutta kun "kannattajasi" huomasivat sinun todellisen luonteesi ja vetäytyivät sinusta eroon, aloit heitä mustamaalata ja vihata. Aloit KOSTAA.
Ja Totuuden Hengessä matkaavan ihmisen osa ei ole kostaa. Herra maksaa ja kostaa. Hänen on oikea mitta, ja vain Hänen.
Ja sinua ja menettelytapojasi todellakin saa ja pitää arvostella. Olet vain kuolevainen ihminen. Sinun kritisoimisesi EI OLE PYHÄN HENGEN HERJAA, jota ei anteeksi annettaisi.
Paljon on moni antanut anteeksi sinulle rivouksiasi ja rikoksiasi, mutta jos sinä olisit anteeksi Jumalalta pyytänyt ja saanut, jälki lähimmäistesi parissa olisi ollut AIVAN TOISENLAISTA.Jos Kristukselta saatu Henki ei pystyisi erottamaan hänen Henkeäänn tuhansista Saatanan tätä Henkeä matkivista hengistä, ei yksikään valittu pystyisi häntä seuraamaan ja hänen tahtoaan toteuttamaan.
Tätä Jeesuksen lupausta, et millään pysty minunkaan kohdalta pois ottamaan:
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Isä ja minä olemme yhtä."
Etkä tätä häneltä saatua tehtävää voit ainoastaan pilkata ja herjata:
Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Olen saanut läheltä nähdä, minkälaisten koettelemusten jälkeen Jumala pystyy valittunsa kuolinvuoteen tuskien kautta pelastamaan. Mutta hänen paaduttamansa eivät enää kuolinvuoteeltakaan pelastu.
Hyvää juhannusta!
Muistele sinä Herodestasi, minä muistelen hänen henkensä paljastanutta Johannes Kastajaa.
Johannes Kastajassakin oli sama Henki kuin minussa, joka sinulle on vain Saatanan kiusaajahenki.- lopeta jo
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos Kristukselta saatu Henki ei pystyisi erottamaan hänen Henkeäänn tuhansista Saatanan tätä Henkeä matkivista hengistä, ei yksikään valittu pystyisi häntä seuraamaan ja hänen tahtoaan toteuttamaan.
Tätä Jeesuksen lupausta, et millään pysty minunkaan kohdalta pois ottamaan:
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Isä ja minä olemme yhtä."
Etkä tätä häneltä saatua tehtävää voit ainoastaan pilkata ja herjata:
Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Olen saanut läheltä nähdä, minkälaisten koettelemusten jälkeen Jumala pystyy valittunsa kuolinvuoteen tuskien kautta pelastamaan. Mutta hänen paaduttamansa eivät enää kuolinvuoteeltakaan pelastu.
Hyvää juhannusta!
Muistele sinä Herodestasi, minä muistelen hänen henkensä paljastanutta Johannes Kastajaa.
Johannes Kastajassakin oli sama Henki kuin minussa, joka sinulle on vain Saatanan kiusaajahenki.Lopeta jo porttovalittu! Etkö käsitä, että täällä lukijat ovat järkeviä ihmisiä, joita tympii tuollainen saastainen roska, jota lappaat tänne. Otit vastaan itsellesi valekristuksen ja siitä sinun eksymyksesi johtuu, kun et osannut koetella henkiä niinkuin Raamattu kehottaa. Maailmassa ei olisi yhtään uskovaa, jos kaikki menettelisivät yhtä typerästi kuin sinä kohdatessaan kohdatessaan vääriä opetuksia.
Ja kehtaat vielä herjaustesi keskellä kuvitella, että Jumala olisi Raamatussa ristiriidassa omien sanojensa kanssa eli siellä olisi niin paljon valheita kun sinä väität. Ei vaan sinua ohjaa saastainen henki, joka paisuttaa lihaasi ja olet nykyisin vaikeasti mielenterveysongelmainen, joka kuulee ääniä päässään ja toistaa koko ajan älyttömämpiä henkioppaan valheita.
Hakeudu suni kiireesti hoitoon!
- l-h
tepalle erikoisesti--
http://www.youtube.com/watch?v=NSFVk3Cjwsc - hermanturpein
mitä väliä. mielipiteitä monia. lukekaa raamatusta..
- olen kuuntelulla?
tepa et kertonut--- ,mitä viha hyodyttää,tai mitä hyvää se aiheuttaa ..?
vaan panit tuon saman posetiivarin vauhtiin...pala vila vala hila hala
kerro lyhyesti-- suomeksi mitä viha hyodyttää,tai mitä hyvää se aiheuttaa - k.jh,-g
Älkää tehkö Jeesusta seuranneiden kristillisten tapattaja Paavalista taas epäjumalaa kummempaa!!!
Itse itsensä apostoliksi nimittänyt aivovammaiseksi kivitetty epäjumala Paavalin tekstejä tulee varoa? Sen, äijä vainosi kristillisiä Jeesuksen sauraajia tappatti ihmisiä. Paavali tapatti mm. ihmisen joka rikollisen kristinuskon ensimmäinen marttyyri!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
Ja Paavali ei ole itse edes kirjoittanut kaikkia raamutussa olevia nk. Paavalin kirjeitä joten joku muu rikollisen kristinuskon peeveleistä oli asialla!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali
Kutsumalla raamattua Pyhäksi ja vielä Jumalan Sanaksi olet kaukana ja syvällä valehtelijoiden saatanallisuudessa! Niin pian kuin raamatusta luet jonkun muun kuin Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa luet rikollisuuden käsikirjaa!
Paavali itse omalla sanallaan kirjoittaa raamatussa olevansa herraansa rukoilemassa saatanan enkeleiden seurassa helevissä joten saatanan palvelijoiden tekstejä ei tule Jumalan ja Jeesuksen omien lukea ne pyhyydet ovat perkeleestä:
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Raamatussa mm. Pietari joka oli varmuudella Jeesuksen opetuslapsi, tekee selväksi ettei Paavalin ole Jumalan ja Jeesuksen asialla oleva joten luotan enemmän Pietarin antamiin tietoihin kuin jonku uskovaisen joka ei ymmärrä raamattua rikollisuuden väärentämäksi sopaskaksi!
Tässä Pietarin antama varoitus Paavalin sopaskasta:
2.Pietarin kirje:
3:15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
3:17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
Eli Paavalia jumaloivat ovat matkalla samaan kadotukseen kuin Paavalikin!
Monet eivät edes ymmärrä sitä, että Jeesuksen seuraajat, kristilliset; tapettiin rikollisten kristittyjen toimesta Paavalin saatanallisella tuella sen vuoksi kuin kristillisillä oli Jeesuksen Oman Sanan Pyhä Raamattu muisti tietoina. JA SILLOIN, NIMEN OMAAN SILLOIN IHMISKUNTA MENETTI AIDON JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN PYHÄN RAAMATUN JOKA MURHATUILLA OLI MUISTI TIETOINA! Ne muistiin kerätyt tiedot oli tarkkaan eri sukujen edustajien muistissa. Yksi oli läsnä kun Jeesus opetti tietyn osan ja toinen kun Jeesus opetti seuraavan osan jne... Monet varmaa uskoo, että Jeesuksen seurajat juoksi kristittyjen miekkoihin ja kuolivat jne!
Paavali kuoli kastamattomana katolilaisena ja ilmeisesti luterilaiset, lestadiolaiset jne Paavalin valheita kunnioittavina ovat myös salakatolilaisia sitä tunnustamatta. Rikollisella kristinuskolla on yli 3500 lahkoa herrojaa jumaloivina!!!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali
"Paavali kertoo tulleensa Lystrassa kivitetyksi lähes hengiltä. Tällöin hän koki kuolemanrajakokemuksen, josta kertoo apokryfinen Paavalin ilmestys. Historiallista arvoa Paavalin ilmestyksellä ei ole."
Paavali oli aikansa epäjumala!
Luder/Lutheri oli aikansa epäjumala!
jne...
Ketähän tulee seuraavaksi... Severi vai!!! - toivo on mennyt tepa
Ketähän tulee seuraavaksi... Severi vai!!!
ei tule severi.....mutta melkoisen sanosopan keitit...mutta olisihan se ollut hyvä.kun muutakin siinä olisi ollut,kun sairasta Paavalin vihaa..
mutta turha kai toivoakkaan?
kuka on sinun epäjumalasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877