Mitä on parannuksen teko?

Tehdään parannus.

Oikea parannuksen teko on syvimmiltään juuri mielenmuutos, eli se tapahtuu ihmisen syvimmässä kolkassa ja sen vaikuttaa Jumalan Pyhä Henki. Sillä on sitten seurannaisvaikutuksia, kun ihminen ei enää halua rikkoa Jumalan tahtoa vastaan. Parannuksen teko näkyy teoissa, mutta se itsessään on asia, joka tapahtuu ihmisen sisimmässä ja jonka Jumala näkee. Parannus ei kuitenkaan ole vain kertatapahtuma, sillä ihminen on niin heikko, että hänen tulee uudistua päivittäin, joka on juuri sitä samaa parannusta, mutta ei parantelua. Kaikessa tarvitaan Pyhän Hengen vaikutus ja apu. Ihminen ei itsessään mitään voi.

34

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha ja vakaa

ei siihen mitään pyhiä hengiä tarvita päättää vain olla kaikissa teoissaan epäitsekäs ja rakastaa kaikkia olentoja.
      Tietenkin voi noudattaa Jeesuksen käskyjä joista ensimmäinen on kuten tiedätte ä.. ..... piste

• vanha ja vakkaa

muslimiterroristeja ehkä ei voi rakastaa ja Benediäkin on vaikea.

• Tehdään parannus.

Mielenmuutos ei ole mahdollista ilman Pyhää Henkeä. Paatuisit alta aikayksikön ilman Jumalan Hengen vaikutusta. Älä halveksu Jumalan Henkeä.

• O.P.
        Tehdään parannus. kirjoitti:

Mielenmuutos ei ole mahdollista ilman Pyhää Henkeä. Paatuisit alta aikayksikön ilman Jumalan Hengen vaikutusta. Älä halveksu Jumalan Henkeä.

On totta, ettei mielenmuutos ole mahdollista ellei Jumala ensin vedä, mutta jos kokee halua parannuksentekoon, on se aina Jumalasta - Hän os se joka synnyttää halun parannukseen. Hän vaikuttaa myös murhetta, joka saa aikaan parannuksen.

• -mietiskelijä-
        vanha ja vakkaa kirjoitti:

muslimiterroristeja ehkä ei voi rakastaa ja Benediäkin on vaikea.

Jumala rakastaa ja etsii yhteyteensä muslimiterroristejakin. Benediäkin etsii, jos ei kuulu vielä laumaansa.

JK. Benedi näyttää kirjoittaneen palstalle paljon viime aikoina, joskaan ei omilla nimimerkeillään.

• Hyvin kirjoitit parannuksen tekemisestä, olen samaa mieltä.

>>Oikea parannuksen teko on syvimmiltään juuri mielenmuutos

• l.salmela

Lopettakaa tuo harhan opettaminen ja levittäminen.

Jumala ei ole teitä valtusmiehekseen valtuuttanut.

• l.salmela kirjoitti:

Lapin Leksako se siellä vastustaa Jumalan sanaa?

Olisiko jo aika suostua Jumalan väkevän käden alle!

Osoita, mikä oli harhaa. Sen olet velvollinen tekemään.

• l.salmela
        Semper.Fidelis kirjoitti:

Todelliseen parannuksentekoon kuuluu kaksi ulottuvuutta.

Suhde Jumalaan, joka tarkoittaa sitä, että ihmisen on tultava synnintunnon kautta armontuntoon Jeesuksen sovitustyön kautta. edellyttää rippiä ja synninpäästöä, jossa Jumalan valtuusmies/nainen julistaa syntinsä tunnustavalle Jumalan pulesta synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä.

Toinen parannuksenteon suunta on vaakatasolla. Eli suhde ihmisiin ja yhteiskuntaan. Eli jos tunnolla on toisia ihmisiä tai yhteiskuntaa vastaan tehtyjä rikoksia tai raukkamaisia tekoja, ne on selvitettävä joko asianomistajien tai poliisin kanssa ja myös sovitettava. Muutoin Jumalan armo ei astu voimaan. Huom. Myös aviorikos on rikos Jumalan silmissä vaikka rikoslaki ei sitä enää rikokseksi noteeraakkaan.

Nykyajan helluntailainen harha on siinä, että kenenkään ei tarvitse tehdä parannusta mistään asiasta - ei Jumalan eikä ihmisten edessä.

Näin kirjoittaa raamattukoulun käynyt evankelista.

• l.salmela kirjoitti:

Suhde Jumalaan, joka tarkoittaa sitä, että ihmisen on tultava synnintunnon kautta armontuntoon Jeesuksen sovitustyön kautta. edellyttää rippiä ja synninpäästöä, jossa Jumalan valtuusmies/nainen julistaa syntinsä tunnustavalle Jumalan pulesta synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä.

Toinen parannuksenteon suunta on vaakatasolla. Eli suhde ihmisiin ja yhteiskuntaan. Eli jos tunnolla on toisia ihmisiä tai yhteiskuntaa vastaan tehtyjä rikoksia tai raukkamaisia tekoja, ne on selvitettävä joko asianomistajien tai poliisin kanssa ja myös sovitettava. Muutoin Jumalan armo ei astu voimaan. Huom. Myös aviorikos on rikos Jumalan silmissä vaikka rikoslaki ei sitä enää rikokseksi noteeraakkaan.

Nykyajan helluntailainen harha on siinä, että kenenkään ei tarvitse tehdä parannusta mistään asiasta - ei Jumalan eikä ihmisten edessä.

Samaa mieltä olen parannuksen ulottuvuuksista; ylöspäin ja vaakatasolla. Kolmaskin ulottuvuus on tärkeä nimittäin se, minkä aloittaja toi esiin: jatkuvuus.

Ihmisen elämässä riittää jokaiselle päivälle aiheita parannukseen ja uudistumiseen, jos hän vaeltaa valkeudessa niin kuin Sana kehottaa.

Paavali kehottaa: "muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, TUTKIAKSENNE, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä". Room.12:2.

Laakereille ei saa jäädä lepäämään parannuksen asiassa.

PS.
        Mainitsit parannuksen edellytyksenä tällaista: >>rippiä ja synninpäästöä, jossa Jumalan valtuusmies/nainen julistaa syntinsä tunnustavalle Jumalan pulesta synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä.

• jaikali
        l.salmela kirjoitti:

>>>Nykyajan helluntailainen harha on siinä, että kenenkään ei tarvitse tehdä parannusta mistään asiasta - ei Jumalan eikä ihmisten edessä. >Näin kirjoittaa raamattukoulun käynyt evankelista.

• l.salmela

Samaa mieltä olen parannuksen ulottuvuuksista; ylöspäin ja vaakatasolla. Kolmaskin ulottuvuus on tärkeä nimittäin se, minkä aloittaja toi esiin: jatkuvuus.

Ihmisen elämässä riittää jokaiselle päivälle aiheita parannukseen ja uudistumiseen, jos hän vaeltaa valkeudessa niin kuin Sana kehottaa.

Paavali kehottaa: "muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, TUTKIAKSENNE, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä". Room.12:2.

Laakereille ei saa jäädä lepäämään parannuksen asiassa.

PS.
        Mainitsit parannuksen edellytyksenä tällaista: >>rippiä ja synninpäästöä, jossa Jumalan valtuusmies/nainen julistaa syntinsä tunnustavalle Jumalan pulesta synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä.

Avainvalta on Jumalan palvelijoilla.

19. Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa." (Matt 16 luku)

Niin, ja se kolmas parannuksenteon suunta on ihmisen suhde itseensä. Eli on pystyttävä antaman anteeksi myös itselleen ettei jouduta tuhoisaan lain orjuuteen.

• l.salmela
        jaikali kirjoitti:

>>>Nykyajan helluntailainen harha on siinä, että kenenkään ei tarvitse tehdä parannusta mistään asiasta - ei Jumalan eikä ihmisten edessä. >Näin kirjoittaa raamattukoulun käynyt evankelista.

Minulla on kuule kymmenien vuosien kokemukset helluntailaisten valheista ja rikoksista, joista kenenkään ei ole tarvinnut parannusta tehdä. Edes poliisille valehtelemisista vahingokseni. Samoin "vaimojen vaihtoviikot" ovat hyväksyttyä todellisuutta helluntaiherätyksessä.

Ei kelpaa Jumalalle eikä minulle.

• l.salmela kirjoitti:

Avainvalta on Jumalan palvelijoilla.

19. Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa." (Matt 16 luku)

Niin, ja se kolmas parannuksenteon suunta on ihmisen suhde itseensä. Eli on pystyttävä antaman anteeksi myös itselleen ettei jouduta tuhoisaan lain orjuuteen.

>>Avainvalta on Jumalan palvelijoilla.

• 121220

Ihminen pyrkii aina hallitsemaan toista ihmistä " Jumalan sanalla.." jota hän itse ohjailee, vaatii ja sillä alistaa.

Lopettakaa hömpötys ja olkaa ihmisiksi.
        Siinä on sanaa aivan tarpeeksi.

• Tehdään parannus.
        l.salmela kirjoitti:

Onko sinulla noin nurja mieli veljiäsi/siskojasi kohtaan. Vaakatason parannuksessasi on vajausta. Joudun sanomaan näin, koska sinulla ei ole oikea mieli lähimmäisiäsi kohtaan.

• l.salmela

>>Avainvalta on Jumalan palvelijoilla.

"Lainalaisuus on alku hengelliseen sairasmielisyyteen", opetettiin raamattukoulussa.

Tähän liittyvä esimerkkitapaus:
        Oli uskovainen tyttö, joka oli hengelliseen kokoukseen mennessään kävellyt epähuomiossa viistoon kadun yli ja tästä "liikennerikkomuksesta" tuli niin valtavat syyllisyyspaineet, ettei hän päässyt millään keinoin tästä vapauteen ja lopputulos oli, että vapautuakseen ahdistuksesta, oli kävellyt yöpaitasillaan raamattu kainalossa jokeen ja hukuttanut itsensä.

Eli ihmisen pitää pystyä antamaan anteeksi myös itselleen - etenkin tahattomat virheet.

• jaikali
        l.salmela kirjoitti:

Minulla on kuule kymmenien vuosien kokemukset helluntailaisten valheista ja rikoksista, joista kenenkään ei ole tarvinnut parannusta tehdä. Edes poliisille valehtelemisista vahingokseni. Samoin "vaimojen vaihtoviikot" ovat hyväksyttyä todellisuutta helluntaiherätyksessä.

Ei kelpaa Jumalalle eikä minulle.

Olen sitten onnellinen kun en ole törmännyt sellaisiin uskoviin kuin sinä. Otan osaa suruusi. Oletko murheellinen asian johdosta ja itkien rukoilet Jumalalta heille mielen muutosta ja parannusta? Jos näin teet, olet Jumalan mielen mukainen /mies/nainen.

Jos taas käytät tätä "tietoasi" helluntailaisten mustamaalaamiseksi ja "paljastamiseksi" ei Jumala mielisty tekoihisi. Ne ovat lihan tekoja eikä Pyhän Hengen vaikutusta sinussa. Et silloin voi sanoa Paavalin lailla: "En enää elä minä, vaan Kristus elää minussa". Silloin sinä itse hallitset sydämesi valtaistuimella eikä Kristus ole saanut sinussa muotoa. Ja sinä tiedät että hmisessä itsessään ei ole mitään hyvää. Siitä johtuu riidat ja väärät tuomiot ja syyttelyt. Olisiko sinun aiheellista miettiä tilaasi Jumalan edessä ja tehdä parannusta. Minulla näitä parannuksen tekohetkiä on aika usein. Niin että en puhu kovinkaan korkealta. On tullut tehtyä monenlaisia virheitä. Herra on kuitenkin tähän asti ollut minullekin armollinen. Hän on myös sinulle armollinen jos teet parannuksen.

• l.salmela
        jaikali kirjoitti:

Olen sitten onnellinen kun en ole törmännyt sellaisiin uskoviin kuin sinä. Otan osaa suruusi. Oletko murheellinen asian johdosta ja itkien rukoilet Jumalalta heille mielen muutosta ja parannusta? Jos näin teet, olet Jumalan mielen mukainen /mies/nainen.

Jos taas käytät tätä "tietoasi" helluntailaisten mustamaalaamiseksi ja "paljastamiseksi" ei Jumala mielisty tekoihisi. Ne ovat lihan tekoja eikä Pyhän Hengen vaikutusta sinussa. Et silloin voi sanoa Paavalin lailla: "En enää elä minä, vaan Kristus elää minussa". Silloin sinä itse hallitset sydämesi valtaistuimella eikä Kristus ole saanut sinussa muotoa. Ja sinä tiedät että hmisessä itsessään ei ole mitään hyvää. Siitä johtuu riidat ja väärät tuomiot ja syyttelyt. Olisiko sinun aiheellista miettiä tilaasi Jumalan edessä ja tehdä parannusta. Minulla näitä parannuksen tekohetkiä on aika usein. Niin että en puhu kovinkaan korkealta. On tullut tehtyä monenlaisia virheitä. Herra on kuitenkin tähän asti ollut minullekin armollinen. Hän on myös sinulle armollinen jos teet parannuksen.

Kaikkien ja kaikkialla on tehtävä parannus.

Niin, ja helluntailaisile on aivankin turhaa rukoilla mielenmuutosta. Ovat niin pilallehapatettuja, ettei heille loista enää minkäänlainen valo ja viisaus.

• jaikali
        l.salmela kirjoitti:

Kaikkien ja kaikkialla on tehtävä parannus.

Niin, ja helluntailaisile on aivankin turhaa rukoilla mielenmuutosta. Ovat niin pilallehapatettuja, ettei heille loista enää minkäänlainen valo ja viisaus.

No sinussa ei sitten uskon Henki vaikuta kovinkaan voimallisesti, sääli.

Mark 9:23
        Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo".

Matt 17:20
        Niin hän sanoi heille: "Teidän epäuskonne tähden; sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta".

• l.salmela
        jaikali kirjoitti:

No sinussa ei sitten uskon Henki vaikuta kovinkaan voimallisesti, sääli.

Mark 9:23
        Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo".

Matt 17:20
        Niin hän sanoi heille: "Teidän epäuskonne tähden; sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta".

Minä olen kuule jo 1960-luvulla tehnyt sellaisia uskon tekoja, joista sinä et osaa uneksiakkaan.

• jaikali
        l.salmela kirjoitti:

Minä olen kuule jo 1960-luvulla tehnyt sellaisia uskon tekoja, joista sinä et osaa uneksiakkaan.

Miksi sitten olet epäuskoinen ja levität epäuskoa?
        Jäikö uskosi 60 luvulle?

>>>Minä olen kuule jo 1960-luvulla tehnyt sellaisia uskon tekoja, joista sinä et osaa uneksiakkaan.

• l.salmela
        jaikali kirjoitti:

Miksi sitten olet epäuskoinen ja levität epäuskoa?
        Jäikö uskosi 60 luvulle?

>>>Minä olen kuule jo 1960-luvulla tehnyt sellaisia uskon tekoja, joista sinä et osaa uneksiakkaan.

Minä en kuule levitä mitään epäuskoa. Edustan reaalitotuutta ja toivon, etten kenenkään tarvitsisi sortua sellaisiin lahkolaisten humpuukiuskontohin, joista niin monet ovat joutuneet erittäin kalliit oppirahat maksamaan. Eräskin menetti talonsa ja omaisuutensa kun erehtyi takaamaan helluntailaista saarnamiestä.

• l.salmela kirjoitti:

täyttä puppua.

"Nykyajan helluntailainen harha on siinä, että kenenkään ei tarvitse tehdä parannusta mistään asiasta - ei Jumalan eikä ihmisten edessä. "

- älä puhu perättömiä.

• Kuinka on?
        l.salmela kirjoitti:

Minä en kuule levitä mitään epäuskoa. Edustan reaalitotuutta ja toivon, etten kenenkään tarvitsisi sortua sellaisiin lahkolaisten humpuukiuskontohin, joista niin monet ovat joutuneet erittäin kalliit oppirahat maksamaan. Eräskin menetti talonsa ja omaisuutensa kun erehtyi takaamaan helluntailaista saarnamiestä.

Jotenkin sinun kirjoittelustasi näkyy päällimmäisenä katkeruus ihmisiä kohtaan. Onko sinun vaikeaa antaa ihmisille anteeksi? Onhan Jeesuskin sinun syntisi antanut anteeksi, eikö?

• Kyllä. Pyhä Henkihän sen parannuksen vaikuttaa. Sekin on Jumalan teko.
      Parannuksen teko on jollain tavalla nöyrtymistä. Raamattuhan sanoo, että nöyrtykää Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallaan teidät koroittaisi. Ei nöyristellen, vaan tunnustaen oman heikkoutensa ja tunnustaen Jumalan voiman ja mahdollisuudet elämässään. Kun olen heikko, silloin minä olen vahva, sanoi Paavali. Vasta silloin on todellinen parannuksen teko mahdollinen, kun ei itse yritä, vaan antaa Jumalan Hengen sen tehdä. Pitää vain suostua siihen.

• Mitenkäs Pyhä Henki voi olla ja vaikuttaa sellaisessa syntisessä, joka ei ole vielä tehnyt parannusta? Jos noin on, niin kaikilla on PH olipa sitten uskossa tai ei.

• Jumalan lapsi
        lappix kirjoitti:

Mitenkäs Pyhä Henki voi olla ja vaikuttaa sellaisessa syntisessä, joka ei ole vielä tehnyt parannusta? Jos noin on, niin kaikilla on PH olipa sitten uskossa tai ei.

Kiitos Jumalani, että saan olla Jeesukseni kautta sinun edessäsi juuri tälläinen kuin olen, heikko ja vajavainen, ei minussa ole mitään hyvää millä kerskaisin, kerskaukseni olkoon Jeesus Kristus Jumalan ainosyntyinen Poika. Ei meissä yhdessäkään ole mitään hyvää ilman Jumalaa ja Jumalan voimaa. Meillä jokaisella on syntinen liha jolla emme voi itseämme puolustaa, mutta onneksi meillä on puolustaja Isän tykönä Jeesus Kristus Jumalan Poka, joka rukoilee meidän edestämme Jumalan oikealla puolella, ja Pyhä Henki jokaa asuu meissä rukoilee puolestamme sanomattomin huokauksin sellaisia rukouksia jotka on Jumalan mielen mukaisia. Pyhähenki näyttää meille synnin todeksi ja antaa katumuksen jos syntiä teemme, silloin on paras mennä katumuksen paikalle, pyytää Jeesukselta synnit anteeksi ja unohtaa. Jatkaa matkaa käsi Jeesuksen kädessä tiukasti kiinni ja rientää kohti määränpäätä, Taivaan kirkkautta jossa meitä odottaa voittopalkinto ja kaikki pyhät jotka ovat kilvoituksen päättäneet. Siellä on meidän oikea koti täällä olemme vain läpikulkumatkalla kohti parempaa. Amen.

• Se oli se hetki elämässä, kun Jumala kutsui minua

niin voimallisesti, että minä pysähdyin miettimään elämääni ja huomasin, että ilman Kristusta olen matkalla kadotukseen.

Tulin voimallisesti synnin tuntoon, niin ettei omatuntoni jättänyt minua rauhaan ennenkuin tunnustin syntini ja pyysin niitä Jumalalta anteeksi.

Sain silloin välittömästi kokea armahduksen ja anteeksiannon ja uudestisyntymän Jeesuksen kautta. Minä sain myöskin täyttyä Pyhällä Hengellä.

Se oli sanoinkuvaamaton hyvänolon tunne. Tuntui niinkuin minut olisi sisäisesti huuhdeltu puhtaalla lämpöisellä vedellä ja niinkuin raskas taakka olisi otettu pois harteiltani.

Sillä hetkellä annoin elämäni KOKONAAN Jumalalle, niin että olin valmis tottelemaan Häntä, Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta kaikessa. Rukoilin, että Jeesus vaikkuttaisi tästä eteenpäin kaikki tekemiseni ja tahtomiseni.

Raamatusta tuli hyvin tärkeä ja rakas, sillä saatoin yölläkin herätä siihen että täytyin yhä uudestaan Pyhällä Hengellä ja nousin lukemaan Raamattua. Ja Pyhä Henki avasi Jumalan Sanan lähteet kun luin Raamattua rukoillen.

Vaikka minä olenkin itsessäni heikko ja vajavainen, niin Jeesus on luvannut, että Hän on heikoissa vahva. Ja kun Häneen luottaen painan illalla pääni tyynyyn ja aloitan jokaisen päiväni, ei Hän jätä, eikä hylkää.

Minun uudestisyntymäni tapahtui 26 01- 2004.

Jeesus sanoi: "Ellette te synny uudesti ylhäältä, niin ette voi nähdä Jumalan Valtakuntaa."

Uudestisyntymä on Jumalan armolahja ja se on tarjolla, jokaiselle, joka haluaa seurata omantuntonsa ääntä ja ottaa Jeesuksen sydämeensä omana Lunastajanaan!

• Anteeksi:

Minä painoin vahinkossa väärin tuon uudestisyntymä päivänmääräni,
        se ei ollut 26p, vaan 28. 01 -2004.

• totuus

helluntalainen joka harjoittaa syntejä ja rikoksia , saa synninpäästön seurakunnan anhemmistola että voi taas harjoittaa syntiä, synnit siis nollataan uusia syntejä varten. vanhemmisto ei siis huvin vuoksi anna syntejä anteeksi, toki he tahtovat provikat....

• mikko h

Mihn perustuu väitteesi?? Olen ollut helluntailainen koko ikäni enkä ole koskaan kuullut/törmännyt moiseen. Saattaa olla että osa helluntailaisista elävät synnissä, mutta ei kaikkia voi tuomita sen perusteella. Toiseksi miten vanhimmisto voi sanoa kuka saa synnit anteeksi ja kuka ei. Se joka käy "nollaamassa" synnit pilkkaa jumalaa ja joutuu tilille siitä jonakin päivänä. joko esitä pitävät todesteet väitteesi tuoksi tai puhu asiasi Jumalalle. ilman pitäviä todisteita moinen kirjoittelu on pelkkää mustamaalaamista ja juoruilua josta raamattu kyllä varoittaa. Käykäämme itse tekemään parannusta ja autetaan toisiakin siihen eikä mustamaalata toisia.

• Vastis 888

HELLarien keskuudessa laajalti harrastetaan insestiä, pedofiiliää, jopa homo insestiä.

eli isä, joskus äiti, sitten antaa omalle lapselle tahi naapurin lapselle, isällistä rakkautta.

Nyt jos olisi Apostoli paikalla, heidät luovutettaisiin perkeleen kuritettavaksi, eikä kuten nyt on maan tapana, muutaman kuukauden päästä jatkavat kuin ei olisi mitään tapahtunut !

ei niin, veljeni ja sisareni.

Insesti pedofiilit, luovutettava perkeleen kuritettavaksi ! tämä on Apostolin aivoitus.

• vastuu ennekaikkea

Sinä perättömien juttujen kirjoittaja ja mustamaalaaja= sinä olet nyt astunut alueelle josta sinä joudut edesvastuusen Suomenlain kanssa.
      Ymmärrätkö että jos sinulla ei oel konkreettista todistusta, poliisi tutkintaa ja näyttöä puheillesi.

Olet syyllistynyt herjaamiseen ja kunnianloukkaukseen Helluntaiherätyksen ihmisiä kohtaan ja nettiyhteytesi kyllä paljastuu ja saadaan vastaamaan puheista hlö joka näin kirjoittaa ja yleistää juttujaan ja loukkauksiaan.
      -----------------
      Vastis 888
      "HELLarien keskuudessa laajalti harrastetaan insestiä, pedofiiliää, jopa homo insestiä.

eli isä, joskus äiti, sitten antaa omalle lapselle tahi naapurin lapselle, isällistä rakkautta.

Nyt jos olisi Apostoli paikalla, heidät luovutettaisiin perkeleen kuritettavaksi, eikä kuten nyt on maan tapana, muutaman kuukauden päästä jatkavat kuin ei olisi mitään tapahtunut !

ei niin, veljeni ja sisareni.

Insesti pedofiilit, luovutettava perkeleen kuritettavaksi ! tämä on Apostolin aivoitus. "

olet vastuussa Suomelain edessä ensisijaisesti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe