Päättärien tuskaa

Täonjustniintätä

Justiinsa.

Koulu ei ole minua kiinnostanut koskaan kovin paljon. Tarkoituksenani on vain löytää hyvä työpaikka ja joskus ehkä parisuhde ja toteuttaa itseään.
Pääsin peruskoulusta keskiarvolla 8.1 ja nyt opiskelen lukiossa (en kyllä tiiä miks). Ensi vuonna on kirjoitukset.

Oma pikkusiskoni pääsi lukiosta tänä keväänä ja hänellä oli todistuksessaan peräti 12 kymppiä!
Voi että sitä vittuilua, minkä sain kotona niskaani! Mikä perkele siinä on, kun ei vain voi ymmärtää, että aina ei koulu kiinnosta!!!!!????
Minä olen ollut kasiluokalta asti kesätöissä ja tienannut sievoiset summat rahaa, kokenut epäonnistuneen vaihto-oppilasvuoden joka kestettiin loppuun asti kuin suomalainen kestää!
Kyseisen vuoden aikana minut yritettiin mm. raiskata yhden kerran.
Nyt olen riitaantunut yhden hyvän kaverini kanssa.

Voiko vitutukseen kuolla? Ei voi tässä sanoa, että voi vittu mitä paskaa! Mä jotenkin olen oppinut rakastamaan vain ja ainoastaan rahaa, sillä se on mun oikea ainoa ystävä. Se ei puhu paskaa mun selkäni takana, ja se on ainoa asia, jolla mä saan tosiaan olle se mikä oon. Raha lohduttaa ja työnteko pitää mut poissa kaikesta paskasta.

1

169

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma x2

kokeile rauhoittua ja lakata vihaamasta muita ihmisiä..rahan tienaaminen on hyvä ja voit saada sitten säästöönkin tulevaa varten...Rahasta vaan ei oikeatsi ole ystäväksi kun ahdistaa tai haluaa kertoa kivoista asioista..raha on kyllä tarpeen ,mutta se on vain tunteetonta mania...Älä vertaa itsesäti siskoosi.-olet tarmokas ja aivan varmasti upea ihminen...anna myös muille mahdollisuus tutustua sinuun...ps oletko sanonut vanhemmillesi että miksi he pottuilevat sinun numeroistasi? voisivat vähän miettiä..noin fiksun nuoren ovat saaneet aikaiseksi.Niiden pitäisi sinukin huomioida postiivisella tavalla eikä kasvattaa kateutta ja katkeruutta sisarusten kesken...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      100
      687
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      588
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68