Sehän on noille oikeanvärislle tuttu kasvi.
Kasvin voisi käyttää alkuperäiseen tarkoitukseen tai Neste Oy voisi tehdä siitä ekobensaa.
Pitäskö oikeanväriset laittaa viljelemään
9
<50
Vastaukset
- hamppuapas
hampusta saa öljyä enemmän kuin tarpeeksi, pellot täyteen Finolaa!
- Jussuf (se sama)
Maajusseilla on tuo maatalous niin verissä että tuputtavat sitä joka paikkaan.
Minkä takia ihmiset eivät saa tehdä työtä johon heillä on ammattitaito? Miksi maajussit määräilevät että kaikkien pitää viljellä jotain?
Ymmärtääkö joku? - hamppuapas
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Minkä takia ihmiset eivät saa tehdä työtä johon heillä on ammattitaito? Miksi maajussit määräilevät että kaikkien pitää viljellä jotain?
Ymmärtääkö joku?tältä Jokulta meni ainakin ihan täysin ohi. Oon vaan Rick ja poltan 7 jointtia päivässä. Olen lukenut jack hererin kirjan keisarilla ei ole vaatteita, suosittelen sinullekin.
- nussuf paskapää!!!
Ymmärtääkö joku?Somppujen ammattitaito?!!! Eihän heillä ole edes luku- eikä kirjoitustaitoa!
- Isäsihän viljeli
Ymmärtääkö joku?khattia ja äitisi oli pellon linnunpelätin, (ja sinä hintti), miten voit vastustaa maailman vanhoja ammatteja ?
- hah hah haa!!
Pitäisi laittaa työntämään koiranputkea!
- Paremminvointia:
Vuohenputki parempi, se korvaa kalliin pinaatin. Ainakin yhdessä nokkosen kanssa lasagnessa.
- iso d
pössyf! sinulla ei ole ammattitaitoa muuhun, kuin sekavien horisemiseen. kun opit edes solmimaan kengännauhat ja kuorimaan perunan, saat mansikin allekirjoittaman diplomin!
- bromocriptine migrai
Ei meillä mihinkään ammattitaittoja ole. :D Muuten vaan auomme täällä päätämme fasistivaltion yleistä linjaa vastaan??
Minun alani on fysiikka, mutta lsd keittyy kyllä mullakin bromokriptiinistä ja muista päänsäryn estolääkkeistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862