Huomasin onneksi ajoissa ennen matkalle lähtöä, että -99 mallisen Ducaton pakoputken pää oli jotenkin alempana mitä normaalisti. Sitten kun katsoin auton alle huomasin että kuudesta kumirenkaasta 3 oli enään jäljellä, ja nekin olisi jollain töyssyisellä tiellä pettäneet kuivumisesta johtuneesta haurastumisesta. Ostin uudet kumilenkit 1,35€ kpl, olis siinä ketuttanut kun muuten ehjä pakoputki olisi tippunut reisussa tielle rikkoen samalla paljon muutakin alustasta. Uusin kaikki ja pari kyytiin varalle jos joku heikko lenkki matkalla pettää. Olivet alkuperäiset kumit joten aika kauan ne silti putkea jaksoivat kannatella.
Tarkastakaa pakoputken kannatinkumien kunto
1
82
Vastaukset
- ducsu
Samaa vikaa meidänki kulkimessa. Keskiviikkona tarvii mennä hakeen uudet. Pistin kuitenkin paksusta teräslangasta ensihätäpatentin. Tarvii toi putkikin varmaan uusia. Meillä on vuosimalli 00.Tuotiin viime viikolla.
Oon tossa ihmetellyt kun tulee ajoittain moottoriöljyn tuoksu nenuliin jostain, Kattelin jo kaikki perusmestat läpi. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että olis tuo huohotinputkihärveli ehkä syynä. Mulla on joskus ollut puoliavoin järjestelmä turbocossussa ja tuttu tuoksu osui heti nenään tuossa hellepäivänä.Aattelin sen ottaa auki muutenkin, kun pitäis duunaa siihen tollanen jäähdytysnestekiertolämmitys. Tossa on jotkut sanoneet kyllä ettei 2.8 tarvi sellasta, mutta on tuo huohotin ajoviimalle kyllä tuossa alttiina.
Pikkuhiljaa tässä fiksailen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603