Haluatko lopettaa asuntolainasi maksun JUURI NYT?
Ota yhteyttä työttömien piiritoimistoon. Me järkkämme asiat silleen että omaisuuttasi ei ikinä tulla pakkohuutokauppaamaan, tai vaikka niin tehtäisiinkiin niin saat asua asunnossasi jatkossakin.
Järjestämme ihan mielellämme aina häätöjä vastaan rähinän.
Ainoa mitä tarvitsemme on se ettet enää maksa pankille lainojasi takaisin. Me haluamme kaataa pankkijärjestelmän, ja olemme valmiita antamaan sinulle talosi ilmaiseksi siitä ilosta että saamme tehdä niin. :)
Hei talovelallinen
9
101
Vastaukset
- Histofriikki
Tästä on kyllä ihan ennakkotapauskin. Siinä kyseessä ei ollut tosin mikään kansannousu vaan se ,että oikeudessa puolustus osoitti kiistattomasti
ettei pankilla ollut oikeutta ulosmitata konkurssin tehneen miehen taloa sillä
lainattua rahaa ei voitu kiistatta yhdistää mihinkään millä olisi arvoa, ei edes velkakirjaan. Se raha keksittiin tyhjästä. - Kikkailua
http://www.zeitgeist.fi/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=78&Itemid=87
about tossa 18 minuutin kohdalla alat kattelee. - n22w
Kuka muu paitsi Kukkomies sitoutuu osallistumaan ko. toimintaan?
- Järkimies75
"Ainoa mitä tarvitsemme on se ettet enää maksa pankille lainojasi takaisin. Me haluamme kaataa pankkijärjestelmän, ja olemme valmiita antamaan sinulle talosi ilmaiseksi siitä ilosta että saamme tehdä niin. :)"
"Antamaan"?
Tuohan on sama kuin minä antaisin sinulle juuri kädessäsi pitämäsi kaljapullon, tai viinipullon naapurisi kaapista.
Nyt Kukkomies päihteet pois ja työnhakuun. Alkaa olemaan entistä sekavampia nämä sinun kirjoituksesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808