Ikävä kun en kirjoittanut

JonesHenry

Haluan vain sanoa, että olen pikkuisen pettynyt, kun et sitten kirjoittanutkaan minulle. En kuitenkaan aio painostaa sinua enää yhtään enempää. Ajattelin vain, että jos olit unohtanut, niin sähköpostiosoite on [email protected].
Vaihtoehtoinen sähköpostiosoite on [email protected]

Tottapuhuen minulla on hyvin samanlaisia tunteita kuin sinulla. Äitini hylkäsi minut kun olin hyvin pieni.

Lapsena en ajatellut hylkäämistä kovin paljoa, mutta kun kasvoin aikuiseksi, niin ehkä tuosta suunnilleen 16-ikävuoden jälkeen aloin ymmärtää, mitä minulle oikeasti oli tapahtunut.

Minulla oli tosiasiassa aina kaipuu sisimmässäni takaisin äidin luo. Takaisin kotiin. En ymmärtänyt, että äitini oli vain hylännyt minut sairaalaan, ja sieltä minut oli sitten vain tyynesti myyty pois. Meni todella pitkän aikaa ennenkuin ymmärsin, että paikallinen kommunistihallitus oli vain yksinkertaisesti heittänyt minut pois kuin kuluneen rukkasen. Noin kuukauden kuulutettuaan asiaa lehdissä sairaala oli jo luovuttanut huoltajuuteni valkoiselle lähetystyöntekijälle, joka toimi välikätenä adoptiossa.

Noin 4-kuukautta myöhemmin tuomari vahvisti adoptiolle lain voiman, ja minut kuljetettiin pois. Kommunistit olivat tultuaan valtaan vuonna 1974 kieltäneet kansainvälisen lapsikaupan, mutta sitten vuonna 1982 se olikin taianomaisesti sallittu, eikä mitään syytä ikinä annettu. Luultavasti "Pelastakaa lapset Ry" oli luvannut heille rahaa. Kyllä on todella kuvottavaa ajatella, että kommunistinen sotilashallitus olisi liittäytynyt yhteen "Pelastakaa Lapset Ry:n" kanssa, mutta juuri siitä tuntuu olevan kyse!

Adoptiovanhempani yrittivät aina väkisin tukahduttaa minun kaipuuttani kotiin, ja lopulta ryhtyivät väkivaltaisiksi minua kohtaan. Tosin se tapahtui tyyyliin "Me olimme Jumalan välikäsi. Ilman meitä olisit KUOLLUT!" Voi kumpa minä vailla huolia huomisesta olisikin KUOLLUT nälkään ja janoon oman synnyimaani sairaalassa, mutta sitä kohtaloa ei SAATANA minulle suonut! Saatana minut möi pois!

http://en.wikipedia.org/wiki/Derg

Niin minulla alkoi syrjäytymyskierre. Kävin usealla eri psykologilla, vietin aikaa eri laitoksissa. Kukaan ei koskaan uskaltanut sanoa, mikä minua todella, aivan oikeasti vaivasi, koska se olisi ollut poliittiseksi epäkorrektia, joten minulle lyötiin leima "Aspergerin oireyhtymä" mikä tosiasiassa on lievä autismin muoto.

Kaikki hylkäsivät minut! Kukaan ei puhunut puolestani. Ei uskaltanut, koska kansainvälinen lapsikauppa Aasialaisilla, Afrikkalaisilla ja valkoisillakin lapsilla oli yksinkertaisesti liian suuri business. Aluksi Ethiopia, ja myöhemmin Suomikin hylkäsi minut!

En osaa sanoa muuta, kuin että kun lopulta käänsin katseeni Jumalaan ja nöyrryin, löysin avun. En tässä aio selittää miten, mutta löysin.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonesHenry

Sinun tapauksestasi en tiedä. Ihmisten elämät ovat niin erillaisia. Sanoit että äitisi kuoli tuskalliseen, pitkään sairauteen.

On varmasti kamalaa kun joku todella läheinen ihminen kuolee. Minulla ei itselläni ole ikinä varsinaisesti ollut läheisiä. Voisi sanoa, että osa minusta pysyvästi kuoli, kun kommunistihallitus päätti myydä minut pois. En edes saanut pitää syntymäoikeuttani kuolla omassa synnyinmaassani!

Joten kyllä minä jotenkin ymmärrän mitä menetys on. Tulen silti rukoilemaan sinun puolestasi, koska meitä kumpaanin yhdistää sama kaipuu äidin ja perheen luo!

En osaa sanoa mitään syövän kaltaisesta tuskallisesta kuolemasta. Minulla on henkisesti ollut syöpä koko ikäni. Ihmisen jolla ei ole minkäänlaista toivoa paremmasta pitäisi löytää rauhallinen kuolema. Sellainen muuten todella aivan oikeasti on olemassa! Lääkärit vain kieltävät sen. Lääkärit vastustavat aktiivista eutanasiaa periaatesyistä. Esim Päivi Räsänen on entinen lääkäri, jolla on suhteita Suomen lääketeollisuuteen. Jos potilaat tappaisivat itsensä, lääkärit menettäisivät siitä ison tulohlähteen. Lääkärit itse voivat määrätä ja kirjoittaa itselleen tappavia lääkeannoksia. Se on täysin laillista! Itsemurhaan avustaminen ei Suomen lain mukaan ole rikos!

http://vanha.verkkouutiset.fi/arkisto/Arkisto_2000/15.joulukuu/euta5000.htm

Aktiivista eutanasiaa ei vain haluta laillistaa periaatesyistä, koska lääkärit, hoitajat ja lääketeollisuus menettäisivät siitä liian paljon rahaa. Eräs minulle tuttu ja läheinen ihminen sairastaa muuten nyt Alzhaimleria, ja on nyt terminaalivaiheessa. Hoitajat ja lääkärit menettäisivät valtavan määrän rahaa, jos hän kuolisi rauhallisesti omaan sänkyynsä. Silti esim tappavan lääkeannoksen määrääminen reseptinä ei Suomen lain mukaan ole rikos. Vain sen annosteleminen on. Tämä järjestelmä on oikeasti rakennettu näin, koska lääkärit "eivät tapa" Eli ketään aikuista vammaista ei lääkäri tule pistämään myrkkyruiskeella. Ei vaikka kuinka itkisi ja anoisi armoa. Mutta kohtuunsa vammainen kyllä täällä Suomessa kuolee! Oletko huomannut kävellessäsi kaduilla, että siellä tulee vastaan paljon vanhuksia ja pikkulapsia, mutta ei juuri yhtään vammaista? Suomessa on varsin kehittynyt sikiöseulanta. Täällä se on melkein automaattista. Lääkärit pistävät mamman masuun myrkkyruiskeen(tai oikeammin imukupin) jos vähänkin vaikuttaa oudolta. Tervekin lapsi tapetaan, jos mamma sitä pyytää ja sanoo, että lapsi on syntynyt raiskauksen tuloksena.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Abortti

Joten tahdoin vain sanoa, että äitisi kuoli tuon tuskaisen kuoleman koska oli joko tyhmä tai köyhä. Tyhmä, koska kuvitteli että julkinen terveydenhoito parantaisi hänet, taikka sitten köyhä, koska hänelle ei ollut omalääkäriä, joka olisi kirjoittanut hänelle tappavan reseptin.

Suomen lain mukaan tämä ei muuten ole rikos! Tässä on dokumentti ALS:ään sairastavan miehen kuolemasta Sveitsissä.

http://www.youtube.com/watch?v=bxQYTFIZi8A

• JonesHenry

On myös olemassa tiettyjä tapoja tehdä tuo ns "kotikonstein" ilman lääkkeitä. Ruumista voi tietyilla kaasuilla "huijata" niin, ettei synny ns "tukehtumisrefleksiä" Kaikista ideaalisin kaasu olisi typpi. Ilmakehästä jota nyt hengitämme on noin 78% typpeä. Se täytyy tosin tehdä oikein, koska ihmisaivojen lopulliseen kuolemaan menee noin 5-minuuttia, ja jos tämä temppu epäonnistuu, niin aivovauriot ovat aina pysyviä. Hukuttautuminen tai hirttäytyminen on nimen omaisesti aivojen näännyttäminen hapen puutteeseen riippumatta siitä, miten itse temppu tehdään. Lopputulos on sama riippumatta siitä, käytetäänkö hiilidioksiidia vai typpeä. Toinen ei vaan "satuta" kun aivot ja niiden automaattinen puolutusmekanismi ei reagoi. Aivovaurio on silti aina sama. Ihminen "elää" niin kauan kuin keuhot keräävät happea hengitysilmasta, happi kulkeutuu verenkierron kautta sydämmeen, ja sydän puolestaan pumppaa sitä aivoihin. Jos häiritset tätä mekanismia hienovaraisesti, niin "kone" lakkaa käymästä, eikä kivusta ole tietoakaan!

Tässä yksi esimerkki

http://www.youtube.com/watch?v=NP3gDR6GoLs

Olen todella pahoillani äitisi puolesta. Hän olisi voinut kuolla ns "hyvän kuoleman" Semmoinen on muuten olemassa! Kaari Urtio ehkä leikki ajatuksella ns "kuoleman pilleristä" mutta niin voi aivan oikeasti tehdä. Lääkäri voi syöpäsairaallekin teoriassa määrätä niin paljon morfiinia, että tämä menee koomaan, eikä enää herää. Joskus lääkärit tekevätkin niin, joskus eivät. On aina tapauskohtaista. Nykyään lääkärit oikeusjuttujen pelossa eivät enää uskalla. Ruotsissa on mm haastettu oikeuteen, kun lääkärit olivat "tappaneet" syöpäpotilaan morfiinilla.

Mutta siis, jos tahtoa löytyy, niin tämmöisiä temppuja voi tehdä. Ne ovat täysin laillisia. Lääkärit eivät vaan tahdo fyysisesti avustaa potilaita koska pelkäävät syytettä. Toisaalta, on lääkärikunnan OMA ETU, etteivät potilaat tapa itseään, joten se ei heille useimmiten ole vaihtoehto. Julkisen terveydenhoidon armoilla oleva voi unohtaa kaiken toivon ns "rauhallisesta kuolemasta" Tunsin aikanaan vanhan sotaveteraanin vaimon, joka oli erittäin hertttainen ja hyvä nainen. Hän joutui kahdeksankymppisenä sairaalaan, ja tappoi itsensä pudottautumalla alas korkeasta sairaala sängystä, murtaen kaikki luut hauraassa ruumiissaan. Kuolema tuskin tuli aivan hetkessä.

Että tällaista. Olen vielä kerran pahoillani äitisi puolesta, mutta ei julkinen terveydenhoito varsinaisesti voi terminaalisyöpään kuolevaa enää auttaa, yhtään sen enempää kuin Alzhaimleria, ALS:sää tai Parkinsoniakaan sairastavaa. On lääkärikunnan oma etu pitää potilasta elossa niin kauan kuin vain mahdollista, vaikkei toivoa paranemisesta käytännössä olisikaan. Aivan samalla lailla kuin oli yhteiskunnan etu olla todella AUTTAMATTA minua, ja puhua minun ongelmieni todellisista syistä. Koska lapsikauppa on Suomessa liian iso business, jossa on liian monta vaikutusvaltaista välikättä.

http://yle.fi/uutiset/kulttuuri/2010/10/suomeen_sopeutuminen_on_adoptoiduille_tyolasta_2031684.html

On virhe luottaa yhteiskuntaan. Kannattaa aina luottaa itseensä ja ystäviin. Toivoisin silti, että sinä rukoilisit minun puolestani, niinkuin minäkin rukoilen sinun, että kumpikin meistä löytäisi rauhan, ja lopulta myös tien rakastavien vanhempiemme luo!

• ihmetystä

Itteskös kanssa juttelet?

• JonesHenry

Ups! Todellakin! Otsikon pitäisi olla "Ikävä kun ET kirjoittanut" Koski nimen omaan nimimerkkiä "Lukitutovet"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe