Teuvo Rakastaa tätä Raamatun kohtaa

Tai sitten ei

1.Joh 4

4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
4:9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
4:11 Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
4:12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
4:13 Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
4:14 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
4:15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
4:16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
4:17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
4:19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
4:20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
4:21 Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä. >> Jakeen lisätiedot

9

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAAMATTU ON TOTTA

Teuvo ei uskalla teilata apostoli Johannesta, eikä apostoli Pietaria, vaikka hän ei kaikesta heidän kirjoittamistaan asioista tykkääkkään. Jos hän olisi johdonmukainen, hän julistaisi heidätkin harhaoppisiksi. Sitä hän ei kuitenkaan tee, sillä silloin Teuvon Raamattu ohenisi pian kovin, kovin ohueksi.

• Pitäkää Kesäloma!

Teuvo sitä ja Teuvo tätä. Aikuiset ihmiset jaksaa jauhaa samaa lapsellista hokemaansa päivästä toiseen.

• RAAMATTU ON TOTTA

Lapsellista hokemista? Ehkäpä. Kuitenkin kun tämä sattuu olemaan Raamattu-palsta, jossa on ihan luvallista keskustella Raamattuun liittyvistä asioista ja kun täällä sattuu kirjoittelemaan henkilö, joka pitää esillä omia epäraamatullisia hokemisiansa, niin en ollenkaan pidä vääränä tuoda esiin Raamatun mukaista näkökulmaa asioista.
        Hyvää kesää sinullekin!

• tai sitten ei
        RAAMATTU ON TOTTA kirjoitti:

Lapsellista hokemista? Ehkäpä. Kuitenkin kun tämä sattuu olemaan Raamattu-palsta, jossa on ihan luvallista keskustella Raamattuun liittyvistä asioista ja kun täällä sattuu kirjoittelemaan henkilö, joka pitää esillä omia epäraamatullisia hokemisiansa, niin en ollenkaan pidä vääränä tuoda esiin Raamatun mukaista näkökulmaa asioista.
        Hyvää kesää sinullekin!

Olisin odottanut Teuvon kommenttia tuohon Raamatunkohtaan, johon ved2;n lukiessa sitä, oli noussut saatanalliseen raivoon.

• Yhä.

Odotan Teuvon kommenttia

• Miksi et lukenut tätä aloittamastani ketjusta, jonne olit myös tämän viestisi kiikuttanut?

Saatana ja Antikristus palvelijoineen, joita on "kuin hiekkaa meren rannalla", rakastavat valhetta ja vääryyttää:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."

Jumalalta Hengen ja tehtävän saaneiden julistus on toisenlaista. Se on samanlaista tänään, kuin se oli Hesekielinkin aikana.

Hänen kirjeiden tutkimisen jälkeen Pyhä Henki tehtävän minulle antoi:

"Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän. Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.

Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa. Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.

Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

Kun hän sitten kohta Hesekielin kirjan lukemisen jälkeen tämän tehtävän antoi:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        lä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.

Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Enkä tätä iloiten vastaanottanut vaikka olin sitä yli kolme vuotta odottanut.

Kun Pyhä Henki ennen tuota tehtävän antamista piti minua koko kesän profeettojen kirjojen ääressä, ja viimeisen kuukauden päivät Hesekielin kirjan ääressä, opettaen kädestä pitäen, minkälainen on oleva minunkin tieni. Ja kun se kutsu tuli, vastasin:

"Kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen puhunut tähänkin asti, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

Ja vastaus oli jatkuvasti sama: "Sinä lupasit!" Niin olin todella luvannut heti sen jälkeen, kun sain nähdä taivaan kirkkuden ja kokea Jeesuksen parannuksen kaikista menneisyyden haavoista.
        Silloin, 11.8.1985, kun Jumala lopetti vihanpitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä.

Kolme kuukautta taistelin vastaan, ja koska Jumala ei kutsumistaan kadu, niin Pyhällä Hengellä oli taito saattaa minut lopulta niin heikkoon kuntoon, kun ei maistunut uni, eikä ruoka, että helmikuun lopulla 1989 oli pakko vuoteen pohjalta huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

Ja tässä nyt olen nauttimassa niistä luontaiseduista, joita väärämieliset valituille auliisti jakelevat. Ja joka kyllä tiedossa oli:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Pari kertaa olen tämän kolmen vuoden aikana, jotka tällä palstalla olen ollut, vastoin lähettäjäni käskyä joksikin aikaa poistunut, kun iva ja pilkka on käynyt sietämättömäksi. Mutta jälleen Pyhän Hengen kurinpalautus palautti minut päiväjärjestykseen.

Sillä voin lohduttautua, ettei tätä luettu minulle Pyhän Hengen pilkaksi, vaan sain ja saan jatkaa edelleenkin hänen äänikanavanaan. Tapahtuipa tämä sama aikoinaan Jeremiallekin:

Nyt kuulen monien kuiskivan:
        "Näettekö, kauhua kaikkialla!"
        "Antakaa ilmi!"
        "Annetaan hänet ilmi!"
        Jopa ystäväni vaanivat heikkoa hetkeäni:

"Ehkä saamme houkutelluksi hänet ansaan! Silloin hän on vallassamme,
        ja totisesti me kostamme!"

Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari, vihamieheni kaatuvat
        eivätkä voi minulle mitään. Heidän aikeensa epäonnistuvat, niin
        tyhmiä ne ovat, eikä sitä koskaan unohdeta, alinomaa he saavat
        kantaa häpeäänsä."

• OIIIO

Muistappa tämä:

Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne.

Näin sanoi Jeesus, ja huomaa, NIINKUIN HÄN RAKASTI, ei niinkuin ihminen itsessään rakastaa, SIINÄ ON VISSI ERO !

• oikea rakkaus

No, Jeesushan jätti esimerkin sanoillaan ja toimillaan, miten tulee rakastaa. On vain yksi Jeesus Vapahtaja ja me loput olemme Pyhän Hengenkin johdossa silti vain ihmisiä.

Kun sanot niin vissisti tietäväsi, mikä on inhimillisen rakkauden ja jumalallisen rakkauden ero, kerrotko omasta puolestasi, kuinka sinä käytännössä rakastat lähimmäistä, niin kuin Jeesus rakasti?

Jos et vastaa, syynä voi olla se, että olet Hssu, joka ei keskustele, koskapa itsekään "ei vastauksia kaipaa".

• Jeesus rakastaa omiansa totuudessa, johon heidät myös johdattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe