Naisellinen Nainen

Brad Turhapuro

Onko tässä maassa ylipäätään olemassa Naisellista naista, sellaista lämmintä ja tunteensa ilmaisevaa ihmistä joka tietää mitä haluaa ja osaa pitää huolta itsestään ja miehestään? Sellaista joksi joka toinen itsensä mieltää mutta jollaista ei todellisessa elämässä kohtaa.

Sellaista jonka Mies osaa puhua, pussata ja punttia nostaa?

Onko ylipäätään Naista joka parisuhteessa osaa olla Nainen Miehelle, kannustaa, haluta, rakastaa ja huolta pitää? Jokainen on varmasti sitä Reginan testin jälkeen tai sinkkuna....

7

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NAINEN..28..

täällä ainakin yksi:)

• Kysymys?

Voiko olla naisellinen, jos on pienet tissit? Ai niin, ja määhän tietenki oon just tuollainen naisellinen nainen, paitsi ne tissit... Niin ja semmonen vielä että, me mun kaltaiset ei jostain syystä kelvata kellekään, vissiinki kun on ne pienet tissit... Miehet kun kattoo vain tissejä ja ottaa jonku äijämäisen tai itsekeskeisen akan, kuhan vain sillä on isot tissit.

• Big boobs are no fun

Miten voi isorintainen olla äijämäinen? Itsekeskeinen toki, koska kaikkihan niitä tissejä tuijottaa kuola valuen ja VAIN ISOILLA RINNOILLA on merkitystä tässä maailmassa. Sitä mieltähän olet, vai? Mene hoitoon, vaikka sitten plastiikkakirurgille jos luulet sieltä voivasi onnesi ostaa.

• Kysymys?
        Big boobs are no fun kirjoitti:

Miten voi isorintainen olla äijämäinen? Itsekeskeinen toki, koska kaikkihan niitä tissejä tuijottaa kuola valuen ja VAIN ISOILLA RINNOILLA on merkitystä tässä maailmassa. Sitä mieltähän olet, vai? Mene hoitoon, vaikka sitten plastiikkakirurgille jos luulet sieltä voivasi onnesi ostaa.

Tietysti voi isotissinenkin olla äijämäinen. Tarkotan sellasta äijämäistä tyyliä puhua ja liikkua, myös kulmikasta ja sanosinko laatikkomaista ruumiinrakennetta... Eli on leveät hartiat, ei vyötäröä, ja lantio jokseenki saman levyinen kuin vyötärö. Sivusta katsottuna litteä perse ja pömppö vatsa. Ainoa naisellinen piirre ne isot tissit... Monet äijät ei oikeasti kato muuta kuin vain tissejä, vai miksi pienitissisiä naisia ei edes vilkaista? En ole nyt mikään peikko minäkään, mutta mulla on vaan pienet tissit. Jos joku joskus vilkasee jotenki kiinnostuneesti, niin sitte se katse laskeutuu mun tisseihin ja kiinnostus katoaa heti! :D Sitäpaitsi mun kommenttini oli kirjotettu vähän huumorimielellä, joten ihan turhaan vedit herneen nenään... En mene plastiikkakirurgille onnea/tissejä ostaan, sillä tiedän kyllä ettei se sieltä löydy... Onni nimittäin -silikoonipallerot kylläkin. Eikä mun hennot hartiani ja kroppani ees kestäis mitään jättihinkkejen painoa. ;) :D

• MÄ 69

Isot hikiset tissit joissa menee sinisiä verisuonia, YÖK

• takaisin saa mitä?

Ja mitäs muuta mies sitten tekeekään, kuin on passattavana ja viettää sitä omaa laatuaikaansa punttien parissa? Mitäs miehellä on antaa vastapainona naiselle (muutakin kuin sitä munaa, sekä puhua ja pussata)?
      Vaikuttaa, että kyselet vain elättäjän ja piian perään. Haet naista jota kehtaa kuljettaa ja näytellä ja pönkittää näin omaa itsetuntoasi.

• Ihmetyttää

Niin. Mitä Sinä Mies olet valmis tuomaan siihen suhteeseen, jotta saisit osaksesi Upean Naisellisen Naisen hellimistä? Olisitko myös valmis huolehtimaan hänestä?
        Jotenkin ihan näin äkkiseltä tuntuu, että en olisi valmis lähtemään suhteeseen, jossa itsestäni huolehtimisen lisäksi kantaisin vastuun myös miehen hyvinvoinnista. Keskinäinen kunnioitus, arvostus, itsenäisyys ja rakkaus ei vaadi ketään uhrautumaan toisen puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe